Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 132 TREES
Български

Programme: "Food and Basic Material Support" Programme 2021-2027

Planning region: All

Description

With this project proposal, Hayredin Municipality will have the opportunity to continue the activities of providing a hot lunch. The implementation of the project will contribute to the achievement of the general goal of the operational program, related to the reduction of the number of persons living in poverty and vulnerable citizens, who, due to the deteriorating economic situation in the country, are in difficulty to provide for their own livelihood.By helping them with food, with a view to overcoming basic material deprivation, by covering users from the established target groups. To supplement and expand national measures to overcome the consequences of the crisis with a focus on the most needy persons. For this purpose, the following activities will be implemented:
1. Determination of the target groups;
2. Preparing a hot lunch;
3. Providing a hot lunch;
 4. Provision of accompanying measures. The provision of the food will be carried out in all settlements in the municipality, through a contractor company, covering 200 people. A project management team will be established, which will implement activities on non-admission of double funding, provision of accompanying services, quality project implementation and other activities that will contribute to reaching the most needy persons and providing them with the necessary support for leading a normal lifestyle.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Приготвяне на топъл обяд: Приготвянето на топлият обяд ще се извършва чрез възлагане на външен изпълнител регистриран по реда на ЗСП и ППЗСП. Датата на която ще стартира дейността по приготвяне и предоставяне на храна по проекта е 01.10.2022 г. и ще продължи до 02.12.2022.г. Работните дни, в които ще бъде реализирана услугата ще бъдат 45. Изхранването по проекта ще се извършва чрез избран изпълнител, съобразно националното законодателство. При приготвянето на храната участва най-малко едно лице с образование или квалификация в областта на хранителните технологии. При съставяне на седмичните менюта за месеца участва най-малко едно лице с образование или квалификация в областта на хранителните технологии. Видовете ястия, включени в седмичните менюта, които ще предоставя на най- нуждаещите се лица ще се съгласуват и утвърждават от партньорската организация бенефициент., която е отговорна за осигуряването на здравословна, качествена и разнообразна храна, чрез използването на безопасни работни практики в условията на пандемия, спазването на хигиена на храненето и всички разпоредби на ЗЗ, ЗХ и поднормативната уредба по прилагането им, както и на приложимото европейско законодателство в областта на храненето.Седмичните менюта трябва да включват разнообразни видове ястия, осигуряващи балансирано хранене, да съдържат информация за алергените, съобразно Регламент №1169/2011 на Европейския парламент. Избраният изпълнител разполага със съвременна производствена база, кухня-майка, изградена в пълно съответствие с принципите на НАССР, ISO 22000:2005 и действащото законодателство. . Описание на техническия персонал:Организaтор отдел Вътрешен контрол; Главен Готвач; Готвач-3; Майстор хлебни изделия-2; Консултант здравословно хранене; Диетолог; Отговорник НАССР; Склададжия; Работник кухня -10бр.; Чистач/хигиенист -5бр.; Общ работник 2 бр. Лица, отговарящи за изпълнението: Експерт; Инженер-технолог, хранително-вкусова промишленост. 28 800.00 28 800.00
Осигуряване на топъл обяд: Предоставянето на топлият обяд ще стартира от 01.10.2022г. Избраната фирма за приготвяне на топлия обяд трябва ще извърши доставката на приготвената храна до всички кметства на територията на община Хайредин, от където потребителите ще я получават. Доставката на приготвената храна трябва да бъде придружена с документи, удостоверяващи произхода на храната, качество и безопасност. Всяка доставка се приема от длъжностно лице, определено от партньорската организация. Опаковането на всяка порция храна трябва да отговаря на изискванията на Наредба № 2 от 23.01.2008 г. за материалите и предметите от пластмаса, предназначена за контакт с храни и Наредба № 1 от 26.01.2016 г. за хигиената на храните. Храната се издава в еднократни за употреба изотермични съдове, осигуряващи запазване на първоначалната температура на продукцията с плътно прилепващи капаци, изработени от материали, които са разрешени за контакт с храни, миещи и дезинфекциращи средства съгласно Наредба № 2/ 23.01.2008 и № 2 от 23.01.2008 г. издадена от министъра на здравеопазването и министъра на околната среда и водите. 2 016.00 2 016.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипа по проекта. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Хайредин, включително и финансирани по ОП РЧР 2021-2027, ползването на административни общински услуги, осигуряване на временен подслон на бездомните лица и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите им от съпътстващи услуги, тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При осъществените срещи и предоставените съпътстващи услуги ще се изготвя протокол, като от него ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа с потребителя. 2 016.00 2 016.00
Определяне на целевите групи: Лицата, които ще могат да се възползват от дейностите по проекта са разпределени в следните целеви групи са: 1. Лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си; 2. Лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от допълнителна подкрепа; 3. Лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; 4. Лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане; 5. Скитащи и бездомни лица; 6. Лица от уязвими групи - граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).