Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 68 718 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“ – Обособена позиция № 3 от открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Estimated Amount: 65 331.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 от открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“
    Contractor: TOP ELANA Ltd.
    Contract total funded value: 14 826.84
Subject to due process: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Обособена позиция № 1 - „Доставка на нерециклирана бяла копирна хартия за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“., Estimated Amount: 79 280.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 - „Доставка на нерециклирана бяла копирна хартия за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“.
    Contractor: OFIS EXPRESS SERVECE AD
    Contract total funded value: 48 102.60
Subject to due process: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Обособена позиция № 2 –„Доставка на канцеларски материали за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Estimated Amount: 61 989.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“ – Обособена позиция № 2 от открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“.
    Contractor: ROEL-98 Ltd.
    Contract total funded value: 15 802.31
Subject to due process: „Осигуряване на логистика за провеждане на обучения на екипите за изготвяне на оценки на потребностите на лица с увреждания по проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Estimated Amount: 141 691.67
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на логистика за провеждане на обучения на екипите за изготвяне на оценки на потребностите на лица с увреждания по проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“
    Contractor: KALISTO TOURS LTD
    Contract total funded value: 124 878.36

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).