Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The establishment of a communal kitchen as a part of an operational programme for the supply of food and/or basic material help from the Fund for European Aid to the most Deprived, will provide a hot meal for those in need. The targeted groups are:1.Individuals and families who receive a monthly allowance as stated in article 9 of the Regulations for the Implementation of the Law on Family Benefits,2.	Individuals with proven lack of income and relatives who take care of them,3.	Individuals who live alone and families who receive a minimal pension 
Additional targeted groups:1.	Individuals and families who receive heating subsidies during the heating season preceding the subsidy, as stated in Ordinance № RD-07-5 from 2008,2.Mothers who receive a monthly aid for every child at the age of 1 or less according to article 8, paragraph 1 from the Law on Family Allowances for Children
3.	Individuals and families who have received one-time targeted assistance in the beginning of the school year as stated in article 10a from the Law on Family Allowances for Children,4.	Individuals and families who have received one-time or monthly assistance for deterrence or reintegration, raising a child with relatives or in foster homes as stated in the Regulations for the Implementation of the Law on Family Benefits ,5.Individuals and families, victims of natural disaster or breakdowns due to unforeseen circumstances.The main purpose of the project is to expand the working capacity of the communal kitchen already in place funded by the Finance projects of ‘Social protection’; and also its operation during times of the year when national funding is not provided. The expected outcome is the provision of vital needs during times of the year when national funding is not provided. Major activities:1.Identification of targeted groups,2.Purchase of food supplies,3.	Provision of hot meals4.Provision of accompanying measures
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи.: Основните целеви групи, които ще бъдат подпомагани по операция тип 3:"Осигуряване на топълобяд-2016" са: 1.Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП - 15 потребители; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "Социално подпомагане" - 5 потребители; 3. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери-за осигурителен стаж и възраст;за инвалидност;наследствени пенсии;пенсии,несвързани с трудова дейност - 20 потребители. Когато броят на бенефициентите не бъде запълнен с лица от основните целеви групи,ще бъдат включени лица от допълнителните целеви групи:1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта; 2. Майки, които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от ЗСПД; 3. Лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД; 4.Лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на ППЗЗД;5. Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишени. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Планира се да се проведе процедура за избор на изпълнител за доставка на хранителни продукти съгласно ЗОП през месец юни 2016г. Датата на стартиране на дейността на трапезарията е 01.07.2016 г. и дата на приключване - 30.04.2017 г. Общият брой дни, в които ще функционира трапезарията и ще се предоставя топъл обяд е дни, както следва - м.юли 2016 г. - 21 дни, м.август 2016 г. - 23 дни, м. септември 2016 г. - 20 дни,м.юли 2016 година, 21 работни дни; м.август 2016 година, 23 работни дни;м.септември 2016 година, 20 работни дни;м. октомври 2016 година, 21 работни дни; м. ноември 2016 година, 22 работни дни; м.дември 2016 година, 21 работни дни; м.януари 2017 година, 22 работни дни;м. февруари 2017 година, 20 работни дни; м. март 2017 година, 22 работни дни; м. април 2017 година, 18 работни дни.Месец май 2017 г. – 20 работни дни;Месец юни 2017 г. – 22 работни дни;Месец юли 2017 г. – 21 работни дни;Месец август 2017 г. – 23 работни дни;Месец септември 2017 г. – 19 работни дни;Месец октомври 2017 г. – 22 работни дни;Месец ноември 2017 г. – 22 работни дни.Декември 2017 г.-21 работни дни и от 01.01.2018г. до 31.12.2018г. в размер на общо 249 работни дни. и от Януари 2019 г. - 21 работни дни Февруари 2019 г. - 21 работни дни Март 2019 г. - 21 работни дни Април 2019 г. - 21 работни дни Май 2019 г, -21 работни дни Юни 2019 г. -21 работни дни Юли 2019 г. -21 работни дни Август 2019 г. - 21 работни дни Септември 2019 г.- 21 работни дни Октомври 2019 г.- 21 работни дни Ноември 2019 г.- 21 работни дни Декември 2019 г.-21 работни дни. Считано от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. общо 84 р.дни. Общият брой лица, на които ще се предоставя топлия обяд е 60 потребители от следните целеви групи както следва:1.Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП ; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "Социално подпомагане"; 3„Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си.” .Когато броят на бенефициентите не бъде запълнен с лица от основните целеви групи,ще бъдат включени лица от допълнителните целеви групи:1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта; 2. Майки, които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от ЗСПД; 3. Лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД; 4.Лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на ППЗЗД;5. Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишени. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00935-2018-0003, и № на договор с избран изпълнител - № 108 от 09.07.2018г. Считано от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. общо 84 р.дни на 58 потребителя. Съгласно приложена към ИП от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00935-2019-0003, и № на договор с избран изпълнител - № Д-118 от24.07.2019г. и № Д-119/24.07.2019г. 128 978.59 129 920.25
Осигуряване на топъл обяд: На територията на общината ще реализираме една трапезария, която се намира в гр.Стрелча в сградата на домашен социален патронаж с адрес гр.Стрелча, бул."България"78. За целите на трапезарията ще бъде използвана сградата на домашен социален патронаж, която е общинска собственост, съгласно акт за собственост.Разполагаме с необходимото оборудване за приготвяне на храната и осъществяване на процеса на хранене, а именно - газова печка, фурни, хладилници и фризери за съхранение на закупените продукти. Разполагаме и с превозно средство за доставяне на храната по домовете на потребителите. Човешкият ресурс, с който разполагаме и ще бъде използван за реализиране на дейностите, свързани с трапезарията е следния: главен специалист "социални услуги", домакин-касиер, готвачи - 2 - ма,работник кухня - 1, разносвач на храна - 2-ма, санитари - 2-ма, шофьор - 1,социален работник - 1. 6 448.93 6 496.03
Предоставяне на съпътстващи мерки: Тази дейност ще се осъществява от специалистите, работещи в домашен социален патронаж. В патронажа работят социален работник и главен специалист социални услуги, които са запознати със Закона за социално подпомагане и Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, както и другите нормативни актове, необходими, за осъществяване на дейността. Съпътстващите мерки ще се изразяват в: консултиране и насочване на потребителите, които не получават социални помощи към Д”СП”, ако отговарят на условията за кандидатстване; уведомяването им за действащите социални услуги на територията на общината, в които могат да бъдат включени,индивидуални и групови консултации за управление на семейния бюджет и др.. Реализирането им ще се осъществява чрез разговор с потребителите, а информация за реално реализираните съпътстващи мерки ще бъде от доклади от проведени консултации, списъци с подписи от груповите консултации, протоколи и снимков материал. 6 448.93 6 496.01

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).