Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност:
1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики.
1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места.
1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието.
1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.
Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите.
„Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда.
Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък.
Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. |
9 200.00
|
0.00
|
Дейност 2. Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа: Основната необходимост от осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ е поради факта, че служителите на дружеството са подложени на ежедневен стрес и напрежение в ежедневните си дейности. За осигуряването на настощята дейност, ръководството на дружеството възнамерява да осигури на своите служители психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на своите служители.
Целевата група по настоящата дейност са служителите на фирмата. На етап изготвяне на проектното предложение беше отправена анкета в дружеството относно желание за участие в групови семинари/тренинги за профилактива или индивидуални консултации и участие ще вземат всички служители на фирмата, назначени на трудови договор, които възлизат на 47 бр.
Груповите или индивидуални занимание ще бъдат в насоченост и ще подобрят следните нагласи на служителите: подобряване на психичното здраве, намаляне на стреса и прегряването, увеличаване на продуктивността, подобряване на ангажираността на служителите, подобрена екипна динамика, задържане на кадри, подобрена организационна култура и възможност за разрешаване на конфликти.
Групите, които ще се възползват от настоящата дейност ще се съобразят и с ограничението на груповите занимания да не бъдат повече от 10 лица. |
9 200.00
|
0.00
|
Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: След направен анализ на състоянието на служителите и на база необходимостта, ръководството на дружеството взе решение да подобри социалната си загриженост, чрез осигуряване на стая за отдих и стая за хранене на своите служители. Очакванията на ръководството е социалните придобивки да допринесат за положителна и приятна работна среда, като по този начин ще се подобри морала и мотивацията, което пък от своя страна ще доведе до повишена производителност. За осъществяване на тази дейност ръководството на дружеството възнамерява да закупи оборудване за обособяване на социалните придобивки, както следва:
С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи следното обзавеждане и оборудване за гореописаните помещения:
РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ за стая за хранене:
-маси - 12 бр.
-столове - 46 бр.
-хладилник - 1 бр.
-печка за готвене - 1 бр
-микровълнова - 1 бр
-климатик - 1бр
-кухня/кухненски модул/ - 1 бр
РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ за стая за отдих:
-диван- 1 бр.
-кафеавтомат - 1 бр.
-маса - 1 бр.
-масажиращ стол - 2 бр
-кухненски шкаф - 1 бр
-климатик - 1бр
-диспенсър за вода - 1 бр
Целевата група по настоящата дейност са всички служители в дружеството - 47 души, вкл. две лица на договор за контрол и управление. Предвидено е закупуването на оборудване за стая за хранене и стая за отдих. Към момента в дружеството има обособена стая, в която служителите могат да се хранят, но тя е малка като размери и капацитета й не отговаря на броя служители. В нея има ел. уреди като кана за вода, тостер и грил. Представляващите дружеството възнамеряват до обособят две помещения, които да се обзаведат с мебели и уреди, така че да отговарят на броя служители и да може всеки от тях да се възползва от социалните придобивки. Броят на мебелите за стаята за хранене е съобразена с броя на служителите в дружеството. Една маса е предвидена да се ползва от 4 души, затова е заложено закупуването на 12 бр. маси. Столовете за стаята за хранене също са съобразени с броя служители в момента, включително и двете лица на договор за контрол и управление. Ел. уредите са напълно достатъчни за служителите, затова е заложен по 1 бр. от всеки. Относно стаята за отдих, там е предвидено закупуването на един диван и ниска холна маса. Кафеавтомат, на който служителите да могат да си приготвят безплатно кафе. Планиран за закупуване е и един брой диспенсър, от който служителите да имат възможност да пият минерална вода. Диспенсърът ще осигури както студена, така и топла вода на заетите лица. За целите на отпускане и релакс, са планирани за закупуване два броя масажиращи столове. Те ще бъдат от огромна полза за доброто благосъстояние, отдих и здравето на служителите. И в двете помещения е планирано закупуването на по един климатик, който ще служи за поддържане на постоянна температура/микроклимат, както през топлите, така и през студените периоди.
Средните цени на актив от двете екранни разпечатки, са както следва:
-маси - 989,50 лв без ДДС / бр.
-столове - 44,50 лв без ДДС / бр.
-хладилник - 3324 лв без ДДС / бр.
-печка за готвене - 1364 лв без ДДС / бр.
-микровълнова - 334 лв без ДДС / бр.
-климатик - 3614 лв без ДДС / бр.
-кухня/кухненски модул/ - 1370,5 лв без ДДС / бр.
-диван- 1978,00 лв без ДДС / бр.
-кафеавтомат - 1724,00 лв без ДДС / бр.
-маса - 283,50 лв без ДДС / бр.
-масажиращ стол - 2940 лв без ДДС / бр.
-кухненски шкаф - 245 лв без ДДС / бр.
-диспенсър за вода - 265,33 лв без ДДС / бр.
Закупеното оборудване ще бъде поставено в предвидените помещения и всеки един от служителите в целевата група ще има достъп до тях. С осигуряването на места за отдих и почивка по време на работния процес, работниците ще могат да възстановят силите си и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. |
31 597.78
|
0.00
|