Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 363 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The main goal of this project is to help the Company in taking effective measures to adapt the working environment to current changes - the transition to a climate-neutral economy and changing work models, ensuring an active working life in a healthy working environment and maximally limiting  risks to health and life, as well as offering opportunities for a better, pleasant and healthy daily life and facilitating workers by providing excellent opportunities for food, rest and sports at the workplace.
The company intends to achieve this by implementing the following sub-goals:
1) Development and implementation of "green" models of labor organization;
2) Improving and upgrading health and safety working conditions (through collective and personal protective equipment);
3) Provision of social benefits for the employees of the Company. 
The company meets the eligibility requirements, has the financial and operational capacity to implement the project proposal. The representatives of the target group are 31 employed persons - 30 persons on an employment contract and 1 person under a management contract.

They are provided for:
D1: Development and implementation of "green" models
D3: Purchase of personal protective equipment and special work clothing
D4: Provision of collective protective equipment,
D5: Provision of social benefits for workers.

In implementing the project, the Company observes the principles of gender equality, active inclusion and inclusion, promotion of equal opportunities and non-discrimination, providing prerequisites for social inclusion of the target groups.  Project costs are effective, efficient and economical.  The implementation period is 18 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Темповете, с които се развива световната икономика и изискванията за адаптиране на всяко дружество изискват въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Това изискване вече е задължително. Развитието на "зелени" модели на организация на работните процеси е изключително важно за постигане на устойчиво развитие, както и за опазването и възстановяването на околната среда. Разработването на устойчиви модели на работа, потребление и производство генерира потенциал за създаване на нови работни места и трансформиране на съществуващите такива във висококачествени зелени работни места, не само в практически всички сектори, но също така и по цялата верига на стойността. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси се планира за следните заетите лица (целева група): Изпълнителен директор (договор на ДУК) - 1, Касиер счетоводител- 1, Управител склад - 1, Служител човешки ресурси - 1 Главен счетоводител/Организатор автомобилен транспорт - 1, общо 5 човека. Изборът на ръководния персонал и служителите, които пряко го подмогат, е защото в задълженията на тези лица е да определят насоката на развитие на работещите и на вида и подходите на извършване на цялостната дейност на фирмата като цяло и на всеки един работник в частност. От тази целева група се създават и предават всички промени и нови правила и промени в процесите, от тях се изисква да създават и следят за изпълнението на стратегиите и моделите на работа. След създаването на успешни зелени модели в тяхната работа по естествен начин ще се подходи към цялостна промяна на всички работни места в последствие. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси е свързано с: 1. внедряване в предприятието на нови екологични производствени инвестиции, поради които се променя организацията на труда в предприятието; 2. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 3. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси,вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Разработването и прилагането на нови "зелени" модели на организация на труда, въвеждането на "зелени" карти на работните процеси и места ще бъде с цел усъвършенстване на съществуващата система за управление на човешките ресурси, индиректно повишаване производителността на труда в предприятието, както и опазване на околната среда, в смисъл на оптимизация на работните процеси и места и по този начин намаляване на вредното въздействие върху околната среда. Чрез изпълнението на дейността ще бъде постигната една от основните цели на проекта и ще се адресира основна необходимост на целевата група - повишаване на ресурсната ефективност и напредък в прехода към климатично неутрална икономика. 1 000.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3. Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Повишаване степента на индивидуална защита на лицата, включени в целевата група, при спазване на европейските и националните изисквания за безопасен труд. Тази дейност ще представлява осигуряване на нови по вид ЛПС и/или специално работно облекло, които до сега не са използвани в предприятието, или ЛПС и/или специално работно облекло, които осигуряват по-висока защита от тези, които се използват текущо за работещите в Дружеството. Дружеството до момента е предоставяло ЛПС и СРО, но след идентифициране на нуждата на целевата група от подобряване на безопасността на работната среда, е извършена Оценка на риска на база на която е изготвена Програма за неговото минимизиране. Актуализиран е списъка на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС и/или специално работно облекло на работниците, които е приложени към проекта. Предвижда се закупуването на следното: 1 Работно яке лятно 31 2 Работен полугащеризон летен 31 3 Работен комплект зимен - яке и полугащеризон 31 4 Защитни зимни ръкавици 31 5 Обувки боти зимни 31 6 Защитни обувки летни 31 7 Дъждобран 24 8 Сигнална жилетка 31 9 Гумени ботуши с подплата и метална пластина 24 10 Работни ръкавици 5 пръста 132 11 Антифони 31 12 Защитна каска с корпус от ABS 31 13 Защитни очила с широко зрително поле 24 14 Маска за защита от прахови частици 249 15 Обезопасителна сбруя/колан със защитен механизъм и карабинер 1 16 Каска-шлем за заваряване 2 17 Ръкавици за заварчици от телешка кожа с подсилен палец 2 18 Трудногорим антистатичен полугащеризон за заварчици 2 19 Яке за заварчици, трудногоримо, антистатично 2 20 Гамаши 2 21 Диелектрични ръкавици 20kV 2 22 Диелектрични боти 20kV 2 23 Престилка за заварчици 2 Подробно описание на характеристиките, с които планираните по проекта ЛПС надграждат нормативните изисквания и/или текущо използваните ЛПС са описани в Приложение V, неразделна част от настоящия проект. Предвидените за закупуване ЛПС и СРО отговарят и надграждат нормите и изискванията за осигуряване на безопасност и опазване на здравето, съдържащи се в приложимите за лични предпазни средства нормативни актове, свързани със съществените изисквания към продуктите, които са предназначени за пускане на пазара и/или за пускане в действие - Наредба № 3 от 19 април 2001 г. и Наредба за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства. Заложените за закупуване ЛПС и специално работно облекло, отговарят на точния брой на заетите лица по длъжности, които ползват средства за защита и са планирани, съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта, като НЕ са предвидени резервни бройки. Те съответстват на Оценката на риска и са вписани в Утвърдения списък на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС и специално работно облекло. Включените в тази дейност ЛПС или СРО НЕ представляват работно или униформено облекло по смисъла на НАРЕДБА ЗА БЕЗПЛАТНОТО РАБОТНО И УНИФОРМЕНО ОБЛЕКЛО Приета с ПМС № 10 от 20.01.2011г. ИМА ПРОДЪЛЖЕНИЕ ... 26 889.61 0.00
ДЕЙНОСТ 4. Осигуряване на колективни предпазни средства вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Повишаване степента на колективна защита на лицата, включени в целевата група, при спазване на европейските и националните изисквания за безопасен труд. Към момента на кандидатстване Дружеството осигурява здравословни и безопасни условия на труд. Дружеството напълно се съобразява с понятието съобразно чл.275 ал.1 КТ и от §1 т.1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и предоставя материални условия, които отстраняват или ограничават неблагоприятното въздействие на трудовия процес върху работната сила. Дружеството изпълнява §1 от допълнителните разпоредби на ЗЗБУТ и предоставя такива условия, които не водят до професионални заболявания и злополуки при работа, и създават предпоставка за пълно физическо, психическо и социално благополучие на работещите лица. Все пак условията са много динамични и непрекъснато се появяват нови дейности, както и необходимост от осигуряване на нови допълнителни средства - по-нови, по-модерни и по-ефективни. В резултат от последия извършен анализ/оценка на риска бе изготвена Програма за ограничаване на риска и се идентифицира необходимостта от инвестиция в следните средства за колективна защита съобразно спазването на изискванията на Наредба № РД-07-3 от 18.07.2014г и Приложение № 1 към Наредба №7 /ДВ бр. 70 от 2005г./ : 4.1. При направената Оценка на риска беше идентифицирана тенденция за засилване на риска от заболеваемост на работещите от респираторни заболявания в резултат на натрупването на вторичен прах в работните помещения и площи. Изпълнението на тази мярка е насочена към защита от прах и вредни аерозоли, получени от работните процеси - производство на бетонови смеси и готови бетонови изделия за строителството. При тази дейност се отделя голямо количество прах от самите бетонови изделия, както и от суровините за производството (инертни материали, пясък, цимент), както и от тяхното траспортиране.В момента дружеството почиства работните площадки механично, ръчно, с ниска ефективност, а вторичното запрашаване се предотвратява, чрез оросяване с маркуч с подходящ накрайник от което намокраняне остава голямо количество вода по работните площи. Работниците използват предпазни маски при работа. С цел постигане на приемливи параметри на показателите за нива на запрашеност и чистота на въздуха и намаляване на риска от разпространение на респираторни заболявания и за постигане на разпоредбата на чл. 106, ал. 1 от НАРЕДБА № 7 ОТ 23 СЕПТЕМВРИ 1999 Г. ЗА МИНИМАЛНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ за предотврятването на формирането на вторични източници на замърсяване на работната среда, се предвижда: - подходящо редовно почистване на работните места и производствените помещения и площи чрез седлова-вакуумна метачна машина (4.1) и Вакуумен уред за почистване на площи (4.2). Оборудването по проекта ще почиства натрупания прах и др. замърсители, чрез комбинация от механично и вакуумно почистване в съответствие с изискванията на наредба № 7 от 23 септември 1999 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното оборудване - чрез седловата вакумна метачна машина (4.1) , а вакумния уред за почистване -чрез засмукване на замърсената вода, с която се намокраят работните площи - и външни и вътрешни. И двете машини отговарят на изискването почистването да става чрез мокро и вакумно почиситване , за недопускане на вторичен прах. 50 387.25 0.00
ДЕЙНОСТ 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. оборудване на места за отдих и хранене в предприятията: Цел на дейността: Обособяването и оборудването на место за хранене, отдих и почивка ще позволи на работниците оптимално да използват своите почивки в уютна и приветлива обстановка, да „презаредят батериите“ и да са напълно възстановени за остатъка от работния ден. До момента работниците нямата обособено място за отдих и хранене нито на работната площадка , нито на обекти на фирмата. В момента те почиват и се хранят на работните си места / площадка или в околните подходящи места ( кафенета или лафки). Работещите оставят личните си вещи в автомобилите / транпортните бусове, камиони, почиват на работното място - в превозните средства или пътуват до места за хранене в близост. С придобиването и предоставянето на контейнерите за хранене и почивка и беседка за почивка на открито на територията на базата цялостното ежедневие на работниците ще се подбори изключително много. Тази дейност спомага предоставянето на условия и насърчаването на здравословен живот, хранене и почивка, както и социален контакт. Важно значение за постигането на добро здраве през целия трудов живот има прилагането на проактивни и превантивни мерки от страна на работодателя и предоставянето на подходящи условия за това. Осигуряването на помещение за отдих, хранене и възстановяване е ценен ресурс за осигуряване на по-добър трудов живот за работещите и повишава тяхната работоспособност и ефективност, удължаване на трудовия им живот и личната мотивация.Чрез успешното изпълнение на дейността дружеството се стреми да подпомогне и надгради постигането на основната цел на проекта, а и на програмата като цяло - адаптирането на работната среда към актуалните промени, осигуряване на активен трудов живот в здравословна работна среда и максимално ограничаване на рисковете за здравето и живота. За запазване и подобряване на общото здраве и трудоспособността на работещите не е достатъчно осигуряването на безопасна работна среда и защита от рискове от физиологично нараняване. Необходимо е да се поддържа и психическото здраве и състояние на работниците. Създаването на условия за почивка и хранене в спокойна и уютна атмосфера спомагат за възстановяването на служителите както от физическа така и от умствена умора и води до намаляване на стреса. ДЕЙНОСТТА ВКЛЮЧВА: 5.1. Обособяване на място за отдих на строителните обекти на Дружеството извън базата, чрез Придобиването на контейнер с 1 помещение и баня/WC - с размери 300х600х240, с климатик, тоалетна чиния с казанче, мивка, смесител, сифон, бойлер -1 бр. , както и оборудване: Кафемашина с капсули , Кухненска маса 1 бр., Трапезарен стол - 6 броя, Диспенсър за вода, Микровълнова фурна, Хладилник. Обзавеждането е само и единствено с цел ползване от работещите в моментите на хранене и почивка. Този контейнер се предвижда да е преместваем съобразно дейноста на дружеството. Целева група: общо: 10 ЧОВЕКА - 2 ел.заварчик, 1 инженер , 1 техник гражданско строителство, 1 електротехник, 1 главен инженер, 1 шофьор специален тежкотоварен автомобил, 3 шофьор тежкотоварен автомобил - 12 и повече тона. 5.2. Обособяване на място за почивка в производствената база на дружествата вкл. : - Контейнер с 1 помещение - с размери 300х600х240, оборудван с мини кухненски бокс, климатик, и доп. оборудване: Кафемашина с капсули , Кухненска маса 1 бр., Трапезарен стол - 6 броя, Диспенсър за вода, Микровълнова фурна, Хладилник. Обзавеждането е само и единствено с цел ползване от работещите в моментите на хранене и почивка. - Контейнер - с размер 143х250х240, състоящ се от 2 тоалетни, оборудван с 2бр. Тоалетни чинии с казанче, 2бр. Мивки със смесител, 1 бойлер в непосредствена близост до контейнера за почивка за удобство на работещите. - Предоставяне на беседка за отдих на открито в случай че времето позволява. Почивката на свеж въздух навън ще е със сигурност с благоприятно въздействие за работещите. Планира се и тя да в близост до контейнерите, за да може естествено да се ползват кухнята и сан.помещения. 39 646.60 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ - ДЕЙНОСТ 3. Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: ПРОДЪЛЖЕНИЕ ... ЦЕЛЕВА ГРУПА НА ДЕЙНОСТТА: Д3 - ВСИЧКИ ДЛЪЖНОСТИ - 31 ЧОВЕКА има един човек заемащ 2 длъжности - Главен счетоводител/Организатор автомобилен транспорт /общо са 32 длъжности. (предвидени са ЛПС и СРО за всеки човек, а не длъжност). По-долу поясняваме начина за изичсление на някои специфични ЛПС: : Маски (противопрахови): 7ч х 1бр = 7 - Инженер произв.ефективност, Техник гражданско строителство (конструктор), Главен счетоводител, Касиер счетоводител, Служител човешки ресурси, Портиер, Изпълнителен директор 19ч х 12бр = 228 - Експедитор стоки и товари,Оператор инсталация за измерване на бетон, Общ работник промишлеността, Шлосер-монтьор, Шофьор тежкотоварен автомобил 12 и повече тона, Шофьор специален тежкотоварен автомобил, Организатор автомобилен транспорт, Управител на склад (ежемесечна подмяна поради ползване според вида работа, задължения и съобразно предписанието / производител) 2ч х 1бр = 2 - Електротехник промишлено предприятие; Главен инженер 1ч х 12бр = 12 - Обслужващ работник промишлено производство - (ежемесечна подмяна поради ползване според вида работа, задължения и съобразно предписанието / производител) ОБЩО = 249 бр. Ръкавици 5 пръста: 19ч х 6бр = 114 - Експедитор стоки и товари,Оператор инсталация за измерване на бетон, Общ работник промишлеността, Шлосер-монтьор, Шофьор тежкотоварен автомобил 12 и повече тона, Шофьор специален тежкотоварен автомобил, Организатор автомобилен транспорт, Управител на склад (подмяна всеки два месеца -поради ползване според вида работа, задължения и съобразно предписанието / производител) 2ч х 6бр = 12 - Електротехник промишлено предприятие; Главен инженер 1ч х 6бр = 6 - Обслужващ работник промишлено производство ОБЩО = 123 бр. Всички заети в целевата група, дори служителите с административни длъжности имат функции и задължения, които ги поставят в контакт с рисковете на работната среда и имат нужда от съответните средства за защита. Голяма част от дейностите на ръководния и административния персонал се извършват именно в работните/производствените помещения с цел организиране и контрол над работния процес.За това и за тях са предвидени ЛПС И СРО. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец) вкл. 1.1. Разработване на задание и покана 1.2. Разработване на досие, вкл. методология на оценка. 1.3. Събиране на оферти 1.4. Провеждане на оценителна сесия, отваряне на офертите и оценяване на оферти; 1.5 Избор; 1.6 Уведомяване на одобрения изпълнител и на не спечелилите кандидати. 2. Сключване на договор за доставка (3 месец). 3. Доставка ( 4 месец) 4. Подписване на Финален приемно-предавателен протокол. (6 - месец). 5. Раздаване на ЛПС и СРО на работниците и служителите по списък и контролиране и мотивиране на тяхното ползване по предназначение, запознаване на работните и служителите с начините на тяхното използване и опазване. (6-18 месец) Избор на ЛПС и разходът за тях се основава на спазени следните принципи: - на ергономия - ЛПС трябва да бъдат разработени и произведени така, че при предвидимите условия на употреба, за които са предназначени, потребителят да може нормално да изпълнява свързаната с риск дейност при подходяща защита на възможно най-високо ниво в специфичната работна среда в предприятието и според заеманите длъжности на лицата; - да отговарят на точния брой на заетите към момента на кандидатстване лица по длъжности, които ползват средствата за защита; - да бъдат планирани, съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС и специално работно облекло, за периода на изпълнение на проекта. 0.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ - ДЕЙНОСТ 4. Осигуряване на колективни предпазни средства вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: ПРОДЪЛЖЕНИЕ Целева група: Всички работещи в дружеството: 31 лица.Чрез изпълнението на мярката ще се предотврати вторичното замърсяването в работните места с прах и прахови аерозоли и ще се защити здравето на заетите в Дружеството, които са ежедневно в контакт с този рисков причинител на заболявания и вреди. Всички заети в ЦГ, дори служителите с административни длъжности имат функции и задължения, които ги поставят в контакт с рисковете на работната среда-голяма част от дейностите на ръководния и административния персонал се извършват именно в работните/производствените помещения с цел организиране и контрол над работния процес. 4.3 и 4.4. Що се отнася до електробезопасността дружеството предвижда придобиването и включването в работния процес на оборудване за ел. безопасност при работа Диелектрично килимче 20 kV - 5бр. (1 бр. за подстанция до 20kV и 4 бр. за трафопоста), както и Изолиращи оперативни щанги Un 20kV 1бр. Това е оборудване на работните места на длъжностите (целева група) - Електротехник промишлено предприятие; Главен инженер - двете длъжности, в чиито служебни задължения се включва работа при високо напрежение и за тях е от изключителна важност да работят с КПС - защита от поражения при работа с електрически ток. В момента работните места не са оборудвани с необходимото ниво на физически средства (разполага с по-ники нива на защита). Целта на дружеството е недопускане на нито един инцидент от този риск и тези защити ще спомогнат за това. В съчетание с ЛПС за електро -защита (ползвани лично и само от всеки един рабоник Диелектрични ръкавици до 10 kV и Диелектрични боти до 10kV) лицата работещи с ток /високо напрежение ще са защитени от животозастрашаващи инциденти. Целева група: Електротехник промишлено предприятие; Главен инженер - 2 лица. 4.5. Другата залегнала в Програмата за минимизиране на риска мярка е подмяна на Дограма в собствена сграда на Дружеството, в гр. Шумен. Работните места в собствената сграда на дружеството имат необходимост от подобряване на микроклимата съобразно НАРЕДБА № РД¬07¬3 от 18 юли 2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места, която определя вкл. гран. стойности на параметрите на микроклимата на работни места в сгради- температура, влажност и скорост на движение на въздуха и топлинно облъчване. В момента всички раб помещения отговарят на мин. изисквания за работа, но след оценка на риска що се отнася до факторите на работната среда за цялата година, през различните сезони, температурите в офиса/раб.помещения - не са постоянни и разликите в нивата за продължителен период от време създават неблагоприятна работна среда, която има нужда от подобрения. При вятър и други неблагоприятни меторологини явления в помещението проникват течения, студ или горещина и не се постига оптимален микроклимат. Предвижда се подмяна на ДОГРАМА НА АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА С PVC ДОГРАМА СЪС СТЪКЛОПАКЕТ - 25 броя прозорци с резмери 2650мм х 1350мм на етаж 1 и 2 , която е морално остаряла и не е функционална, дървена и със съществено компроментирана на места. Подмяната на дограмата е с цел да се подобри работната среда чрез запазване на постоянна температура, регулиране на влагата, подобряване на микроклимата в помещенията, запазването на топлина, намаляване на теченията, подобряване на видимостта при работа, предпазване от заболяваемост и др. Целтта на дейността е пъло спазване на НАРЕДБА № РД¬07¬3 от 18 юли 2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места. Целева група - работещите на следните длъжности: гл.счетоводител, касиер, управител склад, инженер - 2 лица, техник, служител ЧР, експедитор, изп. директор - 9 човека. Всички описани по-горе КПС са единствено и само с цел защита на работещите и нямата характер на модернизация или технологично обновление. 0.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ - ДЕЙНОСТ 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. оборудване на места за отдих и хранене в предприятията: Продължение .... Целева група: Всички работещи в дружеството - 31 лица, но предимно от тези, които са през значителна част от времето в производствената база: 1 Изпълнителен директор, 2 портиер, 1 шлосер монтьор, 1 касиер счетоводител, 10 общ работник промишлеността, 1 управител склад, 1 служител, 1 главен счетоводител /1 организатор автомобилен транспорт, 1 експедитор стоки и товари, 1 обслужващ работник промишлено производство 1 оператор инсталация за измерване на бетон - общо: 21 лица. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: 1.Избор на изпълнител(1-4 мес)вкл. 1.1.Разработване на задание 1.2.Разработване на досие, вкл. методология на оценка 1.3.Събиране на оферти/публична покана 1.4.Провеждане на оценителна сесия, отваряне и оценка на оферти 1.5.Избор 1.6.Уведомяване на одобрения и на не спечелилите кандидати. 2.Сключване на дог. за доставка(6 мес) 3.Доставка( 6 -12 мес) 4.Подписване на Финален приемно-предават. протокол.(12 мес) 5.Предоставяне за ползване на социалните придобивки от работниците, инструктаж за безоп. използване и опазване(12м) Правните отношения и съответно заплащането за тази дейност на външния изпълнител или доставчик ще бъде регламентирано съобразно изискванията, които ще залегнат в Ръководството за изпълнение на проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).