Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 68 690 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The project of "Galtex 2006" Ltd. is aimed at upgrading employee qualifications through an innovative training program that combines sustainable production and digitalization in the textile industry. The program will provide essential knowledge and skills for adapting to modern market requirements and transitioning to a green economy. Employees will be trained in ecological process optimization, textile recycling, waste minimization, and the use of renewable energy sources.

The training will develop new roles, such as sustainability coordinator, digital designer, and remote technical support specialist. This will enable "Galtex 2006" Ltd. to optimize production processes, reduce costs, and enhance its competitiveness in both domestic and international markets.
The project stems from the company’s need to adapt to the rapidly changing requirements of the textile industry related to sustainability, digitalization, and technological innovations. In the context of the European Green Deal and increasing regulations for eco-friendly production, the company aims to reduce its environmental footprint and optimize resources through the implementation of new technologies and staff upskilling.
The lack of adequately prepared specialists in these specific areas makes training a key factor for the company's future competitiveness. "Galtex" will build a team with innovative thinking and practical skills to meet these requirements and drive the company's sustainable growth.

Expected Results:
Increased staff qualification
Operational efficiency
Improved product quality
Innovation capacity
Competitive advantage
These results will establish "Galtex 2006" Ltd. as a leader in innovative and sustainable textile production, ready to expand into new markets and meet global sustainability and digitalization standards.


Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ: Дейността предвижда да бъде предоставено специфично обучение, което обхваща целевата група по проекта представляващи над 80 % от всички служители на дружеството, а именно 30 служители на „Галтекс 2006“ ООД заемащи различни длъжности в производствения процес. Служителите обхващат разнообразни позиции, които са от съществено значение за ежедневната работа на компанията и производството на облекло: Длъжност: Шивач Код: 75331014 Професия: ШИВАЧ Брой: 17 Длъжност: Крояч текстил Код: 75322002 Професия: Крояч текстил Брой: 3 Длъжност: Изпълнител ръчна бродерия Код: 75331002 Професия: Изпълнител ръчна бродерия Брой: 1 Длъжност: Склададжия Код: 43212014 Професия: Склададжия Брой: 1 Длъжност: Контрольор качество Код: 75432009 Професия: Контрольор качество на продукти (без храни и напитки) Брой: 2 Длъжност: Чистач производствени помещения Код: 91120003 Професия: Чистач производствени помещения Брой: 2 Длъжност: Гладач преса (ръчно) Код: 91210001 Професия: Гладач преса (ръчно) Брой: 1 Длъжност: Опаковчик Код: 93210006 Професия: ОПАКОВЧИК Брой: 1 Длъжност: Организатор производствена информация Код: 41103008 Професия: ОРГАНИЗАТОР ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ Брой: 1 Длъжност: Технически изпълнител Код: 41102006 Професия: Технически изпълнител Брой: 1 Обосновка на необходимостта от обучение в „Галтекс 2006“ ООД 1. Актуални предизвикателства и нужда от иновации: Текстилната индустрия е изправена пред бързо развиващи се изисквания за устойчивост, автоматизация и дигитализация на производствените процеси. За да остане конкурентоспособна, "„Галтекс 2006“ ООД трябва да инвестира в повишаване на квалификацията на своите служители, като ги подготви за работа с модерни технологии и екологични практики. Политиката на "„Галтекс 2006“ ООД" е да бъдем отворени и гъвкави в разработването и производството на продуктите ни, за да отговорим на изискванията на нашите клиенти и тенденциите на пазара. Вярваме, че успехът е резултат от постоянното търсене на нови и оригинални идеи. Дружеството е насочено към адаптиране на предлаганите продукти в съответствие с новите тенденции, както и разширяване на гамата от предлагани изделия. Обученията по проекта са от съществено значение за адаптацията на работниците към тези промени. Чрез предоставяне на квалификация и преквалификация на служителите ще се гарантира тяхната конкурентоспособност на пазара на труда, както и устойчивото развитие на компанията.. Профил на служителите и ключови роли в производството: Обучението обхваща над 80% от всички служители в дружеството (30 души), заемащи критични позиции в производствения процес. Това включва шивачи, кроячи, бродировачи, складови работници, контрольори на качеството и технически изпълнители. Всяка от тези роли е от съществено значение за ефективното производство и осигуряването на висококачествени текстилни изделия. Нашият персонал, ангажиран с производството на продукцията на фирмата, както и служителите, които отговарят за маркетинга и пласмента на произведената продукция, не притежават специфични познания и умения в тези нововъзникващи области, а силната конкуренция изисква да обновяваме и обогатяваме продукцията си, да засилим маркетинговата стратегия. 3. Цели на обучението: • Устойчиво производство: Оптимизация на процесите, рециклиране на текстил и намаляване на екологичния отпечатък. • Технологична трансформация: Въвеждане на IoT, роботизация, дигитално проектиране • Дизайн и иновации: Развитие на умения за работа с 3D софтуери и създаване на интелигентни текстилни изделия. • Данни и анализ: Използване на BI инструменти за анализ на производствени показатели и прогнозиране на проблеми. . Очаквани ползи за компанията: • Повишена производителност и намаляване на разходите чрез автоматизация и дигитализация. • По-високо качество на продукцията благодарение на подобрени контролни процеси и иновативни дизайнерски решения. 126 000.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ 1 НА ДЕЙНОСТ 1 ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ: • Устойчивост и екологична отговорност, които засилват имиджа на компанията и създават конкурентно предимство на пазара. 5. Дългосрочна перспектива: Обучените служители ще бъдат по-адаптивни към бъдещи технологични промени, а „Галтекс 2006“ ООД ще разполага с гъвкава и иновативна работна сила, готова да посрещне предизвикателствата на съвременната текстилна индустрия. Това налага нуждата от организиране и провеждане на специфично обучение за служителите, ангажирани в производството и администрацията, за да се гарантира устойчив растеж и конкурентоспособност на компанията. Програма за иновации и устойчивост в текстилната индустрия Модул 1Зелени технологии и устойчиво производство • Екологично оптимизиране на производствени процеси • Внедряване на въглеродно неутрални практики • Мениджмънт на отпадъци и повторна употреба на материали • Механично и химическо рециклиране на текстил • Биоразграждане на платове с екологични процеси • Следене и анализ на екологичния отпечатък чрез сензори Модул 2Автоматизация и дигитализация в производството • Работа с IoT системи за производствен мониторинг • Програмиране и настройка на роботизирани ръце за шевове • Дигитална поддръжка и дистанционна диагностика на машини • Лазерно рязане и дигитално формоване на платове • Дигитално проектиране и оптимизиране на кройки чрез AI • AR и VR за обучение и визуализация на текстилни модели Модул 3: Дизайн и продуктово развитие • Дигитално проектиране на облекла с 3D софтуери (CLO3D, Optitex) • Създаване на виртуални прототипи преди физическо производство • Разработка на текстилни изделия с вградени сензори (smart textiles) • Виртуално тестване на дизайн и устойчивост на материите Модул 4: Управление и анализ на производствени данни • Анализ на производствени данни с BI инструменти • Автоматизирано генериране на отчети и прогнозиране на проблеми • Организация на производствена информация и документооборот Модул 5: Специфични нови роли и длъжности • Координатор по иновации и устойчивост – следи за екологични практики и оптимизира ресурсите • Технически интегратор на нови технологии – отговаря за внедряване и адаптиране на ново оборудване • Дигитален дизайнер на текстилни изделия – фокус върху създаване на модели чрез 3D и VR технологии • Специалист по дигитална поддръжка на машини – диагностика, софтуерни ъпдейти и дистанционно наблюдение Тази програма комбинира устойчивост, автоматизация и дигитален дизайн, осигурявайки на служителите знания и умения, които надхвърлят стандартната квалификация. Създава се устойчива, адаптивна работна сила, готова да посрещне Мотиви за реализиране на проекта Проектът е продиктуван от нуждата на „Галтекс 2006“ ООДда се адаптира към динамично променящите се изисквания на текстилната индустрия, свързани с устойчивостта, цифровизацията и технологичните иновации. В контекста на Европейския зелен пакт и нарастващите регулации за екологично производство, предприятието се стреми да намали екологичния си отпечатък и да оптимизира ресурсите си чрез внедряване на нови технологии и повишаване на квалификацията на персонала. Липсата на достатъчно подготвени кадри в тези специфични области прави обучението ключов фактор за бъдещата конкурентоспособност на фирмата Секторът се изправя пред предизвикателства като нарастващо търсене на персонализирани, екологични продукти, бързото навлизане на автоматизацията и необходимостта от ефективно управление на производствените данни. Чрез програмата „Галтекс“ ще изгради екип с иновативно мислене и практически умения, който да отговори на тези изисквания и да задвижи устойчивия растеж на компанията. Обосновка на необходимостта от обучение в „Галтекс 2006“ ООД 1. Актуални предизвикателства и нужда от иновации: Текстилната индустрия е изправена пред бързо развиващи се изисквания за устойчивост, автоматизация и дигитализация на производствените процеси. За да остане конкурентоспособна,„Галтекс 2006“ ООД трябва да инвестира в повишаване на квалификацията на своите служители, 0.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ 2 НА ДЕЙНОСТ 1 ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ: като ги подготви за работа с модерни технологии и екологични практики.Обученията по проекта са от съществено значение за адаптацията на работниците към тези промени. Чрез предоставяне на квалификация и преквалификация на служителите ще се гарантира тяхната конкурентоспособност на пазара на труда, както и устойчивото развитие на компанията. 2. Обосновка на нуждата от обучение по длъжности: • Шивачи (17 души): o Необходимост от обучение по работа с автоматизирани шевни машини и роботизирани системи. o Усвояване на техники за прецизно шиене с помощта на дигитални модели и AI оптимизация. • Кроячи текстил (3 души): o Обучение за дигитално проектиране и оптимизация на кройки. o Работа с лазерно рязане и дигитално формоване на платове. • Изпълнител ръчна бродерия (1 човек): o Развитие на умения за създаване на сложни декоративни елементи чрез комбиниране на традиционни и дигитализирани техники. • Склададжия (1 човек): o Обучение за използване на системи за управление на складови наличности и инвентаризация чрез IoT сензори. • Контрольори качество (2 души): o Усвояване на методи за дигитален контрол на качеството с помощта на сензори и анализ на данни. o Внедряване на процедури за бърза диагностика на дефекти. • Гладач преса (1 човек): o Обучение за работа с енергийно ефективни и автоматизирани системи за гладене. • Опаковчик (1 човек): o Развитие на умения за работа с интелигентни опаковъчни линии и етикетиращи машини. • Организатор производствена информация (1 човек): o Обучение за работа с производствени BI инструменти за анализ и отчетност. o Управление на документооборот и дигитални производствени системи. • Технически изпълнител (1 човек): o Поддръжка и дистанционна диагностика на машини. o Внедряване и адаптация на ново оборудване в производството. 3. Очаквани ползи за компанията: • Повишена производителност и намаляване на разходите чрез автоматизация и дигитализация. • По-високо качество на продукцията благодарение на подобрени контролни процеси и иновативни дизайнерски решения. • Устойчивост и екологична отговорност, които засилват имиджа на компанията и създават конкурентно предимство на пазара. 4. Дългосрочна перспектива: Обучените служители ще бъдат по-адаптивни към бъдещи технологични промени, а "Галтекс" ще разполага с гъвкава и иновативна работна сила, готова да посрещне предизвикателствата на съвременната текстилна индустрия. Това налага нуждата от организиране и провеждане на специфично обучение за служителите, ангажирани в производството и администрацията, за да се гарантира устойчив растеж и конкурентоспособност на компанията. Обученията по проекта са от съществено значение за адаптацията на работниците към тези промени. Чрез предоставяне на квалификация и преквалификация на служителите ще се гарантира тяхната конкурентоспособност на пазара на труда, както и устойчивото развитие на компанията. Профил на служителите и ключови роли в производството: Обучението обхваща над 80% от всички служители в дружеството (30 души), заемащи критични позиции в производствения процес. Това включва шивачи, кроячи, бродировачи, складови работници, контрольори на качеството и технически изпълнители. Всяка от тези роли е от съществено значение за ефективното производство и осигуряването на висококачествени текстилни изделия. Придобити компетенции: След успешно завършване на обучението, служителите ще развият следните ключови компетенции: • Шивачи: Работа с автоматизирани машини, настройка на роботизирани ръце за шевове, оптимизация на материали. • Кроячи: Дигитално проектиране на кройки с помощта на AI, лазерно рязане и формоване на платове. • Бродировачи: Работа с компютъризирани машини за бродерия, създаване на сложни текстилни орнаменти. • Контрольори на качеството: Използване на сензори за проследяване на дефекти, анализ на производствени данни за подобрение на процесите. • Склададжии: Дигитално управление на инвентара, проследяване на наличности чрез IoT системи. • 0.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ 3НА ДЕЙНОСТ 1 ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ: •Технически изпълнители: Дистанционна диагностика и поддръжка на машини, интеграция на нови технологии. • Организатори на производствена информация: Автоматизация на отчетността, управление на документооборота. Дългосрочна перспектива: Обучените служители ще бъдат по-адаптивни към бъдещи технологични промени, а „Галтекс 2006“ ООД ще разполага с гъвкава и иновативна работна сила, готова да посрещне предизвикателствата на съвременната текстилна индустрия. Това налага нуждата от организиране и провеждане на специфично обучение за служителите, ангажирани в производството и администрацията, за да се гарантира устойчив растеж и конкурентоспособност на компанията УМЕНИЯ И ПОЗНАНИЯ Шивач: •Умения: Прецизно шиене с автоматизирани машини, работа с роботизирани ръце за шевове, оптимизация на кройки чрез дигитални инструменти. •Познания: Видове платове и техните свойства, техники за механично и химическо рециклиране, стандарти за качество в текстилното производство. Крояч текстил: •Умения: Работа с лазерно рязане и дигитално формоване на платове, дигитално проектиране на кройки с AI софтуери. •Познания: Оптимизация на разхода на материал, технологии за рециклиране на текстил. Изпълнител ръчна бродерия: •Умения: Техники за фина ръчна бродерия, работа с дигитални шаблони за бродиране. •Познания: Традиционни и съвременни техники на бродиране, устойчиви материали за декорация. Склададжия: •Умения: Дигитално управление на складови наличности, работа с IoT сензори за проследяване на материалите. •Познания: Системи за оптимизация на логистиката и намаляване на отпадъците. Контрольор качество: •Умения: Използване на дигитални инструменти за проверка на качеството, анализ на дефекти чрез сензори. •Познания: Стандарти за текстилно производство, методи за оценка на устойчивостта на материалите. Чистач производствени помещения: •Умения: Прилагане на екологични почистващи техники, работа с автоматизирани почистващи устройства. • Познания: Продукти за устойчиво почистване, безопасност при работа в текстилно производство. Гладач преса (ръчно): • Умения: Работа с енергийно ефективни преси, прецизно оформяне на изделия. • Познания: Видове текстил и подходящи температурни режими. Опаковчик: • Умения: Работа с автоматизирани опаковъчни машини, оптимизация на опаковките за намаляване на отпадъците. • Познания: Екологични опаковъчни материали, стандарти за безопасност при опаковане. Организатор производствена информация: • Умения: Работа с BI платформи за анализ на производствени данни, автоматизирано генериране на отчети. • Познания: Методи за дигитализация на производствените процеси, системи за документооборот. Технически изпълнител: • Умения: Дистанционна диагностика на машини, софтуерни ъпдейти и поддръжка на оборудване. • Познания: Интеграция на нови технологии в производството, IoT и сензорни системи. Връзката между обучението и зеления преход в текстилната индустрия е пряка и многостранна — програмата не само адаптира служителите към новите изисквания, но и ускорява устойчивата трансформация на „Галтекс 2006“ ООД Ето как: Екологична устойчивост чрез знания Чрез модулите за зелени технологии, служителите се научават да прилагат въглеродно неутрални практики, да оптимизират производствените процеси и да намаляват отпадъците чрез рециклиране и повторна употреба на текстил. Това директно допринася за намаляване на екологичния отпечатък на компанията. По-ефективно използване на ресурсите Автоматизацията и дигитализацията в обучението водят до по-прецизен контрол на производството, по-нисък разход на материали и енергийна ефективност — ключови елементи на зеления преход. Иновации за устойчиво развитие Програмата насърчава интеграцията на нови технологии като IoT, AI и дигитален дизайн, които позволяват по-добър мониторинг на екологичните показатели и по-бързо адаптиране към екостандарти. Създаване на нови зелени професии Обучението подготвя кадри за специфични роли като „координатор по иновации и устойчивост“ 0.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ 4 НА ДЕЙНОСТ 1 ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ: или „технически интегратор на нови технологии“, които пряко управляват екологичния преход в производството. Дългосрочна конкурентоспособностСлужителите придобиват умения, които не само повишават качеството на продукцията, но и укрепват позициите на „Галтекс“ на пазара, където устойчивостта става все по-важен фактор за потребителите и регулаторите. Обучението е катализатор на зеления преход — то дава на хората инструментите, с които да изградят по-устойчиво и адаптивно производство. Обхватът на обучението е доста широк Тематични направления: • Зелени технологии и устойчиво производство: екологична оптимизация, въглеродно неутрални практики, рециклиране и анализ на екологичния отпечатък. • Автоматизация и дигитализация: работа с IoT системи, роботизирани шевни машини, дигитално проектиране и VR обучение. • Дизайн и продуктово развитие: 3D моделиране на облекла, виртуални прототипи, • Анализ и управление на данни: BI инструменти, автоматизирани отчети, прогнозиране на проблеми. • Нови роли и специализации: координатор по устойчивост, дигитален дизайнер, специалист по дистанционна поддръжка на машини. 2. Профил на обучаемите: • Производствени работници: шивачи, кроячи, бродировачи, гладачи, опаковчици. • Технически специалисти: изпълнители на поддръжка, техници за внедряване на нови технологии. • Контрол на качеството: инспектори, анализатори на дефекти чрез дигитални инструменти. • Логистика и организация: склададжии, организатори на производствената информация. • 3. Продължителност и формат: • Модулна структура, позволяваща поетапно обучение без спиране на производствения процес. • Комбинация от теоретични лекции, практическо обучение 4. Очаквани резултати: • Над 80% от персонала придобива нови умения. • Намаляване на производствения отпадък и енергийното потребление. • По-бърза адаптация към новите регулаторни изисквания на ЕС. Механизми за мониторинг и проследяване на резултатите: 1. Проследяване на заетостта: • Компанията ще следи и документира задържането на заетостта на обучените служители за период от 6 месеца след приключване на обучението. 3. Обратна връзка и оценка: • Анкетиране на служителите: Оценка на удовлетвореността от обучението, приложимостта на новите компетенции и нуждата от допълнителна подкрепа. • Срещи с ръководителите: Обсъждане на напредъка на служителите, ефективността на обучението и потенциални области за подобрение. 4. Документация и отчетност: • досиета: Съхранение на информация за обучението, включително сертификати, постигнати резултати и кариерно развитие. •5. Коригиращи действия: • В случай на отклонения (напр. текучество или затруднения в прилагането на придобитите умения), ще се предприемат допълнителни мерки като допълнително менторство или последващи обучения. • Етапи на дейността • 1. Избор на изпълнител; • 2. Подготовка за обучението разработване на учебни материали, утвърждаване на учебния график и координация с участниците. • 3. Провеждане на обученията – провеждане на обучителните сесии според утвърдения график. • 4. Провеждане на тест и връчване на удостоверения – оценка на усвоените знания . След приключване на обучението, всички участници ще преминат тест за оценка на придобитите знания. Успешно завършилите ще получат удостоверение за преминато обучение • Етапи на изпълнение на проекта за обучение- • Планиране: Изготвяне на план и график за обучение • Организация: Разпределение на участниците и осигуряване на необходими ресурси • Обучение: Провеждане на интерактивни лекции и практически занимания • Оценка: Събиране на обратна връзка • Организация на обучението: • Обученията ще се провеждат изцяло присъствено в обособени учебни зали. • 0.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ 5 НА ДЕЙНОСТ 1 ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ: За всяка обучителна група ще се осигури квалифициран лектор с опит в съответната област, съгласно условията за кандидатстване. • Методи на обучение: Комбинация от теоретични лекции, интерактивни дискусии и практически упражнения. • Използване на мултимедийни материали, симулации и реални казуси. • Проследяване на напредъка: • Провеждане на междинни тестове и финални оценки за верифициране на усвоените знания. Събиране на обратна връзка от участниците чрез анкети. • Финализиране на дейностите: • Изготвяне на финален доклад • Хорариум на обучението - мин 150 уч. часа • 3. Форма на обучението-присъствена • 4. Брой на обучаваните лица- 30 • 5. Документ, доказващ завършеното обучение- удостоверение • Фази на обучението • 1. Теоретична част • Провежда се в рамките на предприятието • Лекционни сесии, • Използване на материали, примери от добри практики и интерактивни дискусии. • 2. Практическа част (на място в производствените цехове) • Тестване на нови методи за производство с намалена консумация на енергия и суровини. • Прилагане на техники за оптимизиране на ресурсите и намаляване на отпадъците. • Работни казуси • 3. Работа в малки групи и казуси • Участниците ще бъдат разпределени по длъжности и ще работят в групи ДО 15 служители. • Дискусии и решаване на реални казуси, свързани с ежедневната им работа. • 4. Оценка и финална сертификация • Провеждане на кратък тест и/или практическо задание за проверка на придобитите знания. • Всички успешно преминали обучението ще получат удостоверение за завършен курс. • Продължителност на обучението • Обучението ще се проведе в рамките на до 12 месеца, като продължителността на всеки модул ще бъде адаптирана според сложността на материала и броя на участниците. • Този подход ще гарантира, че всички 30 служители ще придобият необходимите умения, за да внедрят устойчиви технологии и методи в производствения процес. • Форма на обучение • Обучението ще се провежда присъствено, като участниците ще бъдат разпределени в групи по 15 души. • •Общо обучаеми: 30 души • •Общ брой групи: 2 • •Продължителност: група мин 150 уч часа 0.00 0.00
Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение: Кандидатът се задължава да запази заетостта за период от 6 месеца на поне 51 % от представителите на целевата група - 16 служители, които са завършили успешно участието си в дейност 1 вкл. след приключването на всички обучения за конкретното лице. След успешно приключване на обучението в рамките на проекта, обучените лица ще продължат своята заетост в ,,Галтекс 2006 ООД', като новопридобитите им знания и умения ще им позволят да поемат по-отговорни и квалифицирани роли в различни етапи на производствения процес. Продължаването на заетостта на тези лица е не само важен етап за тяхното професионално развитие, но и ключов фактор за устойчивото развитие и успех на предприятието. Основни аспекти на заетостта след обучението: Продължаване на заетостта в съществуващите длъжности Повечето от обучените лица ще останат на своите настоящи позиции, като новопридобитите им умения ще им позволят да изпълняват задачите си с по-голяма ефективност и качествено. Възможностите за повишаване на производителността ще доведат до: По-висококачествени продукти и подобрена производствена ефективност. Подобрени възможности за кариерно развитие Участниците в обучението ще могат да разширят своите професионални хоризонти, като поемат нови и отговорни роли в предприятието Придобитите знания за иновации в производството ще им позволят да работят по нови проекти и инициативи за оптимизация на процесите и на зелени технологии. Повишена конкурентоспособност и стабилност на заетостта След обучението, служителите ще бъдат по-добре подготвени да се адаптират към променящите се изисквания на пазара, което ще гарантира стабилност на заетостта и ще намали рисковете от съкращения. Те ще имат ключова роля в: Поддържането на високото качество на продукцията. Преминаване към по-екологични и ефективни практики в производството. Приспособяване към новите пазарни и потребителски изисквания, които изискват все повече иновации. Продължаване на работата по нови проекти и разширяване на бизнес възможностите Чрез подобряване на квалификацията на служителите, проектът ще спомогне за разширяване на обхвата на бизнеса и увеличаване на производствените възможности. Обучените лица ще бъдат готови да се включат в разширяването на производството на нови продукти с висока добавена стойност и ще играят основна роля в оптимизацията на процесите 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).