Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 442 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The company ENVIREKO EOOD was established in 2013 with the main activity - trade in waste from ferrous and non-ferrous metals. On the territory of the city of Sofia, there are two rented and equipped sites for collecting, sorting, buying all types of recyclable waste, incl. metal waste, packaging, glass, plastics, paper, end-of-life motor vehicles, electrical and electronic equipment and others at sites:
PLOT NUMBER 1 - Municipality: Stolichna, Sofia, Hadji Dimitar-Malashevtsi Refinery, Kamenodelska Street, PI with identifier 681
SQUARE NUMBER 2 - Municipality: Stolichna, Sofia, KREMIKOVTSI Refinery, First part, Evtim Evtimov Street #15
By developing and implementing "green" models of work organization under the current project proposal, we will help meet the new challenges associated with the transition to a climate-neutral economy and changing work models.
Human resources are extremely important for the development of our business, therefore, through the investment under the current procedure, we aim to improve the working conditions of our employees and ensure a safe and healthy working environment. With the implementation of the activities under the project proposal, we will provide the employees with psychological assistance and a well-equipped place for meals, recreation and rest.
The planned financing activities are:
1. Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of specific workplaces in enterprises. Preparation of "green" maps for the organization of work processes at the specific workplaces. Training of persons from the target group aimed at implementing "green" models of work organization.
2. Providing prevention and prevention of "burnout" in the workplace and "effects of the COVID pandemic on mental health" - psychological support
3. Provision of social benefits for workers, incl. repair and equipment of places for recreation, rehabilitation, sports, meals and rest in enterprises, etc.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Предвид нарастващите негативни тенденции в климатичните промени се налагат адекватни мерки за намаляване на вредите върху околната среда с налагане на нови модели на поведение на работните места спрямо спецификата им. С получаване на финансова подкрепа за разработване и прилагане на "зелени" модели на организация на труд предприятието ЕНВИРЕКО ЕООД ще премине към цялостна екологосъобразна организация на работните процеси, която цели повишаване ресурсната ефективност, намаляване негативното въздействие върху околната среда и повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Основни задачи на дейността са насърчаване и мотивиране на екологосъобразно мислене на служителите, включващо обучение за въвеждане на съответните промени в предприятието. Създаването на "зелена" фирмена култура в предприятието ще спомогне за посрещането на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 1 800.00 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.: По данни на Европейската агенция по безопасност и здраве на труда, стресът е вторият по важност фактор, свързан с проблемите на здравето по работните места и един от най-често сочените като такъв от страна на работещите. Това представлява огромна загуба заради човешкото страдание и нарушена икономическа ефективност. Служителите на ЕНВИРЕКО ЕООД не правят изключение предвид сложността и спецификата на професиите, които упражняват. Те са свързани със сериозна отговорност към точността на изпълнението и безопасната работа с машини, с шофиране, както и не по-леките изисквания към административните длъжности, където се изисква прецизност, точност и добра комуникация между колеги и клиенти. Постоянните стресови ситуации, с които ежедневно се сблъскват и превъзмогват по време на работа служителите водят до бързото им психофизическо, физическо и емоционално изчерпване. В резултат достигат невъзможността да използват професионалния си потенциал пълноценно. Получаването на психологическа подкрепа по настоящата процедура има за цел да формира в служителите на ЕНВИРЕКО ЕООД богата култура, насочена към съхраняване на психичното им здраве, умения за организация и професионална дейност в рамките на разумното, съобразена с наличните ресурси, което в крайна сметка да доведе до отслабване и смекчаване, както преодоляване и бъдещо недопускане на деформации, причинени от явлението „бърнаут” на работното място и "ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“. Психологическата подкрепа ще доведе до преодоляване на нагласи, свързани с отрицателното и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към колегите на работното място или към клиентите, емоционално отдръпване, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и принос за извършваните работни процеси, водещи включитено до напускане на работа. Етапите за изпълнение са: 1. Преглед на текущото състояние и нуждата от психологическа подкрепа за служителите в ЕНВИРЕКО ЕООД от страна на изпълнителя. 2. Изготвяне и съгласуване на план от страна на изпълнителя за провеждане на групови и индивидуални сесии (ако е нужно) 3. Провеждане на групови и индивидуални сесии и тренинги 4. Обратна връзка и препоръки от изпълнителя за бъдещи действия по отношение на психическото здраве на служителите. 1 800.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: На територията на град София има наети и оборудвани две площадки за събиране, сортиране, изкупуване на всички видове рециклируеми отпадъци, вкл. метални отпадъци, опаковки, стъкло, пластмаси, хартия, излезли от употреба МПС, електрическо и електронно оборудване и други на площадки: - ПЛОЩАДКА НОМЕР 1 - Община: Столична, гр. София, НПЗ Хаджи Димитър- Малашевци, ул. Каменоделска, ПИ с идентификатор 681; - ПЛОЩАДКА НОМЕР 2 - Община: Столична, гр. София, НПЗ КРЕМИКОВЦИ, Първа част, ул. "Евтим Евтимов" №15. Всички работни процеси в предприятието изисват отговорност, съсредоточеност, физически и ментални умения, които водят до натрупване на физическа и психическа умора. Шофьор тежкотоварен автомобил, машинист на багери, началник склад и общ работник са част от служителите на ЕНВИРЕКО ЕООД, които работят с машини, управляват специализирана техника, извършват тежък физически труд в неблагоприятни условия. Те имат нужда от място, където да се преоблекат, изкъпят и съхраняват лични вещи. В предприятието има и административни служители - отчетник, технически организатор и управител, които също се нуждаят от обособено място за хранене и почивка. Също така площадките, където се извършва дейността, е отдалечено място от търговски обекти и осигуряването на контейнер с оборудване за хранене, преобличане и отдих е от съществена важност за здравословното хранене и пълноценното релаксиране на служителите ни. Целта на тази дейност е осигуряване на социални придобивки за служителите на ЕНВИРЕКО ЕООД, които да подобрят условията за възстановяване и почивка на служителите, както физически, така и психически, да подобрят цялостаната среда и включва: 1. Осигуряване на 2 бр. просторни контейнери за хранене, преобличане и отдих в работната среда и за двете работни площадки, които ще се ползват от всичките ни служители, оборудван с: - оборудвано санитарно помещение; - инверторни климатици; - трапезна маса и столове; - диван с маса и столове; - гардероби; - етажерки за лични вещи в работната среда; - телевизор; - кухненски бокс; - хладилник; - микровълнова; - кафе-автомат; - диспенсър за вода; - кана с нагревател; - проточен бойлер; - бойлер за баня; - отоплителен уред за баня; - моноблок; - мивка със смесител за баня; - душ със смесител за баня; - огледало за баня; - комлект сапунерка, закачалка, четка за моноблок, кош за отпадъци; Реализирането на инвестицията ще допринесе за подобряване на здравословната и безопасна работна среда в предприятието, което е ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички служители. Дейността ще се извърши в един етап: 1. Доставка на оборудван контейнер за хранене, преобличане и отдих в работната среда 103 050.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).