Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The current project proposal is aimed at improving and adapting the work environment by enhancing resource efficiency and providing social benefits for all employees of KOMERS TONI - 91 Ltd. based on the identified specific needs of the staff. The company owns and operates the Avenue Hotel and Avenue Tennis Center in Burgas.
The project will improve the work environment based on the main identified challenges and needs of the staff through the following key activities:
1. Development and implementation of 'green' labor organisation models.
2. Providing prevention and addressing 'burnout' in the workplace and 'effects of the COVID pandemic on mental health.'
3. Provision of social benefits for employees that do not currently exist - at the Avenue Hotel: 7 rooms for housekeepers' rest and a dining, relaxation, and sports area for all employees; at the Avenue Tennis Center: a relaxation area, a dining area, and adjacent sanitary facilities.
The project's target group consists of 60 individuals, including 2 persons with disabilities, distributed among positions as follows:
Characteristics of the target group at the Avenue Hotel:
- Manager - 1 pers.
- Administrator - 11 pers.
- Bartender - 1 pers.
- Cook - 6 pers., inc. 2 pers. with disabilities
- Electrician - 1 pers.
- Housekeeper - 14 pers.
- General worker - 2 pers.
- Bellhop - 2 pers.
- Sales Consultant - 1 pers.
- Kitchen worker - 5 pers.
- Salon Manager - 1 pers.
- Waiter - 6 pers.
- Accountant - 2 pers.
- Cleaner - 1 pers.
- Lawyer - 1 pers.
Total employed at the Avenue Hotel: 55 pers.
Characteristics of the target group at the Avenue Tennis Center:
- Administrator - 3 pers.
- Housekeeper - 1 pers.
- Cleaner - 1 pers.
As a result of the measures taken, we expect to improve working conditions, enhance resource efficiency, and provide social benefits. All activities are tailored to the needs of the target groups and will lead to results directly related to achieving the set objectives.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труда: Настоящо положение и нужди Разработването и прилагането на "зелени" модели на организация на труда представлява цялостен процес, който се адаптира към уникалните характеристики на конкретните работни места в КОМЕРС ТОНИ – 91 ЕООД. Това включва анализ на работните процеси, откриване на възможности за подобрения и разработване на стратегии за увеличаване на устойчивостта и ефективността, докато се намалява негативното въздействие върху околната среда. Изготвянето на "зелени" карти за организация на работните процеси в КОМЕРС ТОНИ – 91 ЕООД е ключова част от този процес. Тези карти представляват детайлни планове, които описват конкретни стъпки и методи за изпълнение на работата по начин, който минимизира негативния ефект върху околната среда и увеличава устойчивостта на работното място. Всяка "зелена" карта включва конкретен план от действия, които се изпълняват в рамките на работните процеси с цел постигане на положителни резултати. Тези действия са насочени към увеличаване на ефективността на използваните ресурси, намаляване на негативното въздействие върху околната среда и/или засилване на устойчивостта на предлаганите и извършвани от организацията услуги. Всеки етап от картата е цялостен и представлява важна стъпка към постигането на по-устойчива и екологосъобразна работна среда. Цел и краен ефект на дейността: Чрез внедряването на "зелени" модели в организацията на труда се стремим да оптимизираме използването на ресурси, да намалим вредните емисии и отпадъци, да променим процесите за по-екологосъобразни решения и да увеличим устойчивостта на предлаганите от нас услуги. Това може да включва използване на по-ефективни технологии, рециклиране на материали, намаляване на енергийните разходи или подобряване на производствените методи. Обучението на всички 60 лица от целевата група е от съществено значение за крайния резултат. То е фокусирано конкретно върху изготвянето, въвеждането и прилагането на "зелени" модели на организация на труда. Това обучение цели да осигури необходимите знания, умения и подкрепа за работниците, за да могат да интегрират екологосъобразни подходи и практики в своите ежедневни задачи и работни процеси. Обучението играе ключова роля за успешното внедряване и устойчивост на "зелените" модели в работната среда в КОМЕРС ТОНИ – 91 ЕООД и допринася за по-лесното и успешно справяне с новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и непрекъснато променящите се модели на работа. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, включително обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 12 000.00 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа: Настоящо положение и нужди: Пандемията от COVID-19 особено силно засегна туристическия сектор и в частност хотелиерството, което е причина за увеличен стрес и несигурност сред персонала. Много служители бяха принудени да потърсят нова работа, често свързана с преквалификация заради продължителните локдауни, а тези които запазиха работата си, все още не могат да се възстановят от преживения страх да не я загубят и наложените във връзка с пандемията ограничения. Предвид казаното дотук, психологическата подкрепа ще помогне на служителите да се справят с емоционалните и психологическите предизвикателства, свързани с текущата обстановка, и да се адаптират към новите, променени условия на работа. Интензивната работа и постоянното общуване с все по взискателни клиенти, което предизвиква физическо и емоционално изтощение водещо до бърнаут, бяха идентифицирани като основен проблем на целевата група и определят нуждата от предвиденото обучение на служителите за справяне със стреса на работно място Цел и краен ефект на дейността: Дейността цели да анализира и подобри настоящото психологическо състояние на персонала зает в КОМЕРС ТОНИ – 91 ЕООД, както и условията, които го предопределят на работното място. Основен акцент ще бъде поставен върху справянето с нагласите, свързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или към клиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и принос за извършваните работни процеси, водещи включително до напускане на работа. На базата на този анализ ще бъдат препоръчани методи и конкретни похвати, както колективни, така и индивидуални за справяне със стреса на работното място, по известен като бърнаут, в контекста на продължителното време прекарано от работниците в неестествена социална среда поради COVID-19 пандемията. В зависимост от необходимостта и желанието за съдействие от страна на отделните служители ще бъдат извършени следните действия: - Изготвянето на психологически профили на базата на въпросник ще бъде стартова точка за индивидуалния подход. Тези профили ще помогнат за идентификацията на конкретни нужди и стресови фактори за всеки работник. - Обучение за управление на стреса онлайн или в групи от по 10 души, в зависимост от данните получени при анализа на нуждите в препдиятието. В него служителите ще бъдат запознати с конкретни действия и методи за справяне със стреса на работното място, опасностите от бърнаут и възстановяване на нормалния начин на живот след пандемията от COVID-19. По време на сесиите ще се разгледат възникналите промени в работната среда като следствие от пандемията, както и промяната в поведението на клиентите и комуникацията им със служителите на фирмата; ще се обсъжда как това се отразява на мотивацията на персонала и какви са решенията за постигане на устойчивост на работната среда в новите обстоятелства. В дадената програма ще бъдат разгледани също така практики за превенция на бърнаут в условия на работа, съобразени със спецификата на компанията. Дейността включва следните четири етапа: 1. Анализ на моментното състояние и нужди на служителите в предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана със стреса на работното място 2. Изготвяне на въпросник и разпространението му сред персонала. 3. Обобщаване на резултатите и изготвяне на персонални профили на база попълнените въпросници 4. Организиране на обучение за методи и техники за справяне със стреса на работното място. 12 000.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятието и др.: Настоящо положение и нужди: Към момента в Хотел Авеню и Тенис център Авеню, няма обособени зони и помещения за спорт и отдих на персонала. След идентифициране на конкретните потребности на служителите и предвид организацията на работата, се предвижда: 1. В хотел Авеню - обособяване на 7 помещения за краткотраен отдих за служителите на длъжност камериер, по едно на всеки етаж и една обща зона за хранене, отдих и спорт за всички служители. Нуждата от отделно помещение за почивка на всеки етаж в хотела е поради задължението на камериерите да са на разположение само на етажа, който обслужват, за да реагират бързо и ефективно, когато има нужда от допълнителни почиствания или непредвидено обслужване. Кандидатът предвижда да използва помещения, с които към момента разполага, като извърши текущ ремонт (поставяне на ламиниран паркет, подмяна на врата и осветителни тела, боядисване) и да ги оборудва. Всяко помещение е предвидено за 2 до 4 лица, в зависимост от натовареността на конкретния етаж и ще разполага с хладилник, телевизор, климатик, диван, маса и 4 стола. Общото помещение, предвидено за зона за хранене, отдих и спорт за 55 лица, заети в хотел Авеню, ще бъде ремонтирано (подновена настилка , осветителни тела и боядисване) и климатизирано с 1 бр. климатик. В него ще бъдат обособени отделни кът за хранене, кът за почивка и кът за спорт. Предвиденото оборудване е: Кът за хранене: кухненски шкафове оборудвани с вградени уреди (фурна, плот с котлони, хладилник и микровълнова печка), кафемашина, диспенсър за вода, маса и 6 стола; Кът за отдих: телевизор, диван, 4 кресла и един масажен стол, който ще се ползва от всички служители; Кът за спорт: пътека за бягане и велоергометър. 2. Тенис център Авеню към момента не разполага с обособено помещение за отдих и хранене. За заетите 5 лица се предвижда обособяване на 1 помещение за отдих и 1 помещение за хранене. Предвижда се извършване на текущ ремонт на двете помещения с прилежащите им санитарни възли(поставяне на ламиниран паркет и осветителни тела, ремонт на тоалетна) и оборудването им. Помещенията към момента не се използват. Оборудването в къта за хранене ще включва климатик, кухненски шкафове с вградени уреди (фурна, плот с котлони, хладилник и микровълнова) и голяма маса с 4 стола, а в къта за отдих - климатик, диван, малка маса и масажен стол. Цел и краен ефект на дейността Целта на дейност е да подобри и адаптира работната среда във фирмата в съответствие със СПЕЦИФИЧНА ЦЕЛ 4 по настоящата процедура и в унисон с целите ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ 2021-2027 в следните аспекти: - Комфорт и почивка: Уютният кът за хранене или отдих създава пространство, където служителите могат да се отпуснат и починат по време на обяд или почивка. Това подобрява техния комфорт и дава възможност за релаксация, осигурена чрез предвидените по проекта два стола за масаж, които ще се ползват от всички лица от целевата група. - Социална връзка и екипност: Обедното време е възможност за служителите да се срещат и да изграждат по-добри взаимоотношения. Това насърчава социалните връзки и екипната работа. - Здравословно хранене: Кътът за хранене ще предлага опции за здравословен начин на хранене, което да подпомогне здравословния начин на живот на служителите. - Продуктивност: Отдихът и храненето са важни за възстановяване на енергията и поддържане на концентрацията. - Подобряване на здравето и физическата форма: Възможността за спорт стимулира служителите да се движат повече и допринася за подобряване на техните физически показатели, като издръжливост, сила и общо здраве. Времевият обхват и етапи на изпълнение: 1. Избор на външни изпълнители за СМР и доставка на оборудване - 6 месеца 2. Сключване на договри с избраните изпълнители - 1 месец 3. Извършване на СМР - 6 месеца 4. Доставка на оборудване за хранене и отдих - 3 месеца 4. Доставка на спортни уреди - 2 месеца Предвиденото оборудване е минимално необходимото за постигане на крайната цел. 203 773.24 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).