Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

This project proposal is intended to be implemented under the conditions of a minimum aid regime within the meaning of Commission Regulation (EU) No.1407/2013 of 18 December 2013 on the application of Articles 107 and 108 of the Treaty on the Functioning of the European Union (TFEU) to the de minimis aid.
The project proposal envisages the implementation of the following activities:
1) Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of the specific workplaces in the enterprises. Preparation of "green" maps for the organization of work processes at the specific workplaces. Training of persons from the target group aimed at implementing "green" models of work organization.
The implementation of the transition to a climate-neutral economy definitely affects directly or indirectly all workplaces in the company, and therefore all 7 employees are included in this activity.
2) Provision of collective protective equipment, incl. modernization and/or reconstruction, and/or safety of existing sites, technological processes, machines and equipment related to improving working conditions.
The current risk minimization program prescribes and recommends the provision of collective protective equipment for employees by purchasing appropriate devices and apparatus for air conditioning and ventilation of the company's production premises for 7 workplaces.
3) Provision of social benefits for workers, incl. repair and equipment of places for recreation, rehabilitation, sports, meals and rest in enterprises, etc.
In order to ensure improved sanitary and hygienic conditions for meals, short-term recreation, rest and changing of clothes for the company's employees at 7 workplaces, fully furnished and equipped mobile containers are planned to be purchased.
It is planned to purchase 1 container for meals and short-term recreation and rest and 1 container for changing clothes with a sanitary unit - bathroom and toilet.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: В съответствие с целите на процедура Адаптирана работна среда чрез изпълнението на тази дейност проектното предложение на ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД е насочено към постигане на следната основна цел: - Посрещане на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа, което изисква бързи промени в пазара на труда и налага предприемане на ефективни мерки за подобряване на достъпа до трудова заетост на качествени работни места и адаптиране към промените в работната среда. Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на труда и „зелени“ карти за организация на работните процеси съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятието, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Предвижда се също и извършване на обучение на лицата от целевата група във фирмата в размер на 7 д., насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд. Осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика определено засяга пряко или косвено всички работни места във фирмата и затова в тази дейност са включени всички служители в размер на 7 д., както следва: Управител - 1 Управител продажби и маркетинг - 1 Технически сътрудник - 1, Графичен дизайнер - 1, Печатар мантограф - 1 Монтажник изделия от метал - 2 Общо - 7 Фирмата планира да въведе новите „зелени“ модели на организация на работните процеси във връзка със следните предстоящи дейности: 1. внедряване в предприятието на планирани нови екологични производствени инвестиции, поради които се променя организацията на труда в предприятието; 2. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 3. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Дейността включва следните четири етапа, които ще се реализират в посочената по-долу логическа последователност: 1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Предвижда се настоящата дейност да се възложи на подходящ външен изпълнител с релевантна доказана квалификация, избран по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ (при спазване изискванията на акта по чл. 54 от ЗУСЕФСУ). Избраният по този начин изпълнител се очаква да разработи и изготви цялата необходима за целта документация, вкл. „зелени“ модели на организацията на труда, „зелени“ карти за организация на работните процеси, план от мерки за тяхното прилагане и да организира и допринесе ефективно за тяхното въвеждане и прилагане в предприятието, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 1 400.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Тази дейност от проектното предложение на ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД е насочена към закупуване на колективни предпазни средства за подобряване на микроклимата в производствените помещения на фирмата. Предвижда се да бъдат закупени такива уреди и апарати за климатизация и вентилация, които са нови по вид и досега не са използвани в предприятието. Тяхната дейност е свързана с поддържане на безопасни и здравословни условия на труд и защита на здравето и безопасността на работниците и служителите. Същевременно избраните за закупуване колективни предпазни средства за нуждите на работещите във фирмата изцяло отговарят на задължителните изисквания на процедура Адаптирана работна среда. Фирмата разполага с голяма собствена производствена база, която представлява индустриална сграда на 2 етажа, както следва: 1. първи етаж с 5 работни помещения: – за метални рамки и табели; - за широкоформатни принтери – 2 бр.; - за гилотина, машина за капси и шевна машина винили; - за принтери – 2 бр., режещ плотер и ел. ламинатор; - за гилотина, термо преса и ел. ламинатор. 2. втори етаж с 2 работни помещения: – за светещи реклами; - за обемни букви и лед модули. Към датата на кандидатстване персоналът на фирмата е с численост 7 д. В съответствие с утвърдената програма за минимизиране на риска е идентифицирана нуждата от използване на колективни предпазни средства за климатизация и вентилация във всички работни помещения на предприятието и на всичките 7 работни места във фирмата, както следва: Управител - 1 Управител продажби и маркетинг - 1 Технически сътрудник - 1, Графичен дизайнер - 1, Печатар мантограф - 1 Монтажник изделия от метал - 2 Общо - 7 Също така в утвърдената програма за минимизиране на риска е идентифицирана и обоснована нуждата от използване във фирмата на следните колективни предпазни средства за климатизация и вентилация: Термопомпен агрегат 14 kW 1 Рекуперативен блок 2 Канално тяло за пресен въздух 1 Термопомпен агрегат 15,5 kW 1 Инверторен климатизатор 24 000 BTU 1 Инверторен климатизатор 18 000 BTU 1 Инверторен климатизатор 12 000 BTU 2 Климатична система термопомпа касетъчен тип 3 В утвърдената програма за минимизиране на риска са предписани следните мерки за изпълнение: 1. Инсталиране на инверторни климатизатори и климатична система термопомпа касетъчен тип във всички работни помещения като колективни предпазни средства за защита от неблагоприятен микроклимат. 2. Инсталиране на общообменна вентилация чрез рекуперативен блок с пластинчати топлообменници в комплект с термопомпен агрегат в помещенията с широкоформатни принтери като колективни предпазни средства за защита от аерозоли на химични агенти и прах. 3. Инсталиране на общообменна вентилация чрез канално тяло за пресен въздух в комплект с термопомпен агрегат в помещенията за лазерно рязане и гравиране с лазер с въглероден двуокис като колективни предпазни средства за защита от аерозоли на химични агенти и прах. В прикачените към електронния формуляр за кандидатстване 2 бр. оферти са предоставени подробни описания на предвидените за закупуване колективни предпазни средства за климатизация и вентилация. 67 770.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Тази дейност от проектното предложение на ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД е насочена към осигуряване на социални придобивки за работещите чрез закупуване на подходящи за целта преместваеми контейнери, които ще бъдат поставени на територията на имота в непосредствена близост до индустриалната сграда на фирмата. Досега в сградата на предприятието не е имало отделни обособени кътове за отдих, рехабилитация, спорт, хранене, почивка и преобличане. За осигуряване на повишени санитарно-хигиенни условия за хранене, краткотраен отдих, почивка и преобличане на заетите във фирмата служители на 7 работни места се предвижда да бъдат закупени изцяло обзаведени и оборудвани преместваеми контейнери. Планира се да бъдат закупени 1 контейнер за хранене и краткотраен отдих и почивка и 1 контейнер за преобличане със санитарен възел – баня и тоалетна. Същевременно избраните за закупуване преместваеми контейнери за нуждите на работещите във фирмата изцяло отговарят на задължителните изисквания на процедура Адаптирана работна среда. Фирмата разполага с голяма собствена производствена база, която представлява индустриална сграда на 2 етажа, както следва: 1. първи етаж с 5 работни помещения: – за метални рамки и табели; - за широкоформатни принтери – 2 бр.; - за гилотина, машина за капси и шевна машина винили; - за принтери – 2 бр., режещ плотер и ел. ламинатор; - за гилотина, термо преса и ел. ламинатор. 2. втори етаж с 2 работни помещения: – за светещи реклами; - за обемни букви и лед модули. Към датата на кандидатстване персоналът на фирмата е с численост 7 д. С помощта на безвъзмездното финансиране от процедура Адаптирана работна среда ръководството на фирмата планира да осигури по-добри санитарно-хигиенни условия за хранене, краткотраен отдих, почивка и преобличане на заетите във фирмата служители на 7 работни места, както следва: Управител - 1 Управител продажби и маркетинг - 1 Технически сътрудник - 1, Графичен дизайнер - 1, Печатар мантограф - 1 Монтажник изделия от метал - 2 Общо - 7 Предвижда се да бъдат закупени напълно оборудвани и обзаведени 2 броя преместваеми контейнери, както следва: 1. Един контейнер за хранене и краткотраен отдих и почивка, включващ: - Двукрилен гардероб- 3 бр., Инверторен климатик- 1бр., Шкаф с мивка, хладилник, 1 бр. долен шкаф, 2 бр. горни шкафове, маса, 6 бр. столове, 1 бр. микровълнова фурна, 1 бр. Кафемашина, 1 бр. диспенсър, 1 бр. телевизор, шкаф мивка, Проточен бойлер 2. Един контейнер за преобличане със санитарен възел – баня и тоалетна, включващ: - Двукрилен гардероб-3 бр., Инверторен климатик-1 бр., Пейка без облегалка – 1 бр. Закачалки, мивка, батерия, моноблок, душ, поддушово корито, подов сифон, вертикален бойлер. В прикачените към електронния формуляр за кандидатстване 2 бр. оферти са предоставени подробни описания на предвидените за закупуване преместваеми контейнери. 32 050.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).