Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

Diagnostic-consultative center II Plovdiv"Ltd.is a commercial company for the provision of a medical product,which must be of increasing quality satisfying both professional medical requirements and the expectations of patients It carries out activities of specialized outpatient care - diagnosis,treatment,rehabilitation,disease prevention and early disease detection activities
The current project is aimed at improving the working conditions at DKTC II PLOVDIV Ltd increasing the efficiency of the labor process while complying with the norms and requirements of the safety and health legislation
Achieving a sustainable and safe working environment for employees,which prevents possible incidents,accidents and illnesses caused by the main activity of the company
To meet the needs of the company,this project includes the following activities
1Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of the specific workplaces in the enterprisesPreparation of "green"maps for the organization of work processes at the specific workplaces.Training of the persons from the target group aimed at implementing " green" models of work organization
2Provision of prevention and prevention of "burnout" in the workplace and "effects of the COVIDpandemic on mental health" - psychological support
3Provision of collective protective equipment related to improving working conditions
4Provision of social benefits for employees, including repair and equipment of places for recreation,rehabilitation,sports,food and rest in the enterprise
The planned activities in this project comply with the requirements of the principle of"doing no significant harm"to the environment and contributes to the ecological transition by taking into account the six ecological goals laid down in Article9 of the Taxonomy Regulation
The planned activities will be carried out in compliance with the Horizontal principles and policies laid down in the Application Conditions
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията.Изготвяне на „зелени“карти за организация на работни процеси на конкретните работни места.Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“модели на организация на труд. : Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси в „ДКЦ ІІ ПЛОВДИВ”ЕООД, които да доведат до повишаване на ресурсната ефективност и намаляване въздействието върху околната среда.Тази дейност е пряко свързана с осъзнатата необходимост от въвеждане нови модели и добри практики за оптимизиране на работните процеси така,че да се намали разхода ресурси,генерирането на отпадъци респективно прякото или непряко негативно въздействие върху околната среда.Дружеството се стреми към бъдещо налагане на стандарти за екологична и социална отговорност и изпълнението на тази дейност е стъпка в тази посока. Политиката за здравето и безопасността при работа е насочена към осигуряване на съответствие с приложимите в дейностите на дружеството законови и други изисквания, свързани с идентифицираните опасности за здравето и безопасността.Осигуряване и поддържане на безопасна работна среда. В „ДКЦ ІІ ПЛОВДИВ”ЕООД липсва цялостна система за контрол и управление на индивидуалното поведение на работещите за постигане на по- висок екологичен стандарт на производството и повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги.За това посредством настоящата дейност ще бъдат въведени нови „зелени“ модели на организация на работните процеси свързани с: - изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на работниците. Дейността включва следните четири етапа,които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1.Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики" -Целта на този етап да се направи детайлна оценка на организацията на процесите и на тесните места където е необходимо и възможно прилагане на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. -Целта е да се препроектират процесите, които е необходимо и да с разработят процедури за текуща оценка и управление на екологичния отпечатък на отделните работни места. Посредством тези процедури (зелени карти) ще може текущо да се отчитат нивото потребление на материали, ресурси, енергия и вода, генериране на брак и отпадъци и др.,конкретни фактори въздействащи пряко или непряко върху околната среда. 1.3.Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. -Целта на този етап е да се разработи план за въвеждане на зелените модели и за практическото им усвояване от персонала. В плана ще бъдат включени срокове, отговорни лица, необходими ресурси и т.н. за всяка мярка. 1.4.Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.“ -Чрез този финален етап ще бъдат въведени планираните мерки и ще се подготвят служителите да могат да ги прилагат ежедневно в своята работа. 2 833.22 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на "бърнаут" на работното място и "ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве" - психологическа подкрепа: Дейността е от съществено значение за дейността на „ДКЦ ІІ ПЛОВДИВ”ЕООД.Психологическото състояние на всеки работещ оказва пряко въздействие върху неговата работоспособност,върху удовлетвореността му и респективно мотивацията му за труд,върху трудовата дисциплина, включително върху рисковете от трудови злополуки и негативно въздействие върху здравето на работещия и не на последно място върху качеството и ефективността на извършваната трудова дейност. Повечето медици често са в плен на лошо настроение,отчаяност и тревожност.Работата с хора е изтощителна.Това е вид деперсоанализация-медиците не могат да работят лесно с колегите си и да общуват добре с пациентите.Данните сочат,че при 60 часа или повече седмично работа,води до 9 пъти по-голям риск от Бърнаут.Рискът се удвоява,ако часовете са 84 и повече. В „ДКЦ II Пловдив“ЕООД работят 40 лекари-специалисти,60 % от тях работят на второ работно място.Най-засегнати са кардиолози, хирурзи,невролози. В 60% от случаите за „прегряването“ на нашите специалисти допринася бюрократичната тежест, изразяваща се в голям брой документи. На второ място е липсата на уважение към медицинския персонал от страна на самите пациенти и нуедовлетвореността от възнаграждението. Съществуват много административни трудности, които натоварват човек и го карат да не се чувства докрай комфортно на работното мястоНаблюдава се тенденция за липса на търпение от страна на медицинския персонал към пациентите и чувство на умора, прекомерен стрес и чести негативни усещания като лошо настроение, отчаяние, тревожност и депресия. Всичко това води до неминуемо увреждане на тяхното психично здраве и качество на живот. А оттам можем да очакваме и влошаване на тяхното индивидуално представяне на работното място. Работещите в здравепазването са с по-високи нива на психическа умора спрямо общата популация и медицината е сектор с много висок стрес. Много ясно отчетлива тенденция, която забелязваме е, че има значимо различие между младите и по-възрастните колеги. Т.е. медицинските специалисти до 35 г. в много по-голяма степен са отворени да говорят по темата, да търсят помощ и да признават нуждата от подкрепа. Докато всички работещи в сектора над 45-55 г. изключително трудно се включват в тази тема и не споделят. А те са преобладаващата част от съсловието. Тези хора са приели работния стрес като норма на тяхното ежедневие и не предприемат стъпки да подобрят положението си с допълнителна подкрепа, която могат да получат от външен специалист. Дейността на работещите в„ДКЦ ІІ ПЛОВДИВ”ЕООД е свързана с изисквания за психична устойчивост,концентрация на вниманието, емоционална стабилност, добри комуникативни умения и умения за работа в екип. Работещите са подложени на физическо и психично напрежение заради естеството им на работа , за това навременната и ефективна психологическа подкрепа е от съществено значение. Необходими са регулярни и навременни мерки за превенция на физическо, емоционално и психическо изтощение. След COVID eпидемията рисковете за такова изтощение и за влошаване общото състояние на работещите са по големи.За това в проекта ще бъдат изпълнени редица мерки за превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на работещите. Мерките ще се реализират посредством експертна психологическа подкрепа в две насоки-индивидуална и групова.Индивидуалната подкрепа ще се реализира посредством индивидуална личностна диагностика и психологическо консултиране.Диагностиката има за цел да установят конкретните личностни особености на всеки от работещите, за да може да се подпомогне по ефективно тяхната адаптация и да се оптимизира организацията на труда според индивидуалния капацитет и особености на всеки служител. Консултирането ще подпомогне работещите да преработят налично напрежение,стрес и негативни изживявания в ефективни поведенчески модели, които да им помогнат да са по удовлетворени и мотивирани в своята работа. ПРОДЪЛЖАВА: 7 499.70 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства,свързани с подобряване условията на труд. : Целта на тази дейност е да се осигурят колективни предпазни средства,съответстващи на динамиката на работния процес и обезопасяване на служтелите по време на работа. Всички планирани за закупуване колективни предпазни средства,техният вид и брой са определени въз основа на Оценка на риска,Програма за минимизиране и превенция на риска за здравето на работещите.Колективните средства за защита са планирани на база определените конкретни опасности,съобразно идентифицираните рискове: Работата в офис често се смята за нискорискова,но съществуват редица опасности и рискове за здравето на работещите: -Увреждания на опорно-двигателния апарат:състояния засягащи мусколите,сухожилията,връзките,нервите,ставите,горни крайници-ръце,китки,пръсти,долни крайници-бедра, колене,стъпала.Ергономичното и безопасно работно място зависи от правилният избор на работни столове,които са основен фактор за съхраняване на висока работоспособност и здраве на заетите лица.Ергономичните работни столове спомагат за правилна стойка и физически комфорт по време на работа,като осигуряват безопасно за здравето работно място.Този идентифициран риск за здравето на персонала,ангажиран в „ДКЦ ІІ ПЛОВДИВ” ЕООД налага закупуване на съвременни колективни средства за защита–Ергономичен стол-с газов амортисьор;люлеещ се механизъм,поради наличие на рискове: -продължителна работа в седяща поза,която крие опасност от мускулно-скелетни и периферно нервни увреждания; седяща работна поза през половината от работния ден,при което са възможни травми и мускулно-скелетни проблеми ; „ДКЦ ІІ ПЛОВДИВ” ЕООД цели надграждане на съществуващите колективни средства за ергономия на работното място,поради следните причини: -Превенция и защита от рисковете, за които се прилагат; -Отговарят на условията за съответното работно място и са съобразени с оценката на риска; -Съобразени са с ергономичните изисквания на ЗЗБУТ (обн.ДВ,бр.24/97г.); Планираните за закупуване Ергономичен стол- с газов амортисьор;люлеещ се механизъм ще са по-ергономични,ще подобрят комфорта при работа и ще са полезни за личното здраве на заетите лица, минимизирайки риска от травми и мускулно-скелетни проблеми.Осигуряването на спокойствие и удобство на служителите е от съществено значение за тяхната концентрация и продуктивност. В рамките на дейността ще бъдат закупени Ергономичен стол с газов амортисьор–65бр.; Идентифицираният риск, съответно проблем на целевата група са травми и мускулно-скелетни проблеми, предизвикани от стрес в областа на гръбнака и мускулите при предимно седяща работна поза.Според т.1.2.на Приложение 1 от Нормите за физическо натоварване на работниците и хигиенно-физиологичните и ергономични изисквания за рационална организация на работното място и трудовите процеси №05, столовете трябва да имат подходящи размери и устройство,което да позволява приспособяване на размерите им в съответствие с антропометричните данни на работника и характера на извършваната работа.Резултатът е риск от мускулно-скелетни увреждания и съдови заболявания на долните крайници. Ето защо следва да бъдат закупени 65 броя ергономични работни столове с регулируема височина на работната повърхност. Планираните за закупуване Ергономичен стол с газов амортисьор са предназначени за следните кабинети:№82-АГ-2бр. № 39 ГЕК -1бр.;№40к-т ГЛАВНА СЕСТРА -1бр.;№50 ГЛ.СЧЕТОВОДИТЕЛ- 2бр.;К-т.№69 ЕНДОКРИНОЛОГИЯ -1бр.;К-т№70 ЕНДОКРИНОЛОГИЯ - 1бр.;К-т№71 ЕНДОКРИНОЛОГИЯ -2бр. К-т№4 ЕХОГРАФ- 1бр.;К-т 19 ОСТЕОДЕНЗИОМЕТРИЯ- 1бр.;К. 2- 2бр.;К-т 3 КАРДИОЛОЗИ- 2бр.;К-т 9 КАСИЕР-1бр.;КЛ. БИОХИМИЧЕН СЕКТОР-3бр.;КЛ Д-Р СТОЯНОВА-1бр.;К. 67 КОЖЕН-1бр.;К-т200МИКРОБИОЛОГИЯ-1бр.;К. 41 кардиологичен-2бр.;К-т222СКЕНЕР-1бр.;К. 26 НЕВРОЛОГ-2бр.;К. 27 НЕВРОЛОГ -2бр.;К-т 34 -1бр.;К. 29 ОРТОПЕДИ-бр.; ПРОДЪЛЖАВА 104 938.97 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите,вкл.ремонт и оборудване на места за отдих,рехабилитация,спорт,хранене и почивка в предприятието.: Дейността е насочена към подобряване условията на труд, създаване на по-добри битови условия и условия за спазване на физиологичен режим на труд и почивка на персонала чрез обособяване и оборудване на помещение за отдих, хранене и почивка.Осигуряване на условия за почивка и хранене чрез оборудване на 2 помещения, с което да бъдат спазени изискванията на Чл. 18. (1) от Наредба № 7 от 1999 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното оборудване. В рамките на тази дейност"ДКЦ2 - Пловдив"ЕООД ще осигури допълнителни социални придобивки за медицински и немедицински персонал. Целта е да се осигури комфорт на работа и място за отдих и почивка на заетите в медицинският център. Този тип придобивки са нефинансови стимули, които служителите получават като част от социалната политика на работодателя. Секторът на здравеопазването е ключов за обществото и предоставя услуга от обществен интерес. За да се гарантира качеството на медицинските дейности е необходимо да се осигури на заетите в сектора както средства за осъществяване на основната им дейност, така и адекватни социални стимули. Отчитайки необходимостта от подобряване на условията на труд в медицинският център е предвидено да се обурудват помещения за отдих. Това ще осигури на служителите възможност за почивка и намаляване на стреса по време на дежурства. Ще се осигури възможност за неформална комуникация между колеги и подобряване на вътрешният климат на работа. Социалните придобивки ще бъдат достъпни до всички 92 служители в дружеството. Оборудването на 2 стаи за почивка на медицинския персонал ще осигури полагащата се физиологична почивка на персонала. В момента няма изградена стая за почивка която да може да се използва от лекарите-специалисти, специалистите по здравни грижи, както и помощния персонал. Липсата на такова помещение не позволява на медицинския персонал да има пълноценна почивка. Липсва и помещение, в което да може да бъде обособен кът за хранене и уреди за приготвяне на тонизиращи напитки – кафе, чай, което много затруднява работния процес. Оборудването на 2 стаи за почивка с допълнителни кухненски кът и мека мебел, ще позволи на работещите в дружество да повишат своята продуктивност и удовлетвореност от работата. Кратките почивки позволяват да се възстановят служителите от натоварването в рамките на рабтния ден и да се повиши тяхнат ефектиност. При изпълнение на служебните си задължения служителите в дружеството се справят с голям обем от работа в кратки срокове. Обслужват голям брой пациенти и осигуряват здравна грижа при спазване на най-високи стандарти на работа. Натоварването особено в последните близо 3 години е значително, с оглед на епиденията от COVID и възникналите от това изисквания за въдеждане на допълните мерки за безопасност. С оглед спецификана на дейността, медицинският персонал винаги е бил изложен на риск от зарази включително и COVID липсата на помещение за отдих е от ключово значение, за да може персонала да се възстанови от голямото натоварване, както физически така и психически. Включените в рамките на дейността мебели и оборудване ще осигурят необходимата зона за отмора. 9 322.96 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на "бърнаут" на работното място и "ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве" - психологическа подкрепа-ПРОДЪЛЖЕНИЕ -2: ПРОДЪЛЖАВА: За да се имплементират в организацията новите поведенчески модели, ще се проведат групови обучения за създаване на подобряване на взаимоотношенията и за формиране на позитивна колективна среда и подкрепа. Дейността ще се реализира посредством следните етапи: -Анализ на психологическата среда, организацията на работа и взаимоотношенията в отделните звена на дружеството – посредством структурирани интервюта със служители на отделни работни позиции (длъжности) -Индивидуална диагностика и изготвяне на психологически профили на служителите – с психологически въпросници за определяне на : личностния тип, нивото на стрес и начините за справяне с него (копинг стратегии), удовлетвореността от труда и мотивацията за работа на всеки служител. Ще се изготвят профили с препоръки за индивидуален подход към всеки служител. -Индивидуално психологическо консултиране за превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве. Фокус върху консултирането ще бъде създаването на индивидуални поведенчески модели – копинг стратегии за справяне с професионални стрес и негативните емоции свързани с работата. -Консултиране на ръководството за запознаване с личностни особености на отделните служители и внедряване на промени в организацията на труда и/или взаимоотношенията с отделните служители за по-ефективно използване на индивидуалните им особености. -Провеждане на групов тренинг „Професионален стрес, напрежение и емоционално прегаряне на работното място (бърн аут) – практически модели за справяне“ – за формиране на практически умения у всеки служител за справяне с негативни преживявания на работното място, за запазване на концентрация, мотивация и позитивна нагласа, вкл. и чрез взаимна подкрепа и взаимодействие между колегите. 0.00 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на "бърнаут" на работното място и "ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве" - психологическа подкрепа-ПРОДЪЛЖЕНИЕ -3: ПРОДЪЛЖЕНИЕ 0.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства,свързани с подобряване условията на труд -ПРОДЪЛЖЕНИЕ: ПРОДЪЛЖАВА К. 56 ОЧЕН-3;К. 8 ИНФОРМ.ОБСЛУЖВАНЕ -2бр.К. 33 ПСИХИАТЪР, ПЕДИАТЪР-1бр.;К. 32 ПЕДИАТЪР-1;К. 28 ПУЛМОЛОГ-1бр.;К. 25 РЕВМАТОЛОГ НЕВРОЛОГ- 2бл.К. 49 д-р Дачев РЕНТГЕН-1;РЕНТГЕН РЕГИСТРАТУРА-1;К. 63 д-р Косев РЕНТГЕН-1бр.;К. 5А СЕКРЕТАР-1;К. 2 ТЕРАПЕВТ-;2бр.К. 40 УНГ-2;К. 5 УПРАВИТЕЛ-1бр.К-т. 36 УРОЛОГ-1бр.;К-т10 -1бр.;ФИЗИОТЕРАПИЯ-1бр.;К. 12 ФИЗИОТЕРАПИЯ 1бр.;К. 37 ХИРУРГ-1бр.;К 101 ХИРУРГ Ц-Р МЕНОПАУЗА-2бр.;К. 103 АГ Ц-Р МЕНОПАУЗА-2бр.;К. 98 ЦЕНТЪР МЕНОПАУЗА-1бр.;К. 99А ЦЕНТЪР МЕНОПАУЗА-1бр.;К-т 99 ЦЕНТЪР МЕНОПАУЗА-1бр.;Център болка-2бр.Втори проблем, които настоящата дейност цели да разреши е неефективно работещите климатици в работните помещения.Наличните климатици са технически и морално отарели и не работят ефективно, особено през горещте месеци на годината. Защита от неблагоприятен микроклимат -високи температури през лятото, които създават дискомфорт и условия за прегряване на работещите.. Съществуващите климатични системи са на повече от 10 години и не са оборудвани със системи за пречистване на въздуха, нито с такива, които да го овлажняват. Планираните за закупуване нови предлагат и до 10 dB по-ниски нива на шум, което допълнително увеличава и комфорта на работещите. Климатиците ще бъдат монтирани в следните работни помещения:К-т №15АГ УЧИЛИЩЕ МАМИ;К-т№50 ЕХОГРАФ РЕНТГЕН;К-т№101 ХИРУРГ Ц-Р МЕНОПАУЗА;К-т№1 ТЕРАПЕВТ;К-т№10 ФИЗИОТЕРАПИЯК.К-т№103 АГ Ц-Р МЕНОПАЗА;К-т№10А ФИЗИОТЕРАПИЯ;К-т№ 19 ОСТЕОДЕНЗИОМЕТРИЯ;К-т№25 РЕВМАТОЛОГ НЕВРОЛО;К-т№ 26 НЕВРОЛОГ;К-т№27; НЕВРОЛОГ; К-т№28 ПУЛМОЛОГ;К-т№ 29 ОРТОПЕДИ;К-т№32ПЕДИАТЪР;К-т№34 СЪДОВ ХИРУРГ;К-т№ 37 ХИРУР; К-т№4 ЕХОГРАФ;К-т№420;К-т№ 40 УНГ;К-т№41 КАРДИОЛОГ;К-т№ 49 д-р Дачев РЕНТГЕН;К-т№ 5 УПРАВИТЕЛ;К-т№ 56 ОЧЕН;К-т№59 РЕНТГЕН Р-СКОП;К-т№60 РЕНТГЕН;К-т№63 д-р РЕНТГЕН;К-т№ 70 ЕНДОКРИНОЛОГИЯ;К-т№71 ЕНДОКРИНОЛОГИЯ;К-т№8 ИНФОРМ.ОБСЛУЖВАНЕ;К-т№ 81 АГ;К-т№ 9 КАСИЕР;К-т№ 98 ЦЕНТЪР МЕНОПАУЗА;К-т№ 99 ЦЕНТЪР МЕНОПАУЗ;АК-т№ 99А ЦЕНТЪР МЕНОПАУЗА К-т№40 КАБИНЕТ ГЛАВНА СЕСТРА;К-т№200 МИКРОБИОЛОГИЯ;К-т№360 РЕНТГЕН РЕГИСТРАТУРА;К-т№170КЛИНИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ;К-т№7 ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ;К-т№ 36 УРОЛОГ;К-т№39 Гастро;К-т№56 ОЧЕН;К-т№48 МАМОГРАФСКИ; К-т№82 АГ; „ДКЦ ІІ ПЛОВДИВ” ЕООД цели надграждане на съществуващите колективни средства, поради следните причини: - Превенция и защита от рисковете, за които се прилагат; - Отговарят на условията за съответното работно място и са съобразени с оценката на риска; - Съобразени са с изисквания на: Приложение №1 към чл.2,ал.2.1., 1.1., 1.1.6.л V, глава X, санитарно битово обслужване, чл. 244 от Наредба № 7 / 23.09.1999 год. за минималните изисквания за ЗБУТ на работните места и при използване на работно оборудване. За превенция и защита от горепосочените рискове сме планирали закупуване на следните колективни средства за защита: -Ергономичен стол с газов амортисьор–65бр.; - Инверторен климатик 7000BTU А++ - 46бр. 0.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите,вкл.ремонт и оборудване на места за отдих,рехабилитация,спорт,хранене и почивка в предприятието- ПРОДЪЛЖЕНИЕ:: Ръководството на"ДКЦ -2 - Пловдив"ЕООД желае да приложи най-добрите налични методи за осигуряване на максимален конфорт на работното място в условията на повишена натовареност. Медицинският персонал е изправен ежедневно пред редица предизвикателства, особено по време и след COVID пандемията. Нарастването на заболеваемостта сред пациентите и липсата на достътъчно медицински персонал изисква да се приложат мерки гарантиращи възможност за почивка на персонала. За да се спазят изискванията на Чл. 18. (1) от Наредба № 7 от 1999 г.в „ДКЦ ІІ ПЛОВДИВ”ЕООД е предвидено оборудване на следните помещения:Помещение № 1/Размери – 5,50м./4 ,70м.;Подова настилка – теракот;Стени – латекс;Мивка;З плота/; Помещение № 2, състоящо се от:Бокс:Размери – 1,50м/3,70м.;Подова настилка – теракот;Стени – фаянсови плочки;Мивка;2 плота;Предверие:Размери – 3,20м./2,20м.;Подова настилка – мозайка и теракот;Стени –латекс;Мивка/ В настоящата дейност е предвидено закупуване на: Ъглов диван -1бр. Ъглов диван -1бр. Кафемашина 15 bar 1500W-1бр. Блок кухня 240 см-1бр. Микровълнова фурна-1бр. Хладилник 270 л, фризерна част 52 л -1бр. Разтегателна трапезна маса -2бр. Трапезен стол Композитна кухненска мивка 51смх51 см-1бр. Смесител за мивка-1бр. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).