„Грижа в дома в община Шумен“: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-
социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.
2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги, със средства на със средства на потребителите.
3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация, относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, вкл. консултации с диетолог и други специалисти при необходимост.
4. Осигуряване на супервизия и обучение на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.
С оглед обезпечаването на заложените дейности по проекта и предоставяне на качествени услуги се предвижда да се назначи Екип в състав:
- Ръководител Екип - 1 лице с висше образование, с една от следните специалности: социални дейности, социална педагогика, психология, медицина или друга специалност - хуманитарен профил.
- Диспечер - 1 лице със средно/висше образование
- Социални работници - 4 лица с висше образование /социална педагогика; социални дейности/
- Медицински сестри - 6 лица с медицинско образование, независимо от ОКС
- Психолог - 4 лица с висше образование и ОКС - бакалавър /специалност психология/
- Шофьор - 2 лица със средно образование
- Домашни помощници - 40 лица със средно/основно образование
- Рехабилитатор – 1 лице с висше образование и ОКС – бакалавър, специалност – медицинска рехабилитация или друга сходна специалност
- Диетолог /Инструктор по хранене – 1 лице с висше образование, ОКС – бакалавър.
Планирането на основните работни заплати на служителите, които ще се наемат за изпълнение на проектните дейности е на база Методологията за регламентиране на възнагражденията, Раздел ІІІ, т. 1.
Служителите ще се наемат на срочен трудов договор, на 8-часов работен ден /или на 4-часов работен ден, при необходимост/.
Услугата ще се управлява от ръководител, който е с необходимата квалификация и ще отговаря за цялостната организация на процеса на грижи, оценката на потребностите, координацията на услугите с други доставчици и мониторинг на качеството на изпълнение на заложените дейности.
Индикативен брой лица, които ще получават услугата:
300 лица от целевите групи.
Размер на компенсацията за услугата: 2 394 474,90 лв.
Разходи, които формират размера на компенсацията:
Разходи за възнаграждения: 1 778 752,79 лв. – за трудови възнаграждения по реда на КТ и всички осигурителни плащания по реда на националното законодателство
Единна ставка: 615 722,11 лв.
- Разходи за работно облекло, вкл. ЛПС за персонала на услугата - 60 000,00 лв.;
- разходи за трудова медицина – 7 000,00 лв.;
- разходи за супервизия, обучения на персонала – 17 000,00 лв.;
- разходи за командировки /пътни разходи; абонаментни карти/, по време на изпълнение на служебните задължения – 48 000 лв.;
- разходи за гориво – 25 000,00 лв.;
- разходи за материали и консумативи за предоставяне на услугата – 440 722,11 лв.
- режийни разходи – 18 000,00 лв.
Интегрираните здравно-социални услуги ще се предоставят на потребителите в продължение на 19 /деветнадесет/месеца.
Услугите ще се предоставят в дома на потребителя почасово, като дневната продължителност на услугата ще се определя в зависимост от зависимост от конкретните нужди на потребителя, на база изведените потребности от предварителната оценка на потребностите и регламентирани в индивидуалният план за подкрепа и заложени в плана за подкрепа. Няма да се допуска обслужването само на един потребител в рамките на 8 часа/дневно.
Предвиждат се 3 /три/ месеца подготовка.
|
2 490 253.90
|
2 273 009.40
|