Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The implementation of the project aims to improve the working environment and adapt the personnel at "Power Partner Solutions" Ltd. to transition to a climate-neutral economy. To achieve the goals outlined in the company's development strategy through the project, a system of "green" labor organization models will be developed and implemented, tailored to the specific characteristics of the personnel structure. This will lead to an overall "eco" corporate culture and motivation for the employees to embrace "green" thinking. The project activities will also invest in human capital through measures for psychological support related to the prevention and prevention of workplace stress, professional burnout, and the effects of the COVID pandemic on the mental health of workers.

The project's implementation will also improve the professional and health status of part of the target group by improving working conditions at the enterprise. To enhance motivation and overcome stress, the project includes the creation of a recreation and dining area. The creation of social benefits is entirely focused on satisfying the needs of the target group for balancing personal and professional life. The expected result of the project activities is to improve the quality of workplaces at the enterprise, concurrently satisfying the need for increasing labor productivity in the long term.

The main activities of the project include:

1.Development, adaptation, and implementation of green models for organizing work processes.
2.Providing prevention and prevention of workplace burnout and the effects of the COVID pandemic on mental health - psychological support.
3.Providing funds for collective protection - replacing work chairs and desks with ergonomic ones.
4.Providing social benefits for employees - setting up and equipping a space for rest and dining.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд. : В дейността ще бъдат включени всички 20 лица от целевата група, тъй като амбицията ни е работните места в дружеството с бързи темпове да бъдат съобразени със съвременните изискания и за тях да бъдат внедрени "зелени" модели на организация на труда и работните процеси. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 4 000.00 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.: В дейността ще бъдат включени всички 20 лица от целевата група. В рамките на дейността ще се изготвят психологически профили за заетите лица, които ще послужат като основа за насочване на целеви мерки за психологическа подкрепа. Целта ще бъде да се подпомага индивидуалното психично благосъстояние и ефективността на работниците в работната среда. Психологическата подкрепа ще се предоставя от специалисти със специалности в областта на „Психология“, „Трудова и организационна психология“ или „Психиатрия“. Тази подкрепа ще може да се осъществи чрез провеждане на групови семинари и тренинги за профилактика, както и чрез индивидуални консултации. Груповите семинари и тренинги за профилактика ще бъдат насочени към до 10 участници в група и ще предоставят подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес. Участниците ще бъдат запознати с инструменти за по-добро справяне с предизвикателствата на трудовата среда, съобразени с естеството на работните процеси в предприятието. Индивидуалните консултации ще бъдат предназначени да предоставят персонализирана подкрепа, фокусирана върху индивидуалните нужди и предизвикателства на заетите лица. В хода на тези консултации ще бъдат предоставяни инструменти и стратегии за справяне със стресови ситуации и подобряване на психическото благополучие. Нашата мисия ще бъде не само да реагираме на предизвикателствата, но и да се предоставя цялостна и проактивна подкрепа, насочена към постигане на баланс и благополучие в работната обстановка. 4 000.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Изпълнението на тази дейност ще осигури колективна защита на всичките 20 заети лица от целевата група от рисковете, свързани с ергономията при работа.Тя в в изпълнение на изрични мерки, посочени в утвърдената програма за минимизиране на риска в дружеството и е насочена директно към подобряване на работната среда, чрез закупуването на комплекти от ергономични столове и ергономични работни бюра за заетите лица от целевата група. Наличните към момента работните столове и бюра създават предпоставки за различни видове увреждания, които използването на ергономични мебели може да минимизира, тъй като те създават комфорт на гръбначния стълб и цялото тяло, поддържат правилната работна поза и намалят риска от различни видове мускулно-скелетни проблеми и увреждания, особено пряко свързаните с правилното положение на тялото и разпределението на енергията в опорно-двигателния апарат. Целите на дейността са: 1.Минимизиране на риска от увреждания: Подобряването на работната среда чрез ергономични мебели има за цел да намали основните рискове от увреждания, свързани с продължителната седяща работна поза. 2. Повишаване на комфорта: Ергономичните бюра и столове са проектирани да осигурят комфорт и подкрепа за тялото, което може да допринесе за по-добро благополучие и работна ефективност. 3.Спазване на здравословните стандарти: Дейността има за цел да съответства на здравословните стандарти и насоки, свързани с работната среда, за да се гарантира съобразеност с правилата за безопасност и здраве на работното място 31 283.40 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Изпълнението на тази дейност предвижда обособяването на помещение/място за отдих в централния офис на дружеството, от което ще се възползват всички 20 заети лица от целевата група. Идеята е да бъдат създадени условия за работа, наподобяващи домашния уют и помагащи на работниците да установят по-добър баланс между личния и професионалния си живот. Общият ефект от осигуряването на тази допълнителна социална придобивка ще допринесе за по-голям комфорт на работно място, за повишена производителност и по-доволни служители. По-конкретно предвиждаме закупуването на следното оборудване: 1. Масажен стол - естествен завършек на комплексна грижа за здравето и физическото състояние на работещите, приложена с придобиването на ергономично работно оборудване. Освен че подобряват физическото състояние и премахват временни дискомфортни усещания в натоварени зони на тялото, релаксиращите масажи помагат на служителите да се освежат и да намалят стреса и напрежението. Предоставянето на условия за извършване на масажи подчертава грижата на фирмата за благосъстоянието на своите служители и подобрява тяхното удовлетворение от работата. 2. Хладилник - общото използване на хладилника може да създаде по-сътрудническа и приятна обстановка в офиса. Наличието на хладилник практически увеличава производителността, тъй като служителите ще имат възможността да донесат и съхранят здравословни храни, което може да подобри техния енергиен и фокусиран работен режим. 3. Кафе-машина - подобрява бодростта и фокуса, тъй като кафето помага на служителите да се съсредоточат по-добре и да бъдат по-продуктивни. Наличието на кафе-машина в общото помещение за отдих стимулира социалните взаимодействия и тя става място за социален контакт и обмяна на идеи. 4. Микровълнова печка - осигурява удобство за служителите, които могат лесно и бързо да затоплят храна, която са поръчали с доставка или донесли от вкъщи. Микровълновата печка е добър уред за приготвяне на различни разтворими напитки, които не могат да бъдат приготвени от кафе-машината. Тя също подобрява общностния дух, тъй като споделянето на лек обяд или закуска създава по-приятна обстановка в офиса. В допълнение, наличието на този уред подпомага работата в извънредни ситуации: Възможността за приготвяне на храна в офиса може да бъде полезна в случай на продължителни работни часове или неочаквани събития. 12 344.59 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).