DISTRICT CONSUMER COOPERATIVE "NARKOP" Cooperative is a trading company founded in 1995. in Pleven. At the moment, 40 people work in the enterprise, which is completely insufficient to carry out all activities at the moment, which in turn reduces the competitiveness of the enterprise.
According to the current project, the applicant plans to appoint six people from the target groups, divided into five different positions:
- accountant - 1 person;
- marketing expert - 1 person;
- sales consultant - 2 persons;
- supplier supplier - 1 person;
- interior designer - 1 person;
Disadvantaged persons without permanent disabilities - 5 persons. Persons with permanent disabilities - 1 person.
Newly employed work positions will be introduced to the nature of the work process and the work environment by appointing a competent person /mentor/ who is well acquainted with the work process and will support the faster adaptation and acquisition of the necessary skills for quality performance of the work. Because we are an employer that cares about the training and development of its employees. We recognize, value and invest in the potential of each of our employees - to move forward with common efforts.
The need to hire additional staff will help the company expand its team, which will be of great benefit to us as an employer. In this way, we will guarantee more effective results, faster response from the customer - service side, as well as greater competitiveness. The customer is at the center of our universe. His wants and needs are important. The management of the company is convinced that the staff is the most important resource for the development of any company and through it strives to ensure maximum satisfaction among its customers. By appointing additional staff, the company will be able to provide faster and shorter time the services provided, with which the company carries out its activity and will achieve very good final results.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Наемане на лица от целевата група: По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи шест лица от двете целеви групи, обособени в пет различни позиции. Пет от новосъздадените/подкрепени работни места фирмата - кандидат залага да бъдат лица в неравностойно положение без трайни увреждания и едно лице с трайни увреждания със степен на трайно намалена работоспособност 50 и над 50 на сто.
Предвиждаме да наемем пет лица в неравностойно положение, както следва:
- счетоводител - Код НКПД -24116004 - 1 лице
- експерт маркетинг- Код НКПД - 24316002 - 1 лице
- продавач консултант- Код НКПД - 52232001 - 1 лица
- снабдител доставчик- Код НКПД - 43212015 - 1 лице
- интериорен дизайнер- Код НКПД - 34323005 - 1 лице
Лицето с трайно увреждане предвиждаме да наемем на позиция: продавач - консултант - Код НКПД - 52232001 - 1 лице.
Чрез осигуряването на новоназначените лица по обособените позициите гарантираме, че ще можем да отговорим на потребителското търсене като повишаваме качеството на обслужване. Чрез наемането на допълнителния персонал, като работодател ще повишим своята конкурентоспособност, ще подобрим собствените си качества като фирма, ще увеличим екипа си от специалисти, ще подпомогнем за бързо, качествено и коректност на предлаганата от нас стока, от което следва да увеличим клиентите, които ни се доверяват, при което изграждаме стабилни връзки и устойчиви бизнес взаимоотношения.
Максималният период на допустимост на разходите за едно работно място е, както следва:
- за лица в неравностойно положение без трайни увреждания – до 12 м. (4 тримесечия)
- за лица с трайни увреждания – за период до 24 м. - (8 тримесечия)
Разходите за възнаграждение за наето лице, представител на целевите групи по процедурата, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г.
Стандартната таблица за единица разход покрива тримесечния разход за труд на работодател за наето лице в икономически сектор (икономическата дейност на предприятието, в която е заето лицето, съгласно Класификацията на икономическите дейности (КИД) 2008 г.) при минимум 85% отработени дни за периода в т.ч. дните, в които лицето ползва платен годишен отпуск.
В стойността на единица разход се включват тримесечните разходи за труд на работодателя за наето лице. Същите включват брутно възнаграждение (разход за нетно възнаграждение, лични осигурителни вноски и данък на физическо лице) и осигурителни вноски за сметка на работодателя, в т.ч. и разход за платен годишен отпуск.
Размерът на стандартната таблица за единица разход по икономическа дейност на работодателя при 8-часов работен ден е, както следва: Индекс на ИД - G -Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети - 3 963.00 лв., от които брутно възнаграждение - 3 333.00 лв.; осигурителните вноски за сметка на работодател - 630.00 лв.
В бюджета е заложена сумата от 110 964,00лв.
В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез шест лица от същото предприятие /ментор/, което да подпомогне новозаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност за период до 6м. Разходите за възнаграждение на ментори, определени от работодателя, които ще отговарят за представители на целевата група, като месечното възнаграждение е в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за съответната година. В бюджета на проектното предложение е заложен размерът на минималната работна заплата за 2024г. Менторът трябва да отчете минимум 40 часа месечно, за да получи съответно възнаграждение за това, като е допустимо да се отчитат само в реално отработени дни.
В бюджета е заложена сумата от 16 794,00лв.
127 758.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN