The company "Jockey" Ltd. is a medium-sized company with address registration in the city of Dve Mogili, which carries out activities in three main economic codes, which can be described as follows.
KID : 47.29 Retail trade of other foodstuffs
Purchase of goods. The company buys groceries from suppliers. Warehousing and inventory. Retail. This is the main activity of the company. It offers food products to consumers through various sales channels
14.19. Manufacture of other clothing and clothing accessories
Designers create new patterns and designs for textiles. They prepare drawings, templates and prototypes of the products.
Cutting Materials Tailors cut textile materials using patterns.
After the materials are cut, tailors assemble the parts of the items using various sewing techniques and methods.
For activities with KID 56.30 Activity of drinking establishments
The company must purchase food, drinks and other necessary goods for the preparation of the food or the serving of drinks in the establishment.
Cooking and serving food and drinks. The preparation of food and drinks are the main activities in the restaurant establishment. This includes selecting recipes, cooking, presenting and serving food and drinks.
Providing high quality customer service, answering their questions and needs, resolving complaints, etc.
The project of the company "Jockey" Ltd. aims to:
To provide sustainable employment for 11 (eleven) disadvantaged persons, including by adapting jobs for persons with permanent disabilities in the company. The project duration will be 27 months.
The company believes that upon successful implementation of the "Jockey" Ltd project, it will
- Expand the customer base
- The development of new products or services that meet market needs
- It will achieve better qualification and motivation of the working staff
- It will promote automation and optimization of labor processes
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Подготовка, назначение и работа на лица във фирма Жокей ООД: Работния процес във фирмата се развива в три основни сектора :
1.За дейност с КИД : 47.29 Търговия на дребно с други хранителни стоки
1.1 Закупуване на стоки. Фирмата трябва да закупува хранителни стоки от доставчици. Това може да включва контактуване на производители, дистрибутори или дори други търговци на едро.
1.2 Складиране и инвентаризация. След като се закупят стоките, те трябва да бъдат складирани. Фирмата трябва да поддържа точна инвентаризация на своите запаси, за да може да предлага продукти на клиентите си по всяко време.
1.3 Продажба на дребно. Това е основната дейност на фирмата. Тя предлага хранителните стоки на потребителите чрез различни канали за продажба, като магазини, онлайн платформи, пазари и др.
1.4 Управление на доставките.Фирмата трябва да се грижи за доставката на стоките до клиентите си. Това може да включва организиране на транспорт или използване на куриерски услуги.
2. За дейности с КИД 14.19. Производство на друго облекло и допълнения за облекло
2.1Дизайн и разработка на модели: Дизайнерите създават нови модели и дизайни за текстилни изделия, като например облекла, аксесоари, домашни текстилни изделия и др. Те изготвят чертежи, шаблони и прототипи на изделията.
2.2 Изрязване на материали: Шивачите изрязват текстилните материали с помощта на шаблони и шаблони, които са подготвени от дизайнерите. Те използват ножици или специализирани машини за рязане за този процес.
2.3 Шиене и сглобяване: След като материалите са изрязани, шивачите сглобяват частите на изделията, използвайки различни шивашки техники и методи. Те извършват рязане, закрепване на шевове, прилагане на аксесоари и декорации.
2.4 Качество и контрол на качеството: Служителите за контрол на качеството проверяват завършените текстилни изделия за дефекти, недостатъци и съответствие със спецификациите на клиента.
2.5 Финален завършек и пакетиране: След като текстилните изделия са произведени и проверени, те се подлагат на финален завършек, като например изглаждане,
3. За дейности с КИД 56.30 Дейност на питейни заведения
3.1 Управление на ресторантското заведение.Това включва управление на персонала, управление на ресурсите, поддръжка на оборудването и обзавеждането, осигуряване на чистота и поддръжка на санитарните стандарти.
3.2 Закупуване на суровини и стоки. Фирмата трябва да закупува храна, напитки и други необходими стоки за приготвяне на храната или поднасянето на напитки в заведението.
3.3 Приготвянето на храната и напитките са основните дейности в ресторантското заведение. Това включва подбор на рецепти, готвене, поднасяне и сервиране на храна и напитки.
3.4 Обслужване на клиенти. Осигуряване на високо качество на обслужване на клиенти, отговаряне на техните въпроси и нужди, решаване на рекламации и др.
4. Какви видове работници работят в "Жокей” ООД ?
За дейности с КИД 14.19. Производство на друго облекло и допълнения за облекло
Шивачи/Кройачи/Гладачи
Дизайнери
Технолози за шивашка дейност
Контролери на качеството
Организатори на производството
За дейности с КИД : 47.29 Търговия на дребно с други хранителни стоки
Продавач-консултант
Обслужващ магазин
Продавач консултанти
Отговорник склад
За дейности с КИД 56.30 Дейност на питейни заведения
Сервитьори
Бармани
Готвачи
5. Какво се предвижда да се назначи по проекта ?
1.Лица в неравностойно положение
1.1 Шивач – код по НКПД 75311003 - 3 души
1.2 Общ работник - код по НКПД 96220001 - 1 човек
1.3 Организатор производство -код по НКПД 31223002 -1 човек
1.4 Продавач-консултант НАКИД 52490001 -1 човек
1.5 Шофьор НАКИД 83222002 -1 човек
1.6 Счетоводител – НАКИД 24116004 - 1 човек
2 Лица с трайни увреждания
2.1 Шивач – код по НКПД 75311003 - 2 души
2.2 Охранител НАКИД 54141007 -1 човек
6. Жокей ООД предвижда 6 лица от целевата група да ползват надбавка за транспорт. В предвид ,че голяма част от работниците са от близките села.
232 952.00
41 540.00
Осъществяване на менторска дейност за новоназначените лица във фирмата. : Менторският процес представлява систематичен подход за подпомагане и развитие на по-млади или по-неопитни индивиди от по-опитни и компетентни ментори.
Цели на менторски процес
Целта на менторската помощ към ново назначените работници във фирма за производството на облекло е да им се осигури подходящо ръководство,насочване и подкрепа в началото на тяхната професионална пътека в компанията.
Менторския процес - етапи.
Идентификация на нуждите на новия служител. Менторът трябва да се запознае с новия служител и да разбере неговите нужди, умения и цели. В контекста на шивашката фирма това може да включва оценка на нивото на опит в шивашките техники, познанията за производствения процес и оборудването, както и определението на области за подобрение или развитие.
Съвместно планиране на учебни цели и дейности. Менторът и новият служител трябва да съвместно планират учебни цели и дейности, които да помогнат на новия служител да развие уменията и познанията си в областта на шивашката работа. Тези дейности могат да включват обучение на работното място, инструкции, практически упражнения и др.
Предоставяне на наставничество и подкрепа.Менторът трябва да предоставя наставничество и подкрепа на новия служител по време на учебния процес. Това може да включва демонстриране на шивашки техники, обяснения на производствените процеси, отговаряне на въпроси и предоставяне на обратна връзка за усвояването на нова информация.
Оценка на напредъка и коригиране на учебния план. Менторът трябва да извършва редовна оценка на напредъка на новия служител и да коригира учебния план, ако е необходимо. Това включва оценка на усвоените умения, решаване на евентуални проблеми или затруднения и адаптиране на учебните цели и дейности спрямо нуждите на новия служител.
Разходи за ментори
Разходите за възнаграждение на ментори, определени от работодателя, които ще отговарят за представители на целевата група, като месечното възнаграждение е в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за съответната година. Менторът трябва да отчете минимум 40 часа месечно, за да получи съответно възнаграждение за това, като е допустимо да се отчитат само в реално отработени дни.
30 789.00
14 461.50
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN