Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Programme of the Republic of Bulgaria under Internal Security Fund

Planning region: All

Description

The Academy of the Ministry of Interior is a framework partner and national point of contact with the European Union Agency for Law Enforcement Training (CEPOL), in which capacity it coordinates training activities of the Agency at national level and conducts joint events. During the period 2019 – 2022, the national contact point ensured participation in over 340 attendance and online courses, but due to insufficient material base, only 2 of these courses were organized and conducted in Bulgaria. The training and education facility is depreciated and requires repair and modernization to meet established CEPOL standards in the area. CEPOL's national contact point needs digitization and the construction of a specialized training center to counter cybercrime in order to be able to respond to new threats and provide the necessary conditions to fulfill the commitments made to the Agency. A insufficiency of centralized trainings for the regional directorates of the Ministry of the Interior in thematic areas that could contribute to the Fund's goals for ensuring a high level of security in the EU. 
To ensure an effective and efficient educational and training process, it is necessary to implement a modern distance learning platform that will contribute to ensuring a high level of security in the Union by strengthening the capacity of Member States to prevent and fight terrorism and radicalization , serious and organized crime and cybercrime.
Main activities: modernization of infrastructure of Academy; construction of training center for combating cybercrime; organization of scientifing conferences and other
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Модернизиране на учебната инфраструктурата на Академия на МВР: Дейността е насочена към създаване на подходяща учебна среда, която е необходима за изпълнение на проекта и за да се гарантира устойчивостта на резултатите от него, след приключването му. Модернизацията на образователната инфраструктура на Академията на МВР е необходима предпоставка, за да може университетът да отговори на стандартите за ефективно, качествено и практическо ориентирано обучение на полицейски служители от МВР и служителите от други страни от Европейския съюз, организирани в мрежата на CEPOL. В тази връзка се предвижда в рамките на проекта да бъдат ремонтирани съществуващите 2 /две/ стрелбища, находящи в сградата на ректората на АМВР и съществуващите 2 /два/спортни салона. Стрелбищата се нуждаят от ремонт, отговарящ съвременните норми и изисквания за този вид съоръжения. Спортните салони ще бъдат изцяло реновирани, включително и прилежащите към тях съблекални, бани и помощни помещения. СМР стрелбища обхваща следните части: архитектура-разрушителни работи, преградни стени, облицовка по стени, подови настилки, тавани, дограма, оборудване; електро; ВиК; ОВиК-отопление, вентилация. СМР 2 салона включва: демонтаж/монтаж: осветителни тела, дограма, подмяна на ПДЧ плоскости, ремонт на санитарни възли. Четирите помещения се намират на базовото ниво на сградата, като техен покрив е терасата, окръжаваща сградата, който също се предвижда да бъде ремонтиран, тъй катo към момента е в много лошо състояние. Така изградената инфраструктура ще се използва за обучение по стрелкова подготовка, лична защита и физическа подготовка и полицейска тактика. Тези учебни дисциплини са задължителни за обучението на полицейските служители не само у нас, но и в партньорските академии на CEPOL. Създаването на условия за това обучение не само ще повиши професионалните умения на полицейските служители, но ще бъде гаранция за защита правата на човека срещу незаконосъобразно използване на оръжие, физическа сила и помощни средства. Реновираната инфраструктура ще позволи на Академията на МВР да домакинства курсове и семинари, организирани от CEPOL. Освен че ще бъдат ремонтирани описаните четири учебни помещения, те ще бъдат оборудвани със съвременни и безопасни средства необходими за правилната експлоатация на режима за използването на стрелбищата и спортните салони. Стрелбищата ще бъдат осигурени с необходимите технически средства за осъществяване, движение, отчитане на попаденията от стрелбата, мишени комплекти и средства за защита на обучаемите, включително и такива осигуряващи здравословни условия за работа, включващи подходяща вентилация и други. В рамките на тази дейност ще бъде построен тренировъчен стадион. Същият ще бъде със стандартни размери, тревна площ от изкуствена трева, лекоатлетическа писта с пет коридора, сервизно помещение и трибуна. Ще бъде изградена и довеждаща инфраструктура. Стадионът ще бъде изграден в двора на Академията на МВР и ще бъде пряко свързан със съществуваща и новоизграждаща се учебна и спортна база. Така ще се превърне в достъпна зона, в която ще се провеждат учебни занятия и спортни занимания, пряко свързани с учебния процес. Стадионът ще допълва съществуващата спортна база чрез възможностите, които предоставя и ще открие възможност за по-голяма наситеност и целенасоченост на учебния процес. Използването на възможностите на това спортно съоръжение е задължителен елемент от обучението на полицейските служители. Изграждането му ще доближи учебния процес по лична защита и физическа подготовка до съществуващите европейски и световни стандарти, ще подпомогне провеждането на обмени програми и курсове по линия на CEPOL, с което ще допринесе за повишаване на капацитета на АМВР като партньорска академия и контактна национална точка на CEPOL. Допълнителна информация в раздел "Прикачени файлове". 3 309 250.00 0.00
Изграждане на обучителен център за противодействие на киберпрестъпността: Дейност 2 има за цел създаване на обучителен център на АМВР за провеждане на обучения, посветени на проблемите на борбата с киберпрестъпността. Предвижда се изграждане на специализиран обучителен център за противодействие на киберпрестъпността. Необходимостта от тази мярка е пряко свързана с политиката в обучителната дейност на CEPOL и изискванията към партниращите академии, за това да отговарят на съвременните предизвикателства пред сигурността, произтичащи от интернет пространството, които придобиват все по-голямо значение и представляват приоритет пред всички полицейски служби. Поради това МВР и CEPOL отделят специално внимание за изграждането на капацитет за провеждане на подобен вид обучения, с цел повишаване професионална подготовка на широк кръг полицейски служители по темата. За логистичното осигуряване на обучителния център е предвидено изграждането на една нова зала и ремонтирането на 11 други, т.е. обект на интервенция ще бъдат 12 учебни зали, които ще се използват за нуждите на учебния процес, по теми свързани с противодействие на киберпрестъпността. Помещенията ще бъдат оборудвани и обзаведени с технически средства, включително компютърна техника, а също така и с подходящо обзавеждане за обучителен център за противодействие на киберестъпността за осигуряване нормалното протичане на учебния процес. С реновирането и обзавеждането на учебните зали на обучителен център за противодействие на киберпрестъпността ще се създадат необходимите условия за високо качество на обучение и ще се гарантира по най-ефикасния начин устойчивостта на резултатите по проекта. Така АМВР ще отговори на стандартите на CEPOL в този вид обучения, което ще даде възможност за пълноценно провеждане на обменни програми и домакинстване на учебни курсове в България. Предвидените строително-ремонтни дейности на 12 учебни зали, ще бъде осигурени с бюджет в рамките на 555 520 лева. По отношение на първата зала строителството ще включва изграждането на стъклена покривна конструкция, подова настилка, ремонт на стени, изграждане на електрическа система, вентилационна система и други, съобразно архитектурен проект, който ще бъде възложен. Ремонтът на останалите единадесет зали ще включва шпакловки, боядисване, ремонт на инсталация и други ремонтни дейности по задание, разработено от АМВР. Предвижда се подмяна на дограма и монтиране на външни ролетни щори. Учебни зали ще бъдат обзаведени с учебни маси и столове, като видът на оборудването е индикативен за обучителния център за противодействие на киберпрестъпността, осигуряващо учебния процес и отговарящо на особеностите за обучение по въпросите на борбата с киберпрестъпността. Центърът ще бъде осигурен и с компютърно оборудване, видът и количеството на което ще бъдат определени след анализ на нуждите от обучението и най-добрите практики в партньорските академии на CEPOL. Стойността на разходите за закупуване на компютърно оборудване за обучителен център за противодействие на киберпрестъпността възлиза на 500 000лв. За нуждите на обучението в обучителния центъра за противодействие на киберпрестъпността , който е част от учебния процес в АМВР ще се закупи софтуер, който ще подпомага специализираното обучение по противодействие на киберпрестъпността и ще даде възможност да се създаде подходяща университетска виртуална среда, която ще е в помощ на управленските процеси, свързани с учебния процес, осигуряването на образователните услуги и взаимодействието със CEPOL и партньорските академии. Функционалните характеристики на софтуера ще бъдат определени след отчитане на конкретните нужди на АМВР и опита на CEPOL и партньорските академии, в експлоатацията на подобни продукти. Заедно със софтуера ще бъдат осигурени и лицензи и абонаменти, където е приложимо за неговата дългосрочна поддръжка и експлоатация. Бюджетът за тази дейност възлиза на 5308685 лв. Оборудването и обзавеждането ще се използват само и единствено за обученията за противодействие на киберпрестъпността Добавен е прикачен файл с доп. инф. 5 308 685.00 0.00
Разработване на учебни материали и учебна документация: Целта на тази дейност е разработване на учебни материали и документация за провеждане на специализирани обучения по различни теми, свързани с дейността на полицейските служители. Ще бъдат разработени учебни материали и учебна документация, които ще се основават на базата на научни изследвания, проведени от преподаватели от АМВР,относими към целите на фонда и за осигуряване на високо равнище на сигурност в ЕС,с възможност за провеждане на обучения в мрежата на CEPOL. В рамките на тази дейност ще бъдат разработени 19 учебни програми (в областта на професионалното обучение или образование в областите в обхвата на ФВС) и изготвени 19 учебни материали (издания в областите в обхвата на ФВС), свързани с тях, които според оценка на нуждите ще бъдат различни видове учебни помагала, посветени на следните теми, с актуална за България и страните от ЕС тематика:1„Казуси в полицейската дейност в областта на трансграничната, тежка и организирана престъпност“;2„Компендиум за разузнаване с открити източници OSINT, разузнаване чрез социални мрежи SOCMINT и геопрофайлинг за полицейски разузнавачи“;3„Полиграфско изследване на лъжата“;4 „Правото на свобода и сигурност в контекста на противодействието на киберпрестъпността“;5"Учебник по криминалистика";6"Съдебни експертизи";7„Учебно помагало по стрелкова подготовка“;8„Стрелкова подготовка-първа част“;9„Стрелкова подготовка - втора част“;10„Наръчник за използване на помощни средства изучавани в дисциплината стрелкова подготовка“;11“Организация на полицейската подготовка за използване на огнестрелно оръжие“;12„Високо рискови полицейски операции в борбата с организираната престъпност и тероризма“;13„Наръчник - процедури за използване на електропреносни и несмъртоносни оръжия "Тейзър" от органите на МВР“;14„Наръчник за използване на физическа сила и помощни средства в МВР“;15„Основи на противодействието на тероризма“;16„Основи на високорисковите операции“ книга;17„Превенция на тероризма-същност на тероризма рискове и заплахи“-книга първа част;18„Превенция на тероризма - наблюдение за терористична активност“ - книга втора част;19„Превенция на тероризма-оперативно-тактическо осигуряване на защитата на обекти“–книга трета част. Изборът на темите от една страна е свързан с актуалните нужди от обучение на полицейските служители, с което ще подпомогнат за повишаване на сигурност в нашата страна и ЕС. От друга страна учебните материали и документация допълват и подпомагат надграждането с добавена стойност на инвестициите в материалната инфраструктура на АМВР, която ще се изгради по Дейност 1 и 2.По този начин тези два компонента от твърди и меки мерки в своята съвкупност биха могли да доведат до постигане на предвидените проектни резултати и устойчивост на проектните достижения. Наименованията на програмите и учебните материали са работни и търпят редакционна промяна, а съдържанието и тематичните области ще бъдат насочени към предотвратяване и борба с тероризма и радикализацията, тежката и организираната престъпност и киберпрестъпността.Ще се разработи и нов учебен план/програма за обучение в областта на противодействието на киберпрестъпността. В обучителния център за противодействие на киберпрестъпността ще се провеждат обучения на теми свързани с киберпрестъпността. Всички учебни документации ще бъдат отпечатани в тираж от 2000 бр. всеки-38 000 екз. Всеки учебен материал, който ще бъде отпечатан е с осреднен обем от 180 стр. В зависимост от оценяването на проблемите които ще бъдат засегнати по всяка тематична област, обемът на всеки от 19 учебни издания ще бъде специфициран, като на тази основа ще се заложат и конкретните параметри на общ.поръчка. Координация и съгласуваност със CEPOL по повод осъществяване на дейност ще се осъществява чрез с-р МСП в АМВР, който е национално звено за контакт на CEPOL. Преди разработването на програмите от българските експерти по проекта ще се поискат предложения от CEPOL, предвид техния опит за съдържанието и методиката на обучението. Добавен е прикачен файл с доп. инф. 456 000.00 0.00
Разработване на дигитално образователно съдържание: Целта на дейността е да се осигури съвременен и надежден достъп до учебно съдържание и информация, необходими за професионалното развитие на включените в проекта целеви групи. В рамките на тази дейност ще бъде разработено дигитално образователно съдържание по нова учебни програми и планове, на основата на разработените учебни материали. Дигитално образователно съдържание ще включва електронни материали, съответстващи на 19-те учебни теми, които ще бъдат разработени по Дейност 3, като интерактивни и мултимедийни материали. По този начин, ще бъде осигурено в дигитален формат обучението по 19 тематични области. Дигиталното съдържание ще осигурява свързаност и ефективното използване на споделени преподавателски и материални ресурси между участниците в учебния процес. С оглед постигане на баланс между различните видове компетентности, акцентът ще бъде поставен върху интердисциплинарния подход в процеса на подготовка и тяхното дигитализиране, в рамките на новата учебно-планова документация. Дигиталното съдържание ще способства за подготовката на квалифицирани интердисциплинарни полицейски служители, с познания, умения и компетенции да разпознават заплахи за сигурността, включително в киберпространството, да правят оценка на риска, да определят средствата за защита, да взаимодействат на полето на европейската сигурност и да организират съвместни разследвания. Дигиталното образователно съдържание ще обхване и осигури придобиване на специализирани знания в сферата на провеждане на оперативно-издирвателна дейност и разследване, използването на физическа сила, помощни средства, психологическите аспекти на полицейската дейност и други. Чрез дигиталното образователно съдържание, ще се създадат предпоставки за ускоряване на процесите по дигитални знания и умения на полицейските служители, както и на обучаемите в АМВР и други полицейски академии, участващи в нашия учебен процес. Очаква се чрез дигиталното образователно съдържание да се повиши качеството на обучението, в това число по-добра дигитална подготовка. Дигиталното образователно съдържание по деветнадесетте тематични области ще даде много ползи и на двете страни в образователния процес: 1.) на преподавателите - време за повече обсъждане и преподаване на новите знания; 2.) на обучаемите - разнообразие на възможностите да усвояват материала, както и достъпност по всяко време и на всяко място. 342 811.00 0.00
Провеждане на обучения: Целта на дейността е да бъде повишен капацитета на полицейските служители, чрез провеждане на обучение по темите, представляващи обект на настоящия проект, както и да се апробират създадените обучителни продукти. След изготвянето на деветнадесетте учебни програми, учебни материали и дигиталното образователно съдържание по Дейност 4 и Дейност 5 ще бъдат организирани 32 броя обучения за разпространение на резултатите от разработените учебни продукти. 16 (шестнадесет) от обученията ще бъдат под формата на комбинирани обучения онлайн курс, с присъствен модул на обучение в АМВР. Те ще се основават на разработеното дигитално образователно съдържание, разработено по Дейност 5. В тях ще участват по 30 участници или общо 480 участници, които ще бъдат полицейски служители от структурите на МВР. Продължителността на обучението в онлайн курсовете ще бъде уточнено, съобразно разработената учебна програма. В случаите, при които част от курса ще има присъствен модул, той ще бъде с продължителност от 3 дни. Необходимостта от присъственото обучение в АМВР е свързано с използването на изградената образователна инфраструктура в рамките на проекта. Участниците в присъствения модул на обучението ще бъдат командировани за сметка на бюджета на проекта. Останалите 16 обучения ще бъдат под формата на присъствени семинари, които ще се проведат в различни региони на България. Те ще бъдат с продължителност 3 дни. На всеки семинар ще бъдат поканени 30 участници, които ще бъдат полицейски служители от структурите на МВР. В хода на тези обучения ще се използват учебните материали разработени по Дейност 4. Националната точка за контакт с CEPOL ще координира предвидените обучителни дейности със CEPOL, за да засили синергиите и да избегне дублирането. Обученията ще бъдат фокурисани върху ключови пропуски по отношение в знанията, уменията и компетентностите, идентифицирани в Стратегическата оценка на нуждите от обучения (EU-STNA 2022-2025) и по-специално, свързаните със защита на основните права и на данните. Лектори в двете форми на обучения ще бъдат експертите от Академията на МВР, разработили учебните материали и учебните програми, както и други експерти привлечени специално за провеждане на обучението. Във всяко обучение ще участват 4 лектори, които ще провеждат обучението. Заплащането на лекторите, които ще бъдат собствен ресурс ще се извършва по Наредбата за допълнителните възнаграждения в МВР. 725 200.00 0.00
Провеждане на ежегодни научни конференции: Целта на дейността е да се обменят знания и опит между български и чуждестранни участници по предотвратяване и борба с тероризма и радикализацията, тежката и организираната престъпност и киберпрестъпността чрез представяне на актуални научни разработки и провеждане на научни дискусии. В рамките на дейността ще бъдат организирани и проведени пет тематични международни научни конференции за новите тенденции и проблемите в областта на борбата с тероризма и радикализацията, тежката и организираната престъпност и киберпрестъпността . Във всяка научна конференция ще вземат участие 50 участници, които ще участват в нея с представяне на доклади или участие в научни дискусии, проведени по време на конференциите. Всяка конференция ще бъде с продължителност от 3 /три/ дни. Представените от всяка конференция доклади ще бъде отпечатани в сборник, с тираж от 1000 екземпляра. Отпечатването на 5-те сборника с доклади ще бъде възложено на външен изпълнител, чрез провеждане на процедура по ЗОП, която ще бъде на стойност 72 000 лева. За участие в научните конференции ще бъдат поканени преподаватели и обучаеми в Академията на МВР, преподаватели и обучаеми от други обучителни институции в страната, служители на МВР, както и служители на други министерства и държавни органи, ангажирани със сигурността. Ще бъдат отправени покани за участие чуждестранни партньорски академии/институции в чужбина за изпращане на участници в научните конференции. Предвижда се да участват от 5 до 7 представители на чуждестранни партньорски академии/институции за всяка една от петте научни конференции. Научните конференции ще бъдат посветени на новите тенденции и проблеми в противодействието на киберпрестъпността и иновации в областта на сигурността. Конкретните тези на конференциите ще бъдат съгласувани със СЕПОЛ посредством националната контактна точка. Петте международни научни конференции ще се проведат на територията на Република България – в гр. София или, при възникнала необходимост – в друга локация на територията на страната. Ще бъде осигурени самолетни билети за 35 пътувания на чуждестранни участници. Същите ще бъдат осигурени, чрез провеждане на обществена поръчка. Индикативната стойност на самолетните билети е 68180 лв. 433 559.00 0.00
Видимост, прозрачност и комуникация: Дейността включва предприемане на действия, свързани осигуряване на публичност на изпълнението на дейностите по проекта и на безвъзмездната финансова помощ в рамките на национална програма по фонд „Вътрешна сигурност“. Предвижда се провеждането на три информационни събития – едно откриващ информационно събитие, едно междинно събитие, отчитащо резултатите 30 месеца след началото на проекта и едно закриващо събитие. Трите събития ще се проведат в Академията на МВР, като за тях не е необходимо допълнително финансиране. На тези мероприятия е предвидено присъствието на общо минимум 80 участници. При провеждането на информационни събития, работни срещи, семинари, конференции и други дейности, свързани с изпълнението на проекта, ще бъде използван информационен рол банер, а на участниците в събитията ще бъдат предпоставени рекламни материали- тефтери (2000 бр.), химикалки (2000 бр.), USB памет(2000 бр.) и други с цел осигуряване на публичност на Програмата и проекта. Видът и броят на посочените материали е индикативен. Ще бъдат заснети на три рекламни видеоклипа е на обща стойност 80 000 лв. Рекламните материали, осигуряващи публичност на проекта ще бъдат брандирани с логото и/или името на програмата, на проекта и логото и/или името на бенефициента. Тези рекламни артикули се предвижда да бъдат на стойност 209 293 лв. и ще бъдат раздавани на участниците във всички събития, свързани с изпълнението на проекта. Посочените бройки и рекламните материали, с изключение на рекламния винил и информационните табели, са индикативни. Рекламният винил за фасада (1 бр.) ще бъде поставен на фасадата на Ректората на Академията на МВР, с цел да осигури повече публичност и видимост по отношение на дейностите, заложени в проекта. Информационните табели (25 бр.) ще бъдат поставени при всички реновирани/изградени обекти по проекта, съдържащи информация за програмата, името и стойността на проекта. Академията на МВР поема ангажимента да гарантира, че мерките за информация и публичност се изпълняват в съответствие с Програмата, като поставя устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с техническите характеристики, посочени в приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, когато започне физическото изпълнение на операцията, включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудване, с общ размер на разходите в размер над 195 580 лв. Академията на МВР ще постави на видно място билборд и информационни табели, свързани с физически обект, инфраструктура или СМР по проекта. Информацията за проекта – цели, дейности, резултати и финансиране, ще бъде публикувана в уебсайта на Академията на МВР и нейните профили в социалните мрежи. За да бъде гарантирана ефективността и прозрачността на изпълнението на проекта, Академията на МВР ще използва информационни и публични дейности, насочени към включване на широк кръг от заинтересовани страни. 289 293.00 0.00
Управление и изпълнение на проекта: Дейността се състои от две поддейности: Поддейност 8.1 Управление на проекта Поддейност 8.2 Изпълнение на дейности по проекта Поддейност 8.1 Управление на проекта За цялостното управление на проекта е определен следния Екип за управление от служители, които са собствен персонал на Академия на МВР със следните основни отговорности: 1. Симо Михов (ръководител на проекта): - отговаря за цялостната реализация на проекта в съответствие с изискванията на споразумението за отпускане на финансова помощ, ръководи и разпределя задачите между останалите членове на екипа и контролира работата им; - извършва всички дейности, свързани с ръководството на проекта; 2. Драган Пешински (координатор на проекта): - координира цялостната дейност по проекта и подпомага работата на ръководителя на проекта при организацията на дейностите; - следи за точното изпълнение на план-графика на проекта; - отчита пред ръководителя на проекта постигнатите резултати и индикатори по проекта; - оказва съдействие на външни експерти при оценка и одит на проекта; 3. Мая Хаджийска (счетоводител на проекта): - отговаря за правилното разходване на средствата по проекта; - организира, контролира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна отчетност по проекта, изготвя междинните и окончателния финансови отчети; - оформя исканията за плащане към управляващия орган по проекта; - отразява разходите по дейностите на проекта в отделна счетоводна аналитичност; - отговаря за изпълнението на бюджета, отчетността на материалните средства и съхранението на разходооправдателните документи, свързани с проекта; - представя финансовите документи за извършване на одит. 4. Александра Петрова (технически сътрудник): - отговаря за документирането на дейностите по проекта; - отговаря за създаване, съхранение и архивиране на физическо и електронно досие по проекта; - отговаря за създаване и текущо поддържане на регистър на документите свързани с изпълнението на проекта; - подпомага ръководителя и координатора на проекта при подготовката на междинните технически доклади и отчети; - отговаря за документиране на срещите на екипа за организация и управление на проекта, изпълнява и др. задачи. Общо разходи за възнаграждение на експертите по управление на проекта (8.1) са на стойност 501025.92 лв. Експерт "Обществени поръчки" - 2 бр.: - Експерт "Обществени поръчки" №1 - експертът ще участва в изпълнението на Дейности № 1, 2, 3 и 4; - Експерт "Обществени поръчки" №2 - експертът ще участва в изпълнението на Дейности № 5, 6 и 7; Експерт "Юрист" - 2 бр.; - Експерт "Юрист" №1 - експертът ще участва в изпълнението на Дейности № 1, 2, 3 и 4; - Експерт "Юрист" №2 - експертът ще участва в изпълнението на Дейности № 5, 6 и 7; Експерт "Строително-ремонтни дейности" - 1 бр. - експертът ще участва в изпълнението на Дейности №1 и 2; Експерт "Софтуерни продукти" - 1 бр. - експертът ще участва в изпълнението на Дейност №2; Експерт "Компютърна техника" - 1 бр. - експертът ще участва в изпълнението на Дейност №2; Експерт " Печатна дейност" - 1 бр. - експертът ще участва в изпълнението на Дейности №3 и №7; Експерт "Дигитални технологии" - 1 бр. - експертът ще участва в изпълнението на Дейност №4 Експерт "Публичност и информационни дейности" - 1 бр. - експертът ще участва в изпълнението на Дейност №7. Общо разходите за възнаграждение на експертите от екипа за изпълнение по дейностите на проекта (8.2) са на стойност 739182.22 лв. За всички гореизброени експертни позиции ще бъдат включени служители, които са собствен административен персонал на АМВР. Допълнителна информация в раздел "Прикачени файлове". 1 482 308.26 45 495.24

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).