Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход: Автоматизацията, клиентското и административно обслужване са от секторите, които ще претърпят най-сериозни промени под натиска на генеративния изкуствен интелект (AI/ИИ). А една от най-големите трансформации ще бъде пренасочването на потребителите към GenAI инструменти, за да разрешат своите проблеми. Според последните данни на Gartner само след 2 години 40% от всички запитвания към клиентска и административна поддръжка няма да бъдат разрешавани от екипите за поддръжка на компаниите. Потребителите все по-често използват инструменти, базирани на GenAI, като ChatGPT, Google AI Overviews и Apple Intelligence, за да разрешават проблеми, свързани с клиентската и административна поддръжка. Дълбоката интеграция на GenAI в тези широко достъпни потребителски инструменти води до промяна в поведението на потребителите.
Изкуственият интелект (AI/ИИ) навлиза изключително бързо във всички сфери, включително и в дейностите, които осъществява предприятието на Кандидата. Изключителната динамика на развитие на ИКТ и ИИ и приложението им налагат много по-често да се правят обучения за усвояване на умения за прилагане и работа с новите технологии. Това обуславя нуждата на Кандидатът от придобиване на специфични допълнителни знания и умения на собствения му персонал.
Една от основните дейности на Кандидата е счетоводно и финансово обслужване на клиентите. Необходимостта от настоящите обучения се обуславя от бързото развитие на технологиите и приложението на AI (ИИ) във всички аспекти, вкл. използването им за автоматизация и оптимизация на рутинни задачи, ефективен и бърз анализ на големи бази от данни, откриване на нередности и персонализирани препоръки и услуги.
С развитието на различните бизнеси се увеличава и документооборота и е необходимо много повече време за въвеждане на цялата информация в счетоводно-финансовите приложения. При разрастване на клиентската база на Кандидата и многообразието на начини на работа се натрупват големи бази от данни, които трябва да се обработят и да се представи на клиента точен финансов анализ, справки и резултати. Приложението на AI (ИИ) в счетоводното и финансово обслужване е бързо развиваща се област, която предлага множество възможности за оптимизация и автоматизация на процесите.
Използването на AI(ИИ) в счетоводното обслужване може значително да подобри ефективността, точността и бързината на процесите. Заетите лица имат необходимост от:
• Автоматизация на рутинни задачи, като въвеждане на данни, обработка на фактури и генериране на финансови отчети
• Намаляване на човешките грешки при ръчно изпълнение на сложни задачи
• Да се анализират данни за клиентите и да предоставя персонализирани препоръки и услуги
• Чатботове и виртуални асистенти за да могат да отговарят на често задавани въпроси
Едни от най-бързо навлизащите начини, по които AI (ИИ) се прилага във финансовия анализ за счетоводни къщи са: Автоматично въвеждане на данни, Категоризация на транзакции, Анализ на големи данни, Прогнозиране, Откриване на измами, Намаляване на грешките, Персонализирани съвети и други. Познаването и използването на тези различни начини на приложение в работата е много важно, за оптимизиране, ефективност, точност, бързодействие, мултифункционалност и правилна комуникация с клиентите.
Предвидените по проекта специализирани обучения имат отношение и към "зеления" преход - в програмите на всички обучения има включени модули, даващи знания в тази област - Устойчиво развитие и екологична осведоменост, Енергийна ефективност, Управление на отпадъците и рециклиране, Зелени технологии и иновации, Политики и регулации за устойчиво развитие. В конкретните дейности на служителите на Кандидата тези знания ще им позволят да прилагат съвременни методи за управление на отпадъците и да прилагат енергийна ефективност при използването на новите технологи и управлението на новите дигитални инструменти.
- Информацията ПРОДЪЛЖАВА в следващата дейност |
52 200.00
|
0.00
|
Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Предвидените специализирани обучения са насочени към всички категории служители - управленски екип (управител) и всички останали служители.
Според спецификата на заеманите длъжности, изпълняваните функции, задължения и потребности, за обученията персоналът ще бъде групиран в 1 група:
1. Група 1 (общо 15 лица):
1.1. Счетоводител оперативен – 12 лица, Специалист труд и работна заплата – 2 лица, Управител – 1 лице;
1.2. Функциите, които изпълняват са: организиране, въвеждане, управление и счетоводно отчитане на клиентите на Кандидата; въвеждане на финансови данни и параметри и извършване на финансов анализ; администриране на целия процес, обработка и съхраняване на пълната документация; поддръжка на база от данни за клиенти, доставчици, материали, продукти и др.;
1.3. Нуждите на тази група служители е за придобиване на умения за използване и прилагане на инструменти с AI/ИИ за администриране, провеждане и поддръжка на цялостния процес по счетоводно обслужване и финансов анализ на клиентите. Прогресивното развитие на AI/ИИ играе все по-голяма роля в начина, по който се провеждат тези дейности. Това предизвиква промени в подходите при извършване на тези дейности. С цел по-голяма ефективност при осъществяване на задълженията си е необходимо служителите да придобият знания и умения за изпозлване на AI/ИИ в администриране, организиране и управление на счетоводните и финансови дейности. Трябва да се придобият умения за адаптация на съществуващите документация и продукти към новите технологии, както и прилагане на специализирани технологични инструменти с AI/ИИ при поддръжка на основните процеси при Кандидата, като автоматично въвеждане на фактури, декларации и други документи; анализ на големи бази от финансови данни; бюджетиране чрез AI модели; чатботове и виртуални асистенти за поддръжка на клиенти; персонализирано обслужване и препоръки въз основа на анализи на клиентски данни; интеграция на AI в CRM системи. Също така с използването на AI/ИИ ще се съберат големи бази от данни и е необходимо служителите да знаят как да защитават тези данни от неоторизиран достъп;
1.4. Предвидени специфични обучения са:
- курс 1 - AI автоматизация на рутинни задачи
- курс 2 - Анализ на финансови данни с AI
- курс 3 - Подобряване на клиентското обслужване с AI
- курс 4 - Етика и сигурност в AI счетоводството
1.5. Съществено подобряване на компетенциите на лицата от група 1, съобразно спецификата на работните им места - След успешно усвояване на знанията и уменията от предложените курсове, тази група от служители ще може успешно да използва AI(ИИ) за aвтоматизация на рутинни задачи като данъчни декларации и отчети, за автоматично въвеждане на данни и обработка на фактури, както и за автоматизация на процеси (RPA) в счетоводството. Също така ще имат умения за използване на AI(ИИ) за анализ на големи обеми финансови данни и прогнозиране на парични потоци и бюджетиране чрез AI модели. По този начин служителите съществено ще намалят грешките, ще постигнат бърза и точна аналитика, прогнозиране и планиране. С използването на базирани на AI(ИИ) чатботове и виртуални асистенти ще могат да подобрят обслужването на клиенти чрез персонализирано обслужване, както и знания за защита на личните данни при използване на AI(ИИ) платформи и системи.
Така с придобитите знания и умения от тези курсове, служителите ще постигнат правилно и ефективно използване на инструменти с AI/ИИ при работа с нови технологии и процеси. Всички придобити умения ще използват в работния процес по счетоводно обслужване, финансов анализ, поддръжка и препоръки на клиентите на кандидата.
-ПРОДЪЛЖАВА в следващата дейност |
0.00
|
0.00
|
Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Конкретни модули и теми на специфичните обучения:
1. За група 1 (общо от 15 лица):
1.1. Курс 1 - AI aвтоматизация на рутинни задачи:
o Използване на AI за автоматизация на данъчни декларации и отчети
o Софтуерни решения за автоматично въвеждане на данни и обработка на фактури
o Ролята на роботите за автоматизация на процеси (RPA) в счетоводството
o "Зелен" преход - Устойчиво развитие и екологична осведоменост
1.2. Курс 2 - Анализ на финансови данни с AI:
o Използване на AI за анализ на големи обеми финансови данни
o Прогнозиране на парични потоци и бюджетиране чрез AI модели
o Идентифициране на аномалии и подозрителни транзакции с помощта на алгоритми за машинно обучение
o "Зелен" преход - Енергийна ефективност
1.3. Курс 3 - Подобряване на клиентското обслужване с AI:
o Чатботове и виртуални асистенти за поддръжка на клиенти
o Персонализирано обслужване и препоръки въз основа на анализи на клиентски данни
o Интеграция на AI в CRM системи за по-добро управление на взаимоотношенията с клиентите
o "Зелен" преход - Управление на отпадъците и рециклиране
1.4. Курс 4 - Етика и сигурност в AI счетоводството:
o Етични въпроси и отговорности при използване на AI в счетоводството
o Защита на личните данни и конфиденциалността на финансовата информация
o Сигурност на AI системите и предотвратяване на кибератаки
o "Зелен" преход - Политики и регулации за устойчиво развитие |
0.00
|
0.00
|
Устойчива заетост на обучените по проекта лица.: Кандидатът поема ангажимент за устойчива заетост на обучените по проекта лица.
Минимум 14 лица или 93 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в дейностите по проекта ще запазят заетостта си при Кандидата за 6 месеца. |
0.00
|
0.00
|