Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 968 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The main goal of the project is the creation of new sustainable jobs for unemployed and inactive persons from vulnerable groups in CBA JSC.

With the implementation of the project, it is planned to increase and improve the efficiency of the workforce in CBA JSC.

Specific objectives of the project:

To expand the company's market share by creating an environment to supply a significant number of orders and/or increasing the speed and quality of service;
To increase the efficiency of the work process by hiring 15 new qualified employees;
To ensure their quick and easy adaptation to working conditions by providing introductory training from mentors;
To hold up a minimum of 11 sustainable job positions after the end of the project.
For the successful implementation of the project and the achievement of the set goals, the following activities are planned:

Activity 1: Set up a new workplace for unemployed persons from vulnerable groups
Activity 2: Workplace support

The project is expected to be completed within 16 months, and 15 new jobs will be created, in 3 different positions - "Seller-consultant", "Cashier" and "Operator, data entry".

Of these, 1 /Operator, data entry/ will be employed by a person in a disadvantaged position with permanent disabilities, who will be in subsidized employment for a period of 15 months. This workplace will be held for at least 8 months after the completion of the project, which will ensure 100% sustainability of disadvantaged persons with permanent disabilities.

For 14 persons from vulnerable groups without permanent disabilities, we will provide employment for a period of 4 quarters, and after completion of the project, at least 70% of them /10 persons/ will be retained for a period of 6 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на заетост на безработни лица от уязвими групи: С изпълнението на настоящия проект ще бъде създадена заетост на 15 безработни и неактивни лица в неравностойно положение съгласно чл.2, т.1, ал 4 на Регламент (ЕС) 2021/1057 от 24.07.2021 г и Допълнителни разпоредби § 1., т. 4а. от ЗНЗ. От тях 14 души ще бъдат от уязвими групи без трайни увреждания и 1 лице ще е с трайни увреждания 50 и над 50% ТЕЛК. Всички новозаети служители ще бъдат назначени на пълен работен ден (8 часа) при сумарно изчисление на работното време. ЦБА ЕАД е изцяло българска верига супермаркети, предимно разположени в Североизточна България. Нашата организация разполага с повече от 60 търговси обекта, като при изпълнението на настоящия проект се предвижда да бъдат разкрити нови работни места в съществуващи търговски обекти или новоразкрити такива само на територията на гр. Варна. Всички новоназначените служители ще имат задължения свързани с развиването на основната дейност на организацията КИД 47.11 "Търговия на дребно в неспециализирани магазини предимно с хранителни стоки, тютюневи изделия и напитки". Новоразкритите позиции са: 1) 52232001 - "Продавач-консултант " - 6 лица в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения: * Посреща приветливо клиентите и ги обслужва с позитивно, естествено, непринудено отношение (използва зрителен контакт, поздрав, усмивка). * Извършва топлинна и охладена обработка на суровините и полуфабрикатите, които се приготвят на място в обекта. * Зарежда работното си място с необходимите стоки и консумативи. * Представя достоверна и актуална информация на клиентите. * Участва в изготвянето на месечните ревизии. * Познава отлично стоките, които се предлагат в магазина (местонахождение, окомплектовка, група стоки) и ги зарежда в поверения му район. * Зарежда и следи за добрия търговски вид и сроковете на годност на стоките в поверения му район (определен от Управителя). * Следи за наличието на етикети и означение на продажната цена на предлаганите стоки. 2) 52301001 - "Касиер" - 6 лица в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения: * Посреща клиентите и ги обслужва. Консултира клиентите за местонахождението на стоката, качествата на стоките, текущи промоции и актуална информация, отговаря на запитванията на клиентите. * Маркира стойностите на стоките, издава касови бележки, приема плащания и поставя покупките във фирмени торбички. * Приема и съхранява постъпилите парични средства и ваучери до момента на отчитането им и изготвя необходимите отчетни документи. След приключване на смяната отчита оборота на касата, която обслужва пред Касиер, отговорник каса. Носи финансова отговорност за реализирания паричен оборот на касата, която обслужва. * Следи за редовността на паричните средства (проверка с UV лампа). * Проверява и контролира стоките, които преминават през касата (следи за разкъсана опаковка, подменена стока, подменени баркодове на стоката). Следи за правилното маркиране на стоките (съответствие на баркод и маркирана стока по количество и вид). * Участва в изготвянето на месечните ревизии. * Води касовата книга по форма и ред, установен с нормативните актове и вътрешните разпоредби за счетоводна документация 3) 41321001 - "Оператор, въвеждане на данни" - 2 лица в неравностойно положение без трайни увреждания и 1 лице в неравностойно положение 50 и над 50% трайни увреждания. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения: * Завежда и изписва стока по придружаващи документи в складова програма, като следи за правилната обработка на въведените данни. * Попълва количества на доставената стока към съществуващи кодове. * Всяка сутрин след получаване на трансфер разпечатва актуалните цени и подменя етикетите в търговската зала. * Следи за правилното съдържание на етикета. * Изготвя справки-извлечения от складовата програма при необходимост. * Участва в извършването на рискови/месечни/годишни ревизии. 241 743.00 0.00
Подкрепа на работното място: При изпълнението на проектното предложение приоритетно ще бъдат включвани в заетост лица без трудов опит и/или лица, които поради различни причини отдавна не са били заети лица. Това предполага, че голяма част от тези лица нямат изградени трудови навици и нямат ключови фундаментални умения за справяне с трудовите им задължения. Именно поради тази причина считаме, че е особено важно, за по-бързото им навлизане в дейностите и адаптиране към работната среда всеки новоназначен служител да има ментор, пряко ангажиран с неговото обучение и въвеждане в организацията на работа. Всички ментори ще бъдат настоящи служители на ЦБА ЕАД. Планира се новоназначените служители на длъжност "Продавач-консултант " и "Касиер" да бъдат пръснати в различни търговски обекти на веригата в гр. Варна. Освен това тези лица обичайно работят на сменнен режим, поради което се предвижда за всяко новоназначено лице да бъде ангажиран отделен ментор. Менторите ще бъдат лица, които отговарят на следните изисквания: * Работят в същия търговски обект мин. от 4 месеца преди назначаването на лицето по проекта; * Заемат същата длъжност или оперативно-ръководна длъжност като Управител търговия на дребно, супервайзер магазин или отговорник каси; Менторите по проекта ще бъдат ангажирани не по-малко от 40 часа месечно с наставническата дейност и ще имат следните преки задължения: * Помагане на новите служители да се запознаят с основните аспекти на техните длъжности като продавач-консултант и касиер; * Предоставяне на необходимата информация относно продуктите и услугите, които компанията предлага; * Обучаване на новите служители в ефективно и качествено обслужване на клиенти; * Предоставяне на съвети относно подходящите комуникационни стратегии и техники. * Обучение за работа с касов апарат, провеждане на транзакции и обработка на плащания, попълване на касови документи, водене на отчетност и други; * Въвеждащо обучение за спазването на вътрешните правила и процедури на работното място; * Помощ при решаване на проблеми, които новите служители може да срещнат в процеса на работа. * Подкрепа при разбиране на комплексни ситуации и предоставяне на насоки за тяхното решаване. * Предоставяне на редовна обратна връзка относно представянето и развитието на новите служители пред ръководството на фирмата и отдел "Човешки ресурси" * и други текущо възникнали трудности в процеса на справяне с работните задължения и отговорности. 33 588.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).