Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 70 078 TREES
Български

Programme: Programme "Environment" 2021-2027

Planning region: All

Description

As part of the regional waste management system in the Samokov region, a composting plant was built and put into operation in 2016, including the treatment of green, garden and wood waste with a capacity of 2500 t/y, located in property within the regional center for non-hazardous waste. The equipment of the plant is significantly depreciated, the technology is outdated and doesn't meet modern technologies for the composting process. Measures are needed to upgrade, improve and modernize the technology for recycling separately collected biodegradable household waste in order to ensure the achievement of the quantitative targets of the WMA. Under the project, in which all municipalities of the Samokov Municipal Waste Management Area participate, the existing installation will be modernized, an additional area will be created at the site, a shredding zone and technological sections will be set up, a retention basin and a system for discharging contaminated water will be built, and covers for the compost rows will be installed to improve biological processes. Given the insufficient capacity of the existing site (2500 t/y with a total amount of biodegradable household waste from all municipalities in the Samokov region of ​​9555.25 t/y), a new installation with a capacity of 7,055.25 t/y will be additionally constructed, which will consist of a reception area, a shredding and storage area, a mixing area, a composting area, and storage of the compost. New equipment will be purchased, as well as containers and trucks for separate waste collection in the municipalities of the Samokov region. As a result of the implementation of the project, the collection and treatment of the entire amount of biodegradable household waste will be ensured - 4,894.51 t/y from the Samokov Municipality, 1,366.99 t/y from the Samokov Municipality. from Kostenets Municipality, 77.88 t./year from Dolna Banya Municipality and 3,215.87 t./year from Ihtiman Municipality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 "Изготвяне на прединвестиционно проучване с обхват и съдържание съгласно изискванията на т. I на Приложение № 7 към Условията за кандидатстване по процедура BG16FFPR002-2.004 : В рамките на дейността е изготвено прединвестиционно проучване съгласно глава втора на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за инсталацията за компостиране и изискванията за обхват и съдържание съобразно т. I на Приложние № 7 към Условията за кандидатстване по процедура BG16FFPR002-2.004 . В изготвеното проучване е изяснено инвестиционното строително намерение (в т.ч е определено количеството биоразградими битови отпадъци и вида на инсталацията за компостиране), направени са проучвания за определяне на подходящо местоположение на обекта и на условията за застрояване съобразно предвижданията на устройствените планове, инженерни проучвания, в т.ч. геоложки, хидрогеоложки и хидроложки като е оценено съответствието на съществуващата площадка за инсталацията за компостиране с изискванията на Наредба № Н-4 от 2.06.2023 г. за условията и изискванията, на които трябва да отговарят площадките за съхраняване или третиране на отпадъци, за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци и за транспортиране на производствени и опасни отпадъци. Извършени са технологични проучвания за избор на оферта, като са разгледани и оценени два технологични варианта за модернизиране на инсталацията за компостиране като е изготвена и технико-икономическа обосновка за определяне на икономическата целесъобразност на избрания вариант и е определена прогнозната стойност на инвестиционното намерение. 49 200.00 0.00
Дейност 2 "Изготвяне на проучвания, анализи и обосновки, свързани с подготовката на проектно предложение по процедура № BG16FFPR002-2.004" : В рамките на дейността са изготвени проучвания, анализи и обосновки, свързани с подготовката на проектно предложение по процедурата. В обхвата на дейността е включено: - изготвяне на анализи и обосновки за взимане на решение от РСУО - Самоков по чл. 26, чл. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от Закона за управление на отпадъците, в т.ч и обосновка за липса на пазарно предлагане на на услуги или за недостатъчното предлагане на услуги по разделно събиране, транспортиране и по третиране на биоразградими битови отпадъци в региона за управление на отпадъците, съответстваща на изискванията, посочени в раздел 16 от Условията за кандидатстване. - изготвяне на обосновка за необходимото оборудване за инсталацията за компостиране съобразно избрания технологичен вариант от ПИП, изготвен в рамките на дейност 1; - обосновка на броя и вида на необходимите съдове и техника за разделно събиране на биоразградимите битови отпадъци, като е използван моделът за изчисляване на необходимия брой съдове и специализирана техника за събиране на отпадъците съобразно изискванията на Условията за кандидатстване по процедурата; - обосновка на предварително третиране на биоразградимите битови отпадъци, в т.ч. необходими съоръжения съобразно идентифицираните потребности на общините; - документация за гарантиране на устойчива експлоатация на компостиращата инсталация, в т.ч - схема за контрол на качеството на компоста (с информация за източниците и количествата на разделно събраните битови биоразградими отпадъци спрямо капацитета на компостиращата инсталация); план за използване на получения краен продукт - компост, съобразено с резулататите от проведеното проучване на нагласите на населението; план за третиране на остатъчния отпадък от инсталацията за компостиране, който следва да бъде предаван за третиране в съоръжение или инсталация, отговарящо на нормативните изисквания. - изготвяне на консолидирана документация за доказване на климатична устойчивост на проектното предложение. 49 000.00 0.00
Дейност 3 "Проучване на нагласите на населението в общините РСУО Самоков за разделното събиране на биоразградими битови отпадъци" : В рамките на дейността е извършено проучване на нагласите на населението в общините Самоков, Ихтиман, Костенец и Долна баня за разделното събиране на биоразградими битови отпадъци. Изведена е актуална информация за осведомеността и готовността на населението за участие в система за разделно събиране на биоразградими отпадъци, проучено е отношението на населението към използването на компост от отпадъци и са събрани данни за нуждите от осигуряване на необходимите количества зелени и/или биоразградими битови отпадъци. В рамките на дейността са изпълнено следното: 1. Изработена е двустепенна стратифицирана случайна извадка от 500 души – пропорционално разпределена на база пълнолетното население на общините в обхвата на проучването. Определените квоти за всяка от общините са, както следва: - Община Самоков – 200 души - Община Долна баня – 100 души - Община Костенец – 100 души - Община Ихтиман – 100 души За бизнеса е изработена извадка с обем от 50 души, собственици и/или управители на хранителни магазини, кухни и ресторанти на територията на общините. 2. Извършено е количествено проучване е осъществено в по следните методи: - TAPI – пряко стандартизирано лице-в-лице интервю с таблет, проведено в/пред дома на респондента (за групата на населението) ИЛИ на работното място (за групата на другите лица, които имат отношение по темата). - CATI – пряко стандартизирано телефонно интервю на работното място за групата на другите лица, които имат отношение по темата. Този метод се прилага единствено ако респондентите изрично пожелаят. 3. Обработка и анализ на статистически резултатите от изследването; 4. Изработване на подробен анализ на данните от анкетното проучване, включващ пълните данни, графики и анализ на информацията, както и заключения и препоръки относно разработването и внедряването на системата за разделно събиране и компостиране; 5. Обобщаване на всички данни, станали известни при провеждането на проучването, в доклад. Към доклада са предоставени и пълните данни, графики и анализ на информацията, заключения и препоръки относно разработването и внедряването на системата за разделно събиране и компостиране. За изследването е използван по един въпросник за всяка целева група. Въпросникът за жителите на общините съдържа 20 основни въпроса, а този за другите лица – 18 въпроса по следните теми: отношение към околната среда и обща информираност; разделно събиране и компостиране; информираност; отношение към общинска система за разделно събиране и рециклиране на биоразградими отпадъци, фактори, които биха насърчили участието в разделното събиране (удобство, наличие на инфраструктура, финансови стимули, информационни кампании), фактори, които биха възпрепятствали участието в разделното събиране (липса на време, пространство, информация, мотивация), оценка на ефективността на различни комуникационни канали и послания. 15 000.00 0.00
Дейност 4 "Надграждане и модернизация на компостираща инсталация за нуждите на РСУО - Самоков": В регион Самоков, през 2016 г., е въведена в експлоатация инсталация за компостиране за зелени, градински и дървесни отпадъци с капацитет от 2500 т/г., разположена в ПИ 65231.915.100 в рамките на регионалния център за неопасни отпадъци. Оборудването на инсталацията е значително амортизирано, а технологията е морално остаряла и не посреща съвременните нужди и технологии за процеса на компостиране. В обхвата на дейността са включени мерки за надграждане с подобряване и модернизация на технологията за рециклиране на разделно събрани биоразградими битови отпадъци, за да се осигури постигане на количествените цели от ЗУО. В дейността включва следното 1. Изпълнение на инженеринг за надграждане и модернизация на компостираща инсталация: 1.1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза "Работен проект" за обекта съгласно ЗУТ, Наредба № 4 /21.05.2001 г. по приложимите части (геодезия, технологична, архитектурна, конструктивна, електричекска, ВиК, ПБ, ПУСО, ПБЗ, автоматизация, генерален план, сметна документация). Проектите ще да бъдат придружени с количествени сметки. С проекта ще се изяснят конкретните проектни решения на предвидените видове СМР и ще се осигури съответствието на проектните решения с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ. Срок за проектиране - 6 месеца. 1.2. Упражняване на авторски надзор за обекта съгласно изискванията на чл. 162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи от Проектанта за изпълнение на етапи от строителството съгласно изискванията на Наредба № 3/ 31.07.2003 г. и Наредба № 2/31.07.2003 г. и съгласуване на екзекутивите. При осъществяването на авторския надзор изпълнителя ще осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при подписване на протоколи и актове; обсъждане и промяна на конструктивните решения; одобряване на конструктивни решения; изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; изменение на проектни части по време на работа. Изпълнителят ще прави предписания и дава технически решения за точното спазване на проекта и необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. 1.3. Изпълнение на СМР за обекта. Ще бъде модернизирана съществуващата площадка съобразно работите, предвидени в ПИП. Предвид недостатъчния капацитет на съществуващата площадка (2500 т/г при общо количество на биоразградимия битов отпадък от всички общини в РСУО Самоков от 9555,25 т/г), ще бъде допълнително изградена нова инсталация с капацитет от 7055.25 т/г в свободен терен в рамките на РЦУО Самоков от открит тип, с метод на компостиране с покриваща мембрана и принудителна аерация и с възможност за компостиране на непокрити купове с принудително размесване. Инсталацията се състои от зона за прием /входящ склад/, зона за шредиране и съхранение, зона за смесване, технологична зона /компостиране/, складиране на готовия компост. Съществуващата площадка с капацитет от 2500 т/г ще бъде разширена и модернизирана с изграждане на зони за шредиране, технологична зона, ретензионен басейн, система за улавяне и отвеждане на отпадни води, система за навлажняване на компостните редове, ще бъдат доставени покривала за компостните редове и вентилатори. Срок за СМР - 24 месеца. 2. Доставка на мобилно оборудване - за обезпечаване технологичното функциониране на инсталацията ще бъдат доставени лента с шнек за отделяне на торбички, машина за раздробяване на дървесни отпадъци и хомогенизиране, мониторингово и контролно оборудване, прикачно устройство за разстилане на покривала върху компостните редове. На територията на полощадките ще се третират единствено битови биоразградими отпадъци, като входящите потоци са с оглед на натоварването на площадките при спазване на съотношенията за получаване на качествен краен продукт. На площадките ще се третират следните фракции отпадъци - 100 % хранителен, 100 % градински, 30 % хартия, 30 картона, 30 % дървесни отпадъци. 5 856 095.66 0.00
Дейност 5. Изготвяне на доклад за оценка на съответствието и упражнявана на строителен надзор за обект "Надграждане и модернизация на компостираща инсталация за нуждите на РСУО - Самоков": В рамките на дейността ще бъде извършено следното: 1. Извършване на оценка на съответствието с основните изисквания към строежите на всички части на инвестиционния проект, в т.ч на чертежи и детайли в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценка за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ на изработения инвестиционен проект във фаза "Технически проект" от избрания изпълнител по дейност 4. Ще бъде изготвен комплексен доклад за извършената оценка за съответствиев обхвата, предвиден в ЗУТ и обхваща проверка за съответствие със: предвижданията на подробния устройствен план; правилата и нормативите за устройство на територията; изискванията на нормативните актове по всяко от основните изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и изискванията по чл. 169, ал. 3; взаимната съгласуваност между частите на проекта; пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; други специфични изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива; изискванията на влезли в сила административни актове, които в зависимост от вида и големината на строежа са необходимо условие за разрешаванена строителството по специални закони, както и отразване на мерките и условията от тези актове в проекта; изискванията за селективно разделяне на отпадъците, образувани по време на строително-монтажните работи и дейностите по разрушаване с целосигуряване на последващото им оползотворяване, включително рециклиране и постигане на съответните количествени цели за оползотворяване и рециклиране; националните изисквания за влагане на строителните продукти в строежите на предвидените в проекта експлоатационни характеристики на строителните продукти; 2. Строителен надзор по време на изпълнението на обекта, до приемането и въвеждането му в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания. Избраният изпълнител ще извършва проверка за съответствието на строежа с одобрените инвестиционни проекти, разрешенията за строеж и протоколите за определяне на строителна линия и ниво при достигане на проектните нива; ще отговаря за съставяне, попълване, прошнуроване и номеране на страниците на Заповедната книга на строежа; ще участва в съставянето на всички изискуеми актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3 от 31.07.2003 г.; осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; инспектиране и провеждане при нужда на заводски тестове за материалите и оборудването, планирани за доставка, с цел да се гарантира съответствието с изискванията на Възложителя. За извършената работа, избраният изпълнител ще изготви окончателен доклад по смисъла на ЗУТ и Наредба № 2/31.07.2003 г. 3. Изпълняване функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи. 4. Изготвяне на технически паспорт, съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите за обекта или за съответната част от него, ако се извърши поетапно предаване на части от строителния договор. 82 400.00 0.00
Дейност 6 "Провеждане на кампании за информиране и разясняване на жителите на всички населени места от РСУО Самоков за разделното събиране на биоразградимите битови отпадъци" : В рамките на дейността ще се подготви, организира и проведе информационна кампания за населението в общините в РСУО Самоков за въвеждането на система за разделно събиране на битовите биоразградими отпадъци. Информационната кампания ще се провежда през по време на изпълнението на проекта, като ще запознае в детайли жителите на общините с предвидената за въвеждане система за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци с цел ефективното ѝ функциониране. Гражданите ще бъдат запознати с целите на разделното събиране и компостиране, ползите за околната среда от разделно събиране на биоразградимите отпадъци, правилата и изискванията за разделно събиране на тези потоци отпадъци. В изпълнение на дейността се предвижда организиране на публикации (информационни карета или материали) в местни електронни и други медии - 60 бр., Производство и излъчване на 1 брой 20" рекламен аудио спот със 70 бр. излъчвания в часовия диапазон 07.00 - 10.00 ч. и 70 бр. излъчвания в часовия диапазон 16.00 - 19.00 ч., организация, провеждане и техническо обезпечаване на 50 бр. информационни срещи с гражданите в населените места на територията на общините, както следва: - Община Самоков - общо 27 броя: 3 бр. на територията на гр. Самоков и по една в селата: Алино, Бели Искър, Белчин, Долни Окол, Доспей, Драгушиново, Горни Окол, Говедарци, Гуцал, Клисура, Ковачевци, Маджаре, Мала църква, Марица,Ново село, Поповяне, Продановци, Райово, Рельово, Радуил, Шипочане, Широки дол, Ярлово, Злокучане; - Община Ихтиман общо 14 броя: 2 бр. в гр. Ихтиман и по една в селата: Белица, Боерица, Борика, Вакарел, Венковец, Веринско, Живково, Мирово, Мухово, Полянци, Стамболово, Черньово; - Община Долна баня- общо 2 броя: 1бр. на територията на гр.Долна баня и 1бр. в село Свети Спас; - Община Костенец общо 7 броя: по 1 бр. на територията на гр.Костенец и гр. Момин проход и по една в селата :Горна Василица, Костенец, Очуша, Пчелин и Подгорие. 54 070.50 0.00
Дейност 7 "Доставка на сметосъбиращи и сметоизвозващи автомобили за разделно събрани битови биоразградими отпадъци за нуждите на общините от РСУО Самоков": В рамките на дейността ще бъдат закупеи шест броя сметосъбиращи и сметоизвозващи автомобили за разделно събрани битови биоразградими отпадъци за нуждите на обшините Самоков, Ихтиман, Костенец и Долна баня с цел въвеждане на система за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци, генерирани в населените места на териториите им. Чрез тази техника ще се обезпечи функционирането на системата, която общините от РСУО Самоков ще въведат преди получаване на акт за ползване на обекта и ще се осигури входяща суровина за функционирането на модернизираната и надградена инсталация. Според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране е изчислен следният брой техника: - според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на биоразградими отпадъци (4,894.51т/г), за нуждите на община Самоков е изчислена необходимост от 2 специализирани камиона за обслужване на съдовете с обем на надстройката 22 м3. - според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на биоразградими отпадъци (3,215.87 т/г), за нуждите на община Ихтиман е изчислена необходимост от 2 специализирани камиона за обслужване на съдовете с обем на надстройката 22 м3. - според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на биоразградими отпадъци (1,115.87 т/г), за нуждите на община Костенец е изчислена необходимост от 1 специализиран камион за обслужване на съдовете с обем на надстройката 16 м3. - според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на биоразградими отпадъци в община Долна Баня (77.55 т/г.), е изчислена необходимост от 1 специализиран камион за обслужване на съдовете с обем на надстройката 7 м3. Изчисленията са съобразно използваният модел за изчисляване на необходимия брой съдове и специализирана техника за събиране на отпадъците съобразно изискванията на Условията за кандидатстване по процедурата. 1 983 645.04 0.00
Дейност 8 "Доставка на съдове за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци за нуждите на общините от РСУО Самоков" : В рамките на дейността ще бъдат закупени съдове за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци за нуждите на общините Самоков, Ихтиман, Костенец и Долна баня с цел въвеждане на система за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци, генерирани в населените места на територията им. Чрез тези съдове ще се обезпечи функционирането на системата, която общините от РСУО Самоков ще въведат преди получаване на акт за ползване на модернизираната и надградена инсталация и ще се осигури входяща суровина за функционирането ѝ. Според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране за нуждите на общините е изчислена необходимост от осигуряване на обем, както следва: - според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на биоразградими отпадъци (4,894.51т/г), за нуждите на община Самоков е изчислена необходимост от осигуряване на обем от 461 м3 с добавяне на 5% (съгласно Ръководството) = 484 м3, което ще се обезпечи със следния брой контейнери по видове: 59 бр.контейнери с обем 1.1 м3 (66 м3); 1 746 бр. контейнери с обем 0.24 м3 (419 м3) за индивидуални домакинства. Разпределението се обуславя от наличието на многофамилни сгради, жилищни блокове и еднофамилни къщи на територията на общината. - според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на биоразградими отпадъци (3,215.87 т/г), за нуждите на община Ихтиман е изчислена необходимост от осигуряване на обем от 280 м3 с добавяне на 5% (съгласно Ръководството) = 294 м3, което ще се обезпечи със следния брой контейнери по видове: 20 бр.контейнери с обем 1.1 м3 (22 м3); 1 133 бр. контейнери с обем 0.24 м3 (272 м3) за индивидуални домакинства. Разпределението се обуславя от преобладаващото наличие на многофамилни и еднофамилни къщи на територията на общината. - според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на биоразградими отпадъци (1,366.99 т/г), за нуждите на община Костенец е изчислена необходимост от осигуряване на обем от 115 м3 с добавяне на 5% (съгласно Ръководството) = 121 м3, което ще се обезпечи със следния брой контейнери: 111 бр. контейнери с обем 1,1 м3 (121 м3). Разпределението се обуславя от наличието на многофамилни и еднофамилни къщи на територията на общината. - според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на биоразградими отпадъци, за нуждите на община Долна Баня (77.88 т/г.) е изчислена необходимост от осигуряване на обем от 7.7 м3 с добавяне на 5% (съгласно Ръководството) = 8 м3, което ще се обезпечи със следния брой контейнери: 33 бр. контейнери с обем 0.24 м3 (8 м3). Разпределението се обуславя от наличието на многофамилни и еднофамилни къщи на територията на общината. Изчисленията са съобразно използвания модел за изчисляване на необходимия брой съдове и специализирана техника за събиране на отпадъците съгласно изискванията на Условията за кандидатстване по процедурата. Предвидените за закупуване съдове са за многократно използване, съответстващи на стандарт БДС EN-13 432. Ще са пластмасови, кафяви на цвят, водоустойчиви, достатъчно здрави и устойчиви на скъсване или напукване, при нормални условия на ползване ще се затварят плътно и ще се почистват и дезинфекцират лесно. Всеки ще бъде обозначен с ясно видим надпис, съдържащ информация за вида на събираните в тях биоотпадъци. Местата за разполагане на съдовете за разделно събиране ще се определят от кмета на съответната община. За целите на въвеждането на система за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци са избрани контейнери на колела с плосък капак. 286 223.34 0.00
Дейност 9 "Организация и управление на проекта, видимост, прозрачност и комуникация и разходи за разработване на документации за възлагане на обществени поръчки по Закона за обществените поръчки" : Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще се осъществява чрез Екип за управление на проекта (ЕУП), съставен от вътрешни експерти, служители на общината (административен секретар и външни комуникации, оперативен счетоводител) и външни експерти, избрани по реда на ЗОП (ръководител проект, координатор на проект, експерт техническо и финансово отчитане, строителен инженер). Професионалната квалификация на членовете на екипа и разпределението на отговорностите между експертите в ЕУП гарантират, че е осигурен капацитет за покриване на всички функции във връзка с управлението и изпълнението на проекта. ЕУП ще изпълнява редица задачи, които условно включват две ключови функции: - да осъществява контрол върху изпълнението на договорите за обществени поръчки по проекта; и - да осъществява мониторинг на напредъка и да отчита изпълнението на проекта. Контролът ще обхваща физическото и финансовото изпълнение на всеки договор и ще включва: - преглед на отчетните документи по договорите с изпълнители; -100% документални проверки на всички документи, представяни от изпълнителите на договорите, и проверка за изпълнение на договорените условия за плащане; -проверки на място на строителните обекти; - провеждане на периодични срещи с избраните изпълнители, при необходимост, изготвяне на становища относно изпълнението на договорите с изпълнители и проекта като цяло. Мониторингът на напредъка и отчитането на проекта ще се осъществява чрез приемане и спазване на специфични правила за управление на настоящия проект и изготвяне на периодични справки и технически и финансови доклади. Функциите и задълженията на екипа за организация и управление на проекта са представени в приложение към формуляра за кандидатстване, като същите осигуряват разделение на функциите между отделните членове и с външни изпълнители по проекта. Видимост: При изпълнение на дейностите за видимост,бенефициентът ще: - публикува на уебсайта си, и на сайтове в социални медии, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците; - постави устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на ЕС, веднага щом започне физическото изпълнение на проекта, включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудване; - организира 2 публични събития - при стартиране и приключване на проекта, изработване на рекламно-информационни материали (тефтери, химикалки, USB памет), изработване на информационни стикери за доставеното оборудване, изработване и поставяне на информационен билборд. В рамките на дейността е включена и подготовката на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП за изпълнението на дейностите по проекта. Разходите за дейността се предоставят по чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗУСЕФСУ (финансиране с единна ставка) и възлизат на 4% от стойността на допустимите преки разходи по проекта. 335 025.38 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).