Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

Bash Master Ltd. is a trading company founded in 2011. in the city of Varna At the moment the enterprise employs 35 people.
The management of the company is aware of the importance of the human factor in the work process and therefore strives to continuously improve the working conditions of its employees. It is aware that this will increase their work ability and motivation for work, which in turn will have a direct impact on both the company's financial results and employee remuneration.
According to the current project, the applicant plans to carry out activities that will improve the work process and employee satisfaction by improving working conditions, health care and ensuring a favorable working environment in the company. By carrying out the activities, the aim is to ensure a normal work process for its employees, good physical parameters, a well-adjusted working environment to the needs of the workers and their adaptation to changes in the working environment.
Social benefits are extremely important for the persons employed in the enterprise, the provision of such by the employer brings additional added value for the workers, which in turn leads to the improvement of the quality of work processes, as well as maintaining their good health in the performance of their work obligations. Additionally, through the implementation of the activities set out in the current project proposal, the company and its employees will be able to meet the new challenges related to the transition to a climate-neutral economy and changing work models.
All this, in turn, will increase the motivation of employees, increase their productivity and solve some of their problems related to the workplace. The management of the company is convinced that the staff is the most important resource for the development of any company and strives to ensure maximum satisfaction among its employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 4 000.00 0.00
Дейност 4. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността по осигуряване на колективни предпазни средства е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на служителите в извършването на ежедневните им дейности. Необходимостта от осигуряването на колективни предпазни средства се поражда от направените ежегодишни замервания за оценка на риска, на които дружеството ни много държи с цел постоянно осигуряване на най-добри условия на работа на служителите, както и своевременното им подобряване. Съгласно актуализираната оценка на риска и препоръките от СТМ, дружеството възнамерява да осигури по-добри колективни предпазни средства на своите служители чрез закупуване на следните предпазни средства: - климатици: - Доставка и монтаж на сплит система, вътрешно тяло високостенен тип - 7 бр. - 31 213,00 лв. СГ клима ЕООД (31837.26 лв. Деймос корект ЕООД) - средна цена 4503,59 - Доставка и монтаж на сплит системавътрешно тяло високостенен тип - 2 бр.- 22 318,00 лв. СГ клима ЕООД (23433.90 лв. Деймос корект ЕООД) средна цена 11437,98 лв. - Доставка и монтаж на въздушна завеса с дебит V = 3000 m3/h, едностепен електрически нагревател Qот = 12 kW, L = 2 m - 2 бр. - 5 988,00 лв. СГ клима ЕООД ( 6586.80 лв. Деймос корект ЕООД) средна цена 3143,7 лв. Във връзка с обособяването на подходящи стаи за почивка и съгласно изискванията на Наредба № РД-07-3 ОТ 18.07.2014г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места, температурата в зоните за почивка трябва да е подходяща за предназначението им , през топлия и студения период на годината. Норми за помещения за почивка най- малко 20 градуса целзий. За целта СТМ препоръчва осигурените стаи за почивка да бъдат оборудвани с климатици, подсигуряващи нормални условия за релаксация, през време на почивките. -пречиствател Пречиствател на въздух -средна цена : 1408,75 лв. Ще осигури по- чист въздух като предотврати излишния прах в помещенията и предостави по- добра работна среда на служителите. - ергономични столове- 10 бр. - средна цена : 1374.50 лв. . Осигуряване на нови ергономични работни столове, осигуряващи свобода на движенията и удобна работна поза; Регулиращи се на височина седалки; Облегалки, регулиращи се на височина и наклон и осигуряващи опора на кръста; Възможност за поставяне на опора за краката при желание на лицето, работещо с видеодисплеи. Регулиране на работните столове да се извърши така, че колената да са сгънати приблизително под ъгъл 900 , а облегалката да дава добра опора на кръста и да поддържа тялото изправено. Да съответства на изискванията в Приложението към чл. 4, ал. 1 от НАРЕДБА № 7 ОТ 15 АВГУСТ 2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Това ще доведе до намален риск от професионални заболявания на опорно-двигателния апарат в следствие на подобрена ергономия на работните места. С изпълнението на тези мероприятия ще се премахне рисковият фактор, ще се завиши свободното и безпрепятствено изпълнение на задачите, ще се създадат предпоставки за повишаване на удовлетвореността в служителите и производителността на труда. Целевата група са всички служители. 75 842.24 0.00
Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: След направен анализ на състоянието на служителите и на база необходимостта, ръководството на дружеството взе решение да подобри социалната си загриженост, чрез осигуряване на стая за отдих и хранене. Очакванията на ръководството е социалните придобивки да допринесат за положителна и приятна работна среда, като по този начин ще се подобри морала и мотивацията, което пък от своя страна ще доведе до повишена производителност. За осъществяване на тази дейност ръководството на дружеството възнамерява да закупи оборудване и извърши необходимия ремонт за обособяване на социалните придобивки, както следва: С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи следното обзавеждане и оборудване за гореописаните помещения: - кафемашина - 1 бр. - хладилник- 1 бр. - телевизор- 1 бр. - микровълнова- 1 бр. - сешоар- 1 бр. РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ: 1. целева група с бройки на служителите ; Служителите, които са целева група на дейността са 35 2. вид социални придобивки ; стая за отдих, битови условия за отдих 3. описание на състоянието на предприятието/обекта към момента - наличие/липса на социална придобивка; липсват битовки оборудвани с кухня 4. нужда от дадената социална придобивка; Съобразно оценката на риска на работните места, а именно дейност , характеризираща се с физическо натоварване от статичен и динамичен тип във връзка с правостояща работна поза, натоварване на опроно- двигателния апарат, също физическо натоварване от динамичен тип, предимно на костно- мускулната система на горните крайници. Дейност с нервно- сензорно натоварване произтичащо от необходимостта от статична почивка. За целта да се осигруят помещения за почивка. Същите да са лесно достъпни, достатъчно просторни, снабдени с обзавеждане, съобразено с характера на необходимите почивки, с маси, столове с облегалки и др. На работещи в офиси или други подобни помещения, извършващи работа с видеодиспей повече от 4 часа, не осигуряващи възмовност за релаксация, СТМ препоръчва почивки от динамичен тип в осигурени стаи за почивка. 5. средна цена на актив от двете оферти: - кафемашина - 1 бр. - 2407,08 лв. - хладилник- 1 бр. - 2186,67 лв. - телевизор- 1 бр.- 3166,25 лв. - микровълнова- 1 бр. - 1207,50 лв. - сешоар- 1 бр. - 1468,33 лв. Закупеното оборудване ще бъде поставено в предвидените помещения и всеки един от служителите в целевата група ще има достъп до тях. С осигуряването на места за отдих и почивка по време на работния процес, работниците ще могат да възстановят силите си и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. 10 667.68 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).