Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

With this project proposal the Municipality of Kyustendil implements its strategic objective to formulate and find an adequate response to the complex challenges, that face the system of social services for children at risk in the process of providing a natural family environment by developing on its territory flexible, alternative and responsible services to meet the changing needs of users. By realizing of the project proposal will be completed and supported the activities of the successfully created Center for Services of Early Child Development funded with Social Inclusion Project. The accumulated 13-months experience of the work of the consultants is a guarantee for quality provision of integrated medical, social and educational services for children and their families. The integrated services for early child development are aimed at children under 7 years of vulnerable groups, incl. children with disabilities and their families and future parents too. The present project proposal ensures prevention of social exclusion and limits the transmission of poverty across generations. It aims resistance to introduced good practices for early assessment of the specific needs of family support, specialized consulting based on resource capabilitiesas well as reducing child poverty by investing in their early childhood development, prevention of subsequent institutional care or educational dropping out and also a social and a psychological support and protection from family violence or abandonment. The project proposal will cover all target groups in the Municipality of Kyustendil, as will be done adequate planning of services, recorded the increase in their demand for risk groups in the community. The planned activities will be implemented in Center, offering medical, social and education services carrying out by the method of integrated approach and schedule of individual and group sessions in the halls of therapy and mobile work / field work.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: За целите на организация и управление на проекта ще се сформира екип, който ще е отговорен за спазването на процедурите и изискванията на Договарящия орган съгласно клаузите на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по настоящата схема и приложенията към него, за упражняването на постоянен мониторинг и контрол и информирането на широката общественост за проект.Дейността планира рамките за качествено управление на проекта, за успешната координация и реализация на всички дейности. Сформирането на ефективен екип създава необходимите предпоставки за постигане на целите на проекта, мониторинг и контрол. Отчитайки спецификата на Проекта ще бъде необходимо вземането на отговорни, управленски решения, стриктно прилагане на методическите указания и подкрепа. Екипът на проекта ще има следните задължения: 1. Ръководител-Контролира и отговаря за: цялостното техническо, административно и финансово управление;спазването на плана за действие;изпълнението на дейностите по проекта;осъществява контакта с Управляващия Орган и с други заинтересовани страни; изпълнение на очакваните резултати и постигане на индикаторите за изпълнение и резултат;подбора на служителите на Центъра;достигане на целите на проекта;работата на ЕУП;организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители, наблюдава и контролира изпълнението на сключените договори, техническото и финансово отчитане на проекта;общата съгласуваност на проекта;законосъобразното разходване на средствата и спазване на бюджета;вътрешния контрол по предоставяне на услугите в Центъра. 2. Счетоводител-Води цялата счетоводна отчетност по проекта, проверява и отговаря за:правилното съставяне и достоверността на първичните документи,осчетоводяване на извършените разходи и разплащане с изпълнителите,правилното разходване на средствата по разплащането на проекта;поддържането на точна и редовна документация и счетоводна отчетност;документални проверки(верификации) върху представените от изпълнителите фактури и др. документи с еквивалентна доказателствена стойност;възникнали нередности по проекта в счетоводната система и осчетоводява всички дължими суми по нередности, като предприема съответните действия за уведомяване на УО по реда и сроковете, предвидени в договора. 3. Координатор-Координира и отговаря за: дейностите по проекта между Общината, външните изпълнители,служителите на Центъра и потребителите на услугата по проекта;спазването на график за изпълнението на проекта и успешното му приключване;подбора на служителите на Центъра;съхранението на документацията във връзка с изпълнението на проекта в сроковете,съгласно договора;разработването на план–график за вътрешен мониторинг по проекта;осъществяване на мерките за информация и публичност за проекта-реклами, прессъобщения и други информационни материали; кореспонденцията между кандидата и УО;вътрешен контрол на предоставяните услуги. 4. Технически сътрудник-Подпомага и участва в:дейностите по проекта между Общината, външните изпълнители, служителите от общинската администрация, служителите на Центъра и потребителите на услугите;спазването на график за изпълнението на проекта и успешното му приключване;организирането на подбора на служителите на Центъра;съхранението на документацията във връзка с изпълнението на проекта в сроковете, съгласно договора;разработването на план–график за вътрешен мониторинг;осъществяването на мерките за информация и публичност;дейността на координатора при кореспонденцията между Общината и УО;осъществяването на вътрешен контрол за предоставянето на услугите в Центъра. 5. Експерт„Социални дейности”/СД/подпомага изпълнението на задълженията и отговорностите на координатора и техн. сътрудник на проекта; пряко отговаря за създаването на условия за качествено предоставяне, проследяване и контролиране на интегрирните услуги в центъра, вкл. изготвяне на документация, изготвяне на система за подбор и оценка на персонал, подбор и назначаване на персонал, обучение, супервизия и др. 167 985.75 152 174.58
Информиране и публичност: През целия период на реализиране на проекта ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от осъществяване на публичност на дейностите от проекта с цел още по-голямо популяризиране на резултатите от него и приноса на Европейския социален фонд. Чрез активна и навременна реклама ще се предизвика разбиране у широката общественост към проблемите на хората в неравностойно положение, което е пряко свързано с цялостното развитие на социалната дейност на общината. Основното внимание ще се насочи към правото на хората в неравностойно положение да водят пълноценен и достоен живот, чрез предоставяне на социални и здравни услуги в общността и в домашна среда. При изпълнение на всички дейности за осигуряване на информация и публичност по проекта, ще се спазват стриктно техническите изисквания, заложени в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Община Кюстендил ще следва и изпълнява наръчника като основен източник на информация за задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект, както и ефективно предоставяне на информация по проектите, съфинансирани от Европейския социален фонд. За процеса по информация и комуникация по изпълнението на проекта Община Кюстендил ще осъществи следното: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от Община Кюстендил, изрично ще се указва съфинансирането от Европейския социален фонд на проекта, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; ще сe упоменава Европейският социален фонд, който оказва подкрепа на проекта и общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. По време на осъществяването на проекта Община Кюстендил ще информира обществеността за получената от Европейския социален фонд подкрепа, като: публикува на интернет - страницата на Община Кюстендил кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз; постави плакати с информация за проекта (минимално размер A3), в които се споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз, на видно за обществеността място. 3. По отношение на дейностите, съфинансирани от Европейския социален фонд, Община Кюстендил ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат участниците в даден проект информирани за това финансиране. 4. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва, че финансиращата го Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” се осъществява с подкрепата на Европейския социален фонд. 5. Всички лога и изискванията за тяхното използване ще бъдат съобразно изискванията, както и емблемата на ЕС и логото за програмен период 2014-2020 г. ще се изобразяват винаги с еднакви размери в разработените печатни и информационни материали. 1 740.00 0.00
Подбор на персонал за „Център за услуги за ранно детско развитие”: Целта на дейността е осигуряване на персонал за организация на работата в „Център за услуги за ранно детско развитие”. Екипът на центъра ще включва експерти с различен профил на компетентността си – социално, медицинско и здравно образование. Проектната идея е в новосъздадения „Център за услуги за ранно детско развитие” да бъдат предоставяни комлексни услуги в зависимост от потребностите на децата, техните родители и бъдещи родители. Подборът и наемането на персонала е съобразен с принципа на равнопоставеност и в съответствие с изискванията на трудовото и антидискриминационното законодателство. Подборът на персонала, структурирането на длъжностите в него, координацията и управлени¬ето му са дейности с ключово значение за предоставянето и качеството на всяка социална услуга, включително на услугата, която ще се предоставя в ЦУРДР Те имат за цел да гарантират осигуряването на професионални грижи за потребителите на услугата от страна на мотивиран, добре обучен и работещ в екип персонал. Подборът на персонала на Центъра ще бъде извършен на конкурсен принцип. Ще бъде изготвена Процедура за подбор, утвърдена от Кмета на Община Кюстендил с приложено към нея заявление за кандидатстване. Ще бъде назначена комисия със заповед на Кмета на Община Кюстендил, която ще организира конкурса и извърши подбора на персонала. Провеждането на конкурса ще бъда на два етапа – по документи и интервю. Одобрените кандидати се предлагат за назначаване и сключване на договор, съгласно изискванията на Кодекса на труда. С наетият персонал ще бъдат проведени обучения и супервизия от експертите „Социални дейности” от екипа. Назначените служители ще получат длъжностна характеристика, неразделна част от договора, в която са описани задълженията, отговорностите и подчиненост. При започване на работа в ЦУРДР всеки служител ще има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност; ценностите и философията, на които е основана тя; отговорностите и задълженията, които трябва да спазва; организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Тези важни условия и изисквания ще са детайлно описани в длъжностна характеристика, която всеки служител получава при сключване на трудов договор и техническо задание за гражданските договори. Чрез реализацията на операцията ще се осигури заетост на лица, като всеки един назначен служител на центъра ще предоставя дейности, съобразно квалификацията си в зависимост от потребностите и желанието на потребителите. 0.00 0.00
Предоставяне на услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията": Дейността цели редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. Превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Предоставянето на услугата „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията” ще включва провеждането на следните дейности: • Измерване на височината и теглото на детето, главата, гръдния кош, проверяване на здравното състояние, следене на графика за имунизации и прегледи; • Преглед и диагностика на психомоторното развитие - ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година, на полугодие през третата година; • Консултации за смущения в храненето: насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и др. Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; • Консултации по отношение на съня–информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; • Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; • Предотвратяване на детски заболявания; • Установяване на здравен и зъбен статус на децата на възраст 0-7 години; • Съдействие за регистрация при общо практикуващ лекар. Услугата ще се предоставя в оборудвания здравен кабинет и в залите на ЦУРДР. Специалистите ще осъществяват мобилна работа–посещения в домовете на родителите, работа в общността /в детски ясли, детски градини, социални услуги в общността и др./ за превенция на заболяванията, информиране и консултиране и т.н. Всички здравни грижи, които ще се предоставят ще са с цел предотвратяване на детските болести, а не лекуване на бебетата и децата.Планираните в дейността здравни услуги няма де се препокриват с финансираните по НЗОК. В основата на дейността е консултиране, информиране и подкрепа на родителите при наличие на заболявания, а не лекуване на децата. Тази услуга ще бъде достъпна за: 1. Уязвими семейства и техните деца: - Родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общо практикуващ лекар или не го посещават. 2.Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск: - Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; - Безработни с бебета и малки деца - Родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца - Семейства, живеещи в лоши битови условия - Семейства с ниско ниво на образование 3. Деца от семейства без общо практикуващ лекар или такива, чийто общо практикуващ лекар не е педиатър 4. Деца от семейства без здравна осигуровка 5. Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата 6. Всички деца с увреждания 7. Деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.) Екипът на услугата ще разработи необходимата документация, съобразно изискванията на социалната и здравна сфера за коректно и точно отразяване на извършените дейности с потребителите. На всички потребители ще бъдат окомплектовни досиета, които ще се съхраняват в здравния кабинет. Потребителите на услугата ще се вписват в общ Регистър на потребителите в ЦУРДР. Потребителите на тази услуга ще се включват по тяхно желание съобразно техните потребности, като ще имат право на избор, включително и в определянето параметрите на услугата. 43 941.87 9 616.80
Предоставяне на услугата "Ранна интервенция на уврежданията": Дейността цели предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и създаване на специални умения за отглеждането на деца с увреждания. Услугата „Ранна интервенция на уврежданията" ще се предоставя на деца с увреждания и техните родители и ще е ориентирана към укрепване на потенциала и ресурсите на семейството за стимулиране на развитието на малкото дете. Дейностите ще се планират и реализират с активното участие на родителите и ще са съобразени с техните заявени потребности, очаквания и ценности. В този цялостен процес родителите и семейството ще бъдат активна, водеща страна и равнопоставени партньори на специалистите, назначени в услугата „Ранна интервенция на уврежданията”, т.е в основата на предоставяне на услугата ще бъде семейно- ориентирания подход. Критериите за допустимост в услугата „ Ранна интервенция на уврежданията” ще бъдат: 1. Възраст на детето от 0 до 7 години 2. Наличие на увреждане или риск от развитие на такова 3. Риск от изоставяне на дете от целевата група и настаняване в институция 4. Забавяне в една или няколко области на развитие-познавателна, двигателна, речева, социална, емоционална 5. Адресната регистрация на семейството да е в рамките на община Кюстендил 6. Недоносени бебета, бебета родени с ниско тегло или бебета с усложнения около раждането 7. Деца в риск, поради генетични или биологични фактори 8. Деца в риск от забавяне в развитието поради фактори на околната среда- социално слаби семейства, случай на домашно насилие и др. Услугата ще предоставя дейности, които са отворени за всички без оглед на етнос, религия и социален статус; достъпни; базирани на работа с мултидисциплинарен екип; с превантивен характер; разнообразни и комплексни. Дейностите в рамките на тази услуга ще се осъществяват от екипът на услугата в ЦУРДР. Някои от тези дейности ще се осъществяват в Центъра, други – в родилните отделения и чрез мобилна работа/работа на терен в домовете на потребителите. Екипът на услугата ще разработи необходимата документация, съобразно изискванията на социалната и здравна сфера и Методическо ръководство по ПСВ за коректно и точно отразяване на извършените дейности с потребителите. На всички потребители ще бъдат окомплектовни досиета, които ще се съхраняват в определен за целта кабинет. Потребителите на услугата ще се вписват в общ Регистър на потребителите в ЦУРДР. Потребителите на тази услуга ще се включват по тяхно желание съобразно техните потребности, като имат право на избор, включително и в определянето параметрите на услугата. Услугата РИУ към ЦУРДР ще се отнася за деца на възраст от 0 до 6 години, които имат увреждане или са в риск от развитието на такова, или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им. Предвижда се услугата да допринася за ранното идентифициране на рисковете за здравето и развитието на децата и ранната намеса. РИУ ще осигурява дейност на децата с увреждания или риск от такова, а също така и на техните семейства с цел намаляване на ефектите от увреждащото състояние. Основаната цел на мероприятията, които ще се провеждат е повлияване на съществуващите проблеми в развитието и предотвратяването на появата на нови. Входът към услугата РИУ ще бъде максимално отворен и достъпен. Необходимо е родителите да самозаявят желанието си за ползване на услугата, без да е задължително детето да бъде освидетелствано от ТЕЛК или ЛКК. Приемът на деца без диагноза няма изключва провеждането на консултации със специалисти , изследвания и диагностика. Това ще бъде част от оценката на състоянието на детето и последващата ранна интервенция. Освен самозаявилите се родители други източници на насочване към услугата ще бъдат: МБАЛ „Никола Василиев”- Кюстендил: лични лекари, детски градини, Отдел „Закрила на детето”- Кюстендил; семейства, които са ползвали или ползват други услуги към ЦУРДР. 178 502.51 0.00
Предоставяне на услугата "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания": Целта на услугата е подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище и ще се предоставя на деца с увреждания,подлежащи на записване в първи клас.Децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията от назначения в центъра специален педагог, необходими за първи клас.Услугата ще включва и наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. По-специално дейността обхваща: • оценка на нуждите на децата от подкрепа; • индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас; • работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година. Специалният педагог ще извършва индивидуална работа с деца и групови занимания с деца. В случай, че предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, груповите занимания ще целят да ги запознаят със социалната среда и да им помогнат за формирането на социални умения. Етапи за изпълнение: 1. Индивидуални и/или групови консултации на деца за укрепване на потенциала и ресурсите им, както и стимулиране на творческото им развитието. 2. Индивидуални и/или групови консултации на родители за развиване на уменията им за подкрепа на децата им през учебната година. Специалният педагог ще извършва индивидуална и групова работа в спокойна и адаптирана към детето среда, като ще прилага подходящи образователни дейности, насочени към доразвиване и обогатяване на познавателния опит (работа по теми в картинен план, степенувани по трудност, пиктограми), подобряване на фината моторика (рисуване, моделиране, апликиране, рязане) и подготовка за графомоторика, развитие на когнитивните сфери. 85 563.73 0.00
Предоставяне на услугите "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина".: Дейността цели да повиши знанията и уменията на уязвимите групи бъдещи и настоящи родители в община Кюстендил и по този начин да се подобри качеството на техния живот. С реализирането й ще се осъществи подкрепа на рисковите семейства в грижата им за децата, за справяне със семейни проблеми, чрез създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация.Предоставянето на услугите ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. Цел на дейността ще е предоставянето на информация, консултации и обучение в областта на репродуктивното здраве, методите за контрацепция, болестите, предавани по полов път и семейното планиране. Дейността ще оказва индивидуална подкрепа и на тези бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г., които отговарят на критериите за включване в групите, но не могат да участват поради обективни причини, чрез прилагане на методите на мобилната работа от специалисти и медиатор. Включването им като потребители на тази услуга ще бъде допълнителна подкрепа и правилната стъпка за подобряване на тяхното състояние, тъй като разчитат основно на социални помощи. Чрез реализирането на услугите в настоящата дейност ще се консултират родителите относно мрежата от услуги за подкрепа (социални, здравни, за заетост и др.) и тяхната роля за развитието на детето, както и за ролята на подкрепата на общността. Подкрепата ще се осъществява интегрирано в координация с всички заинтересовани страни. Екипът, ангажиран с изпълнението на дейността, ще работи в тясна връзка с ДСП и отдел ЗД, като медиаторите ще контактуват и обменят информация с кметовете на населени места относно бенефициентите. Целта на семейното консултиране и подкрепа ще е да подкрепи семействата в грижата за деца, решаване на семейни трудности чрез здравни, социални, правни, психологически консултации, за да се повиши родителският капацитет, което ще помогне на семейството да излезе от кризата, в която се намира.Дейността ще включва: • Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения • Семейно консултиране и подкрепа, вкл. работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа, в т.ч. и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина • Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина • Практическо прилагане на интегрирания подход при предоставяне на услугата, чрез координация на екипа, извършващ дейността, на принципа на взаимна допълняемост. • Изграждане на постоянна връзка на медиаторите по проекта със здравните медиатори от общината, специалистите от ДСП, кметовете на населени места, личните лекари на потребителите и др. • Разработена двумодулна програма: предродилна подготовка и грижи за бебето, с предвидени за всеки модул по четири сесии, т.е. общо осем сесии с продължителност за всяка една между 60 и 90 минути. • Мобилна работа и транспорт. 206 014.87 21 960.00
Предоставяне на услугата "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище": Целта на дейността е да се предоставят комплексни услуги за деца в лятното училище, организирано в ЦУРДР, за да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В лятното училище образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Заложените услуги в дейността ще ползват: 1. Деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони 2. Деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език 3. Родители на деца, посещаващи летни групи/училища Лятното училище ще се провежда в конферентната зала на ЦУРДР и ще предоставя дейности за подобряване на предучилищната подготовка като:  Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища.  Децата ще се разделят на групи в зависимост от техните нужди (игри в съответствие с предпочитанията на децата, кратки екскурзии в или в околностите на града)  Включване на родителите в екскурзиите като придружители;  Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища;  Ежемесечни срещи с родителите с цел мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас;  Включване на родителите в подготвителната работа;  Закупуване на книги и материали за първи клас, като стойността им се разделя с родителите. (Покриване на всички разходи за сметка на проекта е свързано с липса на интерес от страна на родителите);  Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Родителите също ще бъдат включени и информирани с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. 39 281.00 54 215.75
Управление и функциониране на услугите в ЦУРДР: Чрез осъществяване на дейността ще бъде създадена необходимата организация за цялостното функциониране, управление и предоставянето на услугите в ЦУРДР. Дейността планира рамките за качествено функциониране на ЦУРДР, за успешната координация между отделните специалисти и реализация на всички дейности, заложени в настоящето проектно предложение. Отчитайки спецификата на проекта ще бъде необходимо назначаване на Управител – 1 щ. бр. за вземането на отговорни, управленски решения, стриктно прилагане на законови и подзаконови нормативни актове, методически указания и др. Сформирането на ефективен екип от специалисти, ръководени от Управител ще създаде необходимите предпоставки за постигане на целите на проекта.За предоставяне на услугите в настоящето проектно предложение планираме да бъдат назначени 15.5 щатни бр. служители на трудов договор и 4 бр. на граждански договор в центъра, както следва: Управител -1 щ. бр.; Педиатър – 1 щ. бр.; Акушерка-мед. сестра– 1 щ. бр.; Социален работник – 3 щ. бр.; Специален педагог – 1 щ. бр.; Логопед– 1 щ. бр.; Рехабилитатор/Кинезитерапевт– 1 щ. бр.; Психолог– 1 щ. бр.; Медиатор – 3щ. бр.; Медиатор, отговорник спомагателни дейности – 1 щ. бр.; Работник-поддръжка 0.5 щ. бр.; Шофьор - 1 щ. бр.; Юрист – гр. договор на 400 ч. годишно; Стоматолог – гр. договор на 328 ч. годишно; Педагог - гр. договор на 230 ч. годишно за лятно училище; Медиатор- гр. договор на 240 ч. годишно за лятно училище; За осъществяване на мобилната работа на специалистите от услугите и транспорта на децата до центъра и обратно ще бъде назначен шофьор – 1 щ. бр. на специализирания транспорт от ПСВ. Към дейността ще бъде ангажиран и „Медиатор, отговорник спомагателни дейности”, който ще съвместява участието си в услугата за здравната консултация с функции на хигиенист на центъра. В центъра ще бъде назначен Работник - поддръжка - 0.5 щ. бр., който ще поддържа в изправност поверените му съоръжения и устройства, като ще осигурява и отговаря за правилната им експлоатация. Той ще отговаря за поддръжка както на съораженията в сградата, така и за дворното пространство и ще изпълнява и др. спомагателни функции, заложени в длъжностната му характеристика. За изпълнението на ръководните функции в центъра ще се обособи кабинет на Управителя. Практиката показа, че за ефективно и качествено функциониране на центъра е необходим ръководител, който да контролира на място изпълнението на дейностите по предоставяне на услугите. 956 827.82 1 386 502.68

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).