Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход: Автоматизацията, клиентското и административно обслужване са от секторите, които ще претърпят най-сериозни промени под натиска на генеративния изкуствен интелект (AI/ИИ). А една от най-големите трансформации ще бъде пренасочването на потребителите към GenAI инструменти, за да разрешат своите проблеми. Според последните данни на Gartner само след 2 години 40% от всички запитвания към клиентска и административна поддръжка няма да бъдат разрешавани от екипите за поддръжка на компаниите. Потребителите все по-често използват инструменти, базирани на GenAI, като ChatGPT, Google AI Overviews и Apple Intelligence, за да разрешават проблеми, свързани с клиентската и административна поддръжка. Дълбоката интеграция на GenAI в тези широко достъпни потребителски инструменти води до промяна в поведението на потребителите.
Изкуственият интелект (AI/ИИ) навлиза изключително бързо във всички сфери, включително и в дейностите, които осъществява предприятието на Кандидата. Изключителната динамика на развитие на ИКТ и ИИ и приложението им налагат много по-често да се правят обучения за усвояване на умения за прилагане и работа с новите технологии. Това обуславя нуждата на Кандидатът от придобиване на специфични допълнителни знания и умения на собствения му персонал.
Една от основните дейности на Кандидата е обслужването и работа с клиенти(магазин и заведение). Необходимостта от настоящите обучения се обуславя от бързото развитие на технологиите и приложението на AI (ИИ) във всички аспекти, вкл. използването им за автоматизация и оптимизация на рутинни задачи, управление на инвентар, запаси, отпадъци, графици и потоци, обслужване на клиенти, обратна връзка, както и управляване и защита на информация.
С развитието на различните бизнеси се увеличава клиентопотока и оттам значително нараства обема от информация за обработка (инвентар, снабдяване, запаси, графици и др.). При разрастване на клиентската база и многообразието на начини на работа се натрупват големи бази от данни, които трябва да се обработят и да се получават бързи анализи за прогнозиране на доставките и на удовлетвореността и обратна връзка с клиенти. Приложението на AI (ИИ) в обслужването е бързо развиваща се област, която предлага множество възможности за оптимизация и автоматизация на процесите. Използването на AI(ИИ) може значително да подобри ефективността, точността и бързината на процесите. Едни от най-бързо навлизащите начини, по които AI (ИИ) се прилага е за подобряване на обслужването и изграждане на лоялност, чрез анализ с AI на данни за идентифициране на най-ценните клиенти и техните нужди, оптимизация на програмите за лоялност за повишаване на задържането на клиенти. Познаването и използването на тези различни начини на приложение в работата е много важно, за оптимизиране, ефективност, точност, бързодействие, мултифункционалност и правилна комуникация с клиентите.
Изкуственият интелект (AI/ИИ) навлиза изключително бързо във всички сфери на бизнеса, включително и в дейностите, които осъществява предприятието на Кандидата. Изключителната динамика на развитие на ИКТ в автоматизацията и обслужването на клиенти, както и на ИИ и приложението му, налагат много по-често да се правят обучения за усвояване на умения за прилагане и работа с новите технологии.
Предвидените по проекта специализирани обучения имат отношение и към "зеления" преход - в програмите на всички обучения има включени модули, даващи знания в тази област - Устойчиво развитие и екологична осведоменост, Енергийна ефективност, Управление на отпадъците и рециклиране, Зелени технологии и иновации, Политики и регулации за устойчиво развитие. В конкретните дейности на служителите на Кандидата тези знания ще им позволят да прилагат съвременни методи за управление на отпадъците и да прилагат енергийна ефективност при използването на новите технологи и управлението на новите дигитални инструменти.
- Информацията ПРОДЪЛЖАВА в следващата дейност |
29 880.00
|
0.00
|
Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Предвидените специализирани обучения са насочени към всички категории служители - управленски екип (управител) и всички останали служители.
Според спецификата на заеманите длъжности, изпълняваните функции, задължения и потребности, за обученията персоналът ще бъде групиран в 1 група:
1. Група 1 (общо 9 лица):
1.1. Продавач консултант – 5 лица, Организатор, работа с клиенти – 1 лице, Прислужник хотел – 1 лице, Снабдител доставчик – 1 лице, Управител - 1 лице;
1.2. Функциите, които изпълняват са: организиране, въвеждане, управление и счетоводно отчитане на клиентите на Кандидата; въвеждане на финансови данни и параметри и извършване на финансов анализ; администриране на целия процес, обработка и съхраняване на пълната документация; поддръжка на база от данни за клиенти, доставчици, материали, продукти и др.;
1.3. Нуждите на тази група служители е за придобиване на умения за използване и прилагане на инструменти с AI/ИИ за администриране, провеждане и поддръжка на цялостния процес по обслужване и работа с клиентите. Прогресивното развитие на AI/ИИ играе все по-голяма роля в начина, по който се провеждат тези дейности. Това предизвиква промени в подходите при извършване на тези дейности. С цел по-голяма ефективност при осъществяване на задълженията си е необходимо служителите да придобият знания и умения за изпозлване на AI/ИИ в администриране, организиране и управление на търговското обслужване. Трябва да се придобият умения за адаптация на съществуващите документация и продукти към новите технологии, както и прилагане на специализирани технологични инструменти с AI/ИИ при поддръжка на основните процеси при Кандидата, като управление на инвентар, запаси, намаляване на отпадъците, оптимизация на графици, разпределение на задачи и потоци. Също така служителите трябва да могат да подобряват обслужването и изграждане на лоялност, чрез анализ с AI на данни за идентифициране на най-ценните клиенти и техните нужди, оптимизация на програмите за лоялност за повишаване на задържането на клиенти. Трябва да умеея да прилагат персонализирано обслужване и препоръки въз основа на анализи на клиентски данни. Също така с използването на AI/ИИ ще се съберат големи бази от данни и е необходимо служителите да знаят как да защитават тези данни от неоторизиран достъп;
1.4. Предвидени специфични обучения са за:
- Прогнозиране на търсенето и инвентара с AI;
- Оптимизация на работните потоци и графици;
- Прилагане на AI за обслужване на клиенти, лоялност и обратна връзка;
- Етика и киберсигурност при работа с AI.
1.5. Съществено подобряване на компетенциите на лицата от група 1, съобразно спецификата на работните им места - След успешно усвояване на знанията и уменията от предложените курсове, тази група от служители ще може успешно да използва AI(ИИ) за aвтоматизация на рутинни задачи за администриране, провеждане и поддръжка на цялостния процес по обслужване и работа с клиентите. Лицата ще могат да управляват ефективно инвентара, запасите, намаляване на отпадъците. Ще могат да оптимизират графици и разпределение на задачите и потоците. Също така служителите знаят как да подобрят обслужването на клиентите и изграждане на лоялност, чрез анализ с AI на данни за идентифициране на най-ценните клиенти и техните нужди. Ще умеят да създават и оптимизират програми за лоялност за повишаване на задържане на клиентите. Всичко това ще доведе до умения за персонализирано обслужване. Също така лицата ще умеят как да защитават личните данни при използване на AI(ИИ) в платформи и системи.
Така с придобитите знания и умения от тези курсове, служителите ще постигнат правилно и ефективно използване на инструменти с AI/ИИ при работа с нови технологии и процеси. Всички придобити умения ще използват в работния процес по търговско обслужване, поддръжка и препоръки на клиентите на кандидата.
-ПРОДЪЛЖАВА в следващата дейност |
0.00
|
0.00
|
Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Конкретни модули и теми на специфичните обучения:
1. За група 1 (общо от 9 лица):
1.1. Курс 1 - Прогнозиране на търсенето и инвентара с AI:
o Използване на AI за прогнозиране на търсенето на определени продукти
o Базови методи за управление на инвентара въз основа на прогнозите
o Анализ с AI на исторически данни и външни фактори за по-точни прогнози
o Оптимизация с AI на запасите и намаляване на отпадъците
o "Зелен" преход - Устойчиво развитие и екологична осведоменост
1.2. Курс 2 - Оптимизация на работните потоци и графици:
o Използване на AI за планиране на графици и разпределение на задачите.
o Основни принципи на оптимизация на работните потоци.
o Анализ с AI на данни за идентифициране на тесни места и неефективности.
o Оптимизация на графиците за максимална продуктивност и удовлетвореност на персонала
o "Зелен" преход - Енергийна ефективност
1.3. Курс 3 - Прилагане на AI за обслужване на клиенти, лоялност и обратна връзка:
o Използване на AI за подобряване на обслужването на клиентите.
o Анализ с AI на данни за идентифициране на най-ценните клиенти и техните нужди.
o Оптимизация на програмите за лоялност за повишаване на задържането на клиенти.
o Прилагане на AI за събиране и анализ на клиентската обратна връзка.
o Основни методи за анализ с AI на текстови данни.
o Използване на NLP (Natural Language Processing) за анализ на мнения и коментари.
o Идентифициране на тенденции и проблемни области за подобряване на услугите
o "Зелен" преход - Управление на отпадъците и рециклиране
1.4. Курс 4 - Етика и киберсигурност при работа с AI:
o Основни принципи на киберсигурността при използване на AI.
o Управление на рисковете и реагиране при инциденти, свързани със сигурността.
o Защита на личните данни и конфиденциалността на информация за клиенти.
o Сигурност на AI системите и предотвратяване на кибератаки
o "Зелен" преход - Политики и регулации за устойчиво развитие |
0.00
|
0.00
|
Устойчива заетост на обучените по проекта лица.: Кандидатът поема ангажимент за устойчива заетост на обучените по проекта лица.
Минимум 9 лица или 100 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в дейностите по проекта ще запазят заетостта си при Кандидата за 6 месеца. |
0.00
|
0.00
|