Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 70 078 TREES
Български

Programme: Programme "Environment" 2021-2027

Planning region: All

Description

The project proposal aims to contribute to the compliance with the requirements of Directive 91/271/ EEC on urban waste-water treatment, by providing infrastructure for wastewater treatment and treatment in 3 agglomerations more than 10000 p.e. on the territory of Sofia Municipality - Sofia, Bankya and Novi Iskar. As a result of analyses and studies, taking into account the CN No.PJ- JASPERS/2020-424/ET/RA/jw dated 21.12.20 of JASPERS, the following sites have been identified to be included in the scope of the project: "Completion of the sewerage network of Krastova Vada- East district, Construction of the sewerage network for Dragalevtsi district, Completion of the sewerage network of Suhodol district, Completion of the sewerage network of Obelya district, Completion of the sewerage network of Benkovski district, Completion and reconstruction of the sewerage network of Bankya, Gradoman, Mihailovo, Verdikal districts and Ivanyane, Bankya distr, Completion of the sewerage network of Novi Iskar. The project envisages construction of 100,297 km sewerage network, as follows: 9, 789 km mixed sewerage network; 55, 926 km domestic sewer network and 33, 140 km rain sewer network, newly built pusher 1,442 km and reconstruction of 1,941km sewer network. The additional number of p.e.with access to improved wastewater treatment after the implementation of the project is 12 434 and the total pollution load that is collected and treated is expected to reach 1,393,324 p.e.
The project will be completed in stages between the two program terms - stage I OP "Environment 2014-2020" and stage II with funding from the P "Environment" 2021-2027.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Кръстова вада - изток", район "Лозенец" (Дейност № 2 от Фаза I): Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Кръстова вада - изток", съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикатори. В рамките на Фаза II се предвижда изпълнение на следните под-дейности: - Въвеждане в експлоатация на изградената канализационна мрежа в рамките на Фаза I, а именно: Гл. кл. 1Б по улица „Флора Кънева" с участъци от ОТ 408 до кръстовището на улиците „Флора Кънева" и ул. „Георги Йолов" и от новопроектиран Дъждопреливник Дпр. № 1 на съществуващ колектор, от кръстовището на ул. „Флора Кънева" и ул.„Академик Иван Буреш" до кръстовището на ул. „Флора Кънева" и ул. „Светослав Минков", както й Кл. 63 по ул. „Арарат". - С изпълнението на дейността ще бъде въведена в експлоатация изградената смесена канализационна мрежа с обща дължина 1 434,20 м., като към канализационната мрежа на Столична община ще бъдат присъединени 359 ЕЖ. - Ще бъдат разплатени задържаните суми на изпълнителя съгласно клауза 14 от Договорните условия на ФИДИК Жълта книга. Подробно описание на изпълнените по-дейности в рамките на фаза I и предвидените за изпълнение под-дейности в рамките на фаза II е изложено във файл "Информация Фаза 1 и Фаза 2" в раздел "Прикачени документи". 259 795.29 0.00
Инженеринг за обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Драгалевци", район „Витоша" (Дейност № 4 от Фаза I): Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Драгалевци", съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикатори. В рамките на Фаза II се предвижда изпълнение на следните под-дейности: - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Ще бъдат изградени Главни канализационни колектори и канализационни клонове, както и част от второстепенната мрежа за битови и дъждовни води. С довършване на изпълнението на дейността ще бъде изградена битова канализационна мрежа – 17 997,52 м. и дъждовна канализационна мрежа – 16 272,59 м. - Въвеждане в експлоатация на изградената мрежа, в резултат на което към канализационната мрежа на Столична община ще бъдат присъединени 3319 ЕЖ. - Ще бъдат разплатени задържаните суми на изпълнителя съгласно клауза 14 от Договорните условия на ФИДИК Жълта книга. Подробно описание на изпълнените по-дейности в рамките на фаза I и предвидените за изпълнение под-дейности в рамките на Фаза II е изложено във файл "Информация Фаза 1 и Фаза 2" в раздел "Прикачени документи". 23 560 263.95 0.00
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Суходол", район „Овча купел" (Дейност № 5 от Фаза I): Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Суходол", съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. В рамките на Фаза II се предвижда изпълнение на следните под-дейности: - Въвеждане в експлоатация на изградената канализационна мрежа в рамките на Фаза I, а именно: смесена канализация - 466 м., битова канализация - 1819 м. и дъждовна канализация - 1536 м. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 354 ЕЖ. - Ще бъдат разплатени задържаните суми на изпълнителя съгласно клауза 14 от Договорните условия на ФИДИК Жълта книга. Подробно описание на изпълнените под-дейности в рамките на Фаза I и предвидените за изпълнение под-дейности в рамките на Фаза II е изложено във файл "Информация Фаза 1 и Фаза 2" в раздел "Прикачени документи". 237 581.23 0.00
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Бенковски", район „Сердика" (Дейност № 7 от Фаза I): Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Бенковски", съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. В рамките на Фаза II се предвижда изпълнение на следните под-дейности: - Въвеждане в експлоатация на изградената канализационна мрежа в рамките на Фаза I, а именно: разделна канализационна система с обща дължина 2934 м., в това число: битови канализационни колектори - 2694м. и дъждовни канализационни колектори - 240 м. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 678 ЕЖ. - Ще бъдат разплатени задържаните суми на изпълнителя съгласно клауза 14 от Договорните условия на ФИДИК Жълта книга. Подробно описание на изпълнените по-дейности в рамките на фаза I и предвидените за изпълнение под-дейности в рамките на Фаза II е изложено във файл "Информация Фаза 1 и Фаза 2" в раздел "Прикачени документи". 239 945.80 0.00
Инженеринг за обект „Доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа на гр. Банкя, кварталите „Градоман", „Михайлово", „Вердикал" и с. Иваняне", район „Банкя" (Дейност № 8 от Фаза I): Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа на гр. Банкя, кварталите „Градоман", „Михайлово", „Вердикал" и с. Иваняне", съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. В рамките на Фаза II се предвижда изпълнение на следните под-дейности: - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. В рамките на под-дейността ще бъдат изградени Главни канализационни колектори и канализационни клонове, както и част от второстепенната мрежа за битови и дъждовни води. С довършване на изпълнението на дейността ще бъде изградена канализационна мрежа с обща дължина 31 748,65 м., в това число: смесена канализация – 8 102 м., битова канализация – 13 875 м. и дъждовна канализация – 7 829 м. Също така е предвидено реконструкция на съществуващи канали с обща дължина 1 941 м. - Въвеждане в експлоатация на изградената мрежа, в резултат на което към канализационната мрежа на Столична община ще бъдат присъединени 3639 ЕЖ. - Ще бъдат разплатени задържаните суми на изпълнителя съгласно клауза 14 от Договорните условия на ФИДИК Жълта книга. Подробно описание на изпълнените по-дейности в рамките на фаза I и предвидените за изпълнение под-дейности в рамките на Фаза II е изложено във файл "Информация Фаза 1 и Фаза 2" в раздел "Прикачени документи". 13 857 673.86 0.00
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Нови Искър", район „Нови Искър" (Дейност № 9, Фаза I): Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Нови Искър", съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. В рамките на Фаза II се предвижда изпълнение на следните под-дейности: - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. С довършване на изпълнението на дейността ще бъдат изградена разделна канализационна система с обща дължина 20 976,00 м., в това число: битови канализационни колектори – 15 454,74м., дъждовни канализационни колектори - 4 079,26 м, тласкател с дължина 1 442,00 м. и 2 бр. помпени станции. - Въвеждане в експлоатация на изградената мрежа, в резултат на което към канализационната мрежа на Столична община ще бъдат присъединени 3229 ЕЖ. - Ще бъдат разплатени задържаните суми на изпълнителя съгласно клауза 14 от Договорните условия на ФИДИК Жълта книга. Подробно описание на изпълнените по-дейности в рамките на фаза I и предвидените за изпълнение под-дейности в рамките на фаза II е изложено във файл "Информация Фаза 1 и Фаза 2" в раздел "Прикачени документи". 7 103 852.10 6 309 483.17
Упражняване на независим строителен надзор, оценка на съответствие и изпълнение на функциите на инженер по смисъла на Договорните условия по ФИДИК при реконструкция, модернизация и доизграждане на СГПСОВ - Кубратово и при доизграждане, реконструкция и изграждане на канализационна мрежа и съоръжения, както и доставка на оборудване за 3 помпени станции (Дейност № 10, Фаза I): Дейността включва извършване на консултантски услуги по упражняване на независим строителен надзор, оценка на съответствие и изпълнение на функциите на инженер по смисъла на Договорните условия по ФИДИК, както и по смисъла на чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) на всички договори за строителство. Строителният надзор ще се състои в организиране и подписване на кореспонденция с Възложителя и изпълнителите на строителните договори; ще гарантира, че проектирането и строителството са организирани и се изпълняват в съответствие с договорите за строителство и приложимата нормативна уредба; ще преглежда проектната документация и гарантира за нейната пълнота и качество; ще контролира изпълнението на строителните програми; да изготвя сертификати за плащания, сертификати за приемане и сертификати за изпълнение; ще администрира договорите по време на периодите за съобщаване на дефекти. Надзорът ще осъществява технически контрол при проектирането и ще изготвя доклади за оценка на съответствието на инвестиционните проекти за обектите. Инженерът по ФИДИК ще бъде и строителен надзор по смисъла на чл. 168 от ЗУТ. Ще бъдат изпълнени следните поддейности: - Упражняване функциите на Инженер по ФИДИК; - Строителен надзор по време на изпълнение на СМР в съответствие с изискванията на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, включително законосъобразно започване на СМР, контрол върху пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, спиране на строежа в случай на нарушения и съществени отклонения от одобрения проект, контрол върху условията за ЗБУТ, както и недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Проверка и контрол на влаганите строителни материали и извършените СМР; - Контрол върху доставените машини и съоръжения; - Изготвяне на всички актове и протоколи по време на строителството, вкл. окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; - Изготвяне на технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г.; - След подписване на Констативен Акт - Образец 15, провеждане на съответните изпитания и проби, необходими за въвеждане в експлоатация; - Съдействие за изготвяне на документация за издаване на Удостоверения за изпълнено задължение по Закона за кадастъра и имотния регистър; - След приключване на строително-монтажните работи - изготвяне на окончателен доклад до Възложителя по чл. 168, ал.6 от ЗУТ. Подробно описание на изпълнените по-дейности в рамките на фаза I и предвидените за изпълнение под-дейности в рамките на фаза II е изложено във файл "Информация Фаза 1 и Фаза 2" в раздел "Прикачени документи". 1 191 043.03 0.00
Организация и управление на проекта (Дейност № 11, Фаза I): Дейността за организация и управление на проекта се явява необходимо начално условие за цялостното осъществяване на проекта. Във връзка с изпълнението и управлението на проекта е проведена обществена поръчка, по реда на ЗОП, за избор на външен изпълнител, ще включва ръководител на проекта и 12 експерти, съответно: координатор, административен сътрудник, счетоводител на проекта, финансист, юрист, експерт „Комуникации и публичност", ГИС експерт, Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кварталите „Драгалевци" и „Кръстова вада - изток", Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на Нови Искър", Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кварталите „Градоман", „Михайлово" и „Вердикал" и с. Иваняне в агломерацията, обхваната от район Банкя", Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кварталите „Суходол" и „Обеля", Технически експерт „Пречистване": Реконструкция, модернизация и доизграждане на ПСОВ „Кубратово" и „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кв. „Бенковски". - Управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности; - обезпечава изпълнението на задълженията на бенефициента, произтичащи от АДБФП - Администриране на АДБФП, като извършва дейности по междинно и окончателно техническо докладване и финансово отчитане на изпълнението пред УО на ПОС. - Своевременно определяне на степента на проявление на рисковете, които застрашават изпълнението на проекта; - Координация и комуникация между всички заинтересовани страни: Столична община, изпълнителите на договори за обществени поръчки, районните администрации, външни институции във връзка с изпълнението на проектните дейности и представители на УО на ПОС; - Мониторинг и контрол върху техническото, финансовото и времево изпълнение на проекта; - Законосъобразно изготвяне и съхраняване на техническата, административната и финансова документация във връзка с изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта в съответствие със заложените цели и очаквани резултати; ще подсигури методически неговото изпълнение, посредством избрания изпълнител - сформиран Екип. Сформираният екип ще има задължение да организира, контролира работата на изпълнителите по сключени договори, следи за изпълнението на дейностите по проекта, предприема и предлага корективни мерки при трудности, участва при проверки от страна на УО и отговаря за цялостния мониторинг и докладване на проекта. Екипът в случай на необходимост, ще организира тематични работни срещи с представители на всички заинтересовани лица. Срещите и заседанията ще бъдат документирани с протоколи, решения, заповеди и др. Подробно описание на изпълнените по-дейности в рамките на фаза I и предвидените за изпълнение под-дейности в рамките на фаза II е изложено във файл "Информация Фаза 1 и Фаза 2" в раздел "Прикачени документи". 0.00 0.00
Комуникации и публичност (Дейност № 12, Фаза I): Дейността по комуникации и публичност има за цел да популяризира осигуреното финансиране от ПОС и ЕС, дейностите, целите и резултатите на проекта сред широката общественост. Чрез нейната реализация ще се осигури обществена подкрепа за проекта. Чрез предвидените мерки за информация и комуникация ще бъдат изпълнени изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за видимост, прозрачност и комуникация 2021-2027 г., към НАЦИОНАЛНА КОМУНИКАЦИОННА СТРАТЕГИЯ 2021-2027 г., достъпен на интернет страницата на Програма „Околна среда 2021-2027“ (https://eufunds.bg/sites/default/files/uploads/opos/docs/2024-05/1.1.%20NCS%20Appendix%201_Beneficiary%27s%20Handbook%20%D0%B8%D0%B7%D0%BC.pdf). В рамките на дейността се предвижда довършване на изпълнението на мерките от Фаза I, както следва: - Организирани и проведени тематични сбития за всеки обект официално пускане в експлоатация на всеки обект 8 бр.( 1 бр. за 8 обекта); - Организирани и проведени публични събития/информационни дни за представяне на напредъка по проекта - 2 публични събития/информационни дни за напредъка на проекта; - Организирана и проведена заключителна пресконференция- 1 пресконференция за приключване на проекта; - Демонтиране винилни платна от билбордове и изработени, доставени и монтирани постоянни обяснителни табели, в съответствие с техническите характеристики, приети от ЕК - 8 бр. постоянни информационни табели. Подробно описание на изпълнените по-дейности в рамките на фаза I и предвидените за изпълнение под-дейности в рамките на фаза II е изложено във файл "Информация Фаза 1 и Фаза 2" в раздел "Прикачени документи". 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).