Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 442 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

Katmar 13 EOOD is a small company, which in the last year has sharply expanded the volume of its activity. The company established itself as one of the main suppliers of specific goods and services for enterprises of strategic importance for the Bulgarian economy. With a view to expanding its activities with the implementation of the current project, Katmar 13 EOOD plans to create quality jobs for persons with permanent disabilities and persons from other vulnerable groups on the labor market in the city of Sofia. The main goal of the project is to provide sustainable employment for twenty-one disadvantaged persons. Within the framework of the implementation of the activities, one person with permanent disabilities and twenty persons from some of the following vulnerable groups: unemployed youth up to 29 years of age, and/or unemployed persons over 55 years of age, and/or unemployed persons - parents (adoptive parents) with children up to 4 years of age, and/or unemployed persons without professional qualifications, are expected to be employed.
For the effective integration of the newly hired persons into the company's team and provision of the necessary skills for the performance of their duties and responsibilities, support from a mentor will be provided for a period of 6 months. Katmar 13 EOOD is committed to providing sustainable employment for the employed person with permanent disabilities and at least twelve of the newly hired persons from other vulnerable groups.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на заетост на 21 лица в неравностойно положение: Основната цел на дейността е да бъде осигурена качествена и устойчива заетост за 21 лица в неравностойно положение на пазара на труда в Катмар 13 ЕООД. В рамките на дейността ще бъдат създадени 21 нови работни места, на следните длъжности: - Специалист, търговия (код по НКПД 33393003) - 7 работни места; - Търговски помощник (код по НКПД 33223002) - 7 работни места; - Дистрибутор (код по НКПД 33223006) - 7 работни места. Изборът на длъжностите е продиктуван от необходимостта да се подсигури кадрово търговската дейност на фирмата с персонал, който ежедневно да бъде в контакт със съществуващите и бъдещи клиенти. Предвиждаме да бъдат наети, както следва: - едно лице с трайни увреждания; - двадесет безработни лица, които са на възраст до 29 години и/или са родители на малки деца до 4-годишна възраст, и/или са без професионална квалификация, и/или са на възраст над 55 години. Изборът на така посочените целеви групи е обоснован от желанието на фирмата да бъде насърчавано разнообразието и да се даде равен шанс на хора, които са в уязвимо положение на пазара на труда по различни причини. Предвидените длъжности са подходящи за хора с увреждания и лица в друго уязвимо положение, защото позволяват гъвкавост при организацията на работния ден и с изключение на дистрибуторите не предполагат големи физически натоварвания. На всички лица ще бъде осигурена работа по трудово правоотношение на пълен работен ден. Новите работни места ще бъдат в офиса на компанията в гр. София. Фирмата има ангажимента да осигури необходимото офис обзавеждане, оборудване и комуникационна свръзаност, необходима за изпълнението на служебните задължения на новонаетите лица. В зависимост от естеството на увреждането на лицето, което ще бъде наето ще бъде адаптирано работното място или ще се осигури необходимия помощен софтуеър, необходим за пълноценната му/и работа. Лицето с трайни увреждания ще бъде наето по проекта за период от 24 месеца. След приключване на дейностите ще му/и бъде осигурена трайна заетост за период от най-малко 12 месеца. Двадесет лица от другите групи в неравностойно положение ще бъдат наети по проекта за период от 12 месеца. След приключване на дейностите за най-малко 12 от тези 20 лица ще бъде осигурена трайна заетост за период от най-малко 6 месеца. С оглед на показаните индивидуални резултати и обема на работа предприятието има готовност да запази трайно новосъздадените работни места. Катмар 13 ЕООД ще има ангажимента да осигури въвеждащо вътрешно-фирмено обучение за всички новонаети лица с оглед пълноценно изпълнение на служебните им задължения и трайното им интегриране в екипа на фирмата. 348 744.00 0.00
Подкрепа на работното място за новонаетите лица чрез ментор: Дейността има за цел да подкрепи двадесетте новонаети лица в придобиването на нови умения и интеграцията на работното място с помощта на ментор. За успешно изпълнение на служебните им задължения лицата трябва да познават добре естеството на работата, продуктовото портфолио на фирмата, съществуващите и потенциални клиетни. Те трябва да се чувстват спокойни и уверени в своята работа. В тази връзка подкрепата от опитен специалист е задължителна предпоставка за ефективната работа на всички новонаети служители. По отношение на конкретния проект включването на такъв ментор е още по-важно, доколкото се очаква, че повечето или всички новонаети лица ще имат малък или никакъв опит в извършването на дейностите, които попадат в обхвата на служебните им задължения. Още повече, че всички те са представители на групи в неравностойно положение, което налага и индивидуален подход от страна на ментора към всеки от тях. В рамките на дейността ще бъде осигурен един ментор, който ще работи с лицата за период от 6 месеца. За ментор ще бъде определен експерт от екипа на дружеството, с доказан професионален опит съотносим към всички длъжности, на които ще бъдат наети лицата от целевата група. В допълнение ще се изисква менторът да притежава и подходящи организационни и комуникационни умения, за да бъде пълноценен в тази си роля. Ще се прилагат паралелно два подхода - на индивидуално, и на групово менторство. Сред основните задачи на ментора ще бъдат: - Да извършва системни наблюдения на поведението на наставлявания — диагностициране на потребностите, способностите и дефицитите му; - Да изготвя индивидуален план за работа с наставлявания; - Да планира дейности свързани с развитието на интересите и способностите на наставлявания. В резултат от изпълнението на дейността се очаква новонаетите лица да бъдат напълно запознати с всички аспекти на работата, която извършват, като се превърнат в пълноценна част от екипа на компанията. 2 799.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).