Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal envisages improving the energy efficiency of SU "St. Prince Boris I", Startsevo village, commune. Zlatograd, through the implementation of the Project: "Repair, equipment and furnishing of the "St. Prince Boris I", Startsevo village, commune. Zlatograd".
The educational institution operates under a single-shift training regime. The number of students is 144 and the employed staff is 28. The school consists of four buildings:
- Corps A
- Corps B
- Corps B
- Building for a gym
It is also planned to build a Photovoltaic Power Plant (PVPP) for own needs with a capacity of 49,050 kWp, as well as a Heat Pump installation for own needs.
The planned renovation includes complete thermal insulation of Buildings A, B and C and partially of the Building for the gymnasium. The planned thermal insulation is EPS, according to the project under the Energy efficiency part, with fire-resistant strips of mineral wool provided, according to the project under the Fire safety part. Laying of moisture-resistant, colored, structural facade plaster and complete stone cladding on the plinth. Due to leaks in the roof of Building A and a lack of waterproofing, it is planned to remove existing concrete tiles, make a wooden sheathing, install waterproofing film, new wooden laths, and ceramic tiles. According to the project under part EE, thermal insulation will be laid on the roof slab. Two skylights are also planned for revision of the roof. A complete replacement of downpipes and gutters of all buildings is planned, due to their poor condition and leaks, and the new ones will be PVC. Due to damage to the integrity of the concrete external stairs at the main entrance of Building A, it is planned to lay a new floor made of frost-resistant granite. In buildings A and B, it is also planned to replace external metal doors with new aluminum ones, some of them serve for evacuation from the building and are planned with anti-panic locks.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подобряване на Енергийната ефективност на СУ„Св. Княз Борис I“, с. Старцево, общ. Златоград: Проектното предложение предвижда подобряване на Енергийната ефективност на СУ„Св. Княз Борис I“, с. Старцево, общ. Златоград, чрез реализиране на Проект: „Ремонт, оборудване и обзавеждане на СУ„Св. Княз Борис I“, с. Старцево, общ. Златоград“. Учебното заведение функционира при едносменен режим на обучение. Броят на учениците е 144 души, а заетият персонал е 28 души. Училището се състои от четири корпуса: - Корпус А - Корпус Б - Корпус В - Корпус-за физкултурен салон Предвидено е и изграждане на Фотоволтаична електрическа централа (ФВЕЦ) за сосбствени нужди с мощност 49,050 kWp, както и Термопомпена инсталация за собствени нужди. Проектираният ремонт включва цялостно топлоизолиране на Корпус А, Б и В и частично на Корпус за физкултурен салон. Предвидената топлоизолация е ЕПС, съгласно проект по част Енергийна ефективност, като са предвидени противопожарни ивици от минерална вата, съгласно проект по част Пожарна безопасност. Полагане на влагоустойчива, цветна, структурна фасадна мазилка и цялостна каменна облицовка на цокъл. Поради течове на покрива на Корпус А и липса на хидроизолация, се предвижда премахване на съществуващи бетонови керемиди, направа на дъсчена обшивка, полагане на хидроизолационно фолио, нови дървени летви, и керамични керемиди. Съгласно проект по част ЕЕ ще се положи топлоизолация на покривната плоча. Предвидени са и две капандури за ревизия на покрива. Предвижда се цялостна смяна на водосточни тръби и улуци на всички корпуси, поради тяхното лошо състояние и течове, като новите ще са ПВЦ. Поради нарушаване на целостта на бетоновите външни стълби на главен вход на Корпус А се предвижда полагане на нова настилка от мразоустойчив гранитогрес. В корпус А и Б се предвижда и смяна на външни метални врати с нови алуминиеви, част от тях служат за евакуация от сградата и се предвиждат с антипаник брави. 923 227.44 0.00
Извършване на дейности по управление и отчитане на проекта: Консултантските услуги ще обхващат: - Експертно, организационно и техническо подпомагане дейността на Общината при управление, изпълнение и отчитането на проекта - Осъществяване на ефективно взаимодействие и координация между страните, имащи отношение към изпълнението на проекта - Консултации и съдействие за прилагане на насоки, указания, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта; - Консултации и съдействие при провеждането на обществените поръчки по проекта; - Изготвяне на становища относно законосъобразност на действията на комисията за избор на изпълнители на обществените поръчки по проекта; - Подготовка и окомплектоване на необходимите документи за съгласуване на проведените процедури/ проведеното възлагане на обществените поръчки; - Изготвяне на становище, в случай на обжалване на процедура по възлагане на някоя от обществените поръчки, възлагани във връзка с изпълнението на проекта; - Подготовка и окомплектоване на необходимите възражения и документи във връзка със съмнения за нарушение, водещи до налагането на финансови корекции; - Подготовка на становище, при получено от Общината решение за частично съгласуване на обществените поръчки или решение за отказ за съгласуване на обществените поръчки; - Подготовка на становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта; - Консултации във връзка с изпълнението на препоръки, дадени от страна на управляващия орган във връзка с проекта и изготвяне на писмени становища по тях; - Избраният изпълнител следва по поставени от Общината въпроси по изпълнението на проекта да дава писмени отговори във възможно най-кратък срок след получаване на съответния въпрос, възникнал в хода на изпълнение на проекта; - Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, както и наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по изпълнението на проекта; - Изготвяне на становище относно възникнали по време на изпълнението на договора за строителство непредвидени разходи; - Подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към договорите за обществени поръчки, включително и подготовката и окомплектоването на искания до ДФЗ за сключването им; - Консултиране на Общината в хода на изпълнението на дейностите по проекта, ресурсното им обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни мерки от страна на Общината; - Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на договора за управление на проекта и предлагане на решения за преодоляването им; - Изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Общината; - Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект. 9 200.00 0.00
Упражняване на строителен надзор: Дейността ще обхваща упражняването на строителен надзор на одобрения от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) проект. Част от дейностите, които следва да бъдат извършени от лицето, избрано за упражняване на строителния надзор са: - Извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на съответния обект, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж; - Съставяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж. Заверяване на Заповедна книга на строежа; - Изготвяне и извеждане на заповедна книга за обекта и предаването й на изпълнителя на строителството; - Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; - Съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления и др. документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване: - Изготвяне и представяне на Възложителя на технически паспорт за обекта и Окончателен доклад за обекта по смисъла на Чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвени в съответствие с Наредба № 2/31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; - Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове; - Осигуряване спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него; - Извършване на контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; - Съставяне на констативни актове, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително- монтажните дейности, с които удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаване на строежите от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; - Други дейности, в компетенциите на лицето, упражняващо строителен надзор 15 000.00 0.00
Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно изискванията на ЗУТ, ЗКАИИП и поднормативните актове по прилагането им. Следва да бъдат извършвани дейности по осъществяване на авторски надзор за съответствие на изпълнението на строително-монтажните работи с изготвените инвестиционни проекти по съответните части във връзка с реконструкция и рехабилитация на обекта, предмет на инвестицията. Дейностите по упражняване на авторски надзор включват: Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; Изработване на допълнителни чертежи на детайли; Извършване на допустими от закона промени в проекта, при необходимост; Присъствие/Участие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др. 9 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).