Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 70 078 TREES
Български

Programme: Programme "Environment" 2021-2027

Planning region: All

Description

The project envisages the construction of a municipal system for separate collection of biodegradable waste generated by the population with their diversion from the flow of mixed household waste intended for disposal in the Regional Waste Management Center - Lukovit. A composting installation is being built in the municipality of Cherven Bryag for recycling of separately collected biodegradable waste with a technology for composting in rows without forced aeration. The capacity for receiving  biodegradable waste is 3 370.97 t/year. The resulting finished compost is 2 398.94 t/year. An access road, power supply and water supply are being built to the composting installation. A system for separate collection of  biodegradable waste is being introduced in all settlements, by delivering containers - 88 pcs. 1.1m3 and 1 079 pcs. 120 l, waste collection trucks - 2 pcs. and a flatbed truck. Mobile technological equipment is being supplied - shredder - 1 pc., compost turning machine - 1 pc., compost screen  - 1 pc., front-end loader - 1 pc., multi-lift container 9 m3 - 1 pc. Control and communication equipment and laboratory measuring instruments for monitoring the composting process are being supplied. Measures will be implemented to raise awareness and behavior for sustainable waste management in the region - 14 campaigns of the population in the Cherven Bryag municipality. A PMU will be formed to manage the project activities. Measures for visibility, transparency and communication will be implemented.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1.1. „Извършване на строителен надзор при изграждане на компостираща инсталация за зелени и/или биоразградими отпадъци в община Червен бряг и съпътстваща инфраструктура“ (Консултантски услуги по чл. 166 от ЗУТ) : Целта на дейността е да се осигури строителен надзор за законосъобразно и качествено изпълнение на строителството на компостиращата инсталация на база изготвен Технически проект. Избраният с обществена поръчка изпълнител ще извърши строителен надзор, съгласно изискванията на ЗУТ и наредбите към него и приложимото българско законодателство. Избраният изпълнител за осъществяване на дейността - строителен надзор контролира законосъобразното започване и изпълнение на строителните работи, като прилага изискванията на Наредба №3 от 31.07.20023 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. В изпълнение на дейността избрания изпълнител извършва координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация и управление на изпълнението на строежа, извършва контрол на влаганите в строителството материали и оценка на количествата по време на извършване на СМР. Извършва строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през периода за отстраняване на дефекти. След приключване на СМР лицето, упражняващо строителен надзор изготвя окончателен доклад до възложителя за обекта - община Червен бряг. Същият служи за свикване на приемателна комисия и издаване на Разрешение за ползване на обекта, съгласно чл. 177, ал. 3 от ЗУТ. В изпълнение на дейността се провеждат месечни срещи за напредъка с възложителя, авторския надзор, строителя. Изпълнителят ще изготвя периодични доклади за отчитане хода на изпълнение на договора и на извършените СМР от строителя, както и ще изпълнява административните изисквания, съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на ПОС 2021-2027. 83 515.04 0.00
Дейност 1.2. „Извършване на авторски надзор при изграждане на компостираща инсталация за зелени и/или биоразградими отпадъци в община Червен бряг и съпътстваща инфраструктура“: Целта на дейността е осъществяване на авторски контрол от страна на проектанта за осигуряване на законосъобразно и качествено изпълнение на строителството на компостиращата инсталация в съответствие с изготвения от него Технически проект. Проектантът, изпълняващ авторски надзор ще следи за съответствието на извършваните СМР с техническите изисквания и технологични чертежи на проекта при съблюдаване на ЗУТ и прилежащите Наредби. В изпълнение на дейността проектантът, осъществяващ авторски надзор следи за правилното изпълнение на строителните дейности в съответствие с проекта, проверява за съответствието на влаганите в строителството материали със заложените в проекта. Подписва от страна на Проектанта актове и протоколи по „Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството“. При необходимост изготвя допълнителни чертежи и/или сметки за оказване методите за изпълнение на СМР или при възникване на необходимост при извършване на строителството за корекции. Извършва авторски надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през периода за отстраняване на дефекти. При необходимост изготвя чертежи и указания за отстраняване на установените дефекти. Участва в Комисия за приемане на обекта. Участва в провежданите месечни срещи за отчитане на напредъка с възложителя, строителния надзор, изпълнителя на СМР. Проектантът ще осъществява авторски надзор при изпълнението на СМР по всички части на техническия проект и носи отговорност за всички свои действия при осъществяване на авторския надзор, съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ. Ще изпълнява следните задачи: •Вписва в заповедната книга на строежа разпорежданията си, касаещи промени в техническия проект в процеса на строителството, като преди това задължително ги съгласува с Общината и Консултанта по чл. 166 от ЗУТ; •Изготвя и представя при необходимост, допълнителни чертежи, детайли и количествени сметки; •Осигурява възможност на Общината да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия; •Извършва всички работи за отстраняване на допуснати по негова вина пропуски, грешки, недостатъци и други констатирани при изпълнение на СМР в срокове, съгласувани с Община Червен бряг. 58 320.98 0.00
Дейност 2.1. „Доставка на съоръжения и техника за транспортиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци - доставка на специализиран сметоизвозващ камион 8.5 m3 - 2 броя, доставка на бордови камион 10 m3 - 1 брой“: Целта на дейността е да се осигури наличността на специализирана извозваща техника за разделно събраните битови биоразградими отпадъци. Това са камиони, необходими за въвеждане на системата за разделно събиране на тези отпадъци, генерирани в населените места на територията на Общината. Чрез техниката се обезпечава функционирането на системата за разделно събиране на биоразградимите битови отпадъци от домакинствата и се осигурява входяща суровина за функциониране на компостиращата инсталация. Техническите и количествени показатели на необходимата техника, предмет на доставката са изчислени и подробно обяснени в ПИП и са потвърдени с помощта на модел, предоставен от ПОС в процедурата за кандидатстване за финансиране. Системата за разделно събиране е планирана в контекста на цялостното управление на битовите отпадъци на територията на община Червен бряг, като отчита специфичните местни особености, свързани с броя на населението в населените места, демографската прогноза, наличните системи за събиране и рециклиране, морфологичния състава на събраните отпадъци от домакинствата в големи и малки населени места, съществуващата транспортна инфраструктура и разстояние до площадката за компостиране и др. параметри по модела. Така са определени броя на необходимите товарни автомобили за събиране и извозване на разделно събраните биоотпадъци, а именно: зелени отпадъци от градини и дворове на населението - трева, листа, малки клонки, цветя, отпадна листна маса от зеленчуци, битови хранителни отпадъци, вкл. обелки от плодове и зеленчуци, негодни за употреба плодове и зеленчуци, хартия и картон. В системата е предвидена доставка на 1 брой бордови камион, който ще се използва за транспорт на по-големи растителни отпадъци, като едри клони, отрязани дървета/дънери, храсти. Дейността включва доставка на 2 бр. сметовозни коли - 8.5 m3 и 1 бр. бордови камион - 10 m3 за транспортиране на разделно събраните битови биоразградими отпадъци. Предвидено е товарните автомобили да работят едносменно, по осем часа на ден, 5 работни дни в седмицата, като обслужват всички населени места на територията на община Червен бряг. Събирането на контейнерите за биоразградими отпадъци ще е 104 пъти годишно, като е предвидено да се разположат контейнери с обем 120 литра и 1.100 м3. 638 140.00 0.00
Дейност 2.2. „Доставка на съдове за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци“: Целта на дейността е да се осигури наличността на контейнери за разделно събиране на биоразградими отпадъци, генерирани от населението. Контейнерите са необходими за въвеждане на системата за разделно събиране на тези отпадъци, генерирани в населените места на територията на Общината. Чрез тях се обезпечава функционирането на системата за разделно събиране на биоразградимите битови отпадъци от домакинствата и се осигурява входяща суровина за функциониране на компостиращата инсталация. Техническите и количествени показатели на необходимите контейнери, предмет на доставката са изчислени и подробно обяснени в ПИП и са потвърдени с помощта на модел, предоставен от ПОС в процедурата за кандидатстване за финансиране. Системата за разделно събиране е планирана в контекста на цялостното управление на битовите отпадъци на територията на община Червен бряг, като отчита специфичните местни особености, свързани с броя на населението в населените места, демографската прогноза, наличните системи за събиране и рециклиране, морфологичния състава на събраните отпадъци от домакинствата в големи и малки населени места, съществуващата транспортна инфраструктура и разстояние до площадката за компостиране и др. параметри по модела. Така са определени броя на необходимите контейнери за събиране и временно съхранение до извозване на разделно събраните биоотпадъци, а именно: хранителни отпадъци от населението, зелени и дървесни отпадъци от градини и дворове на населението - трева, листа, малки клонки, цветя, отпадна листна маса от зеленчуци, отпадъчни хартия и картон, които не се сепарирани предварително за рециклиране. В системата е предвидена доставка на общо на 1079 бр. контейнери с обем 0.120 m3 за нуждите на гр. Червен бряг и гр. Койнаре, от които за гр. Червен бряг – 845 бр. контейнери и за гр. Койнаре 234 бр. Контейнерите се произвеждат от полиетилен с висока плътност, устойчив на химическо и биологично въздействие, UV радиация и големи температурни амплитуди, цвят кафяв и колела. За селата в общината се предвижда доставка на общо 88 бр. контейнери с обем 1.1 m3, от които за с. Бресте - 3 бр., с. Глава – 10 бр., с. Горник – 9 бр. с. Девенци – 5 бр., с. Лепица- 3 бр., с. Радомирци -11 бр., с. Ракита – 7 бр., с. Реселец – 8 бр., с. Рупци 11 бр., с. Сухаче – 5 бр., Телиш – 7 бр. и Чомаковци – 9 бр. Контейнерите се произвеждат от полиетилен с висока плътност, устойчив на химическо и биологично въздействие, UV радиация и големи температурни амплитуди, цвят кафяв и колела. Предвидено е събирането на контейнерите за биоразградими отпадъци ще е 104 пъти годишно, за което се доставят и специализирани сметовозни автомобили. 101 700.00 0.00
Дейност 3.1. „Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани биоразградими битови отпадъци“ : Целта на дейността е да се изгради компостираща инсталация по изготвен от Възложителя технически проект, който предвижда в община Червен бряг, с. Горник, м .„Пенков остров“, ПИ с идентификатор №16540.38.33 да се построи компостираща инсталация за рециклиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци. На новоизградената инсталация в община Червен бряг ще се компостират разделно събрани от населението биоразградими отпадъци, като зелени и дървесни отпадъци от лични градини и дворове на населението - трева, листа, клони, цветя, отпадна листна маса от зеленчуци, хранителни отпадъци от населението, отпадъчни хартия и картон, шредирани по-големи растителни отпадъци – едри клони, отрязани дървета/дънери, храсти. След пристигане на площадката, материалът за компост от „биоразградими" отпадъци постъпва в зоната за разтоварване, междинно съхранение и предварително третиране. Предварителното третиране включва раздробяване и смесване в подходяща пропорция на складираните в зоната за „биоразградими" отпадъци. В ПИП е препоръчан варианта - технология за компостиране в редове без принудителна аерация. В инсталацията за компростиране се изграждат следните основни съоръжения: КПП, автомобилна везна, административно-битова сграда, склад за междинно съхраняване на биоразградими отпадъци, площадка за ферментация и узряване (активно разграждане и зреене) на компост, склад за готов компост, санитарни тоалетни за персонала, резервоар за води за технологични нужди, дезинфекционен трап, водомерна шахта, резервоар за санитарно-битови отпадъчни води, резервоар за противопожарни нужди, ограда, противопожарен водопровод, ВиК инсталации, ел. захранване, вътрешни пътища, вертикална планировка, настилки - асфалт, бетон, тротоари, бордюри и паркоустройство. Капацитетът на инсталацията за компостиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци е на база на извършени морфологични анализи и данни от община Червен бряг. Проектният капацитет на приеманите отпадъци на площадката за компостиране в община Червен бряг отпадъци е 3 370.97 тона/година. Неподходящите остатъци се събират в мултилифт контейнер и се транспортират до РЦУО-Луковит. Компостът се разстила на площадката в компостни редове, които се овлажняват и покриват с полиетиленово фолио. Компостът периодично се обръща и овлажнява, като по този начин се регулира температурата и влажността в съответните граници. Отпадъчните води от процеса, заедно с дъждовните води се събират в резервоар и се използват повторно за овлажняване (оросяване) на компоста. След приключване на процеса на компостиране, получения компост се пресява, след което е готов за експедиция. Полученият готов компост от инсталацията е 2 398.94 т/г. На площадката за ферментация и узряване на компоста активно ще се използват общо 10 бр. компостни реда. След като процесът на компостиране завърши (8-10 седмици), готовият компост се изтребва от челен товарач, който го транспортира до зоната за съхранение на готов компост. Компостът се пресява в мобилно барабанно сито и се складира за експедиция. 2 485 207.17 0.00
Дейност 3.2. „Изграждане на довеждаща инфраструктура - път, водопровод и ел. захранване до инсталация за компостиране на разделно събрани биоразградими битови отпадъци“: Целта на дейността е да се изгради и въведе в експлоатация довеждаща техническа инфраструктура до инсталацията за компостиране, чрез която ще се осъществява експлоатацията и обслужването на съоръжението. Довеждащата инфраструктура обхваща: довеждащ път – 380 m; довеждащ водопровод – 385 m Ф110, положен в сервитута на пътя за достъп и довеждащо ел. захранване – 385 m захранващ кабел тип САВТ 5х50 mm2, в предпазна PVC тръба Ф110/4,1 в земен изкоп в сервитута на довеждащия път до определената площадка в община Червен бряг, с. Горник, м. „Пенков остров“, ПИ с идентификационен №16540.38.33 инсталация за компостиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци в Община Червен бряг. 430 841.97 0.00
Дейност 3.3. „Закупуване и доставка на съоръжения, техника и оборудване, необходими за инсталацията за компостиране на разделно събрани биоразградими битови отпадъци“: Целта на дейността е да се осигури наличността на техника и оборудване за обезпечаване работата на новопостроената по проекта инсталация за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци от населението. Видът и типа на оборудването е определено и подробно описано в ПИП и техническия проект за обекта. Избраният изпълнител на дейността ще достави необходимите техника и оборудване, необходими за технологичната работа на инсталацията за компостиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци, а именно: 1) Мобилна дробилка (шредер) за дървесни отпадъци - 1 бр.; 2) Самоходна машина за обръщане и оросяване на компост - 1 бр., 3) Въртящо се (ротативно) мобилно барабанно сито - 1 бр.; 4) Челен товарач - 1 бр. и 5) Мултилифт контейнер 9 m3 - 1 бр. Доставеното оборудване е необходимо за осъществяване на работния процес в инсталацията за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци от населението. Мобилната дробилка (шредер) е необходима за раздробяване на обемисти дървесни отпадъци, изрязани клони, дървета и храсти. Оборудвана е с колела и теглич за транспортиране и може да се премества в различни зони на площадката. Самоходната машина за обръщане на компост и оросяване се доставя с хоризонтална ос и кабина за оператор, хоризонтален ротор, оросителна система, оборудвана с помпа и воден резервоар, както и автоматична система за навиване и развиване на полупропусклива геотекстилна мембрана за покриване на компоста. Предвижда се доставяне на мобилна машина за пресяване на компост с барабанно сито. Машината е мобилен колесен вариант с възможност за препозициониране на различни места в рамките на площадката на компостиращата инсталация. Ситото е оборудвано с лентов транспортьор за подаване на материал. Ситото се използва за пресяване на готовия компост и за отделяне на по-едри некомпостирани материали, които да се връщат за повторно компостиране. Челният товарач е машина, на която кофата за товарно-разтоварни операции е разположена отпред (пред) машината. Челният товарач е оборудван с дизелов двигател. Конструкцията на машината осигурява защита на оператора при преобръщане. Използва се за транспорт на доставения и съхранен материал от склада за съхранение на материал до компостните редове за тяхното разстилане, за натоварване на готовия компост в камиона за експедицията му. Мултилифт контейнерът 9 m3 представлява метален контейнер, оборудван с панти и куки, предназначен за вдигане на специализиран камион. Материалът на контейнера е ламарина с дебелина от 3 до 5 мм, покрита с антикорозионен грунд и боя. Контейнерът е предназначен за събиране и съхранение на неподходящите за компостиране остатъци от процеса на компостиране и за събиране и съхранение на неподходящите за компостиране материали отделени при контрола на входящите материали, които ще се транспортират за депониране на РЦУО-Луковит. 825 100.00 0.00
Дейност 3.4. „Закупуване и доставка на измервателно оборудване (контактен термометър, рН метър, влагомер с удължен сензор, сонда за измерване на СО2, сонда със сензор за измерване на О2, комплект за изпитване качествата на компоста)“ : Целта на дейността е да се осигури наличността на измервателно оборудване за контролиране параметрите на компоста през различните фази на процеса на компостиране в новопостроената по проекта инсталация за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци от населението. Видът и типа на измервателното оборудване е определено и подробно описано в ПИП и техническия проект за обекта. Избраният изпълнител на дейността ще достави необходимото измервателно оборудване, а именно: контактен термометър - 2 бр., рН метър – 2 бр., влагомер с удължен сензор - 2 бр., сонда за измерване на СО2 - 1 бр., сонда със сензори за измерване на О2 - 1 бр., комплект за изпитване качествата на компоста - 1 бр. Доставеното оборудване е необходимо за контролиране на работните параметри и оптималните условия на средата, необходими за нормално протичане на процеса на компостиране в различните фази на процеса, като температура, рН, влажност, количество на СО2 и О2 – индикатори за правилно протичане на процеса на ферментация до постигане на необходимото качество на компоста. Контактният термометър е оборудван с дълга сонда с която се измерва температурата в центъра на компостния ред. С рН метъра се измерва киселинността на компоста по време на ферментация. Влагомерът с удължен сензор се използва за измерване влажността на компоста в различни части на компостния ред. Сондата за измерване на СО2 и сондата със сензори за измерване на О2 се използват за измерване на процентното съдържание съответно на СО2/О2 в компостните редове. Комплектът за изпитване качествата на компоста се използва за определяне качеството на химичните параметри на готовия продукт от инсталацията – компост. 11 438.80 0.00
Дейност 3.5. „Закупуване и доставка на електронно оборудване (компютър, принтер, монитор, софтуер, UPS): Целта на дейността е да се закупи и достави електронно оборудване, необходимо за обработване и систематизиране на данните от електронната везна, разпечатване на кантарни бележки, изготвяне на протоколи за мониторинг и отчитане на процеса на компостиране, протоколи за качеството на компоста и други документи, свързани с административната работа на инсталацията за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци от населението, а именно: компютър с предварително инсталирана операционна система, вкл. клавиатура и мишка – 1 бр., мултифункционален лазерен скенер /принтер - 1 бр., монитор - 1 бр. и UPS - 1 бр. Необходимостта им и техния брой са обосновани в ПИП за конкретната система при спазване на нормативните изисквания. Избраният изпълнител на дейността ще достави електронното оборудване, необходимо за обработване и систематизиране на данни и разпечатване на документи, свързани с работата на новоизградената по проекта компостираща инсталация. 4 406.58 0.00
Дейност 4: „Мерки за повишаване на осведомеността и поведението за устойчиво управление на отпадъците в региона“ : Тази дейност е изключително важна и ще допринесе за повишаване осведомеността и насърчаване на екологичното поведение на населението към устойчиво управление на биоразградимите отпадъците в община Червен бряг, генерирани от населението, а именно да се събират разделно в предоставените по проекта контейнери, както и последващото им третиране в новоизградената по проекта компостираща инсталация за получаване на екологически чист продукт – компост. По този начин дейността допринася за постигане на общата цел на проекта, като осигурява съществен принос към изпълнение на изискванията за задължително разделно събиране на биоотпадъци, за постигане на целите към 2030г. за разделно събиране и рециклиране и за намаляване на количествата депонирани битови отпадъци. Населението ще използва въведената и разработена устойчива система за управление на биоразградими отпадъци, с което ще се намали въздействието върху околната среда в община Червен бряг, чрез намаляване количествата на депонирани отпадъци от общината на РЦУО-Луковит и опазване на околната среда. Изпълнителят на тази дейност по проекта ще проведе във всяко населено място общо 14 броя разяснителни кампании на населението в община Червен бряг. Кампаниите са за информиране и разясняване на жителите на всички населени места в общината за разделното събиране на биоразградими отпадъци. Кампаниите включват провеждане на срещи, изготвяне и публикуване на клипове в социалните мрежи. Кампаниите ще бъдат както присъствени, така и дистанционни чрез медии. По време на кампаниите ще бъдат раздадени на населението във всички населени места на община Червен бряг - общо 500 бр. дипляни за разделното събиране и рециклиране на биоразградимите отпадъци, генерирани от населението. По този начин ще се повиши осведомеността и поведението на жителите за устойчиво управление на тези отпадъци в община Червен бряг. 15 000.00 0.00
Дейност 5: Организация и управление на проекта, видимост, прозрачност и комуникация и подготовка на документации за възлагане на обществени поръчкии по реда на ЗОП: ЕУП -целта е сформиране на екип за управление на проекта, отговарен за цялостна организация, управление и отчитане на дейностите по проекта. ЕУП/ВТП е отговорен солидарно за правилното, точно и своевременно изпълнение и отчитане в ИСУН 2020, за съблюдаване на предпоставки за възникване на рискове от нередности и тяхното предотвратяване и за осигуряване на благоприятна среда за изпълнение на проекта. Дейността е изключително важна за успешното изпълнение на дейностите и индикаторите за резултат, заложени в проекта. Дейността ще се изпълнява с възлагане по реда на ЗОП. Изпълнителят на дейността за оказване на ВТП (Външна техническа помощ) предоставя външни за общината експерти с подходяща квалификация и опит за сформиране на ЕУП. Експертите от ЕУП ще съблюдават и контролират цялостното изпълнение на дейностите по проекта, ще изготвят междинни и окончателен доклади за напредъка, съобразно указаните по ПОС образци и искания за верифициране на разходи и плащания. ЕУП ще осъществява мониторинг и контрол на всички договори с външни изпълнители, ще осъществява координация по договорите, ще следи за спазване графика за изпълнение на дейностите по проекта и ще докладва на възложителя за напредъка на изпълнение на дейностите, констатирани проблеми, забавяния и други. По време на цялостното изпълнение на проекта ЕУП ще е ангажиран с прякото съблюдаване за недопускане и предотвратяване на потенциални нередности. ЕУП е отговорен за проследяване изпълнението на дейностите в сроковете, заложени във всеки договор, за окончателното изпълнение и отчитане на целия проект пред УО на ПОС, съгласно крайния срок заложен в АДБФП. По време на изпълнение на проекта, ЕУП създава и поддържа досие по проекта, което се съхранява в деловодството на Община Червен бряг. Изпълнителят на дейността извършва преглед на доклади, предавани от съответните изпълнители на дейности по проекта; проверява качеството и верифицира извършените разходи. ЕУП/ВТП ще се състои само от външни експерти: 1. Ръководител на ЕУП: Квалификация – завършено висше образование (степен магистър) – област технически науки/природни науки с квалификация инженер/инженер еколог/еколог. Професионален опит - минимум 5г.опит в областта на опазване на околната среда. Отговорности - осъществява контрол върху дейността на ЕУП, чрез текущо наблюдение и проследява изпълнението на дейностите по проекта. Отговаря за предоставянето на достъп на представители на УО, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, национални одитиращи и контролни органи, ЕК, Европейската служба за борба с измамите и на Европейската сметна палата до всички документи и информация по проекта. Контролира работата на членовете на ЕУП. Докладва на Възложителя за напредъка по проекта. Организира изпълнението на проверки на място. Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта, като определя текущите приоритети по начин, осигуряващ възможно най-добър краен резултат. Предлага, при необходимост на Възложителя мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. Участва в оценителни комисии по ЗОП и приемателни комисии. Отговаря за представяните от ВТП доклади за отчитане на дейността. Осъществява работна комуникация с Община Червен бряг. Участва в работни срещи в ЕУП и с изпълнителите по договорите при възникване на текущи проблеми. Докладва незабавно на Възложителя при забелязани нередности и пропуски. Участва в текущото управление на проекта, осигурява необходимата координация и организация при изпълнението на дейностите по проекта. Отговаря за подготовката и изпращане на кореспонденцията по проекта с изпълнителите на договорите и с УО на ПОС. Осъществява координация на всички договори с външни изпълнители при представяне и получаване на материали и документи по проекта. Води протоколи от работни срещи, организира провеждането на работни срещи. /Продължение на текста, поради ограничението в символите се намира в Приложение № 1 към т. 13. Прикачени документи – Други документи по преценка на кандидата/. 186 146.82 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).