Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 442 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The restructuring of the economy, as a result of globalization, introduction of new technologies, closure of non-ecological productions, pandemics, climate transitions, etc., confronts enterprises with a number of challenges. Solving them requires adapting workers, businesses and entrepreneurs to the challenges of crisis/pandemics. The project proposal is aimed at meeting the new challenges related to the implementation of the transition to a climate-neutral economy and the changing models of work at LYUNIK EOOD.
The goals set in the project will be realized through the implementation of the following activities:
Activity 1: Development and implementation of "green" models of work organization in "LYUNIK" EOOD;
Activity 2: Provision of collective protective measures related to improving working conditions;
Activity 3: Providing social benefits for workers, including equipping places for recreation, rest and meals in the enterprise.
Project activities will achieve sustainable working conditions for all workers, helping to reduce workplace health risks and improve occupational health and safety standards.
As a result of the support under the procedure, flexible and innovative forms of employment will be introduced and the organization of work and work processes will be improved in LYUNIK EOOD. All activities will comply with the principles of visibility, transparency and communication.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организацията на труд в „ЛЮНИК” ЕООД: Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност, за намаляване въздействието върху околната среда и за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Дейността включва: Въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места. Новите „зелени“ модели ще се изразяват във въвеждане и утвърждаване на промени в организационната структура на човешките ресурси, въвеждане на нови форми на заетост, промени по отношение на: начините на работа, работните взаимоотношения, съответно на длъжностните характеристики, процесите по подбор на персонала; нови модели на екипна работа и взаимодействието между служителите. С реализиране на дейността ще се въведат екологосъобразни практики в цялостната организация на работа в предприятието, в т.ч. насочени към генериране и изпълнение на дейности за корпоративна социална отговорност със „зелена“ насоченост, мотивиране на индивидуалния служител за прилагане на екологосъобразно поведение по време на работа чрез информационни и други фирмени събития. Изпълнението ще е поетапно и ще се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процесии управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 10 725.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства, свързани с подобряване условията на труд: Основната дейност на „ЛЮНИК” ЕООД е свързана с изграждане на жилищни и нежилищни сгради, както и с изграждане на ВиК и канализацонни съоръжения към тях. Дружеството разполага с база в град Плевен, където ще се реализира дейността по проекта. Затите лица на базата са 55 служители и работници. Дейността включва закупуване на КПС с цел обезопасяването на съществуващи обекти за повишаване на здравето и безопасността на работниците и служителите. Необходимостта от такива защитни средства, произлиза от оценката на риска за предприемане на мерки за предотвратяване на следните рискове: - Риск от срутване на изкопани земни маси При изпълнение на дълбоки линейни изкопи за изграждане на инфраструктурни проводи укрепването на изкопите е неразделна част. Закупуване на системи за укрепване е продиктувано от идентифицираните потребности на заетите във фирмата лица. Фактическото състояние на укрепителните системи в момента е задоволително, но са недостатъчно на брой и отчасти амортизирани, което налага необходимостта от закупуване на нови такива. Към настоящия момент фирмата разполага с боксовете за леко укрепване на изкопи с дълбочина на укрепване от 2 до 3 метра. За големи изкопи, изискващи укрепване на дълбочина над 4 м съоръженията се взимат под наем. С проекта ще се закупят ново поколение системи за укрепване на изкопи с дълбочина на монтаж от 3 до 6 метра. Предвиждат се следните видове: - Релсова укрепителна система –При дълбочина на траншеен изкоп над 4m и диаметър на полаганите тръби по-голям от 600mm е нужно използването на релсови укрепителни системи с подвижна трапецовидна напречна подпора.Необходимата дължина на платната “L”e мин. 3.5 m. Това осигурява безпроблемното монтиране на тръбите и направата на ревизионните шахти посочени в проекта. С проекта ще се закупят 8 броя основни платна с размери 3500*2400 мм, с което ще се обезпечи площ на укрепване от 28 лин. метра. - Укрепителна система тип Леко стоманено укрепване - те са предпочитани по целия свят укрепителни системи за малки до средни изкопи; укрепване на канализация; използване на леки багери. Ще се закупят два вида системи, които освен, че ще могат да се използват самостоятелно, при необходимост от по-голяма дълбочина ще могат дасе надграждат. Едната леко укрепителна система е с размери на основните платна 3,00 м * 2 ,00 м, а другата система има надстройващи платна с размери 3,00 м * 1,00 м. - Укрепителна система тип Тежко стоманено укрепване – основно се използва пир ВиК изкопи и канализация. Отличават се с: • Здрава, издръжлива укрепваща конструкция за бързо боксово укрепване на водопроводни и канализационни изкопи • Използване на метода -“изкопаване и спускане”, може да се използва и при високи стойности на земния натиск • Стабилна връзка между шпиндела и укрепителното платно • Бърз монтаж и демонтаж чрез проста система от скоби • По-голяма дълбочина на изкопа чрез използване на надстройка По проекта ще се закупят два вида Тежко боксово укрепване: 5 броя с размери на основните платна 3,5 м * 2,4 м и 5 бр. Тежко боксово укрепване с надстройващи платна с размери 3,5 м * 1,4 м. Предвижда се и един брой комплект за сглобяване, включващ: 4бр. Конектор между боксове, 8 бр. болт 40х230мм и 8 бр. шплент 6,3мм. Необходимостта от закупуванетона укрепителните системи за укрепване на изкопи е от изключително важно значение за обезопасяване на работниците при изпълнение на всекидневните им задължения. Със закупуването на средствата за колективна защита ще бъдат осигурени условия за превенция на трудови злополуки в резултат на срутване на земни маси в изкопите в процеса на строителство на основите на сгради и ВиК мрежите към тях. 272 040.31 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително и оборудване на места за отдих, почивка и хранене в предприятието: За реализиране на дейността ще се закупи оборудване, необходимо за обзавеждане на помещения за отдих, почивка и хранене в предприятието. В момента работещите в базата в град Плевен и на строителните обекти нямат обособено помещение за хранене и краткотраен отдих. Те осъвместяват необходимостта от това в един фургон, предназначен за реализиране на трудовите задължения от охранителите на обектите. Същият е амортизирал и не предлага необходимите условия. За нуждите на работещите се предвижда по проекта да се закупят и оборудват три броя контейнери. Два от тях ще се позиционират в базата в град Плевен, а третия ще се използва на строителните обекти в региона. Контийнерите са със следните технически показатели: - размери ш. 4885/д. 6055 /вис. 2591; метална конструкция; изолация на стени, под и покрив от минерална вата; дограма: входна врата – стоманена; прозорци – PVC; оборудване: - санитарно оборудване- 1 бр. керамична мивка за ръце, със смесителна батерия; метално огледало; WC контейнер с тоалетна и поставка за тоалетна хартия; душкабина със смесителна батерия; завеса за душ; 80 литлов бойлер; - оборудване за хранене - Мини кухня, хладилник; мивка, два котлона и проточен бойлер – 5 л Контейнерите са с отоплителни, вентилационно и охлаждащо оборудване, което включва аспирационенн вентилатор, конвектор – 2 kW, ел. нагревател, изработени от екологични материали. Осветлението е LED. Стените, пода и покрива са изолирани, с цел постигане на енергийна ефективност и опазване на околната среда. 93 699.09 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).