| Приготвяне на топъл обяд : Дейността ще се реализира от 01.10.2022 г. до 31.01.2026 г., общо 831 работни дни. Топлият обяд ще се приготвя чрез избран изпълнител по реда на ЗОП. В централизираната електронна система на Агенцията за обществени поръчки процедурата за избор на изпълнител е с №00694-2022-0004, която вече е приключила. Избраният изпълнител е "БУЛГАРПЛАСТИК" ЕООД. Срокът на договора с избрания изпълнител по обществена поръчка с предмет :„Приготвяне на топъл обяд - кетъринг по предварителна заявка на Община Гурково, във връзка с изпълнение на Програма за храни и основно материално подпомагане BG05FPR003-1.001 – „Топъл обяд” е предвиден 36 месеца. Договор № Д-89/24.11.2022 г. е със срок от 24.11.2022 г. до 30.09.2025 г. Като за срокът от 01.10.2022 г до 23.11.2022 г. вкл. е действащ Договор №Д-78/ 09.12.2019 г. към, който има сключено Допълнително споразумение между община Гурково и „БУЛГАРПЛАСТИК” ЕООД /изпълнител/ с ЕИК 123618619, който разполага с обект за търговия на дребно с храни/на заведение за обществено хранене. На 17.06.2024 г. е сключено Допълнително споразумение съгласно правилата на ЗОП, касаещо увеличение на цената за храноден на едно лице от 3,20 лв с ДДС на 3,64 лв. с ДДС. Споразумението е с № 1/17.06.2024г. между Община Гурково и "БУЛГАРПЛАСТИК" ЕООД за изпълнение на проекта. За обекта е издадено удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ и е вписан в Регистъра на обектите за търговия на дребно с храни/заведение за обществено хранене . Удостоверението е с рег. № 242600215 от ОБДХ - Ст. Загора. Кухнята се помещава на адрес: гр. Гурково, обл. Стара Загора, ул. „Прохода” №35. Изпълнителят е оборудван с всички необходими уреди и техника, които са одобрени от ХЕИ - 4 бр. ел. фурни, 4 бр. ел. скари, 8 бр. газови котлони, 2 бр. фритюрници, 2 бр. фурни, 2 бр. хладилници за съхранение на месо и месни продукти, 1бр. за мляко и млечни продукти, 4 бр. хладилни витрини, 3 бр. фризери, метални термосъдове – 50 бр., 49 литрови тенджери - 4 бр., конвектомат , тави за конвектомат - 15 бр. и др. Изпълнителят разполага със следния квалифициран персонал, за осъществаване на поръчката: 1 бр. главен готвач, 1 бр. готвач, 2 бр. пом. готвач и 1 бр. опаковчик храна. Персоналът работи по програма ХАСЕП, изготвена от оторизирана фирма и одобрена от ХЕИ.
На 23.09.2025 г. е сключен Договор № РД-51-129/23.09.2025 г. с „М-БРАДЪРС“ ООД гр. Казанлък, ж.к. Изток, бл. 72, вх. А, ап. 7, вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК:202042377, регистрационен № в БАБХ № 24070025. За избор на нова фирма изпълнител не е направена обществена поръчка предвид стойността на проекта. Срока на договора е от 01.10.2025 г. до 31.01.2026 г.
„М-БРАДЪРС“ ООД гр. Казанлък разполага със следната материална база: 6 бр. фурни, 2 бр. ел. скари, 8 бр. газови котлони, 2 бр. фритюрници, 1 бр. хладилна камера за месо и местни продукти, 1бр. хладилна камера за мляко и млечни продукти, 2 бр. минусови камери, 3 бр. хладилни витрини, метални термо съдове – 50 бр., тенджери по 100 л. , 60 л, 20 л. и др. – 20 бр., конвектомати – 7 бр., тави за конвектомати – 80 бр. и др. Изпълнителят разполага със следния квалифициран персонал, за осъществяване на поръчката: 2 бр. технолози, 1 бр. главен готвач, 6 бр. помощник готвачи, 6 бр. работник кухня, 3 бр. миячи, 2 бр. хигиенисти. Персоналът работи по програма ХАСЕП, изготвена от оторизирана фирма и одобрена от ХЕИ. Изпълнителят ще приготвя топъл обяд. вкл. супа. основно ястие и хляб и веднъж седмично десерт, съгласно Сборник рецепти за заведения за обществено Издателство техника-2010.
|
679 910.40
|
550 617.60
|
| Предоставяне на топъл обяд: Осигоряването на топъл обяд за избраните потребители ще се реализира по предварително изготвени седмични менюта и ще включва супа основно ястие и хляб и поне веднъж седмично десерт. В менюто ще се включват 6 групи храни: Зърнени храни и картофи; Зеленчуци и плодове; Мляко и млечни продукти; Месо, риба, яйца и бобови храни; Добавени мазнини; Захар и захарни продукти, сладкарски изделия.
Община Гурково предвижда да раздава обяд на потребителите в два пункта за раздаване на храна:
"Клуб на пенсионера" - гр. Гурково, ул. „Първи май” №1;
"Клуб на пенсионера" - с. Паничерево, ул. "Шипка" №21.
Храната ще се раздава от определени за тази дейност лица, съгласно Заповед на кмета на община Гурково. Лицата, които ще бъдат ангажирани с раздаването на храната са 6 на брой за трите населени места в общината - гр. Гурково, с. Паничерево и с. Конаре.
Доставката на обяда за потребители със затруднения в предвижването и самообслужването от гр. Гурково и с. Паничерево, както и на потребителите от с. Конаре ще се извършва чрез МПС, което е регистрирано в БАБХ на основание чл. 246, ал, 4 от ЗВД и чл. 6 от Регламент (ЕО) 852/2004г. |
47 593.72
|
38 543.23
|
| Определяне на целевите групи: Целевите групи по проекта ще бъдат определени, съгласно описаните в Изискванията за кандидатстване на процедурата за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.001 „Топъл обяд“ целеви групи :
1. Лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи,не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си.
2. Лица - обект на социално подпомагане, вкл. и от кръга на лицата по чл. 4, ал.1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа.
3. Лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ.
4. Лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане.
5. Скитащи и бездомни лица.
6. Лица от уязвими групи - граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците
За идентифицирането на нуждаещите се лица ще се използват всички възможни начини - чрез информация от доставчици на социални услуги и институции, чрез сигнали на граждани, чрез информация от кметовете и кметските наместници по населени места, чрез информация от РЗИ Стара Загора.
За всички лица, подали заявление за участие в проекта, ще бъде направена преценка от служители на Дирекция “Социално подпомагане“ - гр. Гурково за това дали отговарят на допустимите целеви групи. Информацията ще бъде предоставена чрез изготвен поименен списък на лицата, подали заявление - декларация за участие в проекта. |
0.00
|
0.00
|