Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

"AzUken" Ltd. is a company focused on consulting in the field of accounting, tax, human resources management and business consulting.  The main capital of the company is its employees and experts who are involved in the actual activities of the enterprise. 

As part of its regular activity and social policy, the company partners with municipalities (Vidin, Montana, Stara Zagora, Haskovo, Smolyan, Gabrovo, Sofia) in the implementation of projects for activation of inactive persons and labour mediation, socio-economic and educational integration of persons from vulnerable groups, as well as to provide conditions (technical and personnel support) for the acquisition of skills in a working environment. 

The main objective of the project is to provide sustainable employment for 10 disadvantaged persons by creating quality jobs for 1 person with permanent disabilities and 9 persons from other vulnerable groups in its office in the town of Bled. The project will be implemented in Sofia. The focus is on disadvantaged groups ( Art.2, p.1, par. 4 of Regulation (EU) 2021/1057 of 24.07.2021) , inc. those suffering or at risk of poverty, social exclusion or discrimination in its various dimensions. 
This group also includes: 
- Groups disadvantaged in the labour market according to Supplementary Provisions § 1., 4a. of the Act on Social Protection;
- Persons with permanent disabilities - with a degree of permanently reduced working capacity =>50 %;
- Migrants, including third-country nationals;
- Minorities.
For the full integration of the new hires into the company team and to ensure the necessary skills to perform the job duties, support will be provided by introductory and supportive training by the candidate company, mentors for the individuals.  
AzUken Ltd. is committed to providing sustainable employment to 100% of employees with permanent disabilities and new hires from other vulnerable groups for a minimum of 50% of the time.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на лица в неравностойно положение: Основната цел на дейността е да бъде осигурена качествена и устойчива заетост за 10 лица в неравностойно положение на пазара на труда в "АзУкЕн" ООД. В рамките на дейността ще бъдат създадени 10 нови работни места, на следните длъжности, които са част от обичайните за дружеството, и три надграждащи: - 24216007 Бизнес консултант; 1 бр. - 25116005 Бизнес консултант, информационни технологии; 1 бр. (нова) - 24114006 Младши счетоводител; 1 бр; - 24114005 Старши счетоводител: 1 бр. - 24116004 Счетоводител 1 броя; - 43112004 Отчетник, счетоводство 2 бр; (едната позиция е за лице с трайни увреждания) - 33413004 Офис мениджър 1 бр. - 13306010 Мениджър, софтуерни приложения 1 бр. (нова) - 83222007 Шофьор, куриер 1 бр. (нова) - 9 безработни лица, които попадат в дефиницята на Групи в неравностойно положение с по-ниска конкурентноспособност на пазара на труда, означава групи от хора в уязвимо положение, включително хора, понасящи или изложени на риск от бедност, социално изключване или дискриминация в нейните различни измерения (чл.2, т.1, ал 4 на Регламент (ЕС) 2021/1057 от 24.07.2021 г.) вкл. - безработни младежи до 29-годишна възраст (вкл.); - продължително безработни лица (са безработни лица с непрекъснато поддържана регистрация в поделение на Агенцията по заетостта не по-малко от 12 месеца); - безработни лица с трайни увреждания (с и над 50% неработоспособност); - безработни лица - родители (осиновители) с деца до 4-годишна възраст; - безработни лица, изтърпели наказание лишаване от свобода; - безработни над 55-годишна възраст; - безработни лица с основно или по-ниско образование; - безработни лица без професионална квалификация. 1 лице с трайни увреждания. Изборът на така посочените целеви групи е обоснован от желанието на дружеството да бъде насърчавано разнообразието и да се даде равен шанс на хора, които са в уязвимо положение на пазара на труда по различни причини. Добрият опит на дружеството и партньорствата с общините показа, че този модел е изключително важен и ползотворен за двете страни (работник/работодател) а и на макро рамка. Нещо повече, по този начин ще се затвърди работещ модел за привличане на нови групи работещи в консултантския сектор, който е изправен пред постоянна липса на кадри, особено в големите градове, където тези хора са неконкурентноспособни на пазара на труда. На всички лица ще бъде осигурена работа по трудово правоотношение на пълен работен ден. Новите работни места ще бъдат в офис на компанията в гр.София, като по избор на лицата ще бъде дадена възможност и заработа от разстояние с оглед пълноценно съчетаване на личния и професионалния живот. Фирмата има ангажимента да осигури необходимото офис обзавеждане, оборудване и комуникационна свръзаност, необходима за изпълнението на служебните задължения на новонаетите лица. В зависимост от естеството на увреждането на лицата, които ще бъдат наети ще бъде адаптирано работното място или ще се осигури необходимия помощен софтуер, необходим за пълноценната им работа. Лицата с трайни увреждания ще бъдат наети по проекта за период от 24 месеца. След приключване на дейностите ще им бъде осигурена трайна заетост за период от най-малко 12 месеца. Останалите лица от другите групи в неравностойно положение ще бъдат наети по проекта за период от 12 месеца. След приключване на дейностите за всички ще се осигури трайна заетост за период от най-малко 6 месеца. С оглед на показаните индивидуални резултати и обема на работа предприятието има готовност да запази трайно новосъздадените рботни места ."АзУкЕн" ООД ще има ангажимента да осигури въвеждащо вътрешно-фирмено обучение за всички новонаети лица с оглед пълноценно изпълнение на служебните им задължения и трайното им интегриране в екипа на дружеството, вкл. ментори, разпределени така че да не прекъсва работният процес и да имат достатъчно време за менторство. 281 292.00 0.00
Подкрепа на работното място за новонаетите лица чрез ментори: Дейността има за цел да подкрепи 10 те новонаети лица в придобиването на нови умения и интеграцията на работното място с помощта на ментор. За лицата от групите в неравностойно положение е от особена важност да получат подкрепа за придобиване на подходящи трудови навици и пълноценно интегриране в екипа на компанията. Това е ключова предпоставка за осигуряване на трайна заетост за тях. В тази връзка подкрепата от опитен специалист е задължителна предпоставка за ефективната работа на всички новонаети служители. По отношение на конкретния проект включването на такъв ментор е още по-важно, доколкото се очаква, че повечето или всички новонаети лица ще имат сравнително ограничен опит в извършването на дейностите, които попадат в обхвата на служебните им задължения. Още повече, че всички те са представители на групи в неравностойно положение, което налага и индивидуален подход от страна на ментора към всеки от тях. В рамките на дейността ще бъде осигурени ментори, които ще работят с лицата за период от 6 месеца. За ментор ще бъдат определени експерти от екипа на дружеството, с доказан професионален опит съотносим към всички длъжности, на които ще бъдат наети лицата от целевата група. В допълнение ще се изисква менторът да притежава и подходящи организационни и комуникационни умения, за да бъде пълноценен в тази си роля. Ментор бизнес консултант: - 24216007 Бизнес консултант; 1 бр. Ментор счетоводен отдел 2 броя, заради по-голямата група безработни - 24114006 Младши счетоводител; 1 бр; - 24114005 Старши счетоводител: 1 бр. - 24116004 Счетоводител 1 броя; - 43112004 Отчетник, счетоводство 2 бр; (едната позиция е за лице с трайни увреждания) Ментор административни дейности: - 33413004 Офис мениджър 1 бр. - 83222007 Шофьор, куриер 1 бр. (нова) Ментор внедряване на софтуерни приложения: - 13306010 Мениджър, софтуерни приложения 1 бр. (нова) - 25116005 Бизнес консултант, информационни технологии; 1 бр. (нова) Ще се прилагат паралелно два подхода - на индивидуално, и на групово менторство. Сред основните задачи на ментора ще бъдат: -     Да извършва системни наблюдения на поведението на наставлявания — диагностициране на потребностите, способностите и дефицитите му; -     Да изготвя индивидуален план за работа с наставлявания; -     Да планира дейности свързани с развитието на интересите и способностите на наставлявания. В резултат от изпълнението на дейността се очаква новонаетите лица да бъдат напълно запознати с всички аспекти на работата, която извършват, като се превърнат в пълноценна част от екипа на компанията 13 994.36 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).