Осигуряване на функционирането на "Областен информационен център - Видин" през периода 2024г. - 2029 г.: По цел 1 на процедурата ще бъдат осигурени:
1.Възнаграждения по трудови договори, в т.ч. и осигуровките за сметка на работодателя, на 3 бр. служители- управител, експерт "ИОУ" и експерт„КИЛ” и
2.Разходи за текущата издръжка на офиса, пряко свързани и обезпечаващи ефективната му работа-с цел постигане на заложената целева стойност на индикатор: О1-10
По цели 2-5:
1. Разработване, популяризиране и поддържане на профил на ОИЦ - Видин във Фейсбук с актуална инф-я, за да се гарантира наличността на инф-ята относно ЕСИФ и ЕФСУ-с цел постигане на заложената целева стойност на индикатор: О4-3
2. Провеждане на публични инф.събития в присъствена или дистанционна форма (инф.дни, пресконференции, публични дискусии, нац.кампании, изнесени приемни и щандове, публични консултации, и др.) за:
- съдействие за сформиране на партньорства между заинтересованите страни на рег.ниво и осъществяване на координация в процеса на подготовка на ИТИ, както и организиране и провеждане на обществени консултации и представяния;
- обща информация относно политиките на ЕС, СП, управлението и изпълнението на програмите от СП;
- предоставяне на специфична инф-я за възможностите за финансиране по програмите от СП на потенциални кандидати;
- събития, част от обща кампания на мрежата;
- разпространение и популяризиране на положителни резултати и добри практики във връзка с изпълнението на програмите от СП, както и напредъка по програмите с медии и др. заинтересовани лица;
- подобряване на видимостта и комуникацията на местно и регионално ниво, за популяризиране на въздействието на ЕСИФ и ЕФСУ съвместно с НСОРБ;
- подпомагане на съвместната инф.кампания на УО на ПРР и Министерството на енергетиката;
- координационни срещи за споделяне на опит и добри практики между 27-те ОИЦ, мрежата с ЦКЗ и др. съгласно т.13 от НК;
ОИЦ ще проведе 89 събития: 66 инф.събития в 11-те общини на област Видин, участие в 6 нац.инициативи, 5 събития, свързани с ролята на ОИЦ - Видин в Звената за медиации и публични консултации към РСР на СЗР и 12 срещи с медиите.
3. Обслужване на „едно гише“ за осигуряване на инф-я на заинтересованите лица относно възможностите за финансиране от ЕФСУ по програмите от СП, на място, по телефон, на събития, във страницата във Фейсбук или по е-мейл, и предоставят възможност за ползване на място на специфична литература и информационни ресурси.
4. Регулярно публикуване на информация в медии и на портала за:
- осигуряване на прозрачност за предприетите действия от органите за управление и контрол в Системата относно сигнали/нередности и измами със средства от ЕСИФ и ЕФСУ;
- разпространение на инф-я и добри практики относно политиките на ЕС в областта на климата, енергетиката, транспорта и данъчното облагане за намаляване на нетните емисии на парникови газове (Европейския зелен пакт), новата политика на сближаване на ЕС и др., особено на регионално равнище;
5. Разработване и разпространение на информац.материали; Подготовка на специализирани ПР и експертни материали (публикации, прессъобщения, участия в предавания и др.) на регулярна база и при информационен повод. Ще се изработят по 2 бр. брошури годишно с тираж 200 бр. всяка, общо 12 бр. за проекта, 1 бр. табела, 1 бр. стойка-банер. Брошурите ще се разпространяват по време на събития и в офиса. Табелата ще се монтира до входната врата на офиса. Стойката-банер ще се поставя в помещенията, в които се провеждат събитията.
6. Разработване и разпространение на рекламни материали за популяризиране на проекта и финансиращата институция (календари, химикали, тефтери и др.). Ще се разпространяват по време на събития и в офиса.
7. Редовно събиране на информация относно степента на удовлетвореност на бенефициентите от подкрепата, предоставена от ЕСИФ и ЕФСУ чрез анкети, проучвания, запитвания и др.
8. Участие в дейности свързани с функциите на ОИЦ в звената за медиация и за публични консултации съгласно Процедурните правила на РСР-с цел постигане на заложената целева стойност на индикатор:О4-1. |
713 904.24
|
0.00
|