The current project proposal of AQUAREL Ltd is aimed at hiring personnel. At the moment, 16 people work in the enterprise, which is completely insufficient to carry out all activities, which in turn reduces the competitiveness of the enterprise. The company is engaged in the retail trade of newspapers and stationery.
By appointing five persons from the two target groups, sustainability of the newly created/supported jobs, for which subsidized employment was provided during the project, was foreseen.
According to the current project, the applicant plans to appoint five persons, divided into four different positions:
- technician, maintenance of computer networks - 3513-301;
- warehouseman - 4321-2014;
- general worker - 9622-0001;
- Assembler, wooden furniture and other similar materials - 8219-2008.
Newly employed work positions will be introduced to the nature of the work process and the work environment by appointing a competent person /mentor/ who is well acquainted with the work process and will support the faster adaptation and acquisition of the necessary skills for quality performance of the work.
The budget also includes the cost of transport, as the aim is for the newly appointed persons to be from the same district and municipality, but in a different town from the company's headquarters.
The need to hire additional staff will help the company expand its team, which will be of great benefit to us as an employer. In this way, we will guarantee more effective results, faster response from the customer - service side, as well as greater competitiveness.
The management of the company is convinced that the staff is the most important resource for the development of any company and through it strives to ensure maximum satisfaction among its customers. By appointing additional staff, the company will be able to provide faster and shorter time the services provided, with which the company carries out its activity and will achieve very good final results.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Наемане на лица от целевата група: По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи пет лица от двете целеви групи, обособени в четири различни позиции. Четири от новосъздадените/подкрепени работни места фирмата - кандадат залага да бъдат лица в неравностойно положение без трайни увреждания и едно лице с трайни увреждания със степен на трайно намалена работоспособност 50 и над 50 на сто.
Предвиждаме да наемем четири лица в неравностойно положение, както следва:
- техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3513-301 - 2 лица;
- склададжия - Код НКПД - 4321-2014 - 1 лице;
- общ работник - Код НКПД - 9622-0001 - 1 лице;
Лицето с трайно увреждане предвиждаме да наемем на позиция:
- монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - Код НКПД - 8219-2008 - 1 лице.
Чрез осигуряването на новоназначените лица на позицията: склададжия и общ работник ще гарантираме за по-бързото обработване на постъпилите поръчки и тяхната подготовка за транспортиране; чрез монтажник, мебели от дърво и други подобни материали ще гарантираме на нашите клиенти качествена сглока на детайли и възли съобразно утвърдената конструкция и технология на предлаганото офис оборудване; чрез техник, поддръжка на компютърни мрежи ще постигнем нашата цел за поддържане и постоянното подобрение на онлайн магазина на Акварел ООД.
Разходите за възнаграждения, следва да бъдат изплатени на лицата чрез внасяне по платежна сметка в банка. Максималният период на допустимост на разходите за едно работно място от групата на лица в неравностойно положение е до 12 месеца / 4 тримесечия /, а максималният период на допустимост на разходите за едно работно място от групата на лица с трайни увреждания - до 24 месеца / 8 тримесечия / като разходите за възнагражденията за наето лице, представител на целевата група, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г.
Стандартната таблица за единица разход покрива тримесечния разход за труд на работодател за наето лице в икономически сектор (икономическата дейност на
предприятието, в която е заето лицето, съгласно Класификацията на икономическите дейности (КИД) 2008 г.) при минимум 85% отработени дни за периода в т.ч. дните, в които лицето ползва платен годишен отпуск. В стойността на единица разход се включват тримесечните разходи за труд на работодателя за наето лице. Същите включват брутно възнаграждение (разход за нетно възнаграждение, лични осигурителни вноски и данък на физическо лице) и осигурителни вноски за сметка на работодателя, в т.ч. и разход за платен годишен отпуск.
Размерът на стандартната таблица за единица разход по икономическа дейност на работодател при 8-часов работен ден в Индекс на ИД - Търговия; ремонт на абтомобили и мотоциклети е 3 963,00лв., от които брутно възнаграждение 3 333,00лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател 630,00лв.
В бюджета е заложена сумата от 95 112.00лв.
В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез две лица от същото предприятие /ментор/, което да подпомогне новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност за период до 6м. Разходите за възнаграждение на ментори, определени от работодателя, които ще отговарят за представители на целевата група, като месечното възнаграждение е в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за съответната година. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за две лица сумата се равнява на 5 598.00лв. Менторът трябва да отчете минимум 40 часа месечно, за да получи съответно възнаграждение за това, като е допустимо да се отчитат само в реално отработени дни.
100 710.00
0.00
Разходи за транспорт: В бюджета е заложен и разход за транспорт за всяко едно от лицата, тъй като се цели новоназначения персонал да бъдат от същата област и община, но в различно населено място от мястото на изпълнение на дейността - гр. Пловдив. Чрез тази допълнителна подкрепа за транспорт на новозаетите работни места, осигурявам възможност за наемане на кадри от околността.
Разходите за надбавка за транспорт, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г. Дневната надбавка за транспорт е в размер на 7.00 лева и се възстановява за всеки отработен ден. В стойността на единица разход се включват дневни разходи за транспорт до и от работното място на наетото лице, когато адресът на месторабота е различен от населеното място по местоживеене на наетото лице.
Сумата заложена в бюджета е на база работните дни през 2025г. - 249 дни, което се равнява на 6 972,00лв за четирите лица от целевата група.
За лицето с трайно увреждане сме заложили транспорт за работните дни през 2025г. и 2026г., което се равнява на 3 486,00лв.
Крайната сума заложена в бюджета е на база работните дни се равнява на 10 458,00лв.
10 458.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN