The company ESDZHI EOOD was founded in 2003, with the object of activity being the transportation of liquid products in tank trucks. During the first 4 years, the company mainly transported in Romania, Turkey and Italy. After the entry of Bulgaria into the European Union in 2007, the company expanded its activities in other European countries such as Greece, Germany, Poland, Hungary, Czech Republic, Austria. In 2010 the company is building the first terminal in Bulgaria for internal and external cleaning of tank trucks and tank containers. The company employs truck drivers, electrical plant and network technicians, general workers, technical secretaries and a manager - as of December 2023, a total of 15 employees, all of whom will be the "target group" of the project involved in the various activities.
The management of the enterprise realizes the importance of good and safe working conditions, constantly taking care of the comfort and health of its employees. A decision was made to apply under the "Adapted working environment" procedure, with the goal being to ensure better conditions for the workers in the enterprise. The project proposal includes the activity "Development and implementation of "green" models of work organization" and the activity "Ensuring social benefits in the enterprise".
The necessary means to achieve the set goal are:
- external services for the development and implementation of green models for work organization and green maps of workplaces
- purchase of mobile containers to provide premises for short-term recreation, rest and meals for our employees
Through the implementation of the planned activities mentioned above, the following results will be achieved:
- Adapted working environment for the persons employed at ESDZHI EOOD
- Improved conditions for rest, relaxation and meals within the enterprise
- Meeting the new challenges related to the implementation of a climate neutral economy and changing work patterns.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изгот
вяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедр
яване на „зелени“ модели на организация на труд.: Настоящата дейност има за цел да постигне:
Въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места, подкрепа за въвеждане на „зелена“ (екологосъобразна) фирмена култура, наред с мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите.
Предприятието ще промени и насочи работния процес към намаляване на замърсяването, опазването на природните ресурси и спомагане за генериране на по-малко отпадъци в околната среда. Разработването и прилагането на „зелени модели“ ще допринесе до осигуряване на по-здравословна ,безопасна и комфортна работна среда. Внедрявайки „зелените модели“ дружеството "ЕС ДЖИ" ЕООД ще бъде по -гъвкаво и по-приспособимо към променящата се икономика.
Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност:
1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. Ще бъде извършена оценка на съществуващите практики, процеси и процедури, свързани с организацията на работата, управлението на човешките ресурси, използването на ресурси и материали. Целта е да се идентифицират областите, които имат потенциал за подобрение чрез въвеждане на "зелени" решения.Извършва се задълбочен анализ на настоящите практики и процеси във всички звена и отдели на предприятието. Провеждат се дискусии с ръководители и служители от всички нива за идентифициране на проблемни области.Прави се оценка на използваните материали, консумация на ресурси , генерирани отпадъци. Анализират се длъжностни характеристики, вътрешни правила и процедури.
1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. Ще включва разработване на конкретни модели и решения за разработване на „зелени“ модели на организацията на труда. Това може да включва промени в работните процеси, графици, използване на материали, обучение на персонала и др. Разработват се подробни "зелени карти" за всички работни места, описващи промените. За всяко работно място се създава "зелена карта" с конкретни предложения за промени.
1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. Определят се срокове, отговорници, необходими ресурси. Ръководството одобрява конкретен план със срокове и отговорници. Определя се необходимият финансов и човешки ресурс.
1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.Четвъртият етап включва практическото въвеждане на одобрените мерки и обучение на персонала за новите практики. Осъществява се мониторинг и оценка на резултатите, идентифицират се допълнителни възможности за подобрение. Провежда се обучение на ръководители и служители по новите практики.
Стартира пилотното въвеждане на промените в избрани звена. След отстраняване на проблемите се въвеждат промените в цялото предприятие. Извършва се регулярен мониторинг и оценка на резултатите от въведените промени. Избраният външен изпълнител (консултант) ще ръководи целия процес съгласно четирите етапа, описани по-горе. Ще работи в тясно сътрудничество с екипа на дружеството като организира всички дейности, предлага методологии за тяхното изпълнение, управлява изпълнението, дава обратна връзка и консултации, провежда обучения и разяснителни срещи и др. с оглед постигането на целите.
Консултантът ще си сътрудничи с екипа на дружеството, който ще има за задача да осигури достъп до необходимата информация, както и да съдейства за организирането на предвидените дейности.
1 000.00
0.00
Дейност 2 Осигуряване на социални придобивки в ЕСДЖИ ЕООД: Към момента, нямаме адекватна кухненската част, съблекалнята и мястото за отдих и почивка на служителите.
За да се подобрят условията за служителите, в базата на ЕС ДЖИ ЕООД, е предвидено да се закупят и доставят 6 бр. контейнери, които могат да се разгледат в цялост като "Мобилно пространствено решение". Системата ще представлява свързани модули, които няма да са трайно прикрепени към земята и имат характер на "преместваем обект". Техническото решение на оферентите е част от контейнерите да се поставят един върху друг, съобразявайки се с предписнията в отговор на Въпрос № 312/14.11.2023 г. Капацитетът на помещението е съобразен с броя заети лица във фирмата и ще отговаря на потребностите им.
На първото ниво ще се обособят зони за: хранене с кухненска част към тях, съблекални за служителите и санитарно помещение. На "горното ниво" ще се обособи стая за отдих и почивка, както и още едно санитарно помещение. Техническото решение при поставянето на преместваемите обекти позволява да има "топла връзка" между отделните контейнери, като така по-добре се използва площта на преместваемите обекти и се спестяват излишни бройки контейнери предвид и ограниченито място, с което разполагаме в базата.
Настоящата дейност има за цел да постигне:
- подобряване на комфорта на служителите посредством осигуряване на а социални придобивки чрез доставка на преместваеми обекти с предназначение:
- хранене на работното място, включително кухненски блок за приготвяне/затопляне на храна
* работното място е отдалечено от магазини, заведения за хранене и ресторанти, поради което служителите трябва да разчитат на храна взета от вкъщи или предварително закупена. Предвиденото пространство ще ползволи да имат достъп до топла храна, при нужда да се приготвя на място, като така се постигне максимален комфорт.
- място за съблекални и санитарни помещения
* в базата ни няма удобни изградени съоражения с тази цел. Контейнера ще осигури възможност санитарното помещение и съблекалнята да са в непосредствена близост, служителите ще имат нужният комфорт и предпоставка за активното им използване
- място за отдих и почивка
* всички служители имат нужда от пълноценна почивка и "отърсване" от злободневните проблеми. В особена важност това важи за шофьорите ни, чиято алтернатива досега е била да се възползват от почивката в кабините им или крайпътни отбивки/заведения (дори и когато тези почивки са гр.Бургас в близост до базата на предприятието). Спецификата на работата е такава, че между два курса е възможно да има почивка в рамките на работното време, която до момента не се използва по най-добрият според нас начин. Мястото за отдих и почивка, което ще осигурим ще даде възможност на служителите ни, когато са в базата да имат помещения, които да им дадат максимално усещане за уют, релакс и почивка. Това има пряка връзка с концентрацията им и превенцията на инциденти в следствие на умора или стрес.
В момента фирмата ни осигурява минимално изискуемите по закон условия за отдих, почивка и хранене. Предвид спецификата на дейността ни, високото ниво на концентрация, което трябва да се поддържа от служителите ни и ежедневният срес, разбрахме, че това не е достатъчно и е необходимо да направим допълнителна инвестиция.
За съжаление, в рамките на съществуващата ни база е технически невъзможно да отделим нужното пространство, поради което се обърнахме към фирми с молба за съдействие и решение на казуса.
157 245.48
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN