"Energy Team 2020" EOOD was registered in 2020 with the main activity of trade. The company has its own store with an area of 600 square meters, which is located in the town of Pazardzhik. The store is opened 24 hours a day and sells a wide range of food, drinks and household goods. At the time of application, 17 people are employed in the company on an employment contract. The proposal includes staff augmentation activities, and the creation of new jobs and is aimed entirely at disadvantaged groups in the labor market.Within the framework of the project, "Energy Team" 2020 will appoint 10 persons in a disadvantaged position for a period of one year and will ensure their sustainable employment for another 6 months. The project also provides a workplace for a person with permanent disabilities, and the expected work duties will be according to his state of health. A person will be appointed to this job position for 24 months of subsidized employment and a minimum of one year thereafter .
The project proposal also provides for the implementation of a mentoring program. It will provide new employees with initial support in the workplace, and on the other hand, it will stimulate some of the current employees to participate in the creation of an effective team.
The project will be implemented within 36 months and will be carried out entirely on the territory of the town of Pazardzhik.
The inclusion of a new workforce is of primary need for the store, while at the same time it will create employment for vulnerable groups in the area. The project also includes activities to facilitate its administration and reporting, as well as activities to promote the implementation, objectives and its results. All activities provided for in the project are in line with and fully correspond to the priorities and specific goals laid down in the procedure, and their implementation will contribute to the sustainable integration of disadvantaged persons into the labor market.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Наемане на лица от целевата група: Дейност 1 включва 11 безработни лица от целевите групи, които ще бъдат извадени от сектора на безработицата и ще бъдат включени в устойчива и продължителна заетост чрез осигуряване на работна заплата и осигурителни вноски в рамките на проектните дейности и след приключването им.
Наемането на лицата от целевата по процедурата група е от първостепенна важност за фирмата-кандидат по следните причини:
- Търговският обект на фирмата-кандидат е с денонощен режим на работа и изисква персонал, който да бъде разпределен в три работни смени. Магазинът е голям по площ и с множество отделни секции /хлебни изделия, хладилни витрини, плодове и зеленчуци, напитки, др./ Подреждането на стоките в отделните секции и проследяването на срока на годност на хиляди различни артикули е непрекъснат процес, в който са ангажирани част от служителите. Назначаването на нови хора ще спомогне този процес да се оптимизира, ще повиши качеството на обслужване и ще позволи на фирмата да разшири асортимента от предлаганите стоки, вкл. и като формира нови продуктови секции и щандове.
- Към момента търговският обект се обслужва от една каса, което е недостатъчно съобразно площта и обема на работа на магазина. Пред касата се формират опашки, което от една страна затруднява клиентите, а от друга е причина за стресова работна среда за заетите на касата служители. Наемането на допълнителен персонал ще позволи на кандидата да отвори втора каса, което чувствително ще подобри както условията на труд, така и качеството на обслужване в магазина.
Трудовите задачи и отговорности за работа в магазина са разписани в длъжностна характеристика за позицията „Продавач-консултант”. Тази позиция предполага високи нива на отговорност, но не изисква специално образование и квалификация, което я прави подходяща за целевите групи.
В рамките на проектното предложение ще бъдат разкрити и поддържани следните работни места:
1. Десет работни места за лица в неравностойно положение за период от една година субсидирана заетост и още минимум 6 месеца след това за сметка на работодателя. Размер ът на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 3 963.00 лв. (Индекс на ИД – G,Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети).Десетте нови служители ще бъдат назначени на длъжност „Продавач-консултант” с Код по НКПД 5223 2001. Те ще бъдат включени в графика от три 8-часови работни смени, като се предвижда следното разпределение на работните задачи:
- 6 човека /по двама на смяна/ на длъжност „Продавач-консултант”, които ще обслужват допълнително отворената втора каса и хладилната витрина до нея.
- 4 човека на длъжност „Продавач-консултант”, които ще разпределят стоките по стелажите в магазина, хладилниците и хладилните витрини, ще следят наличностите, ще осигуряват правилно съхранение на стоките в търговската зала, ще оказват помощ на клиентите при избор на стока, ще участват в инвентаризациите и др.
2. Едно работно място за лице с трайни увреждания за период от 12 месеца субсидирана заетост и още минимум една година след това за сметка на работодателя.
Лицето с трайни увреждания също ще бъде назначено на позиция „Продавач консултант”. Разходите за заплата и осигуровки за първите две години от заетостта му се определят спрямо размера на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 3 963.00 лв. (Индекс на ИД – G,Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети).
За това лице са предвидени трудови отговорности от длъжностната характеристика, които не изискват интензивно движение и физически усилия. Работното място ще бъде разположено в офисната част на обекта, където лицето ще разполага с подходящ ергономичен стол и бюро. Задълженията на това новонаето лице ще включват изписване на етикетите, обозначаващи вида на стоката, цената и грамажа, както и проследяване на гаранционния срок на хранителните стоки.
190 224.00
0.00
Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 месеца: Колективът на дружеството ще положи старание да интегрира бързо новите си колеги в средата, да им създаде предпоставки за личностно и професионално израстване и да изгради трудовите им навици в хармония със стандартите и нормите на работа в търговския обект. Съобразно целите на проектното предложение се очаква новите служители да усвоят работните процеси и да изпълняват качествено задълженията си в рамките на изпълнение на проекта и след това. Този процес ще бъде подпомогнат чрез осъществяване на менторска програма. В нея ще участват 6 от служителите на магазина, които ще подпомогат новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място. Менторите ще бъдат определени от работодателя и ще имат задължението да отделят за тази дейност минимум 40 часа месечно. Предвиждат се по двама ментори за всяка от трите работни смени в магазина. Трима от менторите обучават шестимата новозаети от целевите групи, които ще работят на новооткритата каса. Другите трима ще подпомагат четиримата нови служителя в магазинния салон, както и лицето с трайни увреждания.
Месечните разходи за възнаграждение на ментори, които ще отговарят за представители на целевата група са в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за 2024 г. - 466.5 лв.
16 794.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN