Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The current project proposal is aimed at creating ten new jobs in the company "Stroyprom" EOOD. The company develops its activity in the field of construction. To ensure the work process, the number of employees will be increased, as the project envisages the appointment of:
- one office manager;
- four general workers;
- one administrator, website;
- one technical assistant;
- one supplier, supplier;
- one guard;
- one driver, car up to 9 seats.
All individuals will be unemployed and/or inactive disadvantaged people with eight being placed into employment for a period of 12 months and two (people with permanent disabilities) being assigned to watchman and general laborer positions for a period of 24 months.
In order to support newly hired persons from the target group in their entry into the specifics of the workplace, a mentor will be engaged, who will be a person from the same enterprise.
Stroyprom EOOD aims to provide sustainable jobs after the end of the project activities to at least seven disadvantaged persons, two of whom will be permanently disabled. The project has a duration of 30 months and will be implemented on the territory of the city of Vidin. For its implementation, a team will be formed. Indirect costs include, in addition to the remuneration of the team, the costs of rent, overheads, materials, consumables and information and publicity. The candidate company will provide equal opportunities for all candidates, and no conditions for discrimination will be created during the selection of the persons and we will guarantee full equality between all participants in the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на лица от целевата група: Основната цел на дейността е създаване на устойчиви работни места на хора в неравностойно положение. Посредством изпълнението на проекта ще се обособят 10 нови работни места във фирма Стройпром като 8 от тях ще бъдат на лица без трайни увреждания и 2 на хора с трайни увреждания. Всички лица ще бъдат назначени на 8 часов работен ден. Фирмата осъществява дейност с основен КИД: 41.20 - Строителство на жилищни и нежилищни сгради, който попада в Сектор F – Строителство. Съгласно стандартната таблица за единица разход, дружеството ще извърши разход за труд за едно лице в размер на 3 543.00 лв. за тримесечие. Поради натовареността на дружеството през последните месеци има необходимост от обособяване на следните длъжности, на които ще бъдат назначени новите служители: 8 лица в неравностойно положение заети за период от 12 месеца: - Един офис мениджър, НКПД: 3341 3004 - ще има за задача да изготвя оферти и друга документация за участие в тръжни процедури. - Един технически сътрудник, НКПД: 4110 2005 - ще оформя и набира текстове, прави проучване за материали за подсигуряване на строителния процес, отговаря на запитвания по телефона, осъществява комуникация с доставчици. - Един снабдител, доставчик, НКПД: 4321 2015 - Увеличаващият се брой обекти налага да се назначи лице на позиция снабдител, който ще има за задача всекидневно да осигурява материали за обекти на дружеството. - Един администратор, уеб сайт, НКПД: 3514 3001 - Фирмата има създаден сайт, за който до момента няма определен служител, който да поддържа. Чрез проекта ще бъде назначено лице, което да качва актуална информация на сайта свързана със строителните услуги. - Трима Общ работник, НКПД: 9622 0001 - Предвид увеличаващият се обем от работа, те ще извършват рутинни дейности ръчно или с помощта на най-прости инструменти и механизми. - Един шофьор, лек автомобил до 9 места, НКПД: 8322 2002 - Дружеството разполага с няколко автомобила, които се ползват както от ръководния персонал, така и от техническите специалисти, които се ангажират в хода на строителство за надзор, проектиране и др. С разкриване на това работно място ще бъде осигурен транспорта на всеки един експерт. 2 лица в неравностойно положение с трайни увреждания заети за период от 24 месеца: - Един пазач, НКПД: 9510 0005 - Пазачът ще извършва охрана на обекти на дружеството. - Един Общ работник, НКПД: 9622 0001 - ще извършва рутинни дейности ръчно или с помощта на най-прости инструменти и механизми. Новонаетите служители ще са лица, които не са били заети през последните 12 месеца във фирмата. За целта след одобрение на проектното предложение ще бъде извършен подбор на кадри, който ще протече на няколко етапа - първоначално по документи, а след това и чрез провеждане на интервю в офис на дружеството. Основното условие към кандидатите ще бъде да отговарят на изискванията за допустимост по настоящата процедура - т.е да бъдат лица, които са в неравностойно положение, които следва да са безработни или неактивни за период от минимум 4 седмици към момента на включване в проекта. Подборът на кадри ще се извърши при спазване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация като няма да бъдат толерирани кандидати от гледна точка на техният пол, религия, възраст, произход и други. На следващ етап ще бъдат сключени срочни трудови договори с одобрените кандидати като 8 от тях, които са в неравностойно положение ще бъдат назначени за период 12 месеца, а останалите 2 лица, които са с трайни увреждания ще бъдат включени в трудова заетост за период 24 месеца. Освен това при необходимост част от служителите, чиито позиции позволява работа от разстояние, ще имат избора да изпълняват своите трудови задължения в условията на надомна работа, което обстоятелство ще бъде упоменато и в трудовия договор на лицето/лицата. 170 064.00 0.00
Подкрепа на работното място чрез ментор: Основната цел на дейността е да бъде оказана подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м. Менторът ще бъде лице от същото предприятие, което да подпомогне новонаетото лице от целевата група при навлизането му в спецификата на работното място/ заеманата длъжност. Менторът ще отговаря за лицата, които ще извършват административна дейност в дружеството - Един офис мениджър, НКПД: 3341 3004, Един технически сътрудник, НКПД: 4110 2005, Един администратор, уеб сайт, НКПД: 3514 3001. В случай, че някое от лицата изпълнява своите задължения в условия на надомна работа, то тогава няма да бъде задължение на ментора да му оказва подкрепа. В изпълнение на своите задължение менторът ще заложи на иновативни техники с цел повишаване професионалната информираност и повишаване квалификацията на заетите лица. За тази цел ще се наблегне на разпространяване на добри и и положителни практики, технологии и иновации в областта на строителството. Менторът ще се стреми към повишаване информираността на заетите лица, чрез разпространяване на печатни материали, видео уроци и други методи. 2 799.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).