Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

"Vicard Bulgaria" Ltd. is an organization engaged in the production and trade of bathroom furniture. We design and manufacture items that meet all the modern requirements of our customers for a modern, comfortable and functional bathroom. Since 1997 we manufacture bathroom furniture from high quality waterproof materials for which we offer a 3 to 5 year warranty. The production process takes place in our workshop in the city of Ruse, Dolapite District, 4 Kula Street. It consists of 4 production rooms, 2 office rooms and a room for rest and meals.
Subject of the project proposal are:
1. Implementation of a new more environmentally friendly company culture, improving the overall organization of work and work processes in "Vicard Bulgaria" Ltd., including training of employees to introduce the relevant changes; new models of teamwork; implementation of motivating practices of each employee for environmentally friendly thinking and behavior during the work process and ensuring environmental protection;
2. Provision of psychological support to employees of "Vicard Bulgaria" Ltd. at the workplace, aimed at early prevention of conditions related to the physical, emotional and mental state;
3. Delivery and installation of air conditioners in the premises of the workshop. The reason is that, at the moment, the conditions in the offices and workplaces at the site are unsatisfactory, according to the enterprise risk assessment and the Risk Minimization Program. By carrying out the planned activities, more efficient cooling in the summer months and heating in the winter will be achieved in accordance with the requirements of REGULATION No. RD-07-3 of 18.07.2014 on the minimum requirements for the microclimate of workplaces, as well as Art. 82 of ORDER No. 7 of 23.09.1999. SG No. 88.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Предвид нарастващите негативни тенденции в климатичните промени се налагат адекватни мерки за намаляване на вредите върху околната среда с налагане на нови модели на поведение на работните места спрямо спецификата им. С получаване на финансова подкрепа за разработване и прилагане на "зелени" модели на организация на труд "Викард България" ЕООД ще премине към цялостна екологосъобразна организация на работните процеси, която цели повишаване ресурсната ефективност, намаляване негативното въздействие върху околната среда и повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Основни задачи на дейността са насърчаване и мотивиране на екологосъобразно мислене на служителите, включващо обучение за въвеждане на съответните промени в предприятието. Създаването на "зелена" фирмена култура в предприятието ще спомогне за посрещането на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 5 200.00 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.: Един от най-засегнатите отрасли от COVID пандемията е производството. Служителите ни преминаха през много трудни моменти, с намаляващи обеми на поръчки и съответно обем на работа, невъзможността да доставят резултати. След успокояване на обстановката те започнаха да "наваксват", полагайки допълнителни усилия - всичко това доведе при някои от тях до "прегряване" или бърнаут, други не намираха смисъл в собствената си роля и положените усилия. Това повлия върху тяхното психическо и емоционално състояние. Осигуряването на психологическа подкрепа от специалисти ще спомогне за по-лесното и ефикасно адаптиране на служителите ни към промените в работната среда и ще спомогне за подобряване на здравословната работна среда във "Викард България" ЕООД. По този начин ще постигнем и една от основните цели на програмата за оказване на психологическа подкрепа и подпомагане на превенцията на явлението бърнаут. Дейността ще бъде реализирана с помощта на външен изпълнител със съответната квалификация, според Условията за кандидатстване по процедурата. Ще се дефинират проблемните зони на служителите и ще се проведат групови тренинги. Те ще включват теми, свързани с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на работа във "Викард България" ЕООД, наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Ще бъдат проведени и индивидуални сеанси със служители, за които има нужда, според препоръките на изпълнителя на дейността. Етапите за изпълнение са: 1. Преглед на текущото състояние и нуждата от психологическа подкрепа за служителите в "Викард България" ЕООД от страна на изпълнителя. 2. Изготвяне и съгласуване на план от страна на изпълнителя за провеждане на групови и индивидуални сесии (ако е нужно) 3. Провеждане на групови и индивидуални сесии и тренинги 4. Обратна връзка и препоръки от изпълнителя за бъдещи действия по отношение на психическото здраве на служителите. 5 200.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд: Целта на дейността е да се осигурят колективни предпазни средства, според изискванията на Програмата за минимизиране на риска, изготвена на база на оценка на риска. Тя включва: - осигуряване на климатици, чрез които ще се осигури подходящ микроклимат по отношение на температурата в работните помещения, офиси и стая за почивка и хранене. условията в офисите и работните помещения в обекта са незадоволителни, според оценката на риска в предприятието и Програмата за минимизиране на риска. Чрез осъществяване на предвидените дейности ще се постигне по-ефективно охлаждане през летните месеци и отопление през зимата в съответствие с изискванията на НАРЕДБА № РД-07-3 от 18.07.2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места, както и чл.82 от НАРЕДБА №7 от 23.09.1999г. ДВ бр.88. Дейността ще се извърши в един етап. Етапът включва доставката и монтажа на климатиците във съответните помещения и пускането им в експлоатация. 98 241.66 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).