Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 64 333 TREES
Български

Programme: Programme "Environment" 2021-2027

Planning region: All

Description

The project "Completion and reconstruction of WWTP, water supply and sewerage systems in the designated territory served by "ViK" EOOD - Sofia" was prepared on the basis of the RPIP, developed by the Ministry of Internal Affairs and Communications with a grant from OPE 2014-2020 under the project "Supporting the regional investment planning of the plumbing industry".
The main activities envisaged within the project are as follows:
- Reconstruction of the section of the main collector after the Roma settlement, at its crossing of the Iskar River, Samokov";
- Reconstruction of Smakovo WWTP - 1st STAGE;
- econstruction of sewerage network and supply collectors to Botevgrad WWTP;
- "Reconstruction of the water supply pipeline from RV "Ibar" and RV "Maritsa" to the pressure reservoirs of the town of Ihtiman in the section from the Relief Shaft to the village of Raduil to the diversion for the NR to the village of Pchelin;
- Reconstruction and completion of the water supply and sewerage network of the town of Ihtiman;
- Construction and commissioning of Ihtiman WWTP with supply infrastructure;
- Reconstruction and completion of water supply and sewerage network in Shiyakovtsi district and Maslovo district, town of Kostinbrod;
- Reconstruction and completion of water supply and sewerage network in Elin Pelin agglomeration;
- Construction and commissioning of WWTP Elin Pelin with supply infrastructure;
- SCADA upgrade of the designated territory served by "ViK" EOOD-Sofia;
- Delivery and implementation of an Information System for Asset Management with possibilities for spatial data processing for the territory served by "ViK" EOOD, Sofia.
With the implementation of the project, the collected and treated load of pollution before the discharge of wastewater into water bodies will be increased, water losses in the water transmission networks will be reduced and the water supply of the population will be improved in a separate territory served by "ViK" EOOD Sofia.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Инженеринг за обект: "Реконструкция на участъка на главния колектор след ромската махала, при пресичането му на река Искър, гр. Самоков": В разработеният РПИП за обособена територия, обслужвана от "ВиК" ЕООД - София са идентифицирани мерки за постигане на съответствие с приложимото национално и европейско законодателство за всички агломерации над 10 000 е.ж. Инвестиционното намерение включва реконструкция на участък на Главния колектор след ромската махала, при пресичането му на река Искър с дължина 210 м. Преминаването на реката е посредством праг с DN800C, това е участък с генериране на голямо количество вливане на води от реката. Реконструкцията на участък с дължина 130 м ще бъде извършена с технология за безизкопна рехабилитация - CIPP-UV, а участъка от 80 м ще бъде изкопна с тръби DN800C, GRP. Част от участъка се намира извън регулацията на град Самоков, във връзка с което е изготвено Задание за изготвяне на ПУП-ПП в РПИП. В административно отношение ПУП-ПП обхваща територия, която попада в Софийска област в една община - Община Самоков - гр. Самоков и засяга имот общинска частна собственост. Процедирането на ПУП-ПП, включително и влизането му в сила отнема около шест месеца, процедирането се извършва от общинските администрации и сроковете не могат да бъдат контролирани от Възложителя. Възложителя е възприел подход основните дейности (ПУП, инвестиционен проект и СМР) да бъдат възложени на един изпълнител, като дейността се планира на Инженеринг - проектиране (комплексен проект-ПУП-ПП и технически проект), строителство и авторски надзор, възложена и изпълнена съгласно Закона за обществените поръчки и друга приложима нормативна уредба. В рамките на дейността се включва: - Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Изготвяне на Комплексният проект за инвестиционна инициатива по чл. 150 от Закона за устройство на територията, съдържащ следните самостоятелни съставни части: Проект за подробен устройствен план и Инвестиционен проект; - Процедиране и съгласуване на комплексния проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по Закон за устройсвто на територията, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Съгласно чл. 19, ал. 1, т. 4, буква "б" от Закона за водите, реконструираният участък от Глявния колектор е публична общинска собственост на община Самоков. Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Обяснителна записка към Карта за инвестиционните намерения. 417 746.85 0.00
Инженеринг за обект: "Реконструкция на ПСОВ Самоков - I-ви ЕТАП": В разработеният РПИП за обособена територия, обслужвана от "ВиК" ЕООД - София са идентифицирани мерки за постигане на съответствие с приложимото национално и европейско законодателство за всички агломерации над 10 000 е.ж. Инвестиционното намерение включва реконструкция на ПСОВ Самоков - I-ви ЕТАП. В гр. Самоков има изградена и се експлоатира пречиствателна станция за отпадъчни води. Технологичната схема предвижда и се експлоатира за отстраняване на биогенните елементи азот и фосфор. Общият товар на агломерация Самоков е определен на 28 174 ЕЖ и 1690 кг/ден. ПСОВ спешно се нуждае от реконструкция, ново технологично решение на биологичното стъпало и утайковото стопанство. Инвестиционното намерение ще се реализира в два етапа. През първия етап, който е предвиден в инвестиционното намерение, са заложени основно мерки за доставка и монтаж на ново машинно-технологично оборудване по всички основни технологични стъпала, което да замени съществуващите аварирали машини и съоръжения. Предлагат се също така и мерки за частична реконструкция и възстановяване на бетоново покритие на армировка, възстановяване на предпазни мазилки и подмяна на технологични тръбопроводи, там където е необходимо. До съществуващата ПСОВ са доведени всички, необходими за функционирането й, комуникации – електричество, вода, телефон. Инвестиционното намерение няма необходимост от изготвяне на ПУП. Обектът е планиран да се възложи на инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) на външен изпълнител, съгласно Закона за обществените поръчки и друга приложима нормативна уредба. В рамките на дейността се включва: - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически проект, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на СМР и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по Закон за устройсвто на територията, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Съгласно чл. 19, ал. 1, т. 4, буква "б" от Закона за водите, ПСОВ - Самоков е публична общинска собственост на община Самоков. Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Обяснителна записка към Карта за инвестиционните намерения. 6 418 721.24 0.00
Инженеринг за обект: "Реконструкция на канализационна мрежа и довеждащи колектори до ПСОВ Ботевград": В разработеният РПИП за обособена територия, обслужвана от "ВиК" ЕООД - София са идентифицирани мерки за постигане на съответствие с приложимото национално и европейско законодателство за всички агломерации над 10 000 е.ж. Инвестиционното намерение включва мерки за опазване на околната среда: - Реконструкция на довеждащия колектор до ПСОВ Ботевград - участъкът след последния преливник е компрометиран, течението става открито, преминава през старата ПСОВ и се включва в новоизградения довеждащ колектор. Реконструираният участък е с дължина 1184 м, предвижда се преминаване под републикански път и изграждане на нов ДПр; - Възстановяване връзката на агломерация Врачеш с ПСОВ Ботевград - довеждащия колектор от агломерация Врачеш е прекъснат при преминаването си през река Бебреш, отпадъчните води от агломерацията се вливат в р. Бебреш. Участъкът за реконструкция е с дължина 380 м, предвижда се преминаване под р. Бъбреш и преминаване Републикански път I-1. Общата дължина предвидена за реконструкция е 1 564 м. Трасетата се намират извън регулацията на града, във връзка с което е изготвено Задание за изготвяне на ПУП-ПП в РПИП. Възложителя е възприел подход основните дейности (ПУП, инвестиционен проект и СМР) да бъдат възложени на един изпълнител, като дейността се планира на Инженеринг - проектиране (комплексен проект-ПУП-ПП и технически проект), строителство и авторски надзор, възложена и изпълнена съгласно Закона за обществените поръчки и друга приложима нормативна уредба. В рамките на дейността се включва: - Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Изготвяне на Комплексният проект за инвестиционна инициатива по чл. 150 от Закона за устройство на територията, съдържащ следните самостоятелни съставни части: Проект за подробен устройствен план и Инвестиционен проект; - Процедиране и съгласуване на комплексния проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по Закон за устройсвто на територията, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Съгласно чл. 19, ал. 1, т. 4, буква "б" от Закона за водите, реконструираните участъци са публична общинска собственост на община Ботевград. Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Обяснителна записка към Карта за инвестиционните намерения. 5 200 655.61 0.00
Инженеринг за обект: "Реконструкция на довеждащия водопровод от РВ „Ибър“ и РВ „Марица“ до напорните водоеми на гр. Ихтиман в участъка от Облекчителна шахта до с. Радуил до отклонението за НР за с. Пчелин": В разработеният РПИП за обособена територия, обслужвана от "ВиК" ЕООД - София са идентифицирани мерки за постигане на съответствие с приложимото национално и европейско законодателство за всички агломерации над 10 000 е.ж. Инвестиционното намерение включва реконструкция на довеждащия водопровод до напорните водоеми на гр. Ихтиман с обща дължина 14 056 м. Този довеждащ водопровод е основен за водоснабдяването на гр. Ихтиман и прилежащите населени места от община Ихтиман, община Долна Баня и община Костенец. За осигуряване на добра работа на водопровода в участъка са предвидени 3 броя регулатори за налягане в т.N6 и т.44 от реконструирания участък и в т.261 на съществуващия водопровод в посока Ихтиман. Предвидена е и облекчителна шахта в реконструирания участък в т. N22. В началото и края на реконструирания участък, както и на всяко отклонение от него са предвидени водомерни шахти - 10 бр. Трасето се намира извън регулацията на населените места, като същото преминава през землището на с. Радуил, община Самоков, землището на с. Марица, община Самоков, землището на гр. Долна баня и землището на с. Пчелин, община Костенец. В тази връзка е изготвено Задание за изготвяне на ПУП-ПП в РПИП. Възложителя е възприел подход основните дейности (ПУП, инвестиционен проект и СМР) да бъдат възложени на един изпълнител, като дейността се планира на Инженеринг - проектиране (комплексен проект-ПУП-ПП и технически проект), строителство и авторски надзор, възложена и изпълнена съгласно Закона за обществените поръчки и друга приложима нормативна уредба. В рамките на дейността се включва: - Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Изготвяне на Комплексният проект за инвестиционна инициатива по чл. 150 от Закона за устройство на територията, съдържащ следните самостоятелни съставни части: Проект за ПУП и Инвестиционен проект; - Процедиране и съгласуване на комплексния проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по Закон за устройсвто на територията, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Съгласно чл. 13, ал. 1, т. 5 от Закона за водите, реконструираният довеждащ водопровод е предназначен за потребителите на общините Ихтиман, Долна Баня,Самоков и община Костенец, като същия е публична държавна собственост. Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Обяснителна записка към Карта за инвестиционните намерения. 18 857 744.34 0.00
Инженеринг за обект: "Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна мрежа на гр. Ихтиман": В разработеният РПИП за обособена територия, обслужвана от "ВиК" ЕООД - София са идентифицирани мерки за постигане на съответствие с приложимото национално и европейско законодателство за всички агломерации над 10 000 е.ж. Инвестиционното намерение включва реконструкция на водоснабдителната мрежа в участъците, където е предвидена реконструкция на канализационната мрежа. Реконструкция е предложена за тези улици, по които съществуващите водопроводи са стоманени или азбестоциментови. Реконструкцията е предложена във връзка с обективната трудност от незасягане на водопровода при изграждане на канализацията в тези участъци, поради тесните улици и лошото състояние на водопроводите и наличието на чести аварии. Общата дължина на разпределителната мрежа предвидена за реконструкция е 7 566,33 м. Предвижда се реконструкция на участъци от Главен Колектор I и Главен Колектор II и прекъсването на връзката с частния колектор на Чугунолеене АД. Това е участъкът от съществуващия Дъждопреливник, минаващ покрай кв. Изток, река Мътивир и заустващ в ПСОВ Чугунолеене АД. Този участък е най-проблемния, където се генерира най-голямото количество инфилтрация. Общата дължина на канализационната мрежа предвидена за реконструкция и доизграждане с включен довеждащ колектор и отливен канал е 10 748 м. Трасето за реконструкция на част от довеждащия колектор до площадката на ПСОВ Ихтиман и на част от отливен канал от ДПр.1 се намира извън регулацията на града. За трасето е изработен ПУП-ПП съгласно ЗУТ, който е влязъл в сила на 26.11.2013 г., ДВ. Бр. 102. Възложителя е възприел подход основните дейности да бъдат възложени на един изпълнител, като дейността се планира на Инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор, възложена и изпълнена съгласно ЗОП. В рамките на дейността се включва: - Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза "технически" проект; - Съгласуване на инвестиционния проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по Закон за устройсвто на територията, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Съгласно чл. 19, ал. 1, т. 4, буква "а" и буква "б" от Закона за водите, реконструираните участъци са публична общинска собственост на община Ихтиман. Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Обяснителна записка към Карта за инвестиционните намерения. 26 451 504.56 0.00
Инженеринг за обект: "Изграждане и пускане в експлоатация на ПСОВ Ихтиман с довеждаща инфраструктура": Инвестиционното намерение включва изграждане на ПСОВ Ихтиман. В гр. Ихтиман няма изградена ПСОВ. Еквивалентният брой жители, който ще обслужва и третира бъдещата пПСОВ, включва замърсителните товари генерирани на територията на гр. Ихтиман. Общият товар е определен на 12 674 ЕЖ или 760 кг/ден за 2023 г. Избрана е площадка на ПСОВ – имот № 32901.088.32, с големина 6.88 дка, масив 88, местност Геови върби, в землището на гр. Ихтиман, ЕКАТТЕ 32901. Имотът се намира по трасето на довеждащия колектор от града към площадката на Чугунолеене АД и е общинска частна собственост. Актуван е с Акт № 559/12.03.2012 год., като нива с категория на земята V-та, вписан в службата по вписвания на 26.03.2012 год. Настоящото местоположение на площадката за ПСОВ е съобразено с всички хигиенни изисквания и нормативи за отстояния от регулацията на града. В РПИП е избран Вариант 2 - Технологична схема с проточни биобасейни с продължителна аерация. Със Заповед № 138 от 17.02.2015 г. на Кмета на Община Ихтиман е одобрен ПУП-ПЗ за избраната площадка на ПСОВ - имот № 32901.088.32, местност „Геови върби“ в землището на Ихтиман, включващ ПСОВ – гр. Ихтиман с довеждаща инфраструктура. Захранването на площадката е предвидено да се осъществи чрез съществуващия в момента водопровод, който захранва съществуващата ПСОВ, собственост на „Чугунолеене” АД. За захранване на станцията ще се изгради нов трафопост, разположен на границата на собственост към уличната регулационна линия на имота. Резервно ел. захранване е предвидено с дизел генератор. Захранването ще се осъществи от 20kV въздушен електропровод Димитър Милчев. Обектът е планиран да се възложи на инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) на външен изпълнител, съгласно Закона за обществените поръчки и друга приложима нормативна уредба. В рамките на дейността се включва: - Изготвяне на технически проект, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на СМР и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по Закон за устройсвто на територията, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Съгласно чл. 19, ал. 1, т. 4, буква "б" от Закона за водите, ПСОВ - Ихтиман е публична общинска собственост на община Ихтиман . Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Обяснителна записка към Карта за инвестиционните намерения. 12 365 898.73 0.00
Изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор за обект: "Реконструкция и доизграждане на водопроводната и канализационна мрежа в III-ти район на гр. Костинброд, общ. Костинброд": Инвестиционното намерение включва реконструкция на част от разпределителна мрежа на гр. Костинброд – квартали Маслово и Шияковци, съпътстваща изграждането на нова и реконструкцията на съществуваща канализация с общата дължина 18 223,69 м. Предвижда се изграждането на разделна (битова и дъждовна) канализация. Степента на изграденост на канализационната мрежа е 92% смесена/разделна система и не е в съответствие с чл.3 от Директива 91/271/ЕИО. Зона А – разделна канализация, изградена само битова мрежа, с множество зауствания в Сливнишка река. Процент на изграденост за двата квартала Шияковци и Маслово, определящи Зона А е 80%; Зона Б – смесена канализация, процента на изграденост е 100% и Зона В – обслужва се от ИДПС, 1,4% от обхвата на агломерацията. Мерките свързани с покритието на Директивата относно агломерацията са в реконструкцията и доизграждането на канализационната мрежа в Зона А - двата квартала Шияковци и Маслово с обща дължина 18 223,69 м. Предвижда се и реконструкция на водопроводната мрежа с обща дължина 12 831,50 м. Трасетата на вътрешната ВиК мрежа се намират в регулацията на града и са разположени по уличните платна съгласно Наредба № 8 от 28 юли 1999 г., във връзка с което няма да бъде необходимо изготвяне на ПУП. За дейността има изготвен технически проект от община Костинброд, който е безвъзмездно предоставен на ВиК София, ЕООД. ВиК ще избере изпълнител за СМР, както и изпълнител за осъществяване на авторски надзор на обекта. В рамките на дейността се включва: - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по Закон за устройсвто на територията, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Обяснителна записка към Карта за инвестиционните намерения. 21 897 418.99 0.00
Инженеринг за обект: "Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна мрежа в агломерация Елин Пелин": Основните консуматори на питейна вода в гр. Елин Пелин са населението на града и обществени и промишлени консуматори.Строителството на селищната водопроводна мрежа е започнало още преди средата на миналия век, като основно е изградена през 60-те и 70-те години.Изпълнена е почти изцяло от етернитови тръби.Експлоатационният период на по-голяма част от мрежата е изтекъл.Към момента 96% от водопроводната мрежа на гр.Елин Пелин е изпълнена от етернитови и стоманени тръби,които са в лошо физическо състояние.Реконструкцията обхваща участъци от разпределителната мрежа, в които през последните години са концентрирани авариите по мрежата, което е свързано със загуби на вода и чести прекъсвания на водоподаването, както и попадащи в обхвата на мерките по компонент канализация. Общата дължина предвидена за реконструкция е 7 218,72 м.Агломерация Елин Пелин е съставена от две населени места гр.Елин Пелин (северна част на агломерацията) и с.Гара Елин Пелин (южна част). Приоритетните мерките предвиждат, свързване на съществуващата канализационна мрежа с бъдещата ПСОВ Елин Пелин, опазване на околната среда и намаляване на инфилтрацията/вливанията.Предвидените мерки на този етап са съобразени с бъдещото развитие на канализационната мрежа, както и възможността на свързване на съществуващите колектори към новоизградените в ситуативно и нивелетно отношение. Общата дължина по компонента е 10 727 м.Трасетата от канализационната мрежа в обхвата на инвестиционното намерение, попадащи извън границите на населените места за които ще се изработи ПУП-ПП съгласно ЗУТ, са:Довеждащ колектор до ПСОВ Елин Пелин, водопровод до ПСОВ и отливен канал от ДПр.1 по нови трасета; Реконструкция и доизграждане на Главен Колектор Iю (от с. Елин Пелин) и отливен канал на ДПр.3.Възложителя е възприел подход основните дейности да бъдат възложени на един изпълнител, като дейността се планира на Инженеринг - проектиране (комплексен проект-ПУП-ПП и технически проект), строителство и авторски надзор, възложена и изпълнена съгласно ЗОП. В рамките на дейността се включва: - Изготвяне на Комплексният проект за инвестиционна инициатива по чл.150 от Закона за устройство на територията, съдържащ следните самостоятелни съставни части: ПУП и Инвестиционен проект; - Процедиране и съгласуване на комплексния проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на СМР и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл.54а, ал.2 от ЗКИР; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Съгласно чл.19, ал.1, т.4, буква "а" и буква "б" от Закона за водите, реконструираните участъци са публична общинска собственост на община Елин Пелин. Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Обяснителна записка към Карта за инвестиционните намерения. 24 065 795.21 0.00
Инженеринг за обект: "Изграждане и пускане в експлоатация на ПСОВ Елин Пелин с довеждаща инфраструктура": В агломерация Елин Пелин няма изградена ПСОВ. Еквивалентният брой жители, който ще обслужва и третира бъдещата пречиствателна станция, включва и трите селищни формирования – гр. Елин Пелин, с. Гара Елин Пелин и с. Нови Хан. Общият товар на агломерация Елин Пелин (който включва селищните формации гр. Елин Пелин и с. Гара Елин Пелин) е определен на 10 160 ЕЖ или 610 кг/ден за 2023 г. Канализационната мрежа на града е изградена на 100 %, като всички сформирани на територията на населеното място отпадъчни води, се заустват непречистени в р. Лесновска. За нуждите на агломерация Елин Пелин е осигурена площадка за ПСОВ, която е общинска собственост. Същата се намира в землището на гр. Елин Пелин, имот № 000394, в местността „Азиаците“, вид собственост – Общинска частна, вид територия – земеделска, категория 3, НТП – Пасище, площ 9228 кв.м. Кота терен на площадката – 538,0 м. Площадката на ПСОВ е разположена в зона IX степен на земетръсност със сеизмичен коефициент 0,15. В РПИП е избран Вариант 2-Технологична схема с проточни биобасейни с продължителна аерация. За площадката за ПСОВ трябва да се изготви ПУП-ПЗ, с който следва да се промени предназначението на имота за производствени функции – за пречиствателна станция и да се обособи санитарно-хигиенната му зона. В съответствие с изискванията на чл.125, ал.1 и ал.2 от ЗУТ, е изготвено Задание за изготвяне на ПУП-ПЗ в РПИП. При изготвянето на ПУП-ПЗ, следва да се прецизират трасетата за довеждащата инфраструктура до площадката на ПСОВ (довеждащ колектор, довеждащ водопровод, довеждащ път, външно ел. захранване и заустващ колектор), да се изготви задание и да се процедира ПУП-Парцеларен план, съгласно Закона за устройство на територията Обектът е планиран да се възложи на инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) на външен изпълнител, съгласно Закона за обществените поръчки и друга приложима нормативна уредба. В рамките на дейността се включва: Изготвяне на Комплексният проект за инвестиционна инициатива по чл.150 от Закона за устройство на територията, съдържащ следните самостоятелни съставни части: ПУП и Инвестиционен проект; - Процедиране и съгласуване на комплексния проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на СМР и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл.54а, ал.2 от ЗКИР; - Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта; -Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Съгласно чл.19, ал.1, т.4, буква "а" и буква "б" от Закона за водите, реконструираните участъци са публична общинска собственост на община Елин Пелин. Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Обяснителна записка към Карта за инвестиционните намерения. 12 513 819.90 0.00
Надграждане на автоматизирана система за управление на водоснабдяването - SCADA на обособената територия обслужвана от "ВиК" ЕООД, София: Дейността е съобразена със стратегията на „Водоснабдяване и Канализация“ ЕООД – София за развитието на диспечеризацията в посока надграждане на АСУВ, диспечеризация на помпени станции и напорни резервоари и добавяне на допълнителни точки за измерване на водно количество и налягане по водопроводната мрежа. Автоматизираната система за управление на водоснабдяването (АСУВ) е софтуер за управление и мониторинг на водопроводни и канализационни обекти и съоръжения на фирма „АМТЕК – А“ ЕООД. Системата е въведена в експлоатация във „Водоснабдяване и Канализация“ ЕООД – София през 2018 година и към настоящия момент през нея се наблюдават и управляват 146 обекта – 40 помпени станции, 96 напорни резервоара и 10 ключови точки за измерване на наляга по водопроводната мрежа. Предвиждат се за изпълнение следните дейности: Дейност 1 – Надграждане на съществуваща автоматизирана система за управление на водоснабдяването (АСУВ) - Изпълнението на Дейност 1 трябва да отговаря на следния план определен от Възложителя: Инсталацията на новата версия на АСУВ на сървър, който ще бъде предоставен от Възложителя и Обновяване на текущата версия на АСУВ, конфигурация и осигуряване на възможност за работа. Изпълнителят трябва да достави и интегрира лицензите без да ограничава нормалната работа на системата и по начин, който да гарантира използването на цялостната им функционалност. Дейност 2 – Диспечеризация на помпени станции – част Електро и част КИП и А и интеграция на данни в АСУВ - Подмяна на главни разпределителни табла; Монтаж на софт стартери отговарящи на следните технически изисквания; Монтаж на табла за управление; Монтаж на ултразвукови разходомери за експлоатационно измерване и Монтаж на сензори за налягане. Дейност 3 – Диспечеризация на напорни резервоари и интеграция на данни в АСУВ - Монтаж на терминални станции за дистанционен мониторинг на данни от измервания в напорни резервоари; Монтаж на измервателно оборудване за експлоатационно измерване; Монтаж на сензори за ниво; Интеграция на данни и Монтаж на автономно електрическо захранване. Дейност 4 – Обособяване на точки за измерване на водно количество и налягане и интеграция на данни от тях в АСУВ - Обособяване на точки за измерване на водно количество и интеграция на данни от тях в автоматизирана система за управление на водоснабдяването (АСУВ); Измерване при безнапорни хидравлични условия; Измерване при напорни хидравлични условия и Обособяване на точки за измерване на налягане и интеграция на данни от тях в автоматизираната система за управление на водоснабдяването (АСУВ). В съответствие с техническото задание на процедурата всички измервателни средства са предвидени за безконтактно измерване, в тази връзка не се налага извършване на СМР. За всяка една от точките е предвидено автономно захранване, което ще бъде осигурено посредством вградена батерия или соларни панели. 2 134 656.56 0.00
Консултантска услуга по изготвяне на ОСИП и упражняване на строителен надзор : Дейността е свързана с предоставяне на услуги, свързани с изготвяне на Доклади за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор по време на СМР за обекти, включени в проектно предложение „Доизграждане и реконструкция на ПСОВ, водоснабдителни и канализационни системи в обособена територия, обслужвана от "ВиК" ЕООД, София“. Дейността включва следните основни поддейности: 1. Изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието на предстоящите за изработване проекти в съотвествие с чл. 142, ал. 6 и ал. 8, ал. 10 и ал. 11 (ако е приложимо) от ЗУТ. 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Обхватът на дейностите по осъществяване на строителен надзор по време на строителството е съгласно чл. 168 от ЗУТ, включително координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. В изпълнение на своите задължения Консултантът упражнява строителния надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за упражняване на строителен надзор. Екипът трябва да отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ. Лицето, упражняващо строителен надзор, съгласно чл. 168 от ЗУТ носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството. Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. Лицата, които упражняват строителен надзор, носят отговорност за щети, които са нанесли на възложителя и на другите участници в строителството, и солидарна отговорност със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството. 3. Изпълняване функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 r. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи. 4. Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.12.2006 г. и Изготвяне на окончателен доклад по чл. 168 , ал. 6 от ЗУТ. 5. Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3 467 217.05 0.00
Доставка и внедряване на Информационна Система за Управление на Активи с възможности за пространствена обработка на данните за територията обслужвана от "ВиК" ЕООД, София : Дейността е насочена към по-ефективно планиране, управление, експлоатация и поддръжка на ВиК мрежите и съоръженията, чрез доставка и внедряване на корпоративна Информационна Система за Управление на Активи (ИСУА) с възможности за пространствена обработка на данните, която да послужи за подобряване на ефективността и ефикасността на процесите по планиране и управление на водоснабдителните и канализационните услуги и инфраструктурата на ВиК София Област. Дейността е насочена към постигане на специфични цели, съответстващи на планираните по проекта дейности: ● Доставка на централизирана мултипотребителска, специализирана за ВиК, ИСУА с възможности за пространствена обработка на данните ведно с допълнителни функционалности и всички необходими лицензи. Чрез нея следва да се постигне надграждане на функционалността на съществуващата система ● Дигитализация на данните, предоставени от дружеството, одит и миграция на данни от различен цифров формат и верификацията им; ● Повишаване на отчетността на на експлоатационните събития и дейностите от техническите райони и изграждане на допълнителна софтуерна среда за споделяне на геопространствена информация в интернет и събиране на информация от терен; ● Осигуряване на инструментариум създаване, администриране и използване специализирани интерфейси за събиране на данни от измервателни устройства по водопроводната мрежа ; ● Внедряване с успешни функционални тестове на системата заедно с обучение на персонала; ● Подобряване на информираността на населението по отношение на прекъсване на водоподаването чрез публикуване на геореферирана информация на публичния сайт на дружеството. Предвиждат се да се изпълнят следните дейности: ● Дейност 1 Доставка на лицензи Информационна Система за Управление на Активи (ИСУА) с възможности за пространствена обработка на данните ; ● Дейност 2 Доставка на хардуер и системен софтуер към него, както и доставка на 5 бр. високоточни GPS устройства за нуждите на дружеството, с включен абонамент за 1 година за външни (GNSS) услуги необходими за работата им в RTK режим. ● Дейност 3 Внедряване на ИСУА в информационната среда на дружеството. ● Дейност 4 Анализ, оценка, дигитализация, одит и миграция на всички налични към момента данни за ВиК активи на територията на дружеството. ● Дейност 5 Верификация на всички данни ● Дейност 6 Интеграция на внедрената ИСУА с други програмни продукти (ПП) ползвани от Дружеството ● Дейност 7 Провеждане на тестове на ИСУА, включително по отношение на интеграцията ● Дейност 8 Обучение на персонала на възложителя Целевите групи, към които е насочена дейността, обхващат: Служителите и ръководството на “Водоснабдяване и канализация – София Област“ ЕООД и Крайни потребители на услугите, предоставяни от дружеството. 784 800.20 0.00
Предварителни дейности по подготвка на проектно предложение: Предварителните (спомагателни) дейности за целите на подготовка на проектното предложение включват: 1. Изготвяне на анализ на остойностяването съгласно образец на Приложение 2 към условията за кандидатстване. В анализа на остойностяването следва да са обосновани как са остойностени всяка една от дейностите, които не се доказват с КСС - проектиране, надзор, оценки за съответстие, разходи за пазарни оценки. В анализа се посочва въз основа на какви документи, други анализи или проучвания са остойностени дейностите и/или каква информация, минимални технически и/или функционални характеристики, данни/показатели/оферти/ извлечение от каталог на производители/доставчици, информация за вече сключени и изпълнени договори със сходни параметри и предмет, пазарни консултации по смисъла на Закона за обществените поръчки, пазарни проучвания и/или проучване в интернет, досегашен опит, калкулативен метод и др. са използвани при остойностяването, като за целите на определяне на стойността на дадена дейност е необходимо сравнение на базата на минимум два източника. 2. Актуализиране на Анализ Разходи Ползи (АРП) в съответствие със становището на ДЖАСПЪРС. За коректното определяне на максималния размер на БФП по проекта, представеният АРП, изискващ се в пълен обем спрямо договорите за разработване на РПИП от МРРБ, трябва да бъде съобразен със становището на ДЖАСПЪРС за проекта (или да има обосновка за неприложимостта на отправените препоръки) и с указанията и изискванията на Ръководствата на Европейската комисия (Делегиран Регламент (ЕС) № 480/2014 на Комисията по отношение на метода за изчисляване на дисконтирани нетни приходи от операции, които генерират нетни приходи; Указания за подготовка на АРП за инвестиционни проекти - инструмент за икономическа оценка на Кохезионната политика за периода 2014-2020 г.; Наредба за регулиране на цените на водоснабдителните и канализационните услуги). АРП трябва да се основава на реалистични допускания и да демонстрира, че проектът взема предвид принципа "замърсителят плаща" при съблюдаване на социалната поносимост. Финансовият анализ трябва да демострира финансова устойчивост на проекта, като кумулативният нетен паричен поток е положителен за всяка година от референтния период. 3. Провеждане на процедури по ОВОС при необходимост. Към датата на кандидатстване следва да са приключили с краен административен акт съгласувателните процедури по реда на глава VI на ЗООС и по чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие. Дейностите предвидени в проектното предложение трябва да съответстват на описанието на инвестиционното предложение в издадения положителен краен административен акт по реда на глава шеста от ЗООС и да е съобразен с условията и мерките на този акт, ако има такива. 4. Анализиране и систематизиране на информация от РПИП. Преглед на цялата информация представена в РПИП, ведно с всички приложения към него. Систематизиране на информацията, необходима за целите на подаване на проектното предложение. Към подаване на проектното предложение дейността е изпълнена. 99 800.00 0.00
Организация и управление на проекта, видимост, прозрачност и комуникация и подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки: Дейността включва следните Поддейности: 1. Организация и управление на проекта - включва организиране и обезпечаване работата на екипа за управление на проекта (ЕУП). Административният капацитет на „ВиК“ ЕООД София не позволява дружеството само да изпълнява проекта. Дружеството няма опит като бенефициент по програми, съфинансирани от фондовете на ЕС, както и обособена структура за подготовка, управление и изпълнение на проекти. По тази причина част от дейността по „Организация и изпълнение на проекта“ ще бъдат възложени на външен изпълнител, разполагащ със специалисти с различна професионална компетентност и опит, които заедно със служители от дружеството в рамките на предвидената структура и състав да изпълняват функциите и задълженията по организация и управление на проекта. Дейността „Организация и изпълнение на проекта“ е ключова и се осъществява през целия период на проекта. Екипът за управление включва: 1. Служители на бенефициента - 4 броя, както следва: 1.1. Експерт осъществяващ функции по мониторинг на обект "Реконструкция и доизграждане на водопроводната и канализационна мрежа в III-ти район на гр. Костинброд, общ. Костинброд“; 1.2. Експерт осъществяващ функции по мониторинг на обект "„Реконструкция и доизграждане на ВиК мрежа в агломерация Елин Пелин“; 1.3. Експерт с техническа експертиза - СКАДА и ИСУА, който ще координира дейностите, свързани със СКАДА и внедряването на Информационна система за управление на активите; 1.4. Счетоводител. 2. Външни експерти - 9 броя, които ще бъдат избрани по реда на ЗОП, както следва: 2.1. Ръководител на проекта; 2.2. Координатор на проекта; 2.3. Експерт осъществяващ функции по мониторинг на обект „Реконструкция на ПСОВ Самоков – I-ви Етап“ и обект „Реконструкция на участъка на главния колектор след ромската махала, при пресичането му на река Искър, гр. Самоков“; 2.4. Експерт съществяващ функции по мониторинг на обект „Изграждане и пускане в експлоатация на ПСОВ Ихтиман с довеждаща инфраструктура“; 2.5. Експерт осъществяващ функции по мониторинг на обект „Реконструкция на довеждащия водопровод от РВ „Ибър“ и РВ „Марица“ до напорните водоеми на гр. Ихтиман в участъка от Облекчителна шахта до с. Радуил до отклонението за НР за с. Пчелин“ и обект „Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна мрежа на гр. Ихтиман“; 2.6. Експерт осъществяващ функции по мониторинг на обект „Изграждане и пускане в експлоатация на ПСОВ Елин Пелин с довеждаща инфраструктура“ и обект „Реконструкция на канализационна мрежа и довеждащи колектори до ПСОВ Ботевград“; 2.7. Финансист на проекта; 2.8. Юрист на проекта; 2.9. Административен сътрудник. 2. Видимост, прозрачност и комуникация - предвидените мерките трябва да отговарят на условията и изискванията, описани в Дял IV, глава III "Видимост, прозрачност и комуникация" на Регламент (ЕС) 2021/1060. Мерките включват: Печатни информационни материали (брошури, дипляни), Билбордове, Постоянни обяснителни табели, Информационни табели, Публични събития (пресконференции), Официални стикери, Промоционални материали (USB, конферентни чанти, химикалки, тефтери), Бенер/транспарант, Публикации / съобщения в местен печат или телевизия, Разработване на интернет банер. 3. Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки включва: -изготвяне на документации за обществени поръчки; - предоставяне на разяснения при постъпване на въпроси от потенциалните участници; - при необходимост от промяна на обявените условия по процедурата - подготвяне на съответните документи; - участие в комисии по чл. 103 от Закона за обществените поръчки; - изготвяне на писмени становища, съответно жалби или отговори по жалби във връзка с образувани производства пред КЗК и ВАС или на решения за прекратяване на процедура за обществена поръчка; -оказване на съдействие при публикуване в ЦАИС ЕОП по партидата на Възложителя. 2 704 230.92 0.00
Такси и пазарни оценки: Дейността предвижда заплащане на такси, както следва: 1. След изработване на ПУП и инвестиционните проекти, същите следва да се съгласуват с компетентните органи и експлоатационни дружества, за което се заплащат съотвените такси. За издаване на Разрешение за строеж също се заплаща такса в съответната община. 2. След одобряване и влизане в сила на ПУП, ще се извършат пазарни оценки на поземлени имоти в съответствие с регистрите на засегнатите имоти към съответните ПУП. 3. След изготвяне на пазарни оценки, същите ще бъдат внесени в съответните общински съвети за одобряване. След влизане в сила на Решение на съответния общински съвет, Кмета на общината ще назначи комисия по чл. 210 от Закона за устройство на територията, която ще извърши конкретни оценки на съответните имоти и ще определи размера на обезщетенията. Решенията на комисията се съобщава на страните по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Те могат да го обжалват по реда на чл. 215, ал. 1. Сумата на обезщетението по влязлата в сила оценка се внася по сметка в търговска банка и се изплаща на правоимащите по нареждане на кмета на общината или на упълномощено от него длъжностно лице. Лицето, което иска да се ползва от оценката, преди да е влязло в сила решението на комисията, трябва да внесе в банката на името на правоимащия сума, равна на определеното обезщетение. Внасянето на сумата има действие по отношение на правоимащия от деня на съобщението по реда на Административнопроцесуалния кодекс, направено от общината. Внесената сума се изплаща на правоимащия по нареждане на кмета на общината. Правоимащите трябва да бъдат обезщетени напълно за разликата в едномесечен срок от влизането в сила на оценката. 4. След изпълнение на СМР за всеки един от обектите, предаването на конкретния Обект и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството ще се подготвят документи за въвеждане на обекта в експлоатация съгласно Наредба № 2 от31 юли 2003 Г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 535 767.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).