Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

KMS EAD is a company founded in 2021. and develops its activity in repair and installation activities in the field of energy. The company has production bases in several cities in the country, as the object of the present PII are the employees in the production base in the city of Kozloduy, where 131 people currently work.The management of the company is aware of the importance of the human factor in the work process and therefore strives to continuously improve the working conditions of its employees. It is aware that this will increase their work ability and motivation, which in turn will have a direct impact , both on the financial results of the company and on the remuneration of the employees.According to the current project, the candidate plans to carry out activities that will improve the work process and employee satisfaction, by improving working conditions, health care and ensuring a favorable working environment. By carrying out the activities, the aim is to ensure a normal work process, good physical parameters, a well-adjusted work environment to the needs of workers and their adaptation to changes in the work environment.Soc. benefits are extremely important for the persons employed in the enterprise, the provision of such by the employer brings additional added value for the workers, which in turn leads to the improvement of the quality of the work processes, as well as maintaining their good health in the performance of their work duties.In addition to that, through the implementation of the activities set out in the present project proposal, the company and its employees will be able to meet the new challenges related to the transition to a climate-neutral economy and changing work models. All this, in turn, will increase the motivation of employees, will increase their productivity and solve some of their workplace problems.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 1 000.00 0.00
Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: След направен анализ на състоянието на служителите и на база необходимостта, ръководството на дружеството взе решение да подобри социалната си загриженост, чрез осигуряване на места за отдих и почивка и тъй като в производствената база в гр. Козлодуй няма достатъчно и подходящи помещения за това, ще бъдат закупени оборудвани фургони за тази цел. Очакванията на ръководството е социалните придобивки да допринесат за положителна и приятна работна среда, като по този начин ще се подобри морала и мотивацията, което пък от своя страна ще доведе до повишена производителност. С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи: - Фургон с две помещения - 2бр - Фургон с едно помещение - 2бр - Санитарен фургон - 2 бр - климатици - 6 бр Фургоните ще бъдат оборудвани с всичко необходимо, за да се осигури място за почивка, хранене и преобличане, ще осигурят достатъчно място и комфорт.С помощта на климатиците ще се поддържа равномерна климатична среда в зависимост от условията и сезона. Фургоните ще бъдат предназначени за място, стая за отдих и хранене, в което служителите от общата целева група състояща се от 131 служителя спокойно ще могат да си почиват по време на обедната почивка. Също така фургоните ще са предназначени за място за хранене, тъй като в обекта, намиращ се в гр. Козлодуй няма обособено подходящо място, което да се използва за място за хранене и преобличане. Размерът на фургоните, позволява пространство, в което служителите да се хранят заедно, по едно и също време.Фургоните ще бъдат предназначени за място, стая за отдих и хранене, в което служителите от общата целева група спокойно ще могат да си почиват по време на обедната почивка. Размерът на фургоните, позволява пространство, в което служителите да се хранят заедно, по едно и също време. Необходимостта от оборудване на място за отдих е обусловена от констатираните в предпроектното проучване ,нужди на целевата група свързани с осигуряване на място в което служителите, работещи на различни обекти, да се събират и общуват, да споделят информация и се съветват, да обогатяват познанията и опита си. Често, по-голямата численост на целевата група, желаещи да се срещнат и обсъдят дадена тема, поражда неудобство и затруднение за намиране на подходящо място/помещение за този тип социално общуване между тях. Идеята за обособяването на място, което да улесни комуникацията помежду им, когато са в почивка, идва от самите служители, подкрепена е от ръководството на фирмата и е включена в проектното предложение. За тази дейност е необходимо да се закупят 2 бр. фургони. Създаването на съответната придобивка ще бъде от една страна осигуряване на удобство за служителите на фирмата, от друга – ще способства за засилване чувството за принадлежност към организацията и мотивацията за работа. От трета страна ръководството на организацията ще засвидетелства ангажираност към нуждите на работещите във фирмата, както и ще покаже намерения за създаване на добри и позитивни условия на труд. От новите социални придобивки ще се ползват всички 131 служители назначени на трудов договор. Закупеното оборудване ще бъде поставено в производствената база и всеки един от служителите в целевата група ще има достъп до тях. С осигуряването на места за отдих и почивка по време на работния процес, работниците ще могат да възстановят силите си и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. 88 770.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).