Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 968 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

AILAIN DIZAIN Ltd has been on the market since 2014, with the Massimo Zardi brand successfully offering stylish men's and women's shoes, bags, leather clothing and accessories from natural materials. Over the years we have developed 3 retail outlets. A team of professionals and experienced fashion consultants work in all our locations. Due to COVID-19, we had to reduce the number of physical sites and focus on online users. We also encounter more and more difficulty with customer service, due to a lack of salespeople. Therefore, the current project proposal aims to create conditions for sustainable employment for disadvantaged people in order to increase the team of our traders.

We would like to recruit new people from the target group in our following sites:
- shop in the town of Haskovo, 12 "Otets Paisiy" St
- Grand Mall, Varna, 2 Akademik Andrey Sakharov St., 1st floor

Planned activities:
- Employment contract with 1 disadvantaged persons with permanent disabilities, 24 months
- Employment of 4 disadvantaged persons without permanent disabilities - 12 months
- Workplace support through a mentor, according to the individual needs of newly hired persons from the target group for a period of 6 months - 1 mentor/person working in the enterprise/
- Adaptation to the workplace of a newly hired person with permanent disabilities - purchase of equipment for the person's work
During the implementation of the activities of the project, employment will be ensured for a total of 5 persons, and sustainable employment is planned for 4 representatives of a vulnerable social group, of which: 1 person in a disadvantaged position with permanent disabilities, and 3 persons in a disadvantaged position without permanent disabilities, full time. The company will contribute to the sustainable labor market integration of disadvantaged persons in a region in transition by providing employment incentives and opportunities for workplace support through a mentor.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Наемане на 5 лица от целевата група: Поради нарастването обема на работа в предприятието и желанието за развитие, планираме да открием 5 нови работни места, както следва: 1) 4 нови работни места за лица в неравностойно положение без трайни увреждания за период от 12 месеца, на следните позиции: - код по НКПД 52232001; Продавач-консултант, 2 лицa - Поради нарастване на интереса към нашите предлагани мъжки и дамски обувки, чанти, кожени облекла и аксесоари от естествени материали, работата в предприятието нараства. Наемането на нови продавач-консултанти за обектите ни ще помогнат за увеличаването обема на продажбите, подобряване на лоялността на клиента и привличането на нови клиенти, което ще допринесе за разгръщане възможностите на фирмата ни и развитието й. Клиентите изискват все повече индивидуално внимание и отделяне на време. - код по НКПД 52223002; Специалист с контролни функции, търговия,1 лице - Този човек ще допринесе за подобрението на въвеждането и дигитализирането на информационни и документални материали, ще обработва и обновява въведената информация. Ще допринесе за организацията и взаимоотношенията със служителите ни. - код по НКПД41102005; Технически сътрудник, 1 лице -Човекът ще допринесе за олекотяване административната работа във фирмата, като обработва постъпващата комуникация - по поща, телефонни разговори и документация, управление на документи на електронен и хартиен носител (списъци с данни за контакт, поща, набор на текстове, фотокопиране, сканиране, картотекиране и архивиране); 2. Предвижда се и откриването на 1 позиция за лица в неравностойно положение с трайни увреждания за период от 24 месеца, като ще бъде на следната позиция: - код 52440002; Продавач, Интернет търговия - Откриването на допълнителна позиция за продавач, интернет търговия ще допринесе за извършване на дейност по информиране и обслужване на клиентите при избора им на продукти на фирмата. Ще обработва онлайн запитванията на клиентите, ще приема поръчки по телефона и ще осъществява комуникация с клиентите след продажбата във връзка с гаранционните условия на продуктите. С тази позиция ще можем да привлечем повече клиенти от дистанция, ще увеличим както продажбите си и ще отговорим на промените, които възникват в нашия бранш по отношение на онлайн пазаруването. За това лице ще се осигури и оборудване по проекта. Всички служители ще бъдат заети на 8-часов работен ден в основния КИД на предприятието - 47.72 Търговия на дребно с обувки и кожени изделия. Размерът на заплатите е изчислен съгласно стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодателите, съгласно Условията за кандидатстване, който е 3963 лв. за тримесечие, от които брутно възнаграждение - 3 333.00 лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател - 630.00 лв. В бюджета са заложени 95112 лв. за възнаграждения и осигурителни вноски по Дейност 1. Възнаграждения ще да бъдат изплащани по банков път. 95 112.00 0.00
Дейност 2: Подкрепа на работното място чрез ментори, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група: В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез 1 брой ментор. Ще бъде лице от същото предприятие, което ще подпомогне новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност. Менторът ще изпълнява своята длъжност за период от 6 месеца, като ще има отработени по 40 часа/месечно. Менторът ще бъде лице, назначено в дружеството ни на следната длъжност: Служител, човешки ресурси - код по НКПД 44162002; Това лице ще съдейства за новонаетия персонал - код по НКПД 52232001; Продавач-консултант; код по НКПД 52223002; Специалист с контролни функции, търговия; код по НКПД41102005; Технически сътрудник; код 52440002; Продавач, Интернет търговия. Подкрепата на работното място чрез ментор ще има положително въздействие върху развитието и успеха на новонаетите служителите. Някои от начините, по които менторството ще бъде полезно, са следните: - Менторът ще предоставят ценна информация и насоки, помагайки на служителите да развият необходимите умения и компетенции за успешното изпълнение на задачите си. - Менторът ще помогне на новите служители да се адаптират по-бързо към работната среда, да разберат процесите и да се научат на вътрешните правила и политики на фирмата. - Менторът може да предоставят ценни уроци от собствения си опит и да споделят знания, което не винаги е достъпно във формалните обучителни програми. Менторът е назначен по основния код на икономическа дейност на предприятието, който е 47.72 Търговия на дребно с обувки и кожени изделия. Разходите за възнаграждение на менторите, определени от работодателя, които ще отговарят за представителите на целевата група, ще бъдат в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за 1 лице сумата за 6 месеца се равнява на 2 799.00 лв. 2 799.00 0.00
Дейност 3: Адаптиране на работното място на новонаето лице с трайни увреждания - закупуване на оборудване: Целта на дейността е закупуване на работно оборудване на новонаето лице с трайни увреждания на работното място във фирма АЙЛАЙН ДИЗАЙН ЕООД. Посредством изпълнението, новонаетото по проекта лице ще разполагат с необходимото оборудване, с което ще изпълнява безпрепятствено професионалните си задължения. Към настоящия момент при нас нямаме достатъчно оборудване за позицията, която ще заема лицето с трайни увреждания. То ще работи предимно онлайн, като обслужва заявките за онлайн търговия, запитванията на клиентите и е задължително да разполагаме с подобен вид техника, за да може да се работи. Дейността включва закупуването на следните елементи: - Компютърна Конфигурация -1 бр. - Монитор - 1 бр. - Лазерно многофункционално устройство -1 бр. - Клавиатура и мишка -1 бр. - Защита на захранването -1 бр. - Разклонител с шест гнезда -1 бр. Техниката е с полезен живот поне 2 години, което е много подходящо за текущия проект. 2 841.18 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).