Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 65 904 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The implementation of the project aims to improve the working environment and adapt the employees at TRAKIYSKI HLYAB OOD in the process of transitioning to a climate-neutral economy. In order to achieve the goals set in the company's development strategy, the project will develop and implement a system of "green" models of work organization, tailored to the specific characteristics of the personnel structure, which will lead to an overall "eco" - company culture and motivating the "green" thinking of employees. The implementation of the project will also improve the professional and health status of part of the target group, by improving the working conditions in the enterprise. To increase motivation and overcome stress, the project envisages the creation of a place for recreation and eating. The creation of social benefits is aimed entirely at satisfying the target group's need to combine personal and professional life. The expected result of the implementation of the activities under the project is to improve the quality of workplaces in the company, in parallel with satisfying the need of TRAKIYSKI HLYAB OOD to increase the labor productivity of the employees in the long term. The main activities of the project are:
1. Development, adaptation and introduction of green models of work process organization.
2. Ensuring prevention and prevention of "burnout" in the workplace and the effects of the Covid pandemic on mental health - psychological support
3. Providing means for collective protection - improving the microclimate, ergonomics and reducing dust.
4. Provision of social benefits for workers - provision, repair and equipment of rest and dining facilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: В дейността ще бъдат включени всички лица от целевата група, тъй като амбицията ни е работните места в дружеството с бързи темпове да бъдат съобразени със съвременните изискания и за тях да бъдат внедрени "зелени" модели на организация на труда и работните процеси. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 19 600.00 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.: В дейността ще бъдат включени всички лица от целевата група. В рамките на дейността ще се изготвят психологически профили за заетите лица, които ще послужат като основа за насочване на целеви мерки за психологическа подкрепа. Целта ще бъде да се подпомага индивидуалното психично благосъстояние и ефективността на работниците в работната среда. Психологическата подкрепа ще се предоставя от специалисти със специалности в областта на „Психология“, „Трудова и организационна психология“ или „Психиатрия“. Тази подкрепа ще може да се осъществи чрез провеждане на групови семинари и тренинги за профилактика, както и чрез индивидуални консултации. Груповите семинари и тренинги за профилактика ще бъдат насочени към до 10 участници в група и ще предоставят подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес. Участниците ще бъдат запознати с инструменти за по-добро справяне с предизвикателствата на трудовата среда, съобразени с естеството на работните процеси в предприятието. Индивидуалните консултации ще бъдат предназначени да предоставят персонализирана подкрепа, фокусирана върху индивидуалните нужди и предизвикателства на заетите лица. В хода на тези консултации ще бъдат предоставяни инструменти и стратегии за справяне със стресови ситуации и подобряване на психическото благополучие. Нашата мисия ще бъде не само да реагираме на предизвикателствата, но и да се предоставя цялостна и проактивна подкрепа, насочена към постигане на баланс и благополучие в работната обстановка. 19 600.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Изпълнението на тази дейност е в изпълнение на изрични мерки, посочени в утвърдената програма за минимизиране на риска в дружеството и предвижда осигуряване на средства за колективна защита от прах, от неблагоприятен микроклимат и за осигуряване на ергономия при работа. Производството ни е свързано с образуване на прах от различно естество, най-вече от брашна и различни подобрители. След попадане във въздуха този прах се овлажнява и пада на земята, като образува замърсявания. За намаляване на неблагоприятното въздействие на този проблем на работната среда ще бъдат закупени 2 броя индустриални вакуумни подопочистващи машини. Те ще се почистват замърсена с отлагания от прах и пепел индустриална среда - индустриални подове, при което ще се осигури по-високо ниво на безопасна и здравословна среда в производствените помещения. Така съответно спомага и за ограничаване на вторичното прахово замърсяване. Основен проблем във факторите на работата среда в предприятието са свързани с микроклимата и по-специално температурата в помещенията. В резултат на извършените измервания на микроклимата и извършена оценка на риска е установено, че през топъл период температурата на въздуха е близка до максималната гранична стойност и работещите споделят за изпитване на дискомфорт. Причина за това са старите и неефективни налични технически средства за поддържане на микроклимата, като състоянието допълнително се влошава от топлината, излъчвана от машините и работното оборудване. Проблемът не може да бъде коригиран и контролиран с настоящата техника и ще бъде решен с поставяне на 10 броя нови стенни климатици. Изпълнението на тази дейност ще осигури колективна защита на всичките заети лица от целевата група от рискове, свързани с неблагоприятен микроклимат. Една част от служителите имат обособени седящи работни места - работна маса и работен стол и съответното техническо оборудване. Използваните към момента от тях работни столове създават предпоставки за различни видове увреждания, които използването на ергономични мебели може да минимизира, тъй като те създават комфорт на гръбначния стълб и цялото тяло, поддържат правилната работна поза и намалят риска от различни видове мускулно-скелетни проблеми и увреждания, особено пряко свързаните с правилното положение на тялото и разпределението на енергията в опорно-двигателния апарат. За осигуряване на колективна защита на тези общо 14 заети лица от рисковете, свързани с ергономията при работа е необходимо закупуването на 14 броя ергономични столове и 14 броя ергономични бюра. 63 906.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Дейността по осигуряване на социални придобивки за работещите в Тракийски хляб ООД включва оборудване на пространство за отдих, хранене и почивка. Тази инициатива има за цел да подобри работната среда и благополучието на служителите чрез създаване на функционално и уютно място, което предвид площта на наличното помещение ще може да се ползва едновременно от до 40 служители. Дейността включва закупуването на следните активи: 1. Комплект трапезна маса и столове - удобни и практични, както за хранене, така и за почивка. 2. Хладилник - осигурявайки място за съхранение на храна, хладилникът поддържа наличието на свежи и здравословни опции за хранене. 3. Кафеавтомат - създавайки уютна атмосфера и предоставяйки възможност за приготвяне на топли напитки, кафе машината предоставя на служителите моменти на отпускане и социално взаимодействие. 4. Телевизор - създава допълнителни удобства и усещане за домашен уют. 5. Микровълнова печка - за тези, които предпочитат топли хранителни обяди, микровълновата печка предоставя лесен начин за загряване на храната. 6. Диспенсъри за вода - способствайки насърчаването на хидратацията, диспенсърът за вода осигурява постоянен достъп до свежа студена или топла вода за служителите, които могат бързо и лесно да се снабдят с необходимото количество течност. Допълнително ще бъдат обособени и места за почивка на открито, чрез поставяне на комплекти от градински маси със столове и градински маси с пейки. Това цялостно оборудване на местата за хранене и почивка се предлага като социална придобивка, насочена към подобряване на работната среда и удовлетворението на служителите, като същевременно създава приятна обстановка за почивка и взаимодействие. 38 588.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).