Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

TEMPO 2 LTD is a specialized enterprise for the production and sale of ready-mixed concrete mixes. The company produces a wide production range of concrete products and has its own base located in the city of Varna, ZPZ. TEMPO 2 LTD is a company with stable positions and many years of experience in the production of concrete and has imposed a high standard on the offered production, which it tries to maintain at a high level by means of very well qualified personnel. The company has its own base in the city of Varna, ZPZ, where two concrete units are located. In carrying out its production activity, the company is faced with a number of physical and technical challenges, which make the availability of a suitable place for rest and relaxation an important condition. TEMPO 2 Ltd. has 40 appointed personnel who perform various positions. The project proposal is aimed at providing a place for changing clothes, rest and relaxation for all workers and employees, therefore it provides for the purchase of:
- Two containers with equipment, provided for rooms for changing clothes, recreation and rest and WC for employees;
At the time of application, the company does not have such facilities for changing clothes and recreation.
The project proposal also includes activities on the preparation of "green" maps for the organization of work processes at specific workplaces and training of individuals from the target group aimed at implementing "green" models of work organization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 3 000.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работниците и служителите съгласно Дейност 5.Закупуване на два оборудвани контейнера, които ще се използват за преобличане, хранене ,отдих и WC.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиване на следните ДМА: - Два контейнера с необходимото оборудване като помещения за преобличане, почивка и отдих за работниците и служителите в базата в гр.Варна, ЗПЗ; Към момента фирмата не разполага с помещения за отдих на своите работници.Предвидените контейнера са два поради големият брой персонал и необходимостта от съвместяване както на място за преобличане, така и на място за почивка и отдих на различни по пол,възраст и изпълнявани длъжности работници и служители.Голяма част от тях имат работа на открито, поради естеството на изпълняваните трудови функции и задължения.В зависимост от климатичните условия, работниците на открито са подложени на горещо или студено време или други екстремни условия. Местата за отдих и почивка предоставят защита от неблагоприятните външни фактори.Работата на открито често включва и физическо напрежение и умора. Поради което след продължителен период на активност, работниците имат нужда от място за почивка, за да се възстановят физически, да релаксират и да предотвратят умората.Предвидените контейнери включват следното допълнително оборудване :моноблок,-5 броя мивка, душ с преграда-4 броя , подов сифон-5 броя, изводи за бойлер-1 брой, извод за кухненска мивка-10 брой, столове-20 броя, климатици-4 броя, метални шкафове с ключ-10 броя ,кухненски модул-10 брой , хладилник-1 брой, микровълнова-1 брой, маси-1 брой и столове-15 броя.Оборудването предоставя възможността на работниците да задоволят своите физиологични потребности за приготвяне ,съхранение и стопляне на храна, място за сядане с цел хранене и/или почивка, място за преобличане , както и подходяща климатизирана среда.Климатизираната среда е важна, тъй като влияе на комфорта, здравето и продуктивността на работниците.Оптималната температура и влажност повишават способността на работниците и служителите да се концентрират и изпълняват задачите си пълноценно. При определянето на местата за отдих и почивка за работниците и управленски персонал, е важно да се вземат предвид различните нужди и предпочитания на двата типа служители, поради което фирмата предвижда два отделни контейнера, снабдени с необходимото оборудване. Аспектите, поради които се залагат отделни места са следните: управленският персонал често изисква повече конфиденциалност при своите разговори, различни интереси и теми за разговор, различен подход и начин за релакс , характерен за двата типа служители. 114 570.83 114 433.33

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).