Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 70 246 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

This project proposal will provide an opportunity for employees of STARS INTERACTIVE SERVICES (BULGARIA)" EOOD (SIS BULGARIA) to acquire new or expand their knowledge and skills by acquiring qualifications obtained through job-specific training. The project will provide an opportunity to stimulate the participation of employees in specific training, by ensuring sustainability of the project, which will provide an opportunity to adapt to the modern requirements of employers. After completing the training, employees will increase the adequacy of their skills to the current needs of SIS BULGARIA. The project aims to create sustainable jobs for employees, increase their economic activity by providing opportunities for inclusion in specific training.In the long term, by providing employees with the opportunity to acquire new or improve their professional knowledge and skills, the project will provide prerequisites for continued employment and improve the quality of life of the target group. The achievement of the set goals and results of the project will be achieved through the implementation of the following activities:
1) Inclusion of 201 employees in specific training for the specific workplace on the following topics:
- Training 1: “Sustainable efficiency and eco-innovations in the IT sector” - 153 individuals;
- Training 2: “Practices for detecting fraud and money laundering related to IT products” - 48 individuals.
2) Ensuring sustainable employment of 183 persons trained under the project after successful completion of their participation in the trainings or 91% of the trained persons.
This project gives employees access to quality training, which in turn will lead to better career development opportunities, increase their efficiency, and ensure employment stability in the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Специфични обучения в "СТАРС ИНТЕРАКТИВ СЪРВИСИЗ (БЪЛГАРИЯ)" ЕООД - част 1: В динамично развиващия се ИТ сектор, СИС БЪЛГАРИЯ разглежда специфичните умения като ключов приоритет за компетентността на своята работна сила.Те са съобразени с особеностите на нашата дейност, включително широкото разнообразие от клиентски и партньорски профили, както и постоянно изменящите се изисквания на клиентите.По настоящата процедура се предвижда да бъде организирани 2 специфични обучения в съответствие с установените нужди на СИС БЪЛГАРИЯ в областта на ИТ сектора, което е основната дейност на дружеството.Обученията са насочени изцяло към упражняваната сфера на дейност и професия, както и към заеманата длъжност в предприятието, което само в ограничена степен може да се използва в други предприятия или области на дейност. До момента дружеството се пречислява към фирмите в сектора със средни към високи възможности, работещи със сравнително постоянен кръг клиенти, предимно на международния пазар.С усъвършенстване на специфичните знания и умения на заетите лица, дружеството ще подобри качеството на предлаганите услуги, като по този начин ще се повиши и потенциала за развитие.Необходимостта от провеждане на предвидените специфични обучения произтича от желанието на дружеството да предлага по-професионални и качествени услуги и продукти.След преминаването на обучението служителите ще имат много по-богати познания в областта на компютърното програмиране, което ще подпомогне по-ефективното изпълнение на служебните им задължения.Чрез специфичното обучението лицата от целевата група ще могат да получат знания, които да обхванат целия процес по устойчива ефективност и еко-иновации в ИТ сектора и Практики за разкриване на измами и пране на пари, свързани с ИТ продукти , което е основната дейност на СИС БЪЛГАРИЯ.За да остане конкурентоспособно на динамичния пазар,СИС БЪЛГАРИЯ е необходимо да осигури специфични обучения за своите служители.Тези обучения ще им помогнат да придобият необходимите знания и умения за ефективното изпълнение на своите длъжностни задължения.Целта на планираните специфични обучения са изграждане на цялостна система за придобиване на нови знания и умения, свързани с елиминиране на неефективното използване на ресурсите, изграждане на устойчиви процеси, повишаване на конкурентоспособността и опазване на околната среда. В тази връзка се планира провеждането на две специфични обучения за част от служителите в дружеството (201 служители включени в обучения). 1) Специфично обучение -Устойчива ефективност и еко-иновации в ИТ сектора Целите, които се очаква да се постигнат и значение на обучението: Обучението е насочено към развиване на знания и умения, свързани с устойчивостта и екологичните иновации в ИТ сектора.В отговор на нарастващата необходимост от екологично отговорен бизнес и намаляване на въглеродния отпечатък на технологичните компании, участниците ще: -Усвоят ключовите принципи на устойчивото развитие в ИТ индустрията. -Научат стратегии за повишаване на енергийната ефективност на технологичните системи. -Прилагат екологични иновации в разработката и управлението на софтуер и хардуер. - Подобрят разходната ефективност чрез устойчиви методи на работа. Основни модули: Модул 1:Запознаване с принципите и важността на устойчивата икономика Съдържание: Анализ на негативното въздействие на неустойчивите практики върху природата и бъдещите поколения Запознаване със „Зелената сделка“ на ЕС и целите за нулево влияние върху околната среда до 2050г. Модул 2:Оптимизация на работните процеси Съдържание: Анализ и подобрение на работните потоци за намаляване на ресурсните загуби Разбиране на връзката между рационализираните процеси, енергийната ефективност и въглеродните емисии Модул 3:Усвояване на техники за ефективно управление на ресурсите Съдържание: Използване на process mapping и value stream map за идентифициране на проблемни зони. Прилагане на agile и lean техники за ускоряване на работните процеси. Разработване на ефективни стратегии за управление на ИТ проекти. Продължение в част 2 1 005 000.00 0.00
Специфични обучения в "СТАРС ИНТЕРАКТИВ СЪРВИСИЗ (БЪЛГАРИЯ)" ЕООД - част 2: Продължение от част 1....... Модул 4:Устойчива работа в дигитална и виртуална среда. Съдържание: Дигитализацията като инструмент за намаляване на въглеродните емисии Работа с виртуални платформи за ефективно дистанционно сътрудничество Методи за продуктивна комуникация и оптимизирано управление на ресурсите Модул 5:Внедряване на устойчиви ИТ практики Съдържание: Разбиране на принципите на Green IT и тяхното приложение Разработване на енергийноефективен софтуер и инфраструктура Съобразяване с екологичните регулации и изисквания Брой обучаеми/ЦГ включени в обучение 1 са 153 лица. Включените в обучението лица ще бъдат разпределени в групи до 15 човека, за постигане на максимална ефективност.Планирано е формиране на 19 броя групи. Предвидената продължителност на специфично обучение е 8 учебни часа. Обучението е в присъствена форма гр.София и при необходимост, някои от участниците ще се включват в дистанционна форма.При провеждане на обучението в дистанционна форма, учебните часове се провеждат от разстояние в електронна среда, чрез синхронно взаимодействие на обучаващия с обучавания.Всяко от лицата, завършило успешно специфичното обучение, ще получи съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения. Специфично обучение 2:“Практики за разкриване на измами и пране на пари, свързани с ИТ продукти” Целите, които се очаква да се постигнат и значение на обучението: Обучението има за цел да повиши знанията на участниците относно съвременните методи за финансови измами, пране на пари чрез дигитални продукти и киберпрестъпления. В днешната дигитализирана икономика, рисковете, свързани с финансовите престъпления в ИТ секторазначително нарастват, което изисква добре подготвени специалисти, способни да: разпознават и анализират схеми за пране на пари чрез софтуер и криптовалути; идентифицират подозрителни транзакции и техники за укриване на финансови потоци, прилагат най-добрите практики за предотвратяване на киберпрестъпления и работят със съответните регулаторни органи за докладване и санкциониране на незаконни дейности. Основни модули: Модул 1:Eфективно прилагане на мерки срещу финансови измами Този модул се фокусира върху правната рамка, която регулира мерките срещу финансови измами, като особено внимание се отделя на новата Европейска правна рамка за борба с изпирането на пари (The New EU Anti-Money Laundering Package).Възможните рискове, свързани с неспазването на законовите изисквания, също ще бъдат разгледани Модул 2: Разработване на вътрешни системи за контрол и правила в съответствие със Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) Този модул включва теми, свързани с извършване на комплексни проверки на клиентите, включително дистанционна идентификация и документиране.Акцентът е поставен върху идентифицирането на действителните собственици и проследяването на произхода на средствата, като ще бъдат разгледани и методи за оценка на рисковете Модул 3:Прилагане на мерки за разширена комплексна проверка в случаи на клиенти и ситуации с висок риск Тук ще се разгледат критериите за разпознаване на съмнителни операции, сделки и клиенти, както и подходящите действия за справяне с тях.Ще бъде представена процедурата за уведомяване на дирекция „Финансово разузнаване“ на ДАНС и указанията на същата дирекция за докладване по ЗМИП и ЗМФТ Модул 4:Разработване на система за оценка на рисковете Този модул ще обясни процесите за оценка на рисковете, включително скали и тегла за оценка, етапи на процеса и източници на информация.Ще се разгледат рисковите фактори, както и процесите за оценка на заплахите, уязвимостите и остатъчния риск Модул 5:Разработване на план с мерки за минимизиране на риска В този модул ще се обсъди как собствената оценка на риска може да бъде свързана с резултатите от националната оценка на риска (НОР) и с наднационалната оценка на риска на ЕС.Ще се запознаят участниците с европейските регламенти и резолюциите на Съвета за сигурност на ООН Продължава в част 3.. 0.00 0.00
Специфични обучения в "СТАРС ИНТЕРАКТИВ (СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ)" ЕООД - част3: Модул 6: AI иновации Този модул ще се фокусира върху възможностите на изкуствения интелект в автоматизацията и оптимизацията на процесите. Участниците ще научат за новите тенденции в разработването на софтуерни решения и как AI може да се интегрира в работните процеси. Брой обучаеми/ЦГ включени в обучение 2 са 48 лица. Включените в обучението лица ще бъдат разпределени в групи до 15 човека, за постигане на максимална ефективност. Планирано е формиране на 4 броя групи. Предвидената продължителност на специфично обучение е 14 учебни часа. Обучението е в присъствена форма гр.София и при необходимост, някои от участниците ще се включват дистанционна форма. При провеждане на обучението в дистанционна форма, учебните часове се провеждат от разстояние в електронна среда, чрез синхронно взаимодействие на обучаващия с обучавания. Всяко от лицата, завършило успешно специфичното обучение, ще получи съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения. Предвидените обучения водят до съществено подобряване на познанията и уменията на обучаващите се лице, съобразно спецификата на работното място и имат следните очаквани ефекти върху целевата група и резултати от обучението: 1)Повишаване на експертността и компетенциите: Участниците ще придобият задълбочени знания за съвременните методи за разкриване на финансови измами, свързани с ИТ продукти, включително схема за пране на пари чрез софтуер и криптовалути. Ще бъдат в състояние да разпознават и анализират съмнителни транзакции, а също така да прилагат подходящи техники за откриване и предотвратяване на киберпрестъпления. 2)Подобрено прилагане на законови изисквания и вътрешни процедури: Обучението ще подсили разбирането за новата Европейска правна рамка и Националния закон за мерките срещу изпирането на пари, което ще осигури по-добро спазване на регулациите. Участниците ще бъдат по-успешни в разработването и прилагането на вътрешни системи за контрол, което ще намали риска от правни санкции за предприятието. 3)Увеличена ефективност при разпознаване на високорискови ситуации: Ще се подобрят уменията на участниците за идентифициране на рискови клиенти и операции, което ще позволи навременното предприемане на действия за предотвратяване на незаконни дейности.Чрез усвояване на критериите за разпознаване на съмнителни транзакции, служителите ще могат по-бързо и точно да открият потенциални случаи на измама или пране на пари. 4)Подобрено управление на рисковете: Участниците ще бъдат обучени да разработват ефективни системи за оценка на рисковете, като ще могат да използват скали и тегла за оценка, както и да установяват рисковите фактори. е ще бъдат в състояние да оценяват заплахите и уязвимостите по отношение на финансовите и киберрискове в компанията. 5)По-добро изпълнение на международни и национални изисквания: Участниците ще се запознаят с процедурите за уведомяване на органите за финансово разузнаване, включително с указанията за докладване на съмнителни сделки и събития, в съответствие с европейските и международните регулации. Това ще помогне на организацията да изпълнява правилно задълженията си по докладване и да поддържа добро ниво на съответствие с международните стандарти. 6)Повишена готовност за адаптиране на новите технологии и иновации: Ще бъде разгледан и въпросът за използването на изкуствения интелект (AI) в автоматизацията на процесите за разкриване на измами, което ще оптимизира цялостната работа на екипите за безопасност и предотвратяване на финансови престъпления.Участниците ще научат как новите технологии могат да се интегрират в ежедневната работа и да повишат ефективността и сигурността на системите за предотвратяване на измами. 7)Укрепване на корпоративната сигурност: С нарастващите рискове от киберпрестъпления и финансови измами, обучението ще укрепи способността на организацията да защитава своите финансови и ИТ системи. Продължава в поле начин на изпълнение..... 0.00 0.00
Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта) - задължителна дейност: Дейността, заложена в проекта, има за цел не само да осигури успешното завършване на обучението на целевата група, но и да гарантира тяхната трайна заетост в СИС БЪРГАРИЯ след завършване на обучителния процес. Възможността за продължаване на професионалната кариера в компанията след обучение е важен елемент от стратегическата политика на дружеството за задържане на висококвалифициран персонал, както и за дългосрочна устойчивост на растежа и развитието на компанията в ИТ сектора.Практическият опит показва, че много по-целесъобразно е да се развиват вече наетите лица. Те най-добре познават дейността по същество и ако фирмата ги развива кариерно, те ще се отблагодарят, давайки всичко от себе си и няма да се нуждаят от време да навлизат в дейността дълго и продължително. Компанията, като бързо развиваща се в областта на ИТ технологиите, разполага с екип от високо квалифицирани специалисти и работници, които предоставят иновации и качествени услуги. За да запази този капацитет, дружеството се ангажира с осигуряване на стабилна заетост на обучените служители, като същевременно им предлага възможности за професионален растеж и развитие в рамките на организацията. В тази връзка, СИС БЪЛГАРИЯ ЕООД се ангажира да запази заетостта на поне 91% от успешно преминалите обучението лица (183 души) за период от 6 месеца след завършване на обученията. Това ще осигури стабилност на компанията и ще създаде условия за успешно прилагане на наученото по време на обучението в реални работни условия. Ще бъде осигурена стабилна заетост на поне 91% от завършилите обученията, което ще бъде ключово за предотвратяване на текучество и осигуряване на стабилност в персонала на компанията. На следващо място със запазването на квалифицираните кадри компанията ще може да подобри своето представяне и да продължи да предлага иновативни ИТ решения на своите клиенти, като обучените служители ще имат възможността да прилагат наученото в новите проекти. На последно, но не по-важност място чрез този процес се осигурява възможност за кариерно израстване и професионално развитие на служителите в компанията, което ще увеличи мотивацията и ангажираността им към работодателя. Качественото обучение и последваща заетост ще доведе до повишаване на ефективността на работните процеси в компанията и укрепване на корпоративната култура, основана на висококвалифицирани и мотивирани служители. Тази дейност е изключително важна за реализацията на целите на проекта и за постигането на устойчиво развитие на СИС БЪЛГАРИЯ ЕООД в съвременната ИТ индустрия, като осигурява висококачествени кадри и стабилност за бъдещето на компанията. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).