Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

With the project funds, seven disadvantaged persons without permanent disabilities and one person with permanent disabilities will be involved. Individuals will be appointed for a different period. The person with permanent disabilities will be appointed for 36 months, of which 24 months in subsidized and 12 months in non-subsidized employment.The other persons will be appointed for 20 months, of which 12 months in subsidized and 8 months in non-subsidized employment. The duties that the individuals will perform are directly related to the company's activities = Retail trade in food products and the activities that will be performed: retail sales in a food store and in a bistro for the sale of coffee, non-alcoholic and alcoholic beverages. The following positions will be appointed.Three with ncpd code 52232001, in the position of Sales Consultant,two with code 51322001 Bartender, one with code 43212015 Supplier, supplier, one with code 24116004 Accountant and one with code 91120004 Cleaner/ Hygienist. The accountant will be a person with permanent disabilities and will perform the work at home. They will have one mentor assigned to them, in the position of Head of a sales team with code under ncpd 24215030. The mentor will organize the activity, introduce the individuals to their positions and the activities they must perform in connection with their implementation. They will be trained for 6 months. Thus, the newly created organization will carry out commercial activity with about 300 potential clients. With the funds under the project, a sustainable professional structure will be supported over time. For a better professional rating and promotion of support from the European Union, the project proposal will include activities on organization and management of the project, and for a more correct and expedient distribution of funds, the activities for visibility, transparency and communication are set, and this circumstance is declared in the Applicant Declaration
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Назначаване на уязвими групи хора от пазара на труда, без лица с трайни увреждания във фирма Босфор 96 ЕООД На тях ще им бъде предоставен ментор, който да следи за индивидуалните нужди на лицата от целевата група, тяхната теоретична и практическа подготовка, ще създава организация на работното място и комуникацията между отделните работни места.: По проекта ще се назначат седем лица, които са в неравностойно положение и са безработни или неактивни за период от минимум 4 седмици към момента на включване в дейностите по процедурата. Лицата ще се назначат за 20 месеца, от които 12 месеца в субсидирана и 8 месеца в несубсидирана заетост. Длъжностите, които ще изпълняват лицата са пряко свързани с дейността на фирмата продажба на хранителни стоки в магазин, и кафе, алкохолни и безалкохолни напитки в бистро.Двата обособени обекта са взети под наем и се намират в обща сграда. Организацията във фирмата ще бъде създадена на база на диференциация на отделните функции и служителите, които ще ги извършват. Те ще бъдат на различни смени, които да гарантират рационалното използване на търговските площи и оптималното обслужване на клиентопотока, вариращ в различните части от деня и седмицата. Смените, на които ще се работи са три: първа смяна всеки делничен ден от 6.30 ч. до 10.30 ч. и от 11.00 ч. до 14ч., в събота: от 6.30 ч. до 8.30 ч. и от 9.00 ч. до 12,00 ч., втора смяна: от 14.00 ч. до 18.00 ч. и от 18.30 ч. до 22.30ч.На тези две смени ще работят по 1 продавач-консултант и 1 барман в с.Широка поляна, обл.Хасково-т.е. 4бр.служители трета смяна:всеки делничен ден: от 9.00 ч. до 12.00 ч. и от 16.00 ч. до 21ч. Тази смяна ще се изпълнява от 1 бр. продавач-консултант на обекта в гр.Хасково. При изпълнение на своите задължения продавачът носи отговорност за качеството на извършваната работа и за рекламации от клиенти; за установена липса на стоки;материална отговорност във връзка с опазването на поверените му стоки;отчетническа отговорност във връзка с поверените му парични и материални ценности;отговорност за правилното ползване на фискалното устройство и за спазване правилата за противопожарна безопасност. Барманите отговарят за качеството на извършваната работа и точността на водените сметки на клиентите;отговорност за рекламации от клиенти; отговорност във връзка с опазването на посудата и приборите;тчетническа отговорност във връзка с поверените му парични и материални ценности; спазване на санитарно-хигиенните изисквания и мерките за съответните напитки; спазване правилата за противопожарна безопасност;отговорност за техническото състояние на поверената му техника (кафе машина, машина за лед и др.). Чистач хигиенистът ще работи втора смяна.При изпълнение на задълженията си носи отговорност за:качеството на извършваната работа;разхищение на ползваните препарати за почистване и дезинфекция;съхраняването на поверените му препарати за почистване и дезинфекция, както и на ползваните уреди за почистване. Снабдителят ще работи първа смяна. Той отговаря за количеството,качеството на закупените стоки и материали и документацията, свързана с предаването им на материалноотговорното лице за заприходяване, носи отговорност при увреждането на стоките и материалите при неправилното транспортиране и обработване. 110 964.00 0.00
По настоящата процедура ще бъде наето едно лице с трайни увреждания, което ще бъде назначено като Счетоводител, с шифър по н кпд 41321001 във фирмата за срок от 36 месеца, от които 24 месеца в субсидирана заетост, За качественото изпълнение на неговата работа ще отговаря обучава щия го ментор. Лицето ще работи надомно, за да му се осигури по добър комфорт, по време на работа.: Ще бъде назначено на длъжност Счетоводител, едно лице с трайни увреждания, което ще работи надомно, съгласно изискванията на КТ. Задачите, които ще изпълнява са свързани с правилното въвеждане на данни Трудови задачи и задължения, характеризиращи съдържанието на длъжността: 1. Счетоводителят въвежда данните и прави справки- извлечения от базата данни на компютърната система. 2. Въвежда данните в базата данни на компютърната система. 3. Прави справки – извлечения от базата данни при поискване от прекия си ръководител по определени показатели. 4. При необходимост извършва корекция на въведените данни, като информира за това прекия си ръководител. 5. Следи за правилната обработка от компютърната програма на въведените данни. 6. При неизправност на ползваната техника или при констатирана неправилна обработка на данните от компютърната програма незабавно уведомява прекия си ръководител. 7. Прави архив на въведените данни и съхранява архивните файлове по указания от работодателя начин. 8. Информира незабавно прекия си ръководител за всеки опит за нерегламентиран достъп на други лица до базата данни. 9. Предава получени по електронна поща съобщения и изпраща отговори при строго спазване на установените от работодателя правила. 10. Дава поръчки за доставка на магнитни носители и други консумативи, които са му необходими по указания ред от прекия ръководител. 11. Изпълнява и други задължения, възложени от прекия му ръководител, свързани с работата му. ПОДЧИНЕНОСТ, ВРЪЗКИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ 1. В ежедневната работа счетоводител е подчинен на Ментора по програмата, на длъжност Ръководител търговски екип, с код по нкп 24215030 2. При изпълнение на длъжността взаимодейства с програмист и системен администратор. 31 704.00 0.00
назначаване на ментор по проекта, който да обучи наетия персонал, организира и синхронизира дейността на фирмата, при осъществяване на ней ната професионална дейност: Менторът има решаваща роля в осъществяването на проекта. Той е онова свързващо звено, което предава натрупания опит, под формата на конкретни процедури, извършвани на различни работни места, така че да се изгради стройна система, която работи функционално, качествено и рентабилно. Обучението на работниците и служителите ще бъде интензивно, започва с изграждане на цялостно разбиране за процеса на дейността, преминава през детайлите на всички основни обекти и процедури, като обхваща цялостния процес на функциониране на фирмата. Задачите и процедурите, които всеки един от служителите ще изпълнява, в зависимост от длъжността, на която ще е назначен Менторът ще направи анализ на извършваните операции, ще ги сортира по вид, времетраене и последователност и ще ги разпредели между отделните служители. Всеки от тях ще бъде обучен от ментора в изпълнението на конкретни задачи, както и ще се изградят връзки на комуникация и взаимодействие между отделните работни места. Менторството ще се изразява в преподаване, обучение, коучинг и ще помогне да се изгради висока степен на доверие и увереност, чувството на привързаност и приятелство, на принадлежност към фирмата, ще създаде екип. 2 799.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).