Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 600 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

Conducting media-campaigns throughout contracts with radio- and TV operators for promoting OPTTI and communication of the benefits of the projects  of the program to the general public. Throughout various types of media products - video- and radio-clips, reportages, interviews etc., will be shown and narrated the OPTTI projects implemented and the effect achieved through their realization. Diverse media channels will be used.

Implementation of sociological surveys with different size and scope, aiming to provide up-to-date information for assessment of OPTTI and to improve the process of purposeful planning and efficient spending of public resources for communication activities under the program.

The following types of surveys will be implemented for opinion polling:

A. Quantitative surveys – implementation of national representative surveys (15+ years) through standardized inquiry face-to-face and sample big enough to allow statistical analysis of specific target groups;

B. Qualitative surveys – conducting of focus-groups discussions with participants from specific target groups for approbation of different forms of communication and communication products of the Operational Program, as well as for testing of information and advertising materials: messages, language, font, emotions, audio- and video-clips, logo, slogan, speakers, etc.  
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на медийни кампании чрез договори с радио- и телевизионни оператори: Провеждане на медийни кампании чрез договори с радио- и телевизионни оператори за популяризиране на ОПТТИ и комуникиране на ползите от проектите по програмата сред широката общественост. Чрез различни видове медийни продукти - видио- и радио-клипове, репортажи, интервюта и други, ще бъдат показани и разказани осъществените по ОПТТИ проекти и постигнатия ефект от тяхната реализация. Ще бъдат използвани разнообразни медийни канали. Медийните кампании, които ще бъдат осъществени, са два вида - на национално и на регионално равнище. Регионалните кампании ще бъдат направени в регионите, в които има проекти на Оперативната програма, а националните – в цялата страна, чрез сключване на договори със съответния тип оператори. След провеждане на утвърдена с Решение №02: 16-241/04.11.2014 г. на Министерски съвет Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори в съответствие с чл. 4, т.2 от Закона за обществените поръчки (получена в УО на ОПТ с писмо вх. №03-00-477/04.07.2016 г.), в зависимост от конкретните цели на медийната кампания и целевата аудитория, ще бъде възложено и излъчването на съответните медийни продукти - клипове, рубрики, репортажи и т.н. Следвайки съгласуваната и приета от УО на ОПТТИ 2014-2020 г. с Изх. писмо №03-00-477/14.07.2016 г. „Методология за разпределение на финансовия ресурс за информация и комуникация на оперативните програми и финансовите инструменти, съ-финансирани чрез ЕСИФ“ дирекция „Координация на програми и проекти“, в качеството си на Управляващ орган на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014–2020, ще изпрати писма-покана до радио и телевизионни оператори с искане за оферта, която да съдържа следните елементи: • Техническа оферта • Примерен медиен план • Актуална тарифа След получаване на офертите, ще бъде извършено класирането им и ресурсът, предвиден за всяка една от медийните кампании, ще бъде разпределен съгласно получените по методология точки. 867 466.41 937 714.64
Осъществяване на различни по обем и обхват социологически проучвания: Осъществяване на различни по обем и обхват социологически проучвания, които имат за цел да предоставят актуални данни за оценка на ОПТТИ и да подобрят процеса на целенасочено планиране и ефективно изразходване на публичния ресурс за комуникационни дейности по програмата. Ще бъдат проведени следните видове социологически проучвания за изследване на общественото мнение: А. Количествени проучвания – провеждане на национално-представителни социологически проучвания (год. 15+) чрез стандартизирана анкета лице-в-лице и достатъчно голяма извадка, която да позволява статистически анализ на специфични целеви групи; Б. Качествени проучвания – провеждане на фокус-групови дискусии с участници от специфичните целеви групи за апробация на различни форми на комуникация и комуникационни продукти на Оперативната програма, както и за тестване на информационни и рекламни материали: послания, език, шрифт, емоции, аудио и видео клипове, лого, слоган, говорители и т.н. 28 994.00 34 792.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).