Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

GIFT SHOP Ltd. has been on the market since 2013 and offers the Bulgarian consumer jewelry with the "Invoke" brand. Over the years, we have developed 14 retail outlets, 10 of which are currently operational. A team of experienced fashion consultants work in all our locations. Due to COVID-19, we had to reduce the number of physical sites and focus on online users. We also encounter more and more difficulty with customer service, due to a lack of salespeople
Therefore, the current project proposal aims to create conditions for sustainable employment for disadvantaged people in order to increase the team of our traders. We would like to appoint new persons from the target group in the following sites located in Sofia:
-Paradise Center,Stand,100 Cherni Vrah Blvd
-The Mall, Stand, 115 Tsarigradsko Shosse Blvd
-Mall of Sofia,Stand,Blvd.Al.Stamboliyski 101
-Serdika Center,Stand, 48Sitniakovo Blvd
-Vitosha,Invoke Selection,30 Vitosha Blvd

The following activities are planned:
- Employment of disadvantaged persons with permanent disabilities, according to the Labor Code-24 months-2 employees on an employment contract
- Employment of disadvantaged persons without permanent disabilities, according to the Labor Code-12 months-9 employees on employment contracts
- Workplace support through a mentor, according to the individual needs of newly hired persons from the target group for a period of 6 months-3 mentors,persons working in the enterprise
After the implementation of the project activities, 8 representatives of a vulnerable social group will be provided with sustainable employment, of which 2 persons in a disadvantaged position with permanent disabilities, and 6 persons in a disadvantaged position without permanent disabilities, on a full-time basis. The company will contribute to the sustainable labor market integration of disadvantaged persons in a region in transition by providing employment incentives and opportunities for workplace support through mentors
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Наемане на 11 лица от целевата група: Поради нарастването обема на работа в предприятието и желанието за развитие, планираме да открием 11 нови работни места, както следва: 1. 9 нови работни места за лица в неравностойно положение без трайни увреждания за период от 12 месеца, на следните позиции: - код по НКПД 52232001; Продавач-консултант, 6 лица - Поради нарастване на интереса към нашите предлагани бижута, работата в предприятието нараства. Ние не страдаме от липса на работа, а по-скоро от липса на работна ръка. Наемането на нови продавач-консултанти за обектите ни ще помогнат за увеличаването обема на продажбите и привличането на нови клиенти, което ще допринесе за постигането на целите за разгръщане възможностите на фирмата ни и развитието й. - код 34323001; Аранжор, витрини/щандове, 1 лице - ще допринесе за поддържане на атрактивния и регулярно променящ се търговски вид на обекта. Този тип работа е много деликатна и изисква внимание към подреждане на продуктите, тъй като те са нежни и крехки бижута и колиета, и изискват допълнително внимание. Добрата подредба на бижутата е от голямо значение, за да създаде отлично първо впечатление у клиента, което е изключително важно за нашия бранш. Също се изисква регулярна промяна на външния вид на витрината, за да се поддържа жив интересът у клиента. - код 41202005; Секретар, стилист, 1 лице - Наемането на допълнително лице, което да обръща специално индивидуално внимание на отделните клиенти, е от голяма необходимост към момента, защото ние искаме всеки един наш клиент да се чувства специален и да му бъде предоставена лична консултация за да може да си избере най-подходящия артикул. Някои от продуктите, които продаваме, са на по-висока стойност и за да може клиентът да вземе решение за покупка - обичайно се изисква да му се обърне по-голямо внимание, да му се покажат повече алтернативно модели и да се отдели време за всяко запитване. -код 24316002; Експерт, маркетинг, 1 лице - Наемането на лице, на длъжност Експерт, маркетинг ще звършва дейности по идентифициране потенциалните възможности за реклама и дистрибуция на продуктите на фирмата. Длъжността на Експерта по маркетинг ще включва подготовка на маркетингови кампании и рекламни материали, изготвяне на оферти, изготвяне справки, доклади, отчети и др.,свързани с ефективността на рекламата и рекламните канали и др. 2. Предвижда се и откриването на 2 позиции за лица в неравностойно положение с трайни увреждания за период от 24 месеца всяко, които ще бъдат на следните позиции: -код 96210007; Разносвач,1 лице - Откриването на допълнителна позиция разносвач ще допринесе за своевременната доставка на продуктите на предприятието и удовлетвореност от страна на клиентите ни. Работим с редовни клиенти, за които извършваме доставка на място в офиса им. Също така, лицето на тази позиция ще работи с куриерските дружества в страната. -код 43133003; 1 брой Специалист, труд и работна заплата:Имаме нужда някой да обслужва работните графици на служителите. Поради развитието на икономиката, при нас кандидатстват за работа и студенти, и други лица, които търсят заетост на непълно работно време. Трябва ни човек, който да се погрижи за работните графици,оформянето на заплащането, изчисляването на допълнителните възнаграждения и др. присъщи за дейността. Всички работници ще бъдат заети на 8-часов работен ден в основния КИД на предприятието - 47.77 Търговия на дребно с часовници и бижутерия, който се намира в сектор G"Търговия; Ремонт на автомобили и мотоциклети". Размерът на заплатите е изчислен съгласно стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодателите, съгласно Условията за кандидатстване, който е 3 963.00 лв. за тримесечие, от които брутно възнаграждение - 3 333.00 лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател - 630.00 лв. В бюджета са заложени 206 076 лв. за възнаграждения по Дейност 1. Възнаграждения ще да бъдат изплащани по банков път. 206 076.00 0.00
Дейност 2: Подкрепа на работното място чрез ментори, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група: В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез 3 броя ментори. Те ще бъдат лица от същото предприятие, които ще подпомогнат новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност. Менторите ще изпълняват своята длъжност за период от 6 месеца, като ще има отработени по 40 часа/месечно. Менторите ще бъдат лица, назначени в дружеството ни на следните длъжности: Офис мениджър - код по НКПД 33413004; Това лице ще съдейства на Разносвача и Специалиста по труд и работна заплата като им разясни какви са спецификите на техните длъжности и ги въведе в работата на предприятието. Маркетинг мениджър - код по НКПД 12216004; Това лице ще може да съдейства на новонаетия Експерт, маркетинг, като му разясни какви са маркетинговите стратегии на фирмата и какви цели желае да бъдат постигнати за максимално разпознаване и откриване на нови пазари. Мениджър покупки/продажби - код по НКПД 12216003; Това лице ще бъде ментор на Продавач-консултантите; Аранжора на витрини/щандове; Секретар стилистът като ще им предаде всички знания и умения, които притежава от работата във фирмата, което ще помогне на новонаетите лица да се адаптират към спецификата на търговската дейност. Подкрепата на работното място чрез ментори ще има положително въздействие върху развитието и успеха на новонаетите служителите. Някои от начините, по които менторството ще бъде полезно, са следните: - Менторите ще предоставят ценна информация и насоки, помагайки на служителите да развият необходимите умения и компетенции за успешното изпълнение на задачите си. - Менторите ще помогнат на новите служители да се адаптират по-бързо към работната среда, да разберат процесите и да се научат на вътрешните правила и политики на фирмата. - Менторите могат да предоставят ценни уроци от собствения си опит и да споделят знания, което не винаги е достъпно във формалните обучителни програми. Менторите са назначени по основния код на икономическа дейност на предприятието, който е 47.77 Търговия на дребно с часовници и бижутерия. Разходите за възнаграждение на менторите, определени от работодателя, които ще отговарят за представителите на целевата група, ще бъдат в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за 3 лица сумата за 6 месеца се равнява на 8 397.00 лв. 8 397.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).