Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 68 690 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

I. Need for Satisfaction
According to research, over 50% of companies that hire employees find gaps in their knowledge and skills.
In today's dynamic world, every employee must constantly acquire new skills. Individuals must participate in training for new skills at least once a year. Artificial intelligence (AI) is rapidly entering all areas of business. The needs of business are no longer whether to learn new skills, but how often they need to do so in order to keep up with changes. The ability to learn will be key to adapting to new market requirements.
The rise of new technologies and AI, and hence the digitalization of production processes, are also an additional opportunity to realize the "green" and digital transition.
One of the main activities of the Candidate is conducting training courses and working with digital platforms for administration, marketing, organizing and reporting on the courses. The need for current training is determined by the rapid development of technologies and the application of AI, incl. employees to apply them to optimize the process of offering, creating and organizing learning products and processes, ensuring that they keep up with the latest trends and innovations in the sector.

II. Objectives
 Providing appropriate specific training for the acquisition/improvement of new skills by employees
 Increasing the number of employees who have acquired new knowledge and skills
 Creating sustainable employment for employees

III. Target group
- 13 people - 13 people appointed on an employment contract 

IV. Main activities
1. Specific training related to the workplace and related to the "green" and digital transition
2. Sustainable employment of the persons trained under the project

V. Results to be achieved
1. Specific training conducted - 8 courses for a total of 13 persons
2. Persons who successfully completed the training-13 persons
3. Sustainable employment - 12 persons in 6 months
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход: Клиентското и административно обслужване е от секторите, който ще претърпи най-сериозни промени под натиска на генеративния изкуствен интелект (AI/ИИ). А една от най-големите трансформации ще бъде пренасочването на потребителите към GenAI инструменти, за да разрешат своите проблеми. Според последните данни на Gartner само след 2 години 40% от всички запитвания към клиентска и административна поддръжка няма да бъдат разрешавани от екипите за поддръжка на компаниите. Потребителите все по-често използват инструменти на трети страни, базирани на GenAI, като ChatGPT, Google AI Overviews и Apple Intelligence, за да разрешават проблеми, свързани с клиентската и административна поддръжка. Дълбоката интеграция на GenAI в тези широко достъпни потребителски инструменти води до промяна в поведението на потребителите. Изкуственият интелект (AI/ИИ) навлиза изключително бързо във всички сфери, включително и в дейностите, които осъществява предприятието на Кандидата. Изключителната динамика на развитие на ИКТ и ИИ и приложението им налагат много по-често да се правят обучения за усвояване на умения за прилагане и работа с новите технологии. Това обуславя нуждата на Кандидатът от придобиване на специфични допълнителни знания и умения на собствения му персонал. Една от основните дейности на Кандидата е провеждане на обучителни курсове и работа с дигитални платформи за администриране, маркетиране, организиране и отчитане на курсовете. Необходимостта от настоящите обучения се обуславя от бързото развитие на технологиите и приложението на AI (ИИ), вкл. служителите да ги прилагат за оптимизиране процеса на предлагане, създаване и организиране на учебните продукти и процеси, гарантирайки, че те са в крак с най-новите тенденции и иновации в сектора. Предвидените по проекта специализирани обучения имат отношение и към "зеления" преход - в програмите на всички обучения има включени модули, даващи знания в тази област - Устойчиво развитие и екологична осведоменост, Енергийна ефективност, Управление на отпадъците и рециклиране, Зелени технологии и иновации, Политики и регулации за устойчиво развитие. В конкретните дейности на служителите на Кандидата тези знания ще им позволят да прилагат съвременни методи за управление на отпадъците и да прилагат енергийна ефективност при използването на новите технологи и управлението на новите дигитални инструменти. Предвидените специализирани обучения са насочени към всички категории служители - управленски екип (управител биз.услуги и фин.мениджър) и всички останали служители. Според спецификата на заеманите длъжности, изпълняваните функции, задължения и потребности, за обученията персоналът ще бъде групиран на 2 групи: 1. Група 1 (общо 7 лица): 1.1. Управител бизнес услуги – 1 лице, Финансов мениджър – 1 лице, Организатор, продажби и реклама – 4 лица, Графичен дизайнер – 1 лице; 1.2. Функциите, които изпълняват са: администриране и маркетиране на обучителните продукти, които се предлагат, онлайн предлагане на обучителни продукти, информиране на заинтересовани клиенти, осъществяване на контакт и предоставяне на разясниелна и подробна информация за видовете продукти и услуги, продажби и последващо отчитане; 1.3. Нуждите на тази група служители е за придобиване на умения за използване и прилагане в администриране и отчитане, маркетиране, информиране и продажби на онлайн инструменти с AI/ИИ. С цел по-голяма ефективност и достигане до по-голяма група от потенциални клиенти е необходимо служителите да придобият знания и умения за изпозлване на AI/ИИ в дигитални маркетингови кампании и анализ на получените данни. А за подобряване на продажбите, служителите трябва да умеят да изпозлват AI/ИИ за анализ на продажбите и подобряване ангажираността на клиентите. С използването на AI/ИИ ще се съберат големи бази от данни и е необходимо служителите да знаят как да защитават тези данни от неоторизиран достъп; - Информацията ПРОДЪЛЖАВА в следващата дейност 44 520.00 0.00
Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: 1.4. Предвидени специфични обучения са: - курс 1- AI в маркетинга и анализ на данни - курс 2- AI за подобряване на продажбите и ангажираността с клиенти - курс 3- AI и дигитални маркетингови кампании - курс 4- Етика и защита на данните в контекста на AI 1.5. Съществено подобряване на компетенциите на лицата от група 1, съобразно спецификата на работните им места - След успешно усвояване на знанията и уменията от предложените курсове, тази група от служители ще може успешно да използва новите технологични инструменти с AI/ИИ за по-ефективно изпълняване на задълженията си по маркетиране, информиране и продажби на стоки и услуги. С придобиване на заложените умения, служителите ще постигат по-голяма ефективност и достигане до по-голяма група от потенциални клиенти, ще могат да създават и провеждат по-добри дигитални маркетингови кампании и последващ анализ на получените данни. Така с придобитите знания и умения от тези курсове, служителите ще постигнат правилно и ефективно използване на онлайн инструменти с AI/ИИ за подобряване на продажбите, ще умеят да изпозлват AI/ИИ за анализ на продажбите и подобряване ангажираността на клиентите, ще могат да събират и големи бази от данни и ще знаят как да защитават тези данни от неоторизиран достъп. 2. Група 2 (6 лица): 2.1. Помощник-възпитател – 6 лица; 2.2. Функциите, които изпълняват са: организиране, управление и отчитане на обучителните услуги и продукти, предлагани от Кандидата; администриране на целия обучителен процес, обработка и съхраняване на пълната учебна документация; поддръжка онлайн на база от обучителни инструменти; 2.3. Нуждите на тази група служители е за придобиване на умения за използване и прилагане на инструменти с AI/ИИ за администриране и поддръжка на цялостния процес по провеждане на обучителните услуги и продукти. Прогресивното развитие на AI/ИИ играе все по-голяма роля в начина, по който се провеждат обученията. Това предизвиква промени в обучителните подходи на организациите. С цел по-голяма ефективност при осъществяване на тези услуги е необходимо служителите да придобият умения за изпозлване на AI/ИИ в администриране, организиране и отчитане на обучителни продукти и услуги. Трябва да се придобият умения за адаптация на съществуващите документация и продукти към новите технологии, както и прилагане на специализирани технологични инструменти с AI/ИИ при поддръжка на обучителни процеси. 2.4. Предвидени специфични обучения са: - курс 5- Използване на AI за автоматизация на административни задачи - курс 6- Подобряване на дигиталната грамотност и адаптация към новите технологии - курс 7- Технологични инструменти и AI помощници за обучение - курс 8- AI за поддръжка на образователните процеси 2.5. Съществено подобряване на компетенциите на лицата от група 2, съобразно спецификата на работните им места - След успешно усвояване на уменията от курсовете, служителите ще могат да използват новите технологични инструменти с AI/ИИ за по-ефективно изпълняване на задълженията си за администриране и поддръжка на цялостния процес по провеждане на обучителните услуги и продукти. С придобиване на умения за прилагане на онлайн инструменти с AI/ИИ, служителите ще ги използват при въвеждане на нови обучителни подходи, по-голяма ефективност при осъществяване на обучителни услуги. Така с придобитите знания и умения от тази група курсове, служителите ще постигнат по-добро, бързо и качествено администриране, организиране и отчитане на обучителни продукти и услуги. Служителите ще могат лесно и бързо да адаптират съществуващите документация, продукти и услуги към новите технологии, както и прилагане на специализирани технологични инструменти с AI/ИИ при поддръжка на обучителни процеси. -ПРОДЪЛЖАВА в следващата дейност 0.00 0.00
Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Конкретни модули и теми на специфичните обучения: 1. За група 1 (общо от 7 лица): 1.1. Курс 1 - AI в маркетинга и анализ на данни: o Приложение на AI за събиране и анализ на данни за поведение на потребителите o Инструменти за сегментиране на аудитория и персонализация на маркетинговите съобщения с AI o Примери за AI инструменти за предвиждане на пазарни тенденции и анализ на конкуренцията o "Зелен" преход - Устойчиво развитие и екологична осведоменост 1.2. Курс 2 - AI за подобряване на продажбите и ангажираността с клиенти: o Системи за управление на клиентите (CRM), базирани на AI, които автоматизират комуникацията и персонализират офертите o Прогнози за продажби и оптимизация на офертите чрез анализ на клиентските предпочитания и поведение o Обучение за използване на AI за анализ на клиентски обратни връзки и подобряване на потребителското преживяване o "Зелен" преход - Управление на отпадъците и рециклиране 1.3. Курс 3 - AI и дигитални маркетингови кампании: o Автоматизиране на кампании и разпространение на съдържание с помощта на AI платформи o Създаване на динамични реклами, базирани на предпочитанията на потребителите o Анализ и оптимизация на маркетингови кампании чрез AI, базирано на събраните данни и резултати o "Зелен" преход - Енергийна ефективност 1.4. Курс 4 - Етика и защита на данните в контекста на AI: o Разбиране на етичните въпроси при използването на AI в бизнеса o Основи на защитата на данните на клиентите и отговорно използване на AI инструменти, като се спазват стандартите за поверителност o "Зелен" преход - Политики и регулации за устойчиво развитие 2. За група 2 (общо от 6 лица): 2.1. Курс 5 - Използване на AI за автоматизация на административни задачи: o AI системи, които автоматизират повтарящи се административни процеси – управление на имейли, календари, обработка на документи и т.н. o Обучение за използване на чатботове и виртуални асистенти за подобряване на комуникацията с клиенти и служители o "Зелен" преход - Управление на отпадъците и рециклиране 2.2. Курс 6 - Подобряване на дигиталната грамотност и адаптация към новите технологии: o Основни дигитални умения и работа с AI платформи. o Разбиране на ролята на AI за бъдещото развитие на бизнеса и нуждата от адаптация към технологиите o "Зелен" преход - Устойчиво развитие и екологична осведоменост 2.3. Курс 7 - Технологични инструменти и AI помощници за обучение: o AI в помощ на преподавателите и възпитателите чрез виртуални асистенти, които автоматизират административни задачи o Практическо приложение на лесни за използване AI базирани инструменти за подпомагане на образователни дейности o "Зелен" преход - Зелени технологии и иновации 2.4. Курс 8 - AI за поддръжка на образователните процеси: o Използване на AI за персонализирано обучение, което да се адаптира според нуждите на всяко дете o Разбиране на AI системи за помощ в обучението – интерактивни образователни приложения и платформи за обучение o "Зелен" преход - Енергийна ефективност 0.00 0.00
Устойчива заетост на обучените по проекта лица.: Кандидатът поема ангажимент за устойчива заетост на обучените по проекта лица. Минимум 12 лица или 92,31 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в дейностите по проекта ще запазят заетостта си при Кандидата за 6 месеца. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).