Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 68 718 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

Within the framework of the current project proposal, specific trainings are provided for acquiring new skills and increasing the abilities of employees at HP Inc. Bulgaria EOOD to meet the rapid changes in the labor market in the conditions of dynamic global processes, maintaining competitiveness, increasing the quality and added value of the company's services.
The trainings are focused on the specific needs of the target groups - 60 employees. The persons will be included in trainings in view of the specificity of their work and their needs for knowledge and skills enhancement.  The trainings included in the project proposal are specific to the company and the sector in which it operates and are in line with the identified needs of HP Inc Bulgaria, namely the need to improve the qualification of the profession and to create the opportunity for development to the next management level. In order to maximise the results, the identified needs and requirements of the project target groups and the objectives of this procedure have guided the selection of activities. 
The envisaged activities have been selected to ensure that the objectives, results and indicators set out in the project proposal are achieved and contribute to the achievement of the objectives of this procedure. Through the implementation of the project the following results are expected to be achieved:
 -  Increasing the knowledge and skills of 60 employees at HP Inc Bulgaria EOOD, by including them in specific training related to the workplace, in the field of information technologies, the green and digital transition.
-- Increase the efficiency and productivity of employees in HP Inc Bulgaria and create sustainable employment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Изграждане на умения за анализ на данни (Data Science: Foundation)": В рамките на дейността ще бъде проведено специфично обучение на тема: Изграждане на умения за анализ на данни (Data Science: Foundation). Това обучение е предназначено за служителите, за които са идентифицирани потребности от придобиване на задълбочени знания по основите на науката за данните (Data Science) и нейното приложение в бизнеса, с оглед на конкретните функции и отговорности на лицата, предвидени да бъдат включени в обучението. Обучението е насочено към лица, които искат и имат потребност да развият своите дигитални умения в сферата на обработването и анализирането на големи бази данни и предоставяне на ефективни и качествени решения на клиентите на дружеството. Науката за данните е метод за събиране на информация от структурирани и неструктурирани данни чрез подходи, вариращи от статистически анализ до машинно обучение. Целта на дейността е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група по отношение на обработката и анализа на данни чрез използване на съвременни информационните технологии и инструменти, респективно повишаване на тяхната ефективност. Чрез участието в обучението, лицата ще подобрят аналитичните си умения и ще могат да прогнозират потенциални проблеми и да предлагат превантивни мерки, което ще подобри клиентското преживяване Обработката и анализа на данни са в основата на днешната дигитална ера и глобалната взаимосвързаност. Data Science предлага съвременни методи за анализ на различни данни, предоставяйки реално приложение на наученото при създаването на уникални технологии. Успешните професионалисти в областта на науката за данните могат да идентифицират релевантни въпроси, да събират данни от различни източници на данни, да организират информацията, да превръщат резултатите в бързи и ефективни решения. Тези умения са изключително важни за подобряване на качеството, бързината и прецизността на работа на идентифицираните лица. Дейността е насочена към потребностите на целевите групи, предвид динамиката в сектора, в които оперира компанията и с оглед на все по- нарастващите изисквания на клиентите, както и подобряване на ефективността на организацията на работа в дружеството. Лицата, които са идентифицирани и предвидени за включване в обучението са 15 на следните длъжности: Специалист услуги - 6 лица Мениджър услуги – 6 лица Специалист връзка с клиенти – 3 лица Идентифицирането на лицата е в съответствие с техните потребности, функциите и служебните има ангажименти, които изпълняват в компанията и необходимостта на компанията от развитието на лица с компетенции и умения в областта в областта анализа на данни. Програмата на обучението е подбрана така, че да осигури знания и умения на лицата, който ще им позволят да изпълняват по-ефективно своите служебни ангажименти. Програмата предоставя структурирано обучение по ключови концепции, като обработка и анализ на данни, визуализация на данни и др. Обучението съчетава теоретични знания с практически примери и упражнения, за да даде на участниците възможност да прилагат наученото в реални бизнес казуси. Обучението ще включва най-малко следните модули и сесии: Модул 1: Основи на науката за данните Сесия 1: Въведение в науката за данните •Какво представлява науката за данните и защо е важна? Разлики между анализ на данни, машинно обучение и изкуствен интелект; •Бизнес приложения на науката за данните Сесия 2: Основни концепции и етапи на работа с данни •Данни: структуриран и неструктуриран формат; Процес на работа с данни; Фази в един Data Science проект. Сесия 3: Основи на програмирането за анализ на данни •Запознаване с R и Python като основни езици за анализ на данни; Основни структури от данни и техните приложения; Работа с библиотеки за анализ на данни (Pandas, NumPy). Практическо упражнение: Работа с основни Python/R скриптове за анализ на данни. 24 750.00 0.00
Дейност 2: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: Бизнес анализ и отчетност чрез Microsoft Power BI в корпоративна среда : Настоящото обучение е предназначено за заети лица в Ейч Пи Инк България ЕООД, чиито функции и отговорности са свързани с предоставяне на услуги, обработка и анализ на данни и които искат да развият задълбочени умения в Microsoft Power BI – водещ инструмент за бизнес анализ и визуализация на данни. Обучението покрива основни и разширени функционалности, интеграция на различни източници на данни, автоматизация на процесите, дълбочинни анализи и създаване на интерактивни отчети. Обучението ще повиши дигиталните уменията на лицата за събиране, анализ и визуализация на данни в реално време, което ще им позволи да проследяват ключови показатели за ефективността на услугите. По този начин ще се подобри както прогнозирането на нуждите на клиентите, така и реакцията на потенциални проблеми, като осигурява бързо и ефективно управление на услугите. Целта на дейността е повишаване на знанията и уменията, ефективността и адекватността на предвидените за обучение лица в областта на бизнес анализа и отчетност чрез Microsoft Power BI в корпоративна среда. Програмата комбинира теория и практически упражнения, за да даде на участниците реални умения за работа с Power BI в корпоративна среда. Дейността е насочена към потребностите на целевите групи, предвид динамиката в сектора, в които оперира компанията и с оглед на все по-нарастващите изисквания на клиентите, както и подобряване на организацията на работа в дружеството. Лицата, които са идентифицирани за включване в обучението са 15 на следните длъжности: Специалист услуги – 8 лица Мениджър услуги – 4 лица Специалист услуги и данни - 3 лица Идентифицирането на лицата е в съответствие с техните потребности, функциите и служебните има ангажименти, които изпълняват в компанията и необходимостта на компанията от развитието на дигиталните компетенции и умения на лицата при изготвянето на бизнес анализ и отчетността чрез използването на инструменти за бизнес анализ и визуализация на данни и по-конкретно Microsoft Power BI. Програмата комбинира теория и практически упражнения, за да даде на участниците реални умения за работа с Power BI в корпоративна среда и включва най-малко следното: Обучението следва да включва най-малко следните модули и сесии: Модул 1: Разширени функции на Power BI Сесия 1: Въведение в Power BI и работна среда •Преглед на основните функционалности; Интерфейс и навигация Сесия 2: Импортиране и трансформация на данни (Power Query) •Методи за зареждане на данни от различни източници; Трансформация на данни и почистване; Работа с големи обеми от данни Сесия 3: DAX формули и създаване на мерки •Основи на DAX (Data Analysis Expressions); Оптимизиране на изчисления за по-бърза производителност Практическо упражнение: Създаване на персонализирани DAX изчисления в Power BI. Модул 2: Свързване на данни и автоматизация Сесия 4: Интеграция с външни източници на данни •Свързване към SQL бази данни, Excel, Web API, SharePoint; Автоматизирано обновяване на данни Сесия 5: Моделиране на данни в Power BI •Концепция за релационно моделиране; Видове връзки и тяхното влияние върху анализа; Създаване на йерархии и агрегиране на данни Сесия 6: Автоматизация и оптимизация на работните процеси •Създаване на динамични отчети; Работа с Power Automate за автоматизация на процесите Практическо упражнение: Изграждане на модел на данни с автоматично обновяване. Модул 3: Дълбочинни анализи с Power BI Сесия 7: Напреднали DAX техники •Сложни изчисления с DAX; Time Intelligence функции за анализ на времеви серии Сесия 8: Продължителен анализ и прогнозиране на данни •Предсказуем анализ в Power BI; Използване на статистически методи за прогнозиране; AI функции в Power BI Сесия 9: Сигурност на данните и достъп •Ролева сигурност в Power BI; •Контрол на достъпа и управление на потребителски роли; Power BI Service и споделяне на отчети Практическо упражнение: Настройване на динамична сигурност за потребители в Power BI. 21 600.00 0.00
Дейност 3: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Изкуствен интелект и автоматизация: AI/ML обучение (Prompt MS Copilot)": Целта на обучението е формиране на знания и умение у идентифицираните лица от целевата група по отношение на разбиране на основите на Изкуствения интелект (AI) и Машинното обучение (ML), придобиване на умения за използване на Microsoft Copilot в контекста на AI, Автоматизиране на бизнес процеси чрез AI технологии, Прилагане на AI/ML алгоритми за анализ на данни и вземане на решения и др., което ще допринесе за повишаване на цифровите знанията и уменията на лицата в областта на изграждането на умения за работа с изкуствения интелект и автоматизацията на процесите, респективно тяхната ефективност в работния процес. Обучението ще позволи на лицата да автоматизират процесите по верификация и корекция на данни, като намали времето за анализ и минимизира грешките. С използването на AI-базирани инструменти, ще могат по-бързо да идентифицират несъответствия и да предлагат решения, подобрявайки качеството на услугите. Обучението позволи на лицата да работят по- ефективно с автоматизирани системи за управление, което ще повиши оперативната им ефективност. С оглед на спецификата на обучението, предвидените за обучение - 15 лица ще бъдат обособени в една група. Дейността е насочена към потребностите на целевите групи, предвид динамиката в сектора, в които оперира компанията и с оглед на все по-нарастващите изисквания на клиентите, както и подобряване на организацията на работа в дружеството. Лицата, които са идентифицирани за включване в обучението са 15 на следните длъжности: Специалист услуги – 6 лица Мениджър трансформации на проекти и програми (МТПП)– 8 лица Специалист услуги и данни - 1 лице Обучението ще бъде проведено основно в две части: теоретична и практическа, за да даде на участниците реални умения за работа с AI в професионална среда. Обучението следва да включва най-малко следните модули и сесии: Модул 1: Основи на изкуствения интелект дигитални продукти и услуги Сесия 1: Въведение в AI – история и съвременни тенденции: •Изкуствения интелект - ключови етапи и тяхното въздействие върху обществото Сесия 2: Видове AI и техните приложения: •Приложение на изкуствения интелект в различни бизнес сектори – от обслужване на клиенти до оптимизация на веригата за доставки, разкривайки нови възможности за ефективност и растеж. Сесия 3: Фундаментални алгоритми и методи: •Най-новите постижения в технологиите на изкуствения интелект, включително deep learning и невронни мрежи, които оформят съвременния облик на AI приложенията. Сесия 4: Етични въпроси и отговорно използване на AI: •Инвестиране в AI с надеждно управление на моделите, за да се спазват регулациите и да се поддържа баланс между иновациите и етичната отговорност. Модул 2: Обучение и оценка на AI модели Сесия 5: Процесът на изграждане на AI модел: •Процес на изграждане на AI модел - събиране и подготовка на данни, избор на подходящ алгоритъм, обучение и тестване за оценка на ефективността. Сесия 6: Оценка на ефективността на AI моделите: •Как бизнесът може да използва AI за автоматизиране на задачи, разкриване на модели в данните и получаване на ценна информация и заключения, като представя практически подходи и реални примери за ефективна AI интеграция. Сесия 7: Обработка на естествен език (NLP) и компютърно зрение: •Основите на обработката на естествен език (NLP), включително техники за анализ, разбиране и генериране на човешки език, позволяващи комуникация с машини, компютърното зрение – анализ на текстови данни, разпознаване на изображения и реални приложения. Модул 3: AI сертификационна подготовка Сесия 8: Стандарти и AI Certs сертификации по AI Знания и умения, необходими за стратегическо използване на изкуствения интелект във вашата организация. Сесия 9: Практическо обучение за AI сертификация: Представя различни AI инструменти, осигурявайки практически задания и ценни познания за техните функционалности, приложения и потенциални ползи за бизнеса и индивидуалните потребители. 19 500.00 0.00
Дейност 4: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Зелен и дигитален преход: Умения за устойчиво развитие и технологична трансформация“: Обучението е предназначено за корпоративни служители, които участват в разработването и прилагането на устойчиви бизнес стратегии, дигитална трансформация и оптимизация на ресурсите. Програмата предлага задълбочен анализ на зеления и дигиталния преход, като съчетава теория, практически инструменти и реални бизнес казуси. Целта на дейността повишаване на знанията и уменията както на служителите, така и на ръководните екипи по отношение на разработването и прилагането на устойчиви бизнес стратегии, дигитална трансформация и оптимизация на ресурсите. Обучението ще повиши способността лицата са адаптират технологичните решения към устойчивото развитие и ще подпомогне автоматизацията на процесите и интелигентно управление на ресурсите. Обучението ще предостави знания и умения по отношение на енергийната ефективност, устойчивите технологии и оптимизацията на ресурсите, което е от съществено значение за подобряване на ефективността на устройствата. Фокусът е върху иновациите в устойчивото управление, интегрирането на ESG (Environmental, Social, Governance) критерии, използването на съвременни технологии за минимизиране на въглеродния отпечатък и прилагането на кръгова икономика в корпоративната среда. Обучението е предвидено за 15 лица на следните длъжности: Архитект решения - 2 лица Мениджър Инженер периферни устройства - 4 лица Специалист услуги - 6 лица Мениджър услуги - 3 лица В обучението са включени, както представители управленския екип на Ейч Пи Инк България, така и за служители. Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: „Зелен и дигитален преход: Умения за устойчиво развитие и технологична трансформация“ Обучението следва да включва най-малко следните модули и сесии: Модул 1: Фундаментални концепции на зеления и дигиталния преход Сесия 1: Глобалната бизнес среда и устойчивото развитие •Какви са двигателите на зеления и дигиталния преход; Европейският зелен пакт, ESG и корпоративните задължения. Стратегически подходи към устойчивостта Сесия 2: Регулаторна рамка и стратегически цели •Международни и национални регулации за устойчив бизнес. Корпоративна отчетност; одитиране и зелено финансиране; •Инструменти за съответствие с ESG стандартите Сесия 3: Управление на корпоративната устойчивост •Разработване на дългосрочни стратегии за въглеродно неутрални операции; Как да се измерва напредъкът: ключови индикатори и корпоративни доклади. Практическо упражнение: Оценка на ESG представянето на компанията Модул 2: Дигитални технологии за устойчивост Сесия 4: Дигитална трансформация и зелени технологии в индустрията •Автоматизация на процесите и интелигентно управление на ресурсите; IoT (Интернет на нещата) за мониторинг и оптимизация на въглеродните емисии Сесия 5: Децентрализирани системи за управление на устойчивостта •Блокчейн технологии за прозрачност и проследимост на веригите за доставки; Изкуствен интелект и машинно обучение за анализ на енергийното потребление Сесия 6: Cloud Computing и енергийна ефективност •Как облачните технологии намаляват екологичния отпечатък; •Оптимизиране на съхранението на данни и устойчивото управление на инфраструктурата •Практически казус: Намаляване на въглеродния отпечатък чрез IT решения Модул 3: Устойчиви бизнес модели и корпоративна стратегия Сесия 7: ESG и интегрирането му в бизнес процесите •Как ESG рейтингът влияе на корпоративните инвестиции и бизнес перспективите; Създаване на ESG политика и ангажиране на заинтересованите страни; Добри практики от световни лидери в устойчивия бизнес Сесия 8: Кръгова икономика в производствените и бизнес процеси •Стратегии за повторна употреба, ремонт и рециклиране на продукти; Дизайн за устойчивост и намаляване на отпадъците; Интеграция на кръговата икономика в производствени и логистични процеси. 42 000.00 0.00
Дейност 1: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Изграждане на умения за анализ на данни (Data Science: Foundation)" - Продължение: Модул 2: Управление на данни, вероятности и статистика Сесия 4: Основи на управлението на данни •Типове данни и тяхното представяне; Работа с големи обеми от данни (Big Data) Сесия 5: Въведение във вероятностите и статистиката •Основни статистически концепции (средна стойност, медиана, мода); Разпределение на вероятностите. Сесия 6: Описателна и предсказателна статистика •Корелации и причинно-следствени връзки; Линейна регресия и нейното приложение Практическо упражнение: Анализ на реален бизнес случай с помощта на статистически методи. Модул 3: Машинно обучение и изкуствен интелект Сесия 7: Основи на машинното обучение •Разлика между традиционни алгоритми и машинно обучение; Надзиравано и ненадзиравано машинно обучение Сесия 8: Въведение в изкуствения интелект •С какво AI се различава от Data Science; Реални бизнес приложения на AI. Сесия 9: Моделиране на машинно обучение •Оценка на производителността на модели; Хиперпараметрична оптимизация. Практическо упражнение: Изграждане на прост модел за машинно обучение с Python/R. Модул 4: Визуализация на данни и бизнес анализи Сесия 10: Основи на визуализацията на данни •Значение на визуализацията за анализ на данните; Инструменти за визуализация (Matplotlib, Seaborn, Tableau) Сесия 11: Разказване на истории чрез данни (Data Storytelling) •Как да представяме аналитични резултати за бизнес ръководители; •Най-добри практики в бизнес анализа Сесия 12: Бизнес интелигентност и вземане на решения •Анализ на потребителско поведение чрез Data Science; •Автоматизация на отчетността чрез аналитични инструменти Практическо упражнение: Създаване на динамичен бизнес отчет с визуализация на данни. Модул 5: Етика, поверителност и практически проекти Сесия 13: Управление на данни, поверителност и сигурност •Регулации и добри практики при работа с чувствителни данни; •Принципи за отговорно използване на изкуствен интелект Сесия 14: Финален проект и бизнес анализ •Приложение на Data Science в реални бизнес сценарии; Разработка на завършен аналитичен модел Практическо упражнение: Индивидуален проект – разработка и представяне на аналитичен модел за бизнес анализ. Обучението съчетава теоретична и практическа част, за да осигури на участниците не само знания, но и реални умения за работа с науката за данните. След успешно завършване на обучението участниците ще могат: •Да разбират ключовите концепции и инструменти на науката за данните. •Да обработват и анализират големи обеми от данни с Python/R. •Да прилагат статистически методи и машинно обучение за предсказуем анализ. •Да изграждат визуализации и бизнес отчети с аналитични инструменти. •Да разбират етичните аспекти на обработката на данни. •Да подобрят способността си за работа с аналитични инструменти. Описаното по-горе специфично обучение е свързано с конкретните работни места на идентифицираните лица и потребността им от придобиване на специфични дигитални умения, които са им необходими в ежедневната работа. Изборът на лицата е съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, на която са назначени лицата. Подробно описание на функциите на длъжностите на лицата, предвидени за обучение е разписано в секция 9. Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение, поле "Описание на целевата група". Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и ПМС 4/2024 г. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец Етап 2: Организиране на обучението - сформиране на групите, изготвяне на график за обучението - 4-тия месец Етап 3: Провеждане на обучението - от 4-ти до 7-ми месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 7-ми месец 0.00 0.00
Дейност 2: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: Бизнес анализ и отчетност чрез Microsoft Power BI в корпоративна среда - Продължение: Модул 4: Бизнес анализи и отчети Сесия 10: Разширена визуализация и интерактивни табла •Най-добри практики за създаване на разбираеми и ефективни визуализации; Използване на персонализирани графики и KPI индикатори. Сесия 11: Създаване на динамични бизнес отчети •Разработване на отчети за финансов анализ, продажби, маркетинг; Примери за реални бизнес сценарии •Работа с Power BI Templates за стандартизирани отчети; Сесия 12: Внедряване на Power BI в бизнес средата •Интеграция с Microsoft Teams, SharePoint и други платформи; Сценарии за използване в различни отдели на организацията •Мониторинг и управление на Power BI приложения; Практическо упражнение: Създаване на пълен бизнес отчет с KPI, филтри и автоматизация. Модул 5: Практически проект Сесия 13: Финален проект – анализ и визуализация на реални данни •Участниците избират реален бизнес казус; Създаване на цялостен Power BI модел Сесия 14: Представяне на разработените проекти; •Всеки участник представя своето решение; Дискусия и обратна връзка от инструктори и участници Сесия 15: Практически проект •Преглед на ключовите концепции и DAX функции; Анализ и дискусия на грешките Практическо упражнение: Финално представяне на проекти и получаване на обратна връзка. След успешно завършване на курса участниците трябва да могат: •Да създават сложни интерактивни анализи с Power BI. •Да използват DAX за оптимизация на изчисления и справки. •Да свързват различни източници на данни и автоматизират процеси. •Да разработват динамични и ефективни бизнес отчети. •Да внедряват Power BI в корпоративна среда и работни екипи. Описаното по-горе специфично обучение е свързано с конкретните работни места на идентифицираните лица и потребността им от придобиване на специфични дигитални умения, които са им необходими в ежедневната работа. Изборът на лицата е съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, на която са назначени лицата. Подробно описание на функциите на длъжностите на лицата, предвидени за обучение е разписано в секция 9. Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение, поле "Описание на целевата група". Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и ПМС 4/2024 г. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец Етап 2: Организиране на обучението - сформиране на групите, изготвяне на график за обучението - 4-тия месец Етап 3: Провеждане на обучението - от 4-ти до 7-ми месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 7-ми месец 0.00 0.00
Дейност 3: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Изкуствен интелект и автоматизация: AI/ML обучение (Prompt MS Copilot)" - Продължение : Модул 4: Работа с Microsoft Copilot Сесия 10: Въведение в Microsoft Copilot и неговите възможности •Microsoft Copilot като AI помощник, интегриран в приложенията на Microsoft 365. •Как Copilot използва изкуствен интелект, за да подпомага потребителите в създаването на съдържание, анализ на данни и автоматизация на задачи, като по този начин повишава продуктивността и ефективността в ежедневната работа. Сесия 11: AI автоматизация в ежедневните задачи • Възможностите на Microsoft Copilot да автоматизира рутинни задачи в различни приложения. •Практически примери за генериране на текст, създаване на отчети, анализ на данни и управление на имейли, което позволява на потребителите да спестят време и да се концентрират върху по-стратегически дейности. Сесия 12: AI-подпомагани анализи и бизнес разузнаване •Възможности на Microsoft Copilot за подобряване на бизнес анализите. Модул 5: Интегриране на AI решения Сесия 13: Интеграция на AI модели в реални проекти • Използване на AI за организационна трансформация – от подобряване на клиентското изживяване до оптимизиране на операциите, насърчаване на гъвкавостта и поддържане на конкурентно предимство. Сесия 14: Разработка на AI стратегии и иновации в предприятията: •Разработване на ефективни AI стратегии, интегрирайки технологии за стимулиране на иновации, оптимизиране на процеси и постигане на организационни цели в различни бизнес контексти Сесия 15: Финален проект •Как AI помогна на бизнеса да расте: Анализиране на реални примери, илюстриращи трансформиращото въздействие на AI върху бизнеса, представяйки успешни стратегии, предизвикателства и извлечени уроци за растеж и иновации. След успешно завършване на обучението участниците трябва да могат: •Да разбират основните концепции и технологии на AI. •Да обучават, оценяват и оптимизират AI модели. •Да използват Microsoft Copilot за автоматизиране на работните процеси. •Да интегрират AI решения в корпоративната среда. Описаното по-горе специфично обучение е свързано с конкретните работни места на идентифицираните лица и потребността им от придобиване на специфични дигитални умения, които са им необходими в ежедневната работа. Изборът на лицата е съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, на която са назначени лицата. Подробно описание на функциите на длъжностите на лицата, предвидени за обучение е разписано в секция 9. Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение, поле "Описание на целевата група". Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и ПМС 4/2024 г. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец Етап 2: Организиране на обучението - сформиране на групите, изготвяне на график за обучението - 4-тия месец Етап 3: Провеждане на обучението - от 4-ти до 7-ми месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 7-ми месец 0.00 0.00
Дейност 4: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Зелен и дигитален преход: Умения за устойчиво развитие и технологична трансформация“ - Продължение : Сесия 9: Ресурсна ефективност и оптимизация на материалите •Намаляване на въглеродния отпечатък в цялата верига за доставки; Баланс между устойчивост и рентабилност на операциите •Практическо упражнение: Идентифициране на възможности за оптимизация. Модул 4: Финансови механизми и управление на риска Сесия 10: Въглеродни кредити, устойчиви инвестиции и екологично финансиране •Как въглеродните кредити работят и какви са техните бизнес приложения; Изграждане на стратегия за финансиране на устойчиви проекти Сесия 11: Рискове и предизвикателства при прехода към устойчив бизнес •Основни пречки при прилагането на зелени стратегии; Анализ на разходите и ползите от устойчивите бизнес практики; Управление на промяната и ангажиране на екипите Сесия 12: Корпоративна култура и промяна на бизнес мисленето •Изграждане на организационна култура, ориентирана към устойчивост; Промяна на нагласите и изграждане на екологично съзнание в екипите •Казуси от световни технологични компании Модул 5: Практически модули и прилагане на наученото Сесия 13: Разработване на устойчиви бизнес стратегии • Създаване на стратегия за устойчивост; Управление на въглеродно неутрална продуктова линия; Представяне на резултатите и обсъждане на конкретни решения Сесия 14: Управление на устойчивостта в технологичните компании •Добрите практики в индустрията и как могат да се прилагат; Инструменти за проследяване и анализ на екологичните показатели; Ключови фактори за успешен преход към устойчивост Сесия 15: Индивидуални презентации •Представяне на индивидуални проекти и предложения за корпоративни подобрения; Оценка на напредъка на участниците След успешно завършване на обучението участниците ще могат да: •Да прилагат стратегически подходи за намаляване на въглеродния отпечатък •Да интегрират ESG показатели в ежедневните операции •Да използват дигитални технологии за оптимизиране на устойчивостта •Да анализират и минимизират екологичните рискове в бизнеса •Да разработват и прилагат политики за кръгова икономика •Да участват активно в корпоративни инициативи за устойчивост и дигитална трансформация. Описаното по-горе специфично обучение е свързано с конкретните работни места на идентифицираните лица и потребността им от придобиване на специфични дигитални умения, които са им необходими в ежедневната работа. Изборът на лицата е съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, на която са назначени лицата. Подробно описание на функциите на длъжностите на лицата, предвидени за обучение е разписано в секция 9. Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение, поле "Описание на целевата група". Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и ПМС 4/2024 г. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец Етап 2: Организиране на обучението - сформиране на групите, изготвяне на график за обучението - 4-тия месец Етап 3: Провеждане на обучението - от 4-ти до 7-ми месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 7-ми месец 0.00 0.00
Дейност 5: Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта): Настоящата дейност е задължителна, съгласно Условията за кандидатстване на процедурата. В рамките на дейността се задължаване да запазим заетостта за период от 6 месеца на 100% от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в описаните обучения в настоящия проект, включително след приключването на всички обучения за конкретното лице. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).