Изготвяне на прединвестиционно проучване с обхват и съдържание съгласно изискванията на т. I на Приложение № 7 към Условията за кандидатстване по процедура BG16FFPR002-2.004 : В рамките на дейността е изготвено прединвестиционно проучване съгласно глава втора на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за инсталацията за компостиране и изискванията за обхват и съдържание съобразно т. I на Приложние № 7 към Условията за кандидатстване по процедура BG16FFPR002-2.004 . В изготвеното проучване е изяснено инвестиционното строително намерение (в т.ч е определено количеството биоразградими битови отпадъци и вида на инсталацията за компостиране), направени са проучвания за определяне на подходящо местоположение на обекта и на условията за застрояване съобразно предвижданията на устройствените планове, инженерни проучвания, в т.ч. геоложки, хидрогеоложки и хидроложки като е оценено съответствието на съществуващата площадка за инсталацията за компостиране с изискванията на Наредба № Н-4 от 2.06.2023 г. за условията и изискванията, на които трябва да отговарят площадките за съхраняване или третиране на отпадъци, за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци и за транспортиране на производствени и опасни отпадъци. Извършени са технологични проучвания за избор на оферта, като са разгледани и оценени два технологични варианта за модернизиране на инсталацията за компостиране като е изготвена и технико-икономическа обосновка за определяне на икономическата целесъобразност на избрания вариант и е определена прогнозната стойност на инвестиционното намерение. |
19 000.00
|
0.00
|
Изготвяне на проучвания, анализи и обосновки, свързани с подготовката на проектно предложение по процедура № BG16FFPR002-2.004: В рамките на дейността са изготвени проучвания, анализи и обосновки, свързани с подготовката на проектно предложение по процедурата. В обхвата на дейността е включено:
- изготвяне на анализи и обосновки за взимане на решение от РСУО - Видин по чл. 26, чл. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от Закона за управление на отпадъците, в т.ч и обосновка за липса на пазарно предлагане на на услуги или за недостатъчното предлагане на услуги по разделно събиране, транспортиране и по третиране на биоразградими битови отпадъци в региона за управление на отпадъците, съответстваща на изискванията, посочени в раздел 16 от Условията за кандидатстване.
- изготвяне на обосновка за необходимото оборудване за инсталацията за компостиране съобразно избрания технологичен вариант от ПИП, изготвен в рамките на дейност 1;
- обосновка на броя и вида на необходимите съдове и техника за разделно събиране на биоразградимите битови отпадъци, като е използван моделът за изчисляване на необходимия брой съдове и специализирана техника за събиране на отпадъците съобразно изискванията на Условията за кандидатстване по процедурата;
- обосновка на предварително третиране на биоразградимите битови отпадъци, в т.ч. необходими съоръжения съобразно идентифицираните потребности на общините;
- документация за гарантиране на устойчива експлоатация на компостиращата инсталация, в т.ч - схема за контрол на качеството на компоста (с информация за източниците и количествата на разделно събраните битови биоразградими отпадъци спрямо капацитета на компостиращата инсталация); план за използване на получения краен продукт - компост, съобразено с резулататите от проведеното проучване на нагласите на населението; план за третиране на остатъчния отпадък от инсталацията за компостиране, който следва да бъде предаван за третиране в съоръжение или инсталация, отговарящо на нормативните изисквания.
- изготвяне на консолидирана документация за доказване на климатична устойчивост на проектното предложение.
|
47 000.00
|
0.00
|
Проучване на нагласите на населението в общините Видин и Кула за разделното събиране на биоразградими битови отпадъци: В рамките на дейността е извършено проучване на нагласите на населението в общините Видин и Кула за разделното събиране на биоразградими битови отпадъци. Изведена е актуална информация за осведомеността и готовността на населението за участие в система за разделно събиране на биоразградими отпадъци, проучено е отношението на населението към използването на компост от отпадъци и са събрани данни за нуждите от осигуряване на необходимите количества зелени и/или биоразградими битови отпадъци. В рамките на дейността са изпълнени дейности:
1. Провеждане на проучване по методите ТАР] (пряко стандартизирано лице-в-лице интервю с таблет) и CATI (пряко стандартизирано телефонно интервю) сред 500 жители на община Видин и община Кула (300 респондента са жители на община Видин, а 200 респондента – на община Кула) и 50 представители на ресторанти, кухни и хранителни домакинства с въпросник с продължителност между 5 и 10 минути
2. Обработка и анализ на статистически резултатите от изследването;
3. Изработване на подробен анализ на данните от анкетното проучване, включващ пълните данни, графики и анализ на информацията, както и заключения и препоръки относно разработването и внедряването на системата за разделно събиране и компостиране;
4. Обобщаване на всички данни, станали известни при провеждането на проучването, в доклад. Към доклада са предоставени и пълните данни, графики и анализ на информацията, заключения и препоръки относно разработването и внедряването на системата за разделно събиране и компостиране.
За изследването е използван по един въпросник за всяка целева група. Въпросникът за жителите на двете общини съдържа 20 основни въпроса, а този за другите лица – 18 въпроса по следните теми: отношение към околната среда и обща информираност; разделно събиране и компостиране; информираност; отношение към общинска система за разделно събиране и рециклиране на биоразградими отпадъци.
|
10 000.00
|
0.00
|
Изготвяне на инвестиционен проект във фаза "Технически проект" и упражняване на авторски надзор за обект "Модернизиране на компостираща инсталация за биоразградими отпадъци, находяща се на територията на РДНО - Видин: В рамките на дейността е включено изготвянето на инвестиционен проект във фаза "Технически проект" и упражняване на авторски надзор за обект "Модернизиране на компостираща инсталация за биоразградими отпадъци, находяща се на територията на РДБО - Видин. Изготвянето на Техническия проект за обекта ще се възложи на екип от правоспособни проектанти. Техническият проект за обекта трябва да бъде изготвен съгласно Закон за устройство на територията /ЗУТ/, Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга, свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части (геодезия, технологична, архитектурна, конструктивна, електричекска, ВиК, ПБ, ПУСО, ПБЗ, автоматизагия, генерален план, сметна документация) в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с количествени сметки по приложимите части. С проекта ще се изяснят конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на предвидените видове СМР и ще се осигури съответствието на проектните решения с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ.
През целия строителен процес ще се извършва авторски надзор. Целта на дейността е осъществяването на авторски надзор на обекта съгласно изискванията на чл. 162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи от Проектанта за изпълнение на етапи от строителството съгласно изискванията на Наредба № 3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и съгласуване на екзекутивите.
При осъществяването на авторския надзор изпълнителя осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи:
• При подписване на протоколи и актове;
• При обсъждане и промяна на конструктивните решения;
• При одобряване на конструктивни решения;
• При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти;
• При изменение на проектни части по време на работа;
• След писмено предизвестие от Възложителя или упълномощено от него лице;
• При аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице;
• Изпълнителят чрез проектанта по съответната част ще прави предписания и дава технически решения за точното спазване на проекта и необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството; |
38 500.00
|
0.00
|
Изготвяне на доклад за оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор за обект "Модернизиране на компостираща инсталация за биоразградими отпадъци, находяща се на територията на РДНО - Видин": В рамките на дейността ще бъде извършено следното:
1. Извършване на оценка на съответствието с основните изисквания към строежите на всички части на инвестиционния проект, в т.ч на чертежи и детайли в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценка за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ на изработения инвестиционен проект във фаза "Технически проект" от избрания изпълнител по дейност 4. Ще бъде изготвен комплексен доклад за извършената оценка за съответствиев обхвата, предвиден в ЗУТ и обхваща проверка за съответствие със: предвижданията на подробния устройствен план; правилата и нормативите за устройство на територията; изискванията на нормативните актове по всяко от основните изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и изискванията по чл. 169, ал. 3; взаимната съгласуваност между частите на проекта; пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; други специфични изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива; изискванията на влезли в сила административни актове, които в зависимост от вида и големината на строежа са необходимо условие за разрешаванена строителството по специални закони, както и отразване на мерките и условията от тези актове в проекта; изискванията за селективно разделяне на отпадъците, образувани по време на строително-монтажните работи и дейностите по разрушаване с целосигуряване на последващото им оползотворяване, включително рециклиране и постигане на съответните количествени цели за оползотворяване и рециклиране; националните изисквания за влагане на строителните продукти в строежите на предвидените в проекта експлоатационни характеристики на строителните продукти;
2. Строителен надзор по време на изпълнението на обекта, до приемането и въвеждането му в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания. Избраният изпълнител ще извършва проверка за съответствието на строежа с одобрените инвестиционни проекти, разрешенията за строеж и протоколите за определяне на строителна линия и ниво при достигане на проектните нива; ще отговаря за съставяне, попълване, прошнуроване и номеране на страниците на Заповедната книга на строежа; ще участва в съставянето на всички изискуеми актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3 от 31.07.2003 г.; осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; инспектиране и провеждане при нужда на заводски тестове за материалите и оборудването, планирани за доставка, с цел да се гарантира съответствието с изискванията на Възложителя. За извършената работа, избраният изпълнител ще изготви окончателен доклад по смисъла на ЗУТ и Наредба № 2/31.07.2003 г.
3. Изпълняване функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи.
4. Изготвяне на технически паспорт, съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите за обекта или за съответната част от него, ако се извърши поетапно предаване на части от строителния договор.
|
51 950.00
|
0.00
|
Mодернизиране на компостираща инсталация за биоразградими отпадъци, находяща се на територията на РДНО - Видин: Предвижда се модернизиране на наличните мощности за рециклиране на биоразградими отпадъци на съществуващата площадка за компостиране, находящата се на територията на РДБО-Видин с проектен капацитет от 10 000 т/г., който няма да бъде променян. Компостирането в съществуващата инсталация е извършвано по технология на контролирано биологично узряване в аеробни условия на растителни и битови отпадъци чрез разполагането им на открити купове (лехи) с оросяване и принудително размесване.В изградената компостираща инсталация технологично не е предвидена система за принудителна аерация. Наличната механизация не е достатъчна и подходяща за навременно обръщане на компоста. Оборудването на инсталацията е значително амортизирано, а технологията е морално остаряла и не посреща съвременните нужди и технологии за процеса на компостиране. Идентифицирана е нужда да се предприемат мерки за модернизация на технологията за рециклиране на разделно събрани биоразградими битови отпадъци, за да се осигури постигане на количествените цели от ЗУО. В резултат на вече повече от 7-годишна експлоатация на съоръженията е констатирано, че технологията за открито компостиране чрез купове с механично обръщане, наличната техника и оборудването не са съобразени с нуждите за протичане на процеса на правилното компостиране, който отнема около 6-10 месеца, в зависимост от атмосферните условия. Техническият проект на съществуващата инсталация разглежда разделното биологично третиране на двата вида постъпващи органични отпадъци - битови и зелени, по обща технология, което налага самостоятелно изчисление на технологичните параметрите на двете части на общата инсталация за компостиране. Двата вида постъпващи материали имат различен изходен състав. Целесъобразно е да се произвежда компост отделно от двата вида постъпващи отпадъци поради различието в изходния материал, подлежащ на компостиране, както и поддържане на определен състав на необходимите вещества, осигуряващи правилното протичане на процеса. В изготвеното прединвестиционно проучване е предвидено компостирането да се осъществява в инсталация от затворен тип. В рамките на дейността ще бъде модернизирана технологията за компостиране чрез добавяне на инсталация за третиране на органични отпадъци от затворен тип с капацитет от 2572,66 т/г. под навес. Инсталацията ще включва приемен бункер, транспортна лента, система за раздробяване, система за дехидратация, съд за ферментация, в които се извършва смесване и аериране и активно зреене на компоста. Входящият материал, който не постъпва в инсталацията за закрито компостиране (2 220,23 т. съобразно представени в ПИП изчисления) след раздробяването му със стационарен шредер, ще постъпва в зоната за ферментация. Там се разполагат 3 бр. купове – 2 бр. с дължина 70 м и 1 бр. с дължина 60 м. Предвижда се купове да бъдат покрити с покривало за компостиране на биологично разградим отпадък, с отнасящата се към него технология за закрепване и допълнително обтягане, система за компютърно управление, софтуер за дистанционно наблюдение и радио комуникация, 6 точкова сонда за измерване на температурата и датчик за кислорода. Платнището е полупропускливо /семипермеабилно/ покритие, което задържа влагата и намалява емисиите миризми (над 90%); защитава от външните атмосферни фактори, служи като топлинен щит. Предвижда се платнището да се подменя веднъж на 10 години. За модернизацията на инсталацията ще бъде изграден допълнителен навес, ще бъде доставено и монтирано технологично оборудване, както и спомагателно оборудване съобразно технико-икономическата обосновка за избрания вариант за модернизация в ПИП. В модернизираната инсталация ще постъпват за компостиране 4 197 т. битови биоразградими отпадъци от Община Видин и 595,90 т. от Община Кула. Детайлните параметри на инвестиционното намерение ще бъдат определени в изготвения в рамките на дейност 4 технически проект. |
2 083 475.00
|
0.00
|
Провеждане на кампании за информиране и разясняване на жителите на всички населени места от общините Видин и Кула за разделното събиране на биоразградимите битови отпадъци: В рамките на дейността ще се подготви, организира и проведе информационна кампания за населението в общините Видин и Кула за въвеждането на система за разделно събиране на битовите биоразградими отпадъци. Информационната кампания ще се провежда през по време на изпълнението на проекта, като ще запознае в детайли жителите на общините с предвидената за въвеждане система за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци с цел ефективното ѝ функциониране. Гражданите ще бъдат запознати с целите на разделното събиране и компостиране, ползите за околната среда от разделно събиране на биоразградимите отпадъци, правилата и изискванията за разделно събиране на тези потоци отпадъци. В изпълнение на дейността се предвижда организиране на 60 броя публикации (информационни карета или материали) в местни електронни и други медии; производство и излъчване на 1 брой 40" рекламен аудио спот и 70 излъчвания на спота; организация, провеждане и техническо обезпечаване на 18 броя информационни срещи с населението във всички населените места на територията на общините Видин и Кула с по-голям брой жители (Община Видин - общо 15 броя: 2 бр. на територията на гр. Видин , 1 бр. в гр. Дунавци и по една в селата: Антимово, Бела Рада, Буковец, Гомотарци, Градец, Иново, Капитановци, Кошава, Кутово, Новоселци, Покрайна, Сланотрън; Община Кула общо 3 броя: 1 бр. в гр. Кула и по една в селата: Старопатица, Тополовец.); изработка на 5000 бр. информационни брошури за разделното събиране и рециклиране на биоразградимите битови отпадъци, в които ще се описват ползите и практически насоки за разделно събиране.
|
49 463.50
|
0.00
|
Доставка на 1 брой сметосъбиращ и сметоизвозващ автомобил за разделно събрани битови биоразградими отпадъци за нуждите на Община Кула: В рамките на дейността ще бъде закупен 1 брой сметосъбиращ и сметоизвозващ автомобил за разделно събрани битови биоразградими отпадъци за нуждите на Община Кула с цел въвеждане на система за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци, генерирани в населените места на територията на общината. Чрез тази техника ще се обезпечи функционирането на системата, която общините Видин и Кула ще въведат преди получаване на акт за ползване на обекта и ще се осигури входяща суровина за функционирането на модернизираната инсталация. Според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране (595,90 т/г), за нуждите на община Кула е изчислена необходимост от 1 специализиран камион за обслужване на съдовете: 1 бр. с обем на надстройката 7 м3. Изчисленията са съобразно използваният модел за изчисляване на необходимия брой съдове и специализирана техника за събиране на отпадъците съобразно изискванията на Условията за кандидатстване по процедурата.
|
260 400.00
|
0.00
|
Доставка на два броя сметосъбиращи и сметоизвозващи автомобили за разделно събрани битови биоразградими отпадъци за нуждите на Община Видин: В рамките на дейността ще бъдат закупени 2 броя сметосъбиращи и сметоизвозващи автомобил за разделно събрани битови биоразградими отпадъци за нуждите на Община Видин с цел въвеждане на система за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци, генерирани в населените места на територията на общината. Чрез тази техника ще се обезпечи функционирането на системата, която общините Видин и Кула ще въведат преди получаване на акт за ползване на обекта и ще се осигури входяща суровина за функционирането на модернизираната инсталация.Според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране (4 197 т/г), за нуждите на община Видин е изчислена необходимост от 2 специализирани камиона за обслужване на съдовете: 1 бр. с обем на надстройката 16 м3 и 1 бр. с обем на надстройката 7 м3. Изчисленията са съобразно използвания модел за изчисляване на необходимия брой съдове и специализирана техника за събиране на отпадъците съгласно изискванията на Условията за кандидатстване по процедурата.
|
512 425.00
|
0.00
|
Доставка на съдове за разделно събиране на биразградими битови отпадъци за нуждите на Община Видин: В рамките на дейността ще бъдат закупени съдове за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци за нуждите на Община Видин с цел въвеждане на система за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци, генерирани в населените места на територията на общината. Чрез тези съдове ще се обезпечи функционирането на системата, която общините Видин и Кула ще въведат преди получаване на акт за ползване на обекта и ще се осигури входяща суровина за функционирането на модернизираната инсталация. Според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на (4 196,51 т/г), за нуждите на община Видин е изчислена необходимост от осигуряване на обем от 237,6 м3 с добавяне на 5% , което се равнява на средно 216 бр.контейнери с обем 1.1 м3. Изчисленията са съобразно използвания модел за изчисляване на необходимия брой съдове и специализирана техника за събиране на отпадъците съгласно изискванията на Условията за кандидатстване по процедурата.
Предвидените за закупуване съдове са за многократно използване, съответстващи на стандарт БДС EN-13 432. Ще са пластмасови, кафяви на цвят, водоустойчиви, достатъчно здрави и устойчиви на скъсване или напукване, при нормални условия на ползване ще се затварят плътно и ще се почистват и дезинфекцират лесно. Всеки ще бъде обозначен с ясно видим надпис, съдържащ информация за вида на събираните в тях биоотпадъци. Местата за разполагане на съдовете за разделно събиране ще се определят от кмета на съответната община. За целите на въвеждането на система за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци са избрани контейнери на колела с плосък капак.
|
84 024.00
|
0.00
|
Доставка на съдове за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци за нуждите на Община Кула: В рамките на дейността ще бъдат закупени съдове за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци за нуждите на Община Кула с цел въвеждане на система за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци, генерирани в населените места на територията на общината. Чрез тези съдове ще се обезпечи функционирането на системата, която общините Видин и Кула ще въведат преди получаване на акт за ползване на обекта и ще се осигури входяща суровина за функционирането на модернизираната инсталация. Според количествата биоразградими отпадъци предвидени за разделно събиране на биоразградими отпадъци (590.90 т/г), за нуждите на община Кула е изчислена необходимост от на обем от 48,4 м3 с добавяне на 5% (съгласно Ръководството). Изчисленията са съобразно използвания модел за изчисляване на необходимия брой съдове и специализирана техника за събиране на отпадъците съгласно изискванията на Условията за кандидатстване по процедурата.
Предвидени са за закупуване съдове, както следва: са 30 бр. с обем 1100 л. и 64 бр. с обем от 240 л.
Предвидените за закупуване съдове са за многократно използване, съответстващи на стандарт БДС EN-13 432. Ще са пластмасови, кафяви на цвят, водоустойчиви, достатъчно здрави и устойчиви на скъсване или напукване, при нормални условия на ползване ще се затварят плътно и ще се почистват и дезинфекцират лесно. Всеки ще бъде обозначен с ясно видим надпис, съдържащ информация за вида на събираните в тях биоотпадъци. Местата за разполагане на съдовете за разделно събиране ще се определят от кмета на съответната община. За целите на въвеждането на система за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци са избрани контейнери на колела с плосък капак.
|
15 390.00
|
0.00
|
Организация и управление на проекта, видимост, прозрачност и комуникация, разходи за разработване на документации за възлагане на обществени поръчки по Закона за обществените поръчки: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще се осъществява чрез Екип за управление на проекта (ЕУП), съставен от вътрешни експерти, служители на общината (административен секретар и външни комуникации, оперативен счетоводител, юрист по проекта) и външни експерти,
избрани по реда на ЗОП (ръководител проект и експерт техническо и финансово отчитане). Професионалната квалификация на членовете на екипа и разпределението на отговорностите между експертите в ЕУП гарантират, че е осигурен капацитет за покриване на всички функции във връзка с управлението и изпълнението на проекта.
ЕУП ще изпълнява редица задачи, които условно включват две ключови функции: - да осъществява контрол върху изпълнението на договорите за обществени поръчки по проекта; и - да осъществява мониторинг на напредъка и да отчита изпълнението на проекта. Контролът ще обхваща физическото и финансовото изпълнение на всеки договор и ще включва: - преглед на отчетните документи по договорите с изпълнители; -100% документални проверки на всички документи, представяни от изпълнителите на договорите, и проверка за изпълнение на договорените условия за плащане; -проверки на място на строителните обекти; - провеждане на периодични срещи с избраните изпълнители, при необходимост, изготвяне на становища относно изпълнението на договорите с изпълнители и проекта като цяло. Мониторингът на напредъка и отчитането на проекта ще се осъществява чрез приемане и спазване на специфични правила за управление на настоящия проект и изготвяне на периодични справки и технически и финансови доклади. Функциите и задълженията на екипа за организация и управление на проекта са представени в приложение към формуляра за кандидатстване, като същите осигуряват разделение на функциите между отделните членове и с външни изпълнители по проекта.
Видимост: При изпълнение на дейностите за видимост,бенефициентът ще:
- публикува на уебсайта си, и на сайтове в социални медии, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза;
- включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците;
- постави устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на ЕС, веднага щом започне физическото изпълнение на проекта, включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудване;
- организира 2 публични събития - при стартиране и приключване на проекта, изработване на рекламно-информационни материали (тефтери, химикалки, USB памет), изработване на информационни стикери за доставеното оборудване, изработване и поставяне на информационен билборд.
В рамките на дейността е включена и подготовката на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП за изпълнението на дейностите по проекта.
Разходите за дейността се предоставят по чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗУСЕФСУ (финансиране с единна ставка) и възлизат на 4% от стойността на допустимите преки разходи по проекта. |
126 865.10
|
0.00
|