Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 442 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

"ML-Bulgaria" JSC specializes in the collection, transportation and disposal of hazardous hospital waste from hospitals, doctors' offices, veterinary facilities, dental offices and others.
One of the main challenges facing the company's activity is the rapid change in the labor market and the need to take effective measures to improve access to employment in quality jobs and adapt to changes in the working environment. With the implementation of this project, the following activities will be carried out to improve the safety of the working environment and ensure the health conditions of the employees of the company:
Activity 1- Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of the specific workplaces in the company, incl. preparation of green maps for the organization of processes and training for the implementation of green models;
Activity 2- Providing prevention and prevention of "burnout" in the workplace and "effects of the COVID pandemic on mental health" - psychological support;
Activity 3- Purchase of personal protective equipment (PPE) and special work clothing.
Activity 4 - provision of Collective Safety Means, incl. modernization and/or reconstruction, and/or safety of existing sites, technological processes, machines and equipment related to improving working conditions.
Activity 5 - provision of social benefits for workers, incl. repair and equipment of places for walking, rehabilitation, sports, meals and rest in enterprises, etc.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Разработване и прилагане на "зелени " модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на "зелени" карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на "зелени" модели на организацията на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.“ 3 154.00 0.00
Дейност 2 - Осигуряване на превенция и профилактика на "бърнаут" на работното място и ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве- психологическа подкрепа.: Психологическа подкрепа за служителите и запознаването им с "бърнаут", подпомагайки ранното откриване на проявите му и превенция на състоянията свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Психологическа подкрепа на служителите за справяне с ефектите от COVID пандемията и влиянието й върху менталното здраве. Ще бъдат изготвени психологически профили на 19 служителите и ще бъдат подготвени съответните мерки за психологическа подкрепа за всеки един от тях. Ще се запознаят със симптомите на "Бърнаут", ще се анализира вътрешното преживяване и поведенческите прояви на симптомите. Ще се направи психогенна профилактика и рехабилитация, чрез подкрепа и толерантност на групово равнище, ще се разгледа работната организация и правилното разпределяне на задачите от ръководителите, за да се избегне претоварване на определени служители за сметка на други. Ще се анализира работната среда и стресовите моменти в ежедневните дейности. Разиграването на различни ролеви игри и симулации на ситуации ще подготвят служители да се справят по-добре със стресовите ситуации. Ще се проведат и индивидуални срещи, свързани с изготвяне на стратегии за превенция на бърнаут, които засягат личностна промяна, служителите ще се насърчават към дейности извън работно време и спорт. Ще им бъде направена преоценка на приоритетите и предложени различни техники за релаксация и пълноценна почивка, за да се намери баланс между работата и почивка. Ще се включат тренинги за справяне със стреса и напрежението и различни техники за решаване и преодоляване на конфликти. Ще се анализира чувствителността на работещите към положителните резултати и умението да изпитват удовлетвореност от извършената работа. Служителите ще бъдат насърчавани да сформират група за подкрепа в която да споделят опит и чувства възникнали по време на работа. Ще се разгледа влиянието на COVID пандемията върху психичното здраве и последствията. Служителите ще се запознаят как да се упражняват ежедневно, за да ограничат екстремните симптоми, които влияят върху психичното здраве. Дейността ще обхване всички 19 служители на "МЛ-България" АД, те ще бъдат разделени в две групи: първа група от 10 служители и втора група от 9 служители. 3 154.00 0.00
Дейност 3 - Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: Планираме да закупим следните ЛПС, с които Дружеството не е разполагало до момента: 1. 66 броя защитни гащеризони със следните технически характеристики: Костюм от полипропилен/ полиетиленов ламинатен филм, бял цвят с цип- найлон върху полиестерна оплетка; Еластична част- Неопренов каучук; Маншети-Полиестер; Нишка-Полиестер; Шевове- полипропилен, червен цвят; Залепени шевове - за бариерна защита срещу аерозоли, прахови частици и някои биологични замърсители (съгл. EN 14126); 3 панелна качулка за плътно прилягане към главата; Плетени маншети; Двупосочен цип с уплътняващ капак; Еластичност на талията и глезените; Антистатично покритие от двете страни на естествен латекс. Основно тегло: 49 g / m2 CE съгл. Директива 89/686/ECC, Category III. От предвиденото лично предпазно средство ще се възползват служителите на следните позиции: 4 бр. шофьор лекотоварен, 1 бр.шофьор тежкотоварен, 6 бр. оператор автоклав, 1 бр. работник рециклиране и 1 бр. диспечер. Предвидените бройки са съобразени с нормативния срок за износване от списъка с ЛПС (3 месеца) и срока за изпълнение на настоящия проект (18 месеца). Всички включени бройки ще бъдат разходвани в рамките на изпълнението на проекта. 2. 66 броя предпазни маски със следните технически характеристики: Интегриран носен фиксатор с абсорбираща част против изпотяване, сгъваема, индивидуално опакована, съвместима с очила и др. защита на очите. Изпускателният вентил Cool- Flow намалява, съпротивлението при дишане и предотвратява, затоплянето под маската, Цветно кодирани каишки: FFP3 червен ,Ниво на защита- FFP3 съгл. EN 149:2001 + A1:2009. От предвиденото лично предпазно средство ще се възползват служителите на следните позиции: 4 бр. шофьор лекотоварен, 1 бр.шофьор тежкотоварен, 6 бр. оператор автоклав, 1 бр. работник рециклиране и 1 бр. диспечер. Предвидените бройки са съобразени с нормативния срок за износване от списъка с ЛПС (3 месеца) и срока за изпълнение на настоящия проект (18 месеца). Всички включени бройки ще бъдат разходвани в рамките на изпълнението на проекта. 3. 66 броя защитни очила със следните технически характеристики: Материал – поликарбонат, 3M Scotchgard покритие против изпотяване, свързано директно със стъклата - издържа по-дълго от традиционните покрития, като спомага за повишаване на ефективността на очилата във влажна среда и изпарения Покритието запазва своята ефективност против изпотяване при мин. 25-кратно измиване с вода, дезинфекция чрез потапяне в разтвори на белина или дезинфекция чрез забърсване с алкохолни кърпички Отговарят на изискванията на ANSI Z87.1/CSA Z94. От предвиденото лично предпазно средство ще се възползват служителите на следните позиции: 4 бр. шофьор лекотоварен, 1 бр.шофьор тежкотоварен, 6 бр. оператор автоклав, 1 бр. работник рециклиране и 1 бр. диспечер. Предвидените бройки са съобразени с нормативния срок за износване от списъка с ЛПС (3 месеца) и срока за изпълнение на настоящия проект (18 месеца). Всички включени бройки ще бъдат разходвани в рамките на изпълнението на проекта. 9 646.56 0.00
Дейност 4 - Осигуряване на колективни предпазни средства, включително модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Планираме да закупим следните КПС: 1. Антибактериални самозалепващи се адхензивни многослойни постелки с размер 115х150 см- 30 бр - ще бъдат положена на входовете и около автоклава. Тя е съставена от отделни 30 бр. слоеве, и през периодично време след като е изхабен, най-горният слой се отлепя и унищожава по подходящ начин. Слоевете са номерирани и са от полиетилен с ниска плътност и висока якост на свързване. Импрегнирани са с антимикробен агент, който е предназначен да инхибира растежа на бактерии на повърхността. Постелката не оставя следи по пода, не изисква рамка или друг способ за поставяне. 2. Пречиствател на въздух ( система/апарат за ултравиолетова рециркулацията на въздуха- 1 бр.- Апарат за обработка на въздуха, произвежда насочен, нетурбулентен поток от филтриран въздух, без прахови частици и микроорганизми, за да се намали инфекция при работещите /UV радиацията му е смъртоносна за микроорганизмите/) - представлява Апарат за въздушна филтрация и пречистване на въздуха, който представлява мобилен апарат с три нива на протекция. 1 - механичен префилтър - сменя на определен период и има ефект срещу макрочастици и замърсявания на средата; 2 - UVC кристалинна технология за антимикробен и антивирусен ефект и 3 - HEPA филтрация на въздуха. Ефективен е до 300 м2 и може да се премества в различни помещения. Този тип система осигурява висок въздухообмен на част от помещенията, които имат необходимост от контрол на средата и предпазва работещите служители от микробни и вирусни зарази. Ще бъде поставен в цеха, където се обработват опасните отпадъци. Апарата е мобилен и може да обслужва всички помещения. 3. Устройство за автоматична дезинфекция на помещения- 1 бр. - Апарат за аерозолна терминална дезинфекция на всички повърхности в работна и болнична среда на предварително почистени повърхности. В допълнение към Пречиствател на въздуха ще закупим и машина за дезинфекция по въздух на повърхности и среда с подходящи продукти, апаратът също е мобилен и позволява лесно преместване и обеззаразява помещението в което са обработвани опасните болнични отпадъци. При обработването на опасните биологични отпадъци е възможно част от тях да попаднат по пода в помещението, по оборудването или стените. Машината за дезинфекция ще работи в допълнение към апарата за въздушна филтрация и когато в помещението няма служители, това ще се прави в края на всеки работен ден или непосредствено след като е възникнала опасност от заразяване с различни биологични агенти. Устройството може да дезинфекцира помещение до 300 м. 4. Климатични системи тип сплит/мултисплит включваща 8 бр. климатизатори ( външно и вътрешно тяло)- филтър със сребърни йони с антибактериално действие. Тя допълва благоприятната микросреда за служителите след пречиствател на въздух с ултравиолетова рециркулацията и устройството за автоматична дезинфекция. Климатичната сплит система ще бъде монтирана в помещенията на Дружеството. Тя има за цел да вкара свеж въздух след ултравиолетовата рециркулацията на въздуха и дезинфекцията на повърхностите, за да се подготви благоприятен микроклимат за служителите. Предвидена е за около 250 м2 разделени на две основни помещения всяко по около 100 м2, в които има по три по-малки спомагателни помещения. 5. 4 бр. индустриални въздухопречистватели- Сами по себе си индустриалните пречистватели не са достатъчни, за да осигурят нужната и ефективна защита за служителите, но в допълнение към пречиствател за въздух с ултравиолетова рециркулацията, устройството за автоматична дезинфекция на помещенията и климатичната сплит система ще се постигне максимума безопасна и здравословна среда за служителите. Те ще бъдат разпределени в помещенията. Те ще пречистят въздуха от прах, алергени, полени и едновременно с това ще неутрализират неприятните миризми. Имат тристепенна система за филтриране от: предварителен филтър- филтър с активен въглен- композитен хартиен филтър. Ще обхване всички служители на "МЛ- България" АД. 146 779.60 0.00
ДЕЙНОСТ 5 Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: 1. Обзавеждане на стая за почивка и хранене. Помещението е със следните размери: височина: 2.93 м./ ширина 5.00 м./ дължина 5.65 м ( обща квадратура: 28.25 м2). Помещението ще бъде оборудвано с необходимите мебели и уреди, за да предложи на служителите на МЛ България АД подходящото място за почивка и обяд. До този момент дружеството не е разполагало със стая за почивка и хранене. Предвиденото оборудване е следното ( диван. горен шкаф, столове, холна маса, ъглов диван, трапезна маса със столове, кухня, хладилник с фризер, съдомиялна машина и фурна за вграждане с плот). В помещението за почивка и хранене ще се прекарат изводи за кухненско оборудване. Ще се закупи и монтира кухненски ъгъл със съответните електрически уреди, като фурна с плот, хладилник, съдомиялна машина, . Ще се закупят: 1 бр. диван с механизъм за сън, 1 бр. ъглов диван, 1 бр. маса за хранене с 10 бр. трапезни столове, 4 бр. столове, 1бр. холна масичка и 1 бр. горен шкаф. 2. Ремонт и оборудване за фитнес. Помещението е с размери: височина: 3.10 м./ ширина 6.10 м./ дължина 7.50 м. ( обща квадратура: 45.75 м2). Помещението има нужда от ремонт, след като бъде ремонтирано ще се оборудва с фитнес уредите. Помещението, което сме определили за фитнес е в много лошо състояние, и за да е използваемо се налага да се извърши текущ ремонт. Необходимо е да съборим комин, да се почистят стени и таван, ще се демонтира стария паркет. Ще се грундира и направи нова циментова замазка на пода. Ще се зазидат врати и прозорци и стените ще се измажат с варова мазилка. Ще се достави, монтира и шпаклова гипсокартон на конструкция с минерална вата от 5 см. по стените. Прозорците ще се обърнат с гипсокартон и алуминиев ъгъл. Таванът ще се направи с гипсово пано. класик. На пода ще се залепи и фугира гранитогрес заедно с первази от същия материал. На прозорците ще бъдат монтирани пвц подпрозоречни дъски. Стените ще се грундират и боядисат с латекс и ще се монтира нова входна врата. След като се ремонтира помещението по описания начин ще се закупи съответното фитнес оборудване състоящо се от следните уреди: професионална бягаща пътека, гумена настилка тип пъзел, за да се избегне нанасяне на травма. Кростренажор, подвижна пейка/ лежанка, платформа за скачане, вертикална стойка за гири и гири от 1 кг. до 20 кг. Олимпийски лост с лагери, олимпийски свободни уретанови тежести, олимпийски E-Z крив лост с лагери, олимпийски лост с лагери, фитнес постелка за анаеробни упражения, метални пудовка от 4, 12 и 16 кг. От инвестицията по Дейност 5 ще се възползват всички наши 19 бр. служители. 86 655.29 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).