Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 968 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The main purpose of this project is to support the Company in taking effective measures to adapt the working environment to current changes, ensuring an active working life in a healthy working environment and maximally limiting the risks to health and life, as well as offering opportunities for more good, pleasant and healthy everyday life and facilitating workers by providing excellent opportunities for meals and rest at the workplace.

The company intends to achieve this by implementing the following sub-objectives:
1) Development and implementation of "green" models of labor organization
2) Improving and upgrading health and safety working conditions through collective and personal protective equipment
3) Provision of social benefits for the employees of the Company.

The company meets the eligibility requirements, has the financial and operational capacity to implement the project proposal. The representatives of the target group are - 69 employed.

They are provided:

D1: Development and implementation of "green" models of labor organization
D3: Purchase of personal protective equipment  and special work clothing
D4: Provision of collective protective equipment
D5: Provision of social benefits

Project costs are effective, efficient and economical; the budget structure and scheme requirements are respected. The project is in sync with and fulfills the three horizontal principles of OP HRD. The deadline for implementation is 18 months (but no later than 31.12.2027). The place of performance is Bulgaria, a less developed region.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ДЕЙНОСТ 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Темповете, с които се развива световната икономика и изискванията за адаптиране на всяко дружество изискват въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Това изискване вече не е пожелателно, а задължително. Развитието на "зелени" модели на организация на работните процеси е изключително важно за постигане на устойчиво развитие, както и за опазването и възстановяването на околната среда. Разработването на устойчиви модели на работа, потребление и производство генерира потенциал за създаване на нови работни места и трансформиране на съществуващите такива във висококачествени зелени работни места не само в практически всички сектори, но също така и по цялата верига на стойността. Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност за намаляване въздействието върху околната среда, повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси в Дружеството е свързано с въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места, както и изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на административния и ръководен персонал на дружеството. Въвеждането на новите зелени модели ще включва административния и ръководен персонал на дружеството - в целевата група по дейността са включени 10 заети на следните длъжности: Управител на ДУК - 1 Организатор производство 1 Организатор експедиция/товаро-разтоварна и спедиторска дейност 5 Счетоводител 1 ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР 1 ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ 1 Дейността включва следните четири етапа, които ще се реализират в следната логическа последователност: 1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Разработването и прилагането на нови "зелени" модели на организация на труда, въвеждането на "зелени" карти на работните процеси и места ще бъде с цел усъвършенстване на съществуващата система за управление на човешките ресурси, индиректно повишаване производителността на труда в предприятието, както и опазване на околната среда, в смисъл на оптимизация на работните процеси и места и по този начин намаляване на вредното въздействие върху околната среда. Чрез изпълнението на дейността ще бъде постигната една от основните цели на проекта и ще се адресира основна необходимост на целевата група - повишаване на ресурсната ефективност и напредък в прехода към климатично неутрална икономика. 2 000.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3. Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Повишаване степента на индивидуална защита на лицата, включени в целевата група, при спазване и надграждане на европейските и националните изисквания за безопасен труд. Тази дейност ще представлява осигуряване на нови по вид ЛПС и/или специално работно облекло, които досега не са използвани в предприятието, или ЛПС и/или специално работно облекло, които осигуряват по-висока защита от тези, които се използват текущо за работещите в Дружеството. НЕОБХОДИМОСТ: При дейността си, работна група, съставена от представители на трудова медицина, администрацията ( човешки ресурси) и ръководството на дружеството установи, че една от основните необходимости на служителите (целевата група) е подобряване на безопасността и сигурността на работната среда. В отговор на тази необходимост Дружеството цели да реализира по-високи изисквания, спрямо минималните за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд по смисъла на Наредба № 3 от 19 април 2001г. с което да се постигне по-добро ниво на предпазване на работещите. Един от практическите методи за подобряване на безопасността на работната реда е чрез инвестиция в ЛПС и СРО с по-добри защитни характеристики. Безспорният, директен, положителен ефект от изпълнението на дейността е по-добрата здравословна сигурност на работната среда, минимизиране на трудовите злополуки и подобряване на здравето и работоспособността на служителите в дългосрочен план. Инвестицията в ЛПС и СРО с по-висока защита и качество ще подобри както безопасността в работната среда и защита на здравето, но и мотивацията на служителите и ще заздрави доверието между работници и работодател. Поради това дружеството смята, че по-високата стойност на ЛПС и СРО с по-висока степен на защита е оправдана, тъй като спомага за постигането на основната цел на проекта - подобряване на условията на труд. Заложените в бюджета разходи за изпълнение на дейността напълно съответстват на пазарните условия и за всеки разход са приложени минимум съпоставими 2 оферти/разпечатки от екран. Дружеството до момента е предоставяло ЛПС и СРО, но след идентифициране на потребността на целевата група от подобряване на безопасността на работната реда е извършена Оценка на риска, на база на която е изготвена Програма за неговото минимизиране. Актуализиран е списъка на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС и/или специално работно облекло на работниците. Предвижда се закупуването по проекта следното: 1 Студозащитно яке 2 Студозащитен полугащеризон 3 Ватирана шуба - мъжка 4 Ватирана шуба - дамска 5 Работно яке - лятно 6 Работен панталон - летен 7 Работен полугащеризон - летен 8 Ватирана блуза с дълъг ръкав 9 Суитшърт 10 Работен елек 11 Защитни обувки - тип боти 12 Защитни обувки - половинки 13 Защитна каска 14 Предпазни ръкавици топени в латекс 15 Антифони 16 Респиратор FFP2 17 Предпазни очила за работа с видеодисплей. Предвидените за закупуване ЛПС и СРО отговарят на и надграждат нормите и изискванията за осигуряване на безопасност и опазване на здравето, съдържащи се в приложимите за лични предпазни средства нормативни актове, свързани със съществените изисквания към продуктите, които са предназначени за пускане на пазара и/или за пускане в действие - (Наредба № 3 от 19 април 2001 г. и Наредба за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства). Подробно описание на характеристиките, с които планираните по проекта ЛПС надграждат текущо използваните са описани в приложение V, неразделна част от настоящия проект. ПРОДЪЛЖАВА В СЛЕДВАЩАТА ДЕЙНОСТ... 53 945.40 0.00
ДЕЙНОСТ 4. Осигуряване на колективни предпазни средства вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Повишаване степента на колективна защита на лицата, включени в целевата група, при спазване на европейските и националните изисквания за безопасен труд. Към момента на кандидатстване дружеството осигурява здравословни и безопасни условия на труд. Дружеството напълно се съобразява с понятието съобрaзно чл.275 ал.1 КТ и от §1 т.1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и предоставя материални условия, които отстраняват или ограничават неблагоприятното въздействие на трудовия процес върху работната сила. Дружеството изпълнява §1 от допълнителните разпоредби на ЗЗБУТ и предоставя такива условия, които не водят до професионални заболявания и злополуки при работа и създават предпоставка за пълно физическо, психическо и социално благополучие на работещите лица. Все пак, условията на работната среда са много динамични и непрекъснато се появяват нови дейности, както и необходимост от осигуряване на нови допълнителни средства и подмяна на стари такива с по-нови, по - модерни и по-ефективни. Чрез изпълнението на дейността ще бъде постигната една от основните цели на проекта - осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд. Така ще бъде задоволена и една от основните потребности на целевата група по проекта. От направения анализ на риска бе изготвена Програма за ограничаване на риска и се идентифицира необходимостта от инвестиция на следните средства за колективна защита: 4.1 Закупуване на ергономични офис столове 4.2 Подопочистваща вакуумно-метачна машина 4.3 Закупуване на индустриална прахосмукачка 4.1 Първата от мерките в рамките на дейността, с която дружеството цели да подобри безопасността на работната среда, е закупуването на ергономични работни офис столове. И в момента служителите и работниците ползват столове, но е необходимо да се подменят с такива с по-високо ниво на техническо решение и по-удачни и щадящи служителите - с възможност за регулиране отделните елементи на стола, като седалка, облегалка и нагласянето им съобразно антропометричните особености на всеки един служител. Работата в седнала поза продължително време може бавно да причини травми в лумбалната област водещи до болки и наранявания на мускулите, нервите, прешлените или гръбначните дискове. За да поддържа естествената извивка на гърба, намалявайки дискомфорта и свеждайки до минимум шанса от наранявания, болки и травми от статичната работа, Дружеството възнамерява да придобие ергономични столове, които са стабилни, позволяват на лицето, работещо с видеодисплей, свобода на движенията и удобна работна поза и са с регулираща се на височина седалка и регулираща се на височина и наклон облегалка. Мярката включва всички служители, които работят голяма част от времето на бюро. Изборът на вида на столовете ще бъде направен след разглеждане и оценка на техническите аспекти на връзката между работниците и работната среда, работната поза и останалите мебели и оборудване, което се ползва за работа. Целта е да се оптимизира системата “човек – машина/оборудване/обзавеждане – работна среда”. В това число приспособяване към физиологичните и психични (когнитивни) възможности на човека. Необходимите характеристики на работния стол при работа с видеодисплеи са посочени в чл.5 от приложение № 1 към Наредба №7 /ДВ бр. 70 от 2005г./ и дружеството ще се съобрази с поставените изисквания. Дейността е в приложното поле на наредбата и е планирана в програмата за минимизиране на риска. Освен подобрените условия на труд, инвестицията ще намали заболеваемостта и ще повиши производителността на заетите лица във фирмата. ПРОДЪЛЖАВА В СЛЕДВАЩАТА ДЕЙНОСТ... 93 083.00 0.00
ДЕЙНОСТ 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията.: Целта на дейността е осигуряване на социална придобивка за работещите чрез дооборудване на обособено кът за почивка и рехабилитация в централния офис в с. Житница (1) и обособяване на помещение за почивка и хранене на работното място в гр. Хисаря (2) . От основно значение за работоспособността, добрата производителност и мотивацията на работната сила освен работната среда и добрите условия на труд са и предоставяне на възможност на работниците и служителите за пълноценен краткотраен отдих, хранене и възстановяване. Фирми, които следват политика на предоставяне на социални придобивки могат да се радват на удовлетворени служители, които отсъстват по-малко, по-малко са склонни да потърсят друга работа и в много по-голяма степен се ангажират с постигането на целите на компанията. С надеждите за подобряване на бизнес-средата растат и очакванията не само за по-добро заплащане, но и за предоставяне на социални придобивки. ДЕЙНОСТТА ВКЛЮЧВА: (1) Доборудване на наличен кът за краткотраен отдих и рехабилитация в административната сграда в с. Житница. (2) Доставка на преместваем контейнер и подходящо оборудване и обособяването му в място за хранене и почивка в производствена база в гр. Хисаря. 5.1 Дружеството планира да дооборудва наличното вече място за краткотраен отдих и почивка в основната база в с. Житница с професионален масажен стол. Служителите ще могат да използват масажния стол и да се възползват от възстановяващият му ефект през кратките почивка в рамките на работния ден. Ползването на масжния стол в спокойна и уютна атмосфера ще спомагне за възстановяването на служителите, както от физическа така и от умствена умора и води до намаляване на стреса.Социалната придобивка пряко ще обхване 14 заети на длъжности: Техник компютърни системи 1 ИНСПЕКТОР КАЧЕСТВО НА ПРОДУКТИ БЕЗ ХРАНИ И НАПИТКИ 1 Счетоводител 1 ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА НА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ 1 ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР 1 ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ 1 Организатор експедиция/товаро-разтоварна и спедиторска дейност 4 Организатор производство 1 Мениджър производство 1 Търговски представител 1 Експедитор стоки и товари 1 От социалната придобивка (дооборудван кът за отдих и рехабилитация с масажен стол ) ще могат да се възползват и останалите служители, когато служебните им задължения са свързани с посещения на офис помещенията, в които е обособен този кът. ПРОДЪЛЖАВА В СЛЕДВАЩАТА ДЕЙНОСТ... 57 340.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3. Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: ...ПРОДЪЛЖАВА ОТ ПРЕДХОДНАТА ДЕЙНОСТ Заложените за закупуване ЛПС и специално работно облекло, отговарят на точния брой на заетите лица по длъжности, които ползват средства за защита и са планирани, съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта, като НЕ са предвидени резервни бройки. Те съответстват на Оценката на риска и са вписани са в утвърдения списък на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС и специално работно облекло. Включените в тази дейност ЛПС или СРО НЕ представляват работно или униформено облекло по смисъла на НАРЕДБА ЗА БЕЗПЛАТНОТО РАБОТНО И УНИФОРМЕНО ОБЛЕКЛО Приета с ПМС № 10 от 20.01.2011г. ЦЕЛЕВА ГРУПА НА ДЕЙНОСТТА: дейността ще обхване всички 69 заети на следните длъжности: Гл.счетоводител, Счетоводител, Технически секретар, Организатор обработка на производствена информация, Инспектор- качество на продуктите, Техник компютърни системи - 6 заети. Електротехник, промишлено предприятие, Техник-механик - 5 заети. Оператор, инсталация за размесване на бетон, Машинен оператор, изделия от бетон, Машинен оператор, Обслужващ персонал промишлено производство - 18 заети. Управител, Експедитор- стоки и товари, Търговски представител, Мениджър производство,Организатор производство, Организатор експедиция - 10 заети. Чистач-хигиенист - 2 заети. Шофьор, специален тежкотоварен автомобил, Шофьор, тежкотоварен самосвал-12 и повече тона, Шофьор автокран, Машинен оператор бетонпомпа, Водач мотокар, Машинист, еднокофов багер - - 28 заети. Целевата група обхваща различни звена на дружеството, както и няколко отдели обекта разположени в 3 населени места. Заетите на различни длъжности изпълняват различни функции и имат разнообразни задължения и отговорности. Въпреки това всички заети в целевата група, дори служителите с административни длъжности имат функции и задължения, които ги поставят в контакт с рисковете на работната среда и имат нужда от съответните средства за защита. Голяма част от дейностите на ръководния и административния персонал се извършват именно в работните/производствените помещения с цел организиране и контрол над работния процес. Чрез изпълнението на дейността ще бъде постигната една от основните цели на проекта - "Подобряване и надграждане на здравословните и безопасни условия на труд". По този начин ще бъде удовлетворена основна необходимост на целевата група - нуждата от по - здравословна и безопасна работна среда. ПРОДЪЛЖАВА В НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ... 0.00 0.00
ДЕЙНОСТ 4. Осигуряване на колективни предпазни средства вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд. ПРОДЪЛЖЕНИЕ: ...ПРОДЪЛЖАВА ОТ ПРЕДИШНАТА ДЕЙНОСТ Целева група: дейността ще обхване 5 работни места в административния отдел в с. Житница на следните длъжности: Управител ( назначен на ДУК) - 1 Счетоводител - 1 ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА НА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ - 1 ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР - 1 ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 За всички горепосочени длъжности са обособени работни места с бюро и компютърна конфигурация за изпълнение на служебните им задължения. 4.2 и 4.3. При направената Оценка на риска беше идентифицирана тенденция за засилване на рисковете от заболеваемост на работещите от редица респираторни заболявания в резултат на натрупването на вторичен прах в работните помещения. С цел постигане на приемливи параметри на показателите за нива на запрашеност и чистота на въздуха и намаляване на риска от разпространение на респираторни заболявания/вирусни инфекции и за постигане на разпоредбата на чл. 106, ал. 1 от НАРЕДБА № 7 ОТ 23 СЕПТЕМВРИ 1999 Г. ЗА МИНИМАЛНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ за предотврятването на формирането на вторични източници на замърсяване на работната среда, се предвижда: - подходящо редовно почистване на работните места и производствените помещения - чрез професионална вакуумна почистваща машина. Почистващата машина ще обслужва цялата база в с. Житница - двор около 25 дка, фабрика 1 - около 1 дка и фабрика 2 около 2 дка закрита площ. В момента дружеството почиства работните площадки и машините, механично, ръчно, с ниска ефективност. Вторичното запрашаване се предотвратява, чрез оросяване с маркуч с подходящ накрайник. Също работниците използват предпазни маски при работа. Изпълнението на тази мярка е насочено към защита от прах и вредни аерозоли, получени от работните процеси - производство на бетонови смеси и готови бетонови изделия за строителството. При тази дейност се отделя голямо количество прах от самите бетонови изделия, както и от суровините за производството (инертни материали, пясък, цимент). Мярката предвижда минимизиране на риска за работещите, чрез придобиването и експлоатацията на (4.2) 1 брой вакуумна подопочистваща машина за събиране и почистване на натрупания прах от подовете на работните помещения и откритите работни площадки (плац) и закупуването и използването на (4.3) 1 брой индустриална прахосмукачка за събиране и почистване на натрупания прах от работните повърхности и самото производствено оборудване. Оборудването по проекта ще почиства натрупания прах и др. замърсители, чрез комбинация от механично и вакуумно почистване в съответствие с изискванията на наредба № 7 от 23 септември 1999 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното оборудване. Чрез изпълнението на мярката ще се предотврати замърсяването в работните места с прах и прахови аерозоли и ще се защити здравето на заетите: Целева група - дейността ще обхване всички служители и работници на базата в с Житница - общо 51 заети на длъжности: Управител ( назначен на ДУК) - 1 Водач мотокар 3 ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ 1 Експедитор стоки и товари 1 ЕЛЕКТРОТЕХНИК ПРОМИШЛЕНО ПРЕДПРИЯТИЕ 1 ИНСПЕКТОР КАЧЕСТВО НА ПРОДУКТИ БЕЗ ХРАНИ И НАПИТКИ 1 Машинен оператор 3 МАШИНЕН ОПЕРАТОР БЕТОН ПОМПА 1 Машинен оператор изделия от бетон 1 Машинист еднокофов багер 1 Мениджър производство 1 ОБСЛУЖВАЩ РАБОТНИК ПРОМИШЛЕНО ПРОИЗВОДСТВО 9 Оператор инсталация за размесване на бетон 2 Организатор експедиция/товаро-разтоварна и спедиторска дейност 4 ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА НА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ 1 Организатор производство 1 Счетоводител 1 Техник компютърни системи 1 Техник механик 4 Търговски представител 1 ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР 1 ЧИСТАЧ ХИГИЕНИСТ 2 Шофьор автокран 3 Шофьор самосвал 1 ШОФЬОР СПЕЦИАЛЕН ТЕЖКОТОВАРЕН АВТОМОБИЛ 4 Шофьор тежкотоварен самосвал - 12 и повече тона 1 ПРОДЪЛЖАВА В НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ... 0.00 0.00
ДЕЙНОСТ 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията. - ПРОДЪЛЖЕНИЕ.: ...ПРОДЪЛЖАВА ОТ ПРЕДХОДНАТА ДЕЙНОСТ 5.2 Към момента в бетонов възел на дружеството в гр. Хисаря няма обособено и оборудвано място за хранене в обедната почивка, а в близост няма подходящо място за общ. хранене. Служителите обядват с храна от вкъщи на работното си място или търсят готова храна от най-близката лавка/магазин. Като част от проекта дружеството планира да осигури преместваем контейнер и да го обособи в място за хранене и почивка. Контейнерът ще бъде доставен с функциониращ санитарен възел, като след доставка допълнително ще бъде оборудван с КУХНЯ ПДЧ с вградени котлони и термоплот, мивка и смесител; кош за отпадъци; Кухненска маса 2 бр. + трапезен стол 12 бр. Хладилник; Диспенсър за вода; микровълнова фурна; кафе машина и диван триместен. Подходящото оборудване ще превърне контейнера в уютно и приветливо място, в което заетите в дружеството да се насладят на топла храна и освежаваща напитка. В мястото за хранене и почивка ще може да се приготвя или прeтопля готова храна за обедните почивки на заетите, благодарение на наличието на кухня и кухненски електроуреди. Хладилника и кафе машината ще се използват за приготвяне и съхранение на топли или студени напитки. Масите и столовете ще осигурят удобно място за персонала по време на обедната почивка, а дивана ще осигури комфорт през по-кратките почивки в рамките на работния ден. Ръководството планира да осигури преместваем контейнер, които ще може да се премества в рамките на работния обект на дружеството с цел по-добра достъпност на персонала, както и в зависимост от факторите на климата - слънцегреене, валежи, вятър и др. Така например през зимните месеци ще може да се разположи на площадка с южно изложение, а през летните на такава със северно. От горепосоченото е видно, че контейнерът представлява оборудване, а не инфраструктура. ЦЕЛЕВА ГРУПА : мярката ще обхване пряко 6 заети на следните длъжности: Оператор инсталация за размесване на бетон -1 Шофьор тежкотоварен самосвал - 12 и повече тона - 1 МАШИНЕН ОПЕРАТОР БЕТОН ПОМПА - 2 ШОФЬОР СПЕЦИАЛЕН ТЕЖКОТОВАРЕН АВТОМОБИЛ - 1 ШОФЬОР ТЕЖКОТОВАРЕН САМОСВАЛ - И ПОВЕЧЕ ТОНА -1, Освен назначените в Бетоновия възел Хисаря служители, мястото за хранене и почивка ще се използва от всички командировани в рамките на работния ден или за по-дълъг период служители на дружеството от другите звена и бази. Честа практика в бранша е шофьорите, от една база да обслужват курсове за доставка на готови бетонови смеси. В тези случаи шофьорите почиват и обядват в базата в която са командировани. Командироват се и служителите на длъжност Техник механик, назначени в основната база при повреди или планирани ремонти. В допълнение към назначение в бетоновия възел в Хисаря 6ма заети, обособеното място за хранене и почивка ще се използва в различни моменти и от заети от други бази на длъжности: Техник механик 4 заети ШОФЬОР СПЕЦИАЛЕН ТЕЖКОТОВАРЕН АВТОМОБИЛ 10 заети Шофьор тежкотоварен самосвал - 12 и повече тона 2 заети, както и заети от административния и ръководния персонал на дружеството при изпълнението на служебните им задължения свързани с контрол и организация на работния процес. В тази връзка размера и оборудването на преместваемия контейнер - място за почивка е съобразено както с броя на заетите в самия бетонов възел, така и с общия брой на служителите, посещаващи базата в Хисаря, като част от служебните си задължения в рамките на работния ден. ПРОДЪЛЖАВА В НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ... 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).