Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project involves the delivery of 29 new 1009 mm low floor articulated trams. The following items are included in the delivery of the vehicles, which are indispensable elements to ensure the normal operation of the trams and the sustainability of the project:
• Training of the Employees of Stolichen Elektrotransport EAD in the management, maintenance, diagnosis and repair of the trams.
• Delivery of diagnostic equipment;
• Delivery of specialized tools;
• Provision of tram documentation.
The project will be implemented on the territory of Sofia Municipality and the purchased trams will be operated by Stolichen Elektrotransport EAD on existing tram lines with numbers 4, 5 and 18.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка на проектното предложение: Дейността включва изготвяне на проектно предложение, съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG16M1OP002-5.004. В рамките на възлагането се извършват следните основни дейности и услуги: - Идентифициране и описание на основните дейности, които да залегнат в проектното предложение - Изработване на бюджет - Изготвяне на прогнозен график за провеждане и възлагане на обществени поръчки - Изчисление и описание на индикатори за изпълнение на проекта - Консултации в процеса на оценка и одобрение на Проектното предложение – включва дейности, свързани редакция на проектното предложение в съответствие с коментари/забележки/указания, получени от Управляващия орган. - допълнителна информация за оценка на проектното предложение и др. 10 200.00 10 200.00
Изготвяне на Анализ на разходите и ползите: Анализът разходи-ползи (АРП) е изготвен в съответствие с методологията, заложена в Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/207 на Комисията и насоките за кандидатстване по процедура № BG16M1OP002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух“ по приоритетна ос 5 „Подобряване качеството на атмосферния въздух” на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.” и е в следния обхват: (1) Представяне на контекста (2) Определяне на целите (3) Идентификация на проекта (4) Анализ на търсенето и на вариантите (5) Финансов анализ (6) Оценка на риска При изготвянето на анализа е съблюдавана следната нормативна рамка: • Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета (Регламент (ЕС) № 1303/2013) • Регламент за изпълнение на Комисията (ЕС) № 2015/207 от 20 януари 2015 г. за определяне на подробни правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образците за доклад за напредъка, представяне на информация относно голям проект, съвместен план за действие, доклади за изпълнението по цел „Инвестиции за растеж и работни места“, декларация за управлението, одитна стратегия, одитно становище и годишен контролен доклад, както и методология за анализ на разходите и ползите и в съответствие с Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образеца на доклади за изпълнението по цел „Европейско териториално сътрудничество“ • Делегиран Регламент (ЕС) № 480/2014 на Комисията от 3 март 2014 година за допълнение на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство; • Указанията за подготовка на Анализ на разходите и ползите за инвестиционни проекти – инструмент за икономическа оценка на Кохезионната политика за периода 2014-2020 г.; • Всички актуални национални методически указания. 35 820.00 35 820.00
Доставка на 29 броя нископодови трамваи: Доставката е за 29 броя нови нископодови съчленени трамваи за междурелсие 1009 mm. В рамките на доставката на превозните средства са включени следните позиции, които са задължителни елементи за осигуряване на нормална експлоатация на трамваите и устойчивост на проекта: • Обучение на работниците и служителите на Възложителя за управление, поддържане, диагностика и ремонт на трамваите. • Доставка на диагностично оборудване - Диагностичното оборудване трябва да дава възможност за диагностика до елемент платка. Диагностично оборудване за системата за управление (3 комплекта), за спирачната система (3 комплекта), за хидравлична система (3 комплекта), за устройството за управление на вратите (3 комплекта), за климатичните системи (3 комплекта), за информационна система (3 комплекта), хардуер и софтуер за всяка система (3 бр.). • Доставка на специализирани инструменти - Специализираните инструменти, които са небходими за обслужване на новата доставка са: 4 бр. хидравличен крик за повдигане на секция, 3 бр. специализиран инструмент за аварийни дейности, 3 бр. специализирани инструменти и приспособления за монтажо-демонтажни дейности по колоосно-редукторния възел, 2 бр. приспособления за връщане в релси при дерайлировка, 2 бр. станция за пречистване на хидравлика (ако има хидравлика) • Предоставяне на Възложителя на документация за трамваите. Съгласно техническата спецификация, трамваите, обект на поръчката, трябва да отговарят на действащите европейските норми и стандарти и всички останали валидни документи, изисквани за извършване на обществени услуги в Европейския съюз. Трамваите трябва да притежават сертификат за типово одобрение от страна членка на Европейския съюз или страна, която има сключен договор с Европейския съюз или Република България, който осигурява взаимно признаване на съществуващи изисквания, или еквивалент. Производството на трамваите трябва да е при внедрена интегрирана система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2015 или еквивалетни мерки за осигуряване на качеството, както и при спазване на Стандарт IRIS (International Rail Industry Standart) или еквивалентно за производство на трамваи. ПРОГНОЗЕН МЕСЕЦ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА АДБФП: октомври 2019 116 880 400.80 116 777 586.82
Организация и управление и информация и комуникация: ПОДДЕЙНОСТ 4.1 Организация и управление Организацията и управлението на проекта е задължителна дейност, която ще продължи през целия период на проекта. За изпълнение на проекта ще бъде създаден Екип за управление (ЕУП) от служители на кандидата и партньора. ЕУП ще се състои от 6 члена: ръководител, кооординатор, юрист, финансист, експерт „подвижен състав“ и експерт "мониторинг и докладване". ЕУП е пряко отговорно за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности през периода на физическо изпълнение. Разпределението на отговорностите между членовете на екипа е направено по начин, който гарантира разделение на функциите и надеждни механизми за контрол върху работата на екипа за управление и на изпълнителите на дейностите, възложени на външни изпълнители по проекта. Функциите и отговорностите на всеки член на екипа са описани по-долу в т. 9. Екип. Ръководителят на проекта контролира изпълнението на задачите съобразно разписаните функции на всеки експерт. Отчитането на работата ще се извършва отдолу нагоре – всички експерти в ЕУП са подчинени на ръководителя на проекта. ПОДДЕЙНОСТ 4.2 Информация и комуникация Изпълнението на мерките за информация и комуникация има за цел да се повиши информираността на гражданите на Столична община за ролята и приноса на ЕС, както и да се подобри общото разбиране и признаване сред населението на необходимостта и ползите от проекта. Дейността ще включва следното: - веднага след подписване на АДБФП (в срок до два дни от сключването му), Столична община и Столичен Електротранспорт ЕАД ще публикуват на своите интернет страници описание на проекта, вкл. цели и резултати и финансовия принос на Кохезионния фонд на ЕС и на българската държава чрез ОПОС 2014-2020 г. за реализацията на проекта. - Ще се проведат 2 публични събития за популяризиране на проекта – пресконференция за стартиране изпълнението на проекта и заключително събитие при изпълнение на проекта. Публичните събития ще бъдат предварително анонсирани по подходящ начин. - Ще бъдат изготвени задължителните временни билбордове, постоянни обяснителни табели и информационни стикери на материалните активи и оборудването, закупени по проекта при спазване на изискванията за технически характеристики, вкл. графични стандарти, посочени в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. - Ще бъдат произведени плакати с информация за проекта, които ще се поставят на видно място в сградите на общината и партньора и при провеждане на публични събития по проекта. Плакатите ще съдържат задължителните елементи за визуализация, вкл. емблемата на ЕС, пълните наименования „Европейски съюз“ и „Кохезионен фонд“; общото лого за ЕСИФ за програмен период 2014-2020 г., логото и слогана на ОПОС 2014-2020 г., наименованието на проекта; общата стойност на проекта и размера на европейското и националното съфинансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. При дизайна на плакатите ще бъдат спазени изискванията за технически характеристики, вкл. графични стандарти, посочени в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. - Ще се подготви текст съобразно изискванията, указващ приноса на ЕС, който ще бъде поставян на всички изготвени писмени материали и документи по проекта. Дейността ще се изпълнява в съответствие с изискванията за задължителни мерки и за технически характеристики на материалите и продуктите, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, а контрол по изпълнението на договора и ще извършва координатора на проекта от ЕУП. ПРОГНОЗЕН МЕСЕЦ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА АДБФП: октомври 2019 262 579.20 261 052.69

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).