Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

ZIZI - VL Ltd. is a trading company founded in 2011 in Pleven. At the moment, 45 people work in the enterprise.
The management of the company is aware of the importance of the human factor in the work process and therefore strives to continuously improve the working conditions of its employees. It is aware that this will increase their work ability and motivation for work, which in turn will have a direct impact on both the company's financial results and employee remuneration.
According to the current project, the applicant plans to carry out activities that will improve the work process and employee satisfaction by improving working conditions, health care and ensuring a favorable working environment in the company. By carrying out the activities, the aim is to ensure a normal work process for its employees, good physical parameters, a well-adjusted working environment to the needs of the workers and their adaptation to changes in the working environment.
Social benefits are extremely important for the persons employed in the enterprise, the provision of such by the employer brings additional added value for the workers, which in turn leads to the improvement of the quality of work processes, as well as maintaining their good health in the performance of their work obligations. Additionally, through the implementation of the activities set out in the current project proposal, the company and its employees will be able to meet the new challenges related to the transition to a climate-neutral economy and changing work models.
All this, in turn, will increase the motivation of employees, increase their productivity and solve some of their problems related to the workplace. The management of the company is convinced that the staff is the most important resource for the development of any company and strives to ensure maximum satisfaction among its employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 9 200.00 0.00
Дейност 2. Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа: Основната необходимост от осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ е поради факта, че служителите на дружеството са подложени на ежедневен стрес и напрежение в ежедневните си дейности. За осигуряването на настощята дейност, ръководството на дружеството възнамерява да осигури на своите служители психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на своите служители. Целевата група по настоящата дейност са служителите на фирмата. На етап изготвяне на проектното предложение беше отправена анкета в дружеството относно желание за участие в групови семинари/тренинги за профилактива или индивидуални консултации и участие ще вземат всички служители на фирмата, назначени на трудови договор, които възлизат на 47 бр. Груповите или индивидуални занимание ще бъдат в насоченост и ще подобрят следните нагласи на служителите: подобряване на психичното здраве, намаляне на стреса и прегряването, увеличаване на продуктивността, подобряване на ангажираността на служителите, подобрена екипна динамика, задържане на кадри, подобрена организационна култура и възможност за разрешаване на конфликти. Групите, които ще се възползват от настоящата дейност ще се съобразят и с ограничението на груповите занимания да не бъдат повече от 10 лица. 9 200.00 0.00
Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: След направен анализ на състоянието на служителите и на база необходимостта, ръководството на дружеството взе решение да подобри социалната си загриженост, чрез осигуряване на стая за отдих и стая за хранене на своите служители. Очакванията на ръководството е социалните придобивки да допринесат за положителна и приятна работна среда, като по този начин ще се подобри морала и мотивацията, което пък от своя страна ще доведе до повишена производителност. За осъществяване на тази дейност ръководството на дружеството възнамерява да закупи оборудване за обособяване на социалните придобивки, както следва: С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи следното обзавеждане и оборудване за гореописаните помещения: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ за стая за хранене: -маси - 12 бр. -столове - 46 бр. -хладилник - 1 бр. -печка за готвене - 1 бр -микровълнова - 1 бр -климатик - 1бр -кухня/кухненски модул/ - 1 бр РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ за стая за отдих: -диван- 1 бр. -кафеавтомат - 1 бр. -маса - 1 бр. -масажиращ стол - 2 бр -кухненски шкаф - 1 бр -климатик - 1бр -диспенсър за вода - 1 бр Целевата група по настоящата дейност са всички служители в дружеството - 47 души, вкл. две лица на договор за контрол и управление. Предвидено е закупуването на оборудване за стая за хранене и стая за отдих. Към момента в дружеството има обособена стая, в която служителите могат да се хранят, но тя е малка като размери и капацитета й не отговаря на броя служители. В нея има ел. уреди като кана за вода, тостер и грил. Представляващите дружеството възнамеряват до обособят две помещения, които да се обзаведат с мебели и уреди, така че да отговарят на броя служители и да може всеки от тях да се възползва от социалните придобивки. Броят на мебелите за стаята за хранене е съобразена с броя на служителите в дружеството. Една маса е предвидена да се ползва от 4 души, затова е заложено закупуването на 12 бр. маси. Столовете за стаята за хранене също са съобразени с броя служители в момента, включително и двете лица на договор за контрол и управление. Ел. уредите са напълно достатъчни за служителите, затова е заложен по 1 бр. от всеки. Относно стаята за отдих, там е предвидено закупуването на един диван и ниска холна маса. Кафеавтомат, на който служителите да могат да си приготвят безплатно кафе. Планиран за закупуване е и един брой диспенсър, от който служителите да имат възможност да пият минерална вода. Диспенсърът ще осигури както студена, така и топла вода на заетите лица. За целите на отпускане и релакс, са планирани за закупуване два броя масажиращи столове. Те ще бъдат от огромна полза за доброто благосъстояние, отдих и здравето на служителите. И в двете помещения е планирано закупуването на по един климатик, който ще служи за поддържане на постоянна температура/микроклимат, както през топлите, така и през студените периоди. Средните цени на актив от двете екранни разпечатки, са както следва: -маси - 989,50 лв без ДДС / бр. -столове - 44,50 лв без ДДС / бр. -хладилник - 3324 лв без ДДС / бр. -печка за готвене - 1364 лв без ДДС / бр. -микровълнова - 334 лв без ДДС / бр. -климатик - 3614 лв без ДДС / бр. -кухня/кухненски модул/ - 1370,5 лв без ДДС / бр. -диван- 1978,00 лв без ДДС / бр. -кафеавтомат - 1724,00 лв без ДДС / бр. -маса - 283,50 лв без ДДС / бр. -масажиращ стол - 2940 лв без ДДС / бр. -кухненски шкаф - 245 лв без ДДС / бр. -диспенсър за вода - 265,33 лв без ДДС / бр. Закупеното оборудване ще бъде поставено в предвидените помещения и всеки един от служителите в целевата група ще има достъп до тях. С осигуряването на места за отдих и почивка по време на работния процес, работниците ще могат да възстановят силите си и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. 31 597.78 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).