Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност:
1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики.
1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места.
1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието.
1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.
|
3 000.00
|
0.00
|
Осигуряване на социални придобивки за работниците и служителите съгласно Дейност 5.Закупуване на два оборудвани контейнера, които ще се използват за преобличане, хранене ,отдих и WC.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиване на следните ДМА:
- Два контейнера с необходимото оборудване като помещения за преобличане, почивка и отдих за работниците и служителите в базата в гр.Варна, ЗПЗ;
Към момента фирмата не разполага с помещения за отдих на своите работници.Предвидените контейнера са два поради големият брой персонал и необходимостта от съвместяване както на място за преобличане, така и на място за почивка и отдих на различни по пол,възраст и изпълнявани длъжности работници и служители.Голяма част от тях имат работа на открито, поради естеството на изпълняваните трудови функции и задължения.В зависимост от климатичните условия, работниците на открито са подложени на горещо или студено време или други екстремни условия. Местата за отдих и почивка предоставят защита от неблагоприятните външни фактори.Работата на открито често включва и физическо напрежение и умора. Поради което след продължителен период на активност, работниците имат нужда от място за почивка, за да се възстановят физически, да релаксират и да предотвратят умората.Предвидените контейнери включват следното допълнително оборудване :моноблок,-5 броя мивка, душ с преграда-4 броя , подов сифон-5 броя, изводи за бойлер-1 брой, извод за кухненска мивка-10 брой, столове-20 броя, климатици-4 броя, метални шкафове с ключ-10 броя ,кухненски модул-10 брой , хладилник-1 брой, микровълнова-1 брой, маси-1 брой и столове-15 броя.Оборудването предоставя възможността на работниците да задоволят своите физиологични потребности за приготвяне ,съхранение и стопляне на храна, място за сядане с цел хранене и/или почивка, място за преобличане , както и подходяща климатизирана среда.Климатизираната среда е важна, тъй като влияе на комфорта, здравето и продуктивността на работниците.Оптималната температура и влажност повишават способността на работниците и служителите да се концентрират и изпълняват задачите си пълноценно. При определянето на местата за отдих и почивка за работниците и управленски персонал, е важно да се вземат предвид различните нужди и предпочитания на двата типа служители, поради което фирмата предвижда два отделни контейнера, снабдени с необходимото оборудване. Аспектите, поради които се залагат отделни места са следните: управленският персонал често изисква повече конфиденциалност при своите разговори, различни интереси и теми за разговор, различен подход и начин за релакс , характерен за двата типа служители.
|
114 570.83
|
114 433.33
|