Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

Atmix Beton EOOD was established in 2012 and in a short time managed to establish itself on the market as one of the most dynamically developing companies in the field of transport and production of concrete. Freight road transport is the main economic activity of the company, and the production of ready-mixed concrete is an additional one. The company strives to constantly adapt its activities and adapt to new work models by improving working conditions and increasing the safety of workers, improving the quality of jobs and increasing their sustainability.

This project proposal is a continuation of this policy of the applicant and includes the following activities:

1/ Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of workplaces in enterprises. Preparation of "green" cards for the organization of work processes at the specific workplaces. Training of the target group aimed at implementing "green" models of work organization.

2/ Ensuring a social benefit for the workers by purchasing an equiped mobile modular container for recreation, meals and changing clothes.

The implementation of these activities will build on the measures implemented so far to ensure healthy working conditions in the direction of their improvement and meeting the new challenges related to the implementation of the transition to a climate-neutral economy and changing work models. The implementation of the project will lead to a greener working environment, improve the quality of jobs and reflect positively on the productivity, work ability and motivation of the staff.

The target group of the project proposal includes 16 current employees working at the company's base in the city of Plovdiv. The above-mentioned activities are tailored to the needs of the target group and will lead to results directly related to the fulfillment of the set goals.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси в Атмикс Бетон ЕООД, които да доведат до намаляване на въздействието върху околната среда. Кандидатът полага постоянни усилия и извършва инвестиции водещи до подобряване на ресурсната ефективност и положително въздействие върху екологичната цел за смекчаване на изменението на климата. Дейността на фирмата не е свързана с изгарянето или обезвреждането на отпадъци, не води до увеличаване на генерирането на отпадъци, нито до значителна и дългосрочна вреда за околната среда. Реализирането на Дейност 1 по проекта ще надгради реализираните до момента мерки и ще отговори на нуждата от по-активно включване на служителите на дружеството при посрещане на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика, променящите се модели на работа и постигането на по-екологосъобразна работна среда в компанията. Въвеждането на новите „зелени“ модели в дейността на кандидата ще бъде свързано с изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. По-конкретно, дейността ще бъде фокусирана върху въвеждане на екологосъобразни практики в цялостната организация на работа в предприятието, насочени към мотивиране на служителите за прилагане на екологосъобразно поведение по време на работа, като например: - информационни и други фирмени събития; - създаване на система за отличаване на „зелено“ поведение на служителите; - генериране от служителите на идеи за екологосъобразно поведение. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Реализирането на тази дейност ще се възложи на изпълнител, избран по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ. Избраният изпълнител ще извърши преглед на дейността на Атмикс Бетон ЕООД – организация на труда, правна и регулаторна рамка, съществуващи практики и процедури за управление на човешките ресурси във връзка с въздействието върху околната среда. В резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места, изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели на организация на труда, които да предложи на кандидата, заедно с план от мерки за прилагането им. Изпълнителят ще изготви и „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. Всяка „зелена“ карта ще съдържа набор от действия за изпълнение на работните процеси, водещи до положителен ефект по отношение на намаляване въздействието върху околната среда. Служителите ще бъдат запознати с предложените мерки и ще им бъде проведено обучение за въвеждането на съответните мерки. Целевата група на дейността са 16-те служители на Атмикс Бетон ЕООД, работещи в базата на фирмата в гр. Пловдив. 3 200.00 0.00
Осигуряване на социална придобивка за работещите чрез закупуване на оборудван мобилен модулен контейнер за отдих, хранене и преобличане.: В рамките дейността, работодателят ще осигури оборудван мобилен модулен контейнер за отдих, хранене и преобличане на своите служители. В изпълнението на своите основни дейности служителите са подложени на множество натоварвания. Ето защо компанията трябва да осигури на персонала си адекватно място за почивка, хранене и преобличане. Почивките по време на работа са специално организирани и регламентирани от работодателя периоди на пълно прекъсване на дейността по време на работния ден (работната смяна), които се използват от работещите за отмора и възстановяване от въздействието на факторите на работната среда и трудовия процес. За съжаление, служителите не могат да използват пълноценно времето за почивка, защото съществуващите условия на го позволяват. Те нямат почти никаква възможност за удобна почивка и икономично и здравословно хранене в рамките и в района на предприятието. Работниците редовно обядват на работните си места, тъй като базата е разположена в изолирана зона, която не предлага много възможности за хранене в заведение. Част от работниците се почиват на открито (при високи/ниски температури и значителна запрашеност) или дори в камионите. Липсват условия за преобличане. Всичко това рефлектира негативно върху здравето, мотивацията и произовдителността на служителите. В тази връзка, от съществено значение за осигуряване на високо и трайно качество на извършваната дейност е създаването на условия за качествено хранене и ефективна почивка на служителите на компанията. В рамките на настоящата дейност, Атмикс Бетон ЕООД ще закупи мобилен контейнер за отдих, хранене и преобличане на своите служители, което ще допринесе за опазване здравето и работоспособността им. Контейнерът ще бъде на 2 етажа, модулен и с подходящи размери, съобразени с броя на служителите от целевата група, които ще го използват (16 души), позоволяващи обособяването на 3 отделни зони в него (за хранене, отдих и преобличане) и осигуряващи необходимото място за включеното оборудване и обзавеждане за тези зони. Закупуването на контейнер с подобен капацитет ще осигури необходимото пространство за едновременното му използване от целевата група, така че всеки служител да може да се наслади на качествено хранене, удобна почивка и възможност за безпроблемно преобличане. Необходимостта от подобен модулен кнтейнер е продиктувана и от ограниченото пространство в базата за неговото поставяне. Контейнерът ще бъде напълно оборудван и ще включва хладилник, кафеавтомат, микровълнова, телевизор, кухня, столове – 16 бр.; маси – 4 бр.; дивани – 2 бр.; метален шкаф за съблекалня – 8 бр. двойни; пейки за съблекалня – 2 бр. Броят и видът на включеното оборудване ще обезпечи създаването на подходящи, качествени условия за почивка, хранене и смяна на дрехите. Закупуването на оборудван мобилен модулен контейнер за отдих, хранене и преобличане е необходимо за възстановяване и поддържане на работоспособността, производителността и ефективността на труда при запазено здраве на работещите. Изпълнението на дейността ще доведe до правилна организация на труда и режима на труд и почивка в Атмикс Бетон ЕООД и ще осигури оптимално редуване на периодите на работа и почивка в зависимост от натоварването на организма, предизвикано от характера на работата и условията на работната среда. Като съществен елемент на работоспособността на служителите следва да се отбележи връзката с личния и семейният им живот. Чрез закупуването на мобилния модулен контейнер за отдих, хранене и преобличане ще се създаде възможност за тяхното съвместяване с работния процес. Също така, новата социална придобивка ще намали нивото на професионалния стрес, който е дисбаланс между комплексните условия на труд и трудовото натоварване от една страна и от друга, индивидуалните възможности на лицето да изпълнява трудовата си дейност. 144 976.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).